suseeJ ei ole Jb eikä a.

Oikea Jb / a. olisi hilpeydestä hihkuen rientänyt kertomaan, että tamaanit ja norsut eivät ole sukulaisia ja että galapagoksensirkkujen ja suomalaisten sieppojen sukulaisuus voidaan selvittää vain risteytyskokeilla.

17

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+11

      a. on menehtynyt ja on siirtynyt taivaalliseen kotiin, turha enää rienata.

      • tieteenharrastaja

        Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.


      • 16+14
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.

        Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.

        Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstalla


      • Solon1 (ei kirj.)
        16+14 kirjoitti:

        Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.

        Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstalla

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".


      • 34
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".

        Jos jb olisi ollut dopinglääkäri, hän olisi varmasti kretuille vielä suurempi sankari kuin graafikko ja kasvatustieteilijä.

        Tai sitten ei. Mistä noitten ajatukset tietää. Olisi saattanut vaikka olla luopio kun on mennyt opiskelemaan evojen yliopistoon.


      • tieteenharrastaja
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.


      • Solon1 (ei kirj.)
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.

        Totta.


      • Hiski+naapurin.kissa
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Totta.

        Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?


      • kvasi
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.

        Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:


      • 34
        kvasi kirjoitti:

        Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:

        Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.


      • kvasi
        34 kirjoitti:

        Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.

        Mutten aloita niitä.


      • Heh !
        Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

        Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?

        Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.


      • Hiski+naapurin.kissa
        Heh ! kirjoitti:

        Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.

        Kumpi meistä?

        Toteamme muuten että suseeJ taitaa tosiaan olla Jb ja että olimme ilmeisesti väärässä arvioidessamme ettei ole.


    • Ajattelin vain vastata niille jotka ovat epäilleet suseeJin olevan hänen inkarnaationsa.

    • No jopas maailmankirjat ovat sekaisin, kun edes Itte Piru ei tunne omiaan.

      • itte.poru

        Byää byää miksei evoluutio voi olla totta byää


      • Meille tulee niin paljon tonnikalapizza-kevytcola-myrkytykseen kuolleita hakkereita, ettei tärkeiden asioiden tietokoneistus oikein onnistu ja pidämmekin väestökirjanpidosta huolen edelleen kynällä ja kortistolla. Sitä hoitaa muutama kirjastovirkailija, jotka P. Pietu on potkaissut ulos taivaasta huomattuaan että he ovat saaneet sakkotuomioita tilattuaan pornoa kirjaston laskuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe