Oikea Jb / a. olisi hilpeydestä hihkuen rientänyt kertomaan, että tamaanit ja norsut eivät ole sukulaisia ja että galapagoksensirkkujen ja suomalaisten sieppojen sukulaisuus voidaan selvittää vain risteytyskokeilla.
suseeJ ei ole Jb eikä a.
17
131
Vastaukset
- 14+11
a. on menehtynyt ja on siirtynyt taivaalliseen kotiin, turha enää rienata.
- tieteenharrastaja
Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.
- 16+14
tieteenharrastaja kirjoitti:
Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.
Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.
Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstalla - Solon1 (ei kirj.)
16+14 kirjoitti:
Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.
Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstallaEipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml
Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin". - 34
Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:
Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml
Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".Jos jb olisi ollut dopinglääkäri, hän olisi varmasti kretuille vielä suurempi sankari kuin graafikko ja kasvatustieteilijä.
Tai sitten ei. Mistä noitten ajatukset tietää. Olisi saattanut vaikka olla luopio kun on mennyt opiskelemaan evojen yliopistoon. - tieteenharrastaja
Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:
Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml
Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:
"Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."
Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä. - Solon1 (ei kirj.)
tieteenharrastaja kirjoitti:
Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:
"Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."
Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.Totta.
- Hiski+naapurin.kissa
Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:
Totta.
Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?
- kvasi
tieteenharrastaja kirjoitti:
Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:
"Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."
Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:
- 34
kvasi kirjoitti:
Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:
Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.
- kvasi
34 kirjoitti:
Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.
Mutten aloita niitä.
- Heh !
Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:
Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?
Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.
- Hiski+naapurin.kissa
Heh ! kirjoitti:
Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.
Kumpi meistä?
Toteamme muuten että suseeJ taitaa tosiaan olla Jb ja että olimme ilmeisesti väärässä arvioidessamme ettei ole.
Ajattelin vain vastata niille jotka ovat epäilleet suseeJin olevan hänen inkarnaationsa.
No jopas maailmankirjat ovat sekaisin, kun edes Itte Piru ei tunne omiaan.
- itte.poru
Byää byää miksei evoluutio voi olla totta byää
Meille tulee niin paljon tonnikalapizza-kevytcola-myrkytykseen kuolleita hakkereita, ettei tärkeiden asioiden tietokoneistus oikein onnistu ja pidämmekin väestökirjanpidosta huolen edelleen kynällä ja kortistolla. Sitä hoitaa muutama kirjastovirkailija, jotka P. Pietu on potkaissut ulos taivaasta huomattuaan että he ovat saaneet sakkotuomioita tilattuaan pornoa kirjaston laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435
