Kauppalehti 13.5.:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201205174089
Jos yritys maksaa Hartwall-hallin aitiosta 60 000 eur ja kestitsee kisoissa vieraitaan, kyseessä on ns. edustuskulu, josta voi verotuksessa vähentää puolet eli 30 000 eur. Mitä vähennysoikeus tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että näiden ökyporsaiden laskusta osan maksaa jokainen veronmaksaja, sinä ja minä, jopa pienituloiset ja eläkeläiset. Ei se ole oikein. Voisiko näinä taloudellisen ahdingon aikoina yhteiskunnan yhteisiä varoja ohjata hyödyllisempiin tarkoituksiin?
Aitio MM-kisoihin 60 000 eurolla, sponsorina SINÄ
4
97
Vastaukset
- Gettölife
Ei voi hanki elämä
- Ark10
Jos suomessa on 2 800 000 veronmaksajaa, niin se tarkoittaa noin 0,01 euron kulua jokaiselle veronmaksajalle. Sulla on aika hyvä peruste kiukutella o.0 Tiesitkö, että monet noista "ökyporsaista" on ansainnut rahansa ja elämänlaatunsa kovalla opiskelulla ja kovalla työnteolla. Mene sinäkin kouluun ja hanki hyvä ammatti ja hyväpalkkainen duuni, niin sun ei tarvitse köyhänä varastotsupparina alkaa kiukuttelemaan netissä. Aina noi samat kommunistiset hippiasenteet päällä itketään kun jollain on varaa ökyillä. Häpeä VlTUN MOUHO!
- hhjeei
kermaperseet eivät ole kovaa työtä nähneetkään
- vanha parta
saksan jääkiekkoliitto hinnoitteli lätkän mm-kisat sopiva keskihinta on 39€, että sillä viisiin. Ei tainnut olla ihan sama kuin Kummolan mielestä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jääkiekon_maailmanmestaruuskilpailut_2017
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204864Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2403642Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5101953- 1421699
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521591Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5821507- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 491139
- 751075