ISO KIITOS PÄIVILLE

peikkometsänvartija

Tämä ny tulee "hiukan" jälki-junassa,vaikka olenhan monesti Kiitoksia sanonut.
Eli..KUULE...SINÄ just, kuule...ei voi kun vielä ihmetellä sun auttamista asioissa...oot sää sellanen maahinen..(Päivi)..kuule,että..:)
Aina oot mielessä,tavalla tai toisella ja kuule..:) se numero-sarjakin on mielessä..:)

Joten...KUULES...KIITOKSIA "tuhannesti" vielä..:)


Kuule..kuuulemiin..:)

t-peikometsänvartija..:)

13

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Metsänpeikkolla on varmaan naavat hatun alla taas :)

    • peikkometsänvartija

      Suattaapi ollakkii ja jossai navanki alla vaik..kasvaa naavaa.. :O
      Nii,tää tarina on toooooooooooooooosiiiiiiiiiiiiiiii pitkä,jos kerron...kuule..kerronko..:)
      EN..jääköön ihmeteltäväks :)

      • tarina kertoo

        miten kaikkea ei voi ymmärtää. Vaikka kumpikin kertoisi oman versionsa toisistaan tietämättä silti ne olisivat kuin yksi tarina.


    • :)

      Voi hitsi sun kanssas :) Sut pitäis viedä metsään karhujen kanssa painimaan :)

    • jos laitat sellasen

      pienen punaisen paidan päällesi niin heti mennään =)

    • peikkometsänvartija

      Kuules......uniin kauniisiin tuli SE ihmetys,mikä huoneeseen tupsahti..keskeytti jtn,mut mitä??? :O....
      ***SYY ja SEURAUS ei tiedä:..hih:) :)

      • Metsänpeikon ystis

        Heh heh, voi vitsi sun kanssas :)
        Oliko unet edes väreissä ??


    • metsäpeikonvartija

      Nii..voi mun kanssani:D
      Värit ol pääl..punasta ja jtn harmaata,mut se kopse ol parasta,mistä se sit tulikin:) :)
      (Iso musta mies ja kerrastot jalkaan....) :D

      • Metsänpeikon ystis

        Just, voi sun unias :)
        Mielikuvitus valloillaan :)


    • metsäpeikonvartija

      Tukenasi olen aikana surun..:( :( kuin myös muulloinkin..

      *Olen kuullut on kaupunki tuolla. Yllä maan,päällä pilvien usvain*

      • Metsänpeikon ystis

        Kiitos. Usko tai älä, tiedän että olet tukenani AINA


    • metsäpeikonvartija

      On aika taas sanoa...KIITOS!

    • sheikkaava nalle

      Kiitos Sinulle, sana ei kadonnut mutta tuli viiveellä perille. Keksisitkö mitään nopeampaa tapaa? Oli päivätty joskus maaliskuussa, ehken loppupuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe