Tämä ny tulee "hiukan" jälki-junassa,vaikka olenhan monesti Kiitoksia sanonut.
Eli..KUULE...SINÄ just, kuule...ei voi kun vielä ihmetellä sun auttamista asioissa...oot sää sellanen maahinen..(Päivi)..kuule,että..:)
Aina oot mielessä,tavalla tai toisella ja kuule..:) se numero-sarjakin on mielessä..:)
Joten...KUULES...KIITOKSIA "tuhannesti" vielä..:)
Kuule..kuuulemiin..:)
t-peikometsänvartija..:)
ISO KIITOS PÄIVILLE
13
379
Vastaukset
- :)
Metsänpeikkolla on varmaan naavat hatun alla taas :)
- peikkometsänvartija
Suattaapi ollakkii ja jossai navanki alla vaik..kasvaa naavaa.. :O
Nii,tää tarina on toooooooooooooooosiiiiiiiiiiiiiiii pitkä,jos kerron...kuule..kerronko..:)
EN..jääköön ihmeteltäväks :)- tarina kertoo
miten kaikkea ei voi ymmärtää. Vaikka kumpikin kertoisi oman versionsa toisistaan tietämättä silti ne olisivat kuin yksi tarina.
- :)
Voi hitsi sun kanssas :) Sut pitäis viedä metsään karhujen kanssa painimaan :)
- jos laitat sellasen
pienen punaisen paidan päällesi niin heti mennään =)
- peikkometsänvartija
Kuules......uniin kauniisiin tuli SE ihmetys,mikä huoneeseen tupsahti..keskeytti jtn,mut mitä??? :O....
***SYY ja SEURAUS ei tiedä:..hih:) :)- Metsänpeikon ystis
Heh heh, voi vitsi sun kanssas :)
Oliko unet edes väreissä ??
- metsäpeikonvartija
Nii..voi mun kanssani:D
Värit ol pääl..punasta ja jtn harmaata,mut se kopse ol parasta,mistä se sit tulikin:) :)
(Iso musta mies ja kerrastot jalkaan....) :D- Metsänpeikon ystis
Just, voi sun unias :)
Mielikuvitus valloillaan :)
- metsäpeikonvartija
Tukenasi olen aikana surun..:( :( kuin myös muulloinkin..
*Olen kuullut on kaupunki tuolla. Yllä maan,päällä pilvien usvain*- Metsänpeikon ystis
Kiitos. Usko tai älä, tiedän että olet tukenani AINA
- metsäpeikonvartija
On aika taas sanoa...KIITOS!
- sheikkaava nalle
Kiitos Sinulle, sana ei kadonnut mutta tuli viiveellä perille. Keksisitkö mitään nopeampaa tapaa? Oli päivätty joskus maaliskuussa, ehken loppupuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463