suseeJ ei ole Jb eikä a.

Oikea Jb / a. olisi hilpeydestä hihkuen rientänyt kertomaan, että tamaanit ja norsut eivät ole sukulaisia ja että galapagoksensirkkujen ja suomalaisten sieppojen sukulaisuus voidaan selvittää vain risteytyskokeilla.

17

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+11

      a. on menehtynyt ja on siirtynyt taivaalliseen kotiin, turha enää rienata.

      • tieteenharrastaja

        Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.


      • 16+14
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Siis tuollaista luuloa esiteltiin palstalla, mutta tietoa asiasta ei tainnut olla kellään.

        Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.

        Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstalla


      • Solon1 (ei kirj.)
        16+14 kirjoitti:

        Pari päivää sen jälkeen kun a. ilmoitti jättävänsä palstan ja lähtevänsä Thaimaahan viettämään eläkepäiviään tuli uutinen, että suomalainen eläkeläismies oli hukkunut Thaimaassa.

        Tämän jälkeen a.ta tai mitään variaatioita ei ole näkynyt täällä palstalla

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".


      • 34
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".

        Jos jb olisi ollut dopinglääkäri, hän olisi varmasti kretuille vielä suurempi sankari kuin graafikko ja kasvatustieteilijä.

        Tai sitten ei. Mistä noitten ajatukset tietää. Olisi saattanut vaikka olla luopio kun on mennyt opiskelemaan evojen yliopistoon.


      • tieteenharrastaja
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Eipä ollut jb, vaan dopinglääkäri, joka hukkui silloin uima-altaaseen Pattayalla.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111914784724_uu.shtml

        http://www.iltalehti.fi/urheilu/2011112114788570_ur.shtml

        Ei tämä suseeJ varmaankaan ole jb, mutta kyllähän tuollainen jb:n kaltainen trolli voi kehitellä ihan uusiakin hahmoja, jotka asuvat ihan jossain muualla kuin aikaisemmat hahmot ja kiinnostuksenkin kohteet voivat vaihdella. Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin".

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.


      • Solon1 (ei kirj.)
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.

        Totta.


      • Hiski+naapurin.kissa
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Totta.

        Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?


      • kvasi
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ja oikein ammattilainen voi jopa vaihdella tyyliäänkin:

        "Kirjoitustyylin pidempiaikainen seuranta vain paljastaa tällaisen "ammattitrollin"."

        Silti sanoisin, että ainakin JC, "aakkosoksennus" ja Heh ! ovat ainakin ansiokkaasti jatkaneet jb-multinikkitrollin (alias a. ym) palstapäästöjen tyylin ja sisällön perinteitä.

        Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:


      • 34
        kvasi kirjoitti:

        Ja sinäkin jatkat "ansiokkaasti" riidanharrastajan perinteitä.(:

        Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.


      • kvasi
        34 kirjoitti:

        Ja sinä jatkat "ilahduttavasti" itte oot -perinnettä.

        Mutten aloita niitä.


      • Heh !
        Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

        Kuinkahan moni evokki esiintyy useammalla kuin yhdellä taiteilijanimellä? Tai esiintyy taitavasti kretuna?

        Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.


      • Hiski+naapurin.kissa
        Heh ! kirjoitti:

        Varmaan aika moni, mutta sinähän se asiantuntija tässä olet.

        Kumpi meistä?

        Toteamme muuten että suseeJ taitaa tosiaan olla Jb ja että olimme ilmeisesti väärässä arvioidessamme ettei ole.


    • Ajattelin vain vastata niille jotka ovat epäilleet suseeJin olevan hänen inkarnaationsa.

    • No jopas maailmankirjat ovat sekaisin, kun edes Itte Piru ei tunne omiaan.

      • itte.poru

        Byää byää miksei evoluutio voi olla totta byää


      • Meille tulee niin paljon tonnikalapizza-kevytcola-myrkytykseen kuolleita hakkereita, ettei tärkeiden asioiden tietokoneistus oikein onnistu ja pidämmekin väestökirjanpidosta huolen edelleen kynällä ja kortistolla. Sitä hoitaa muutama kirjastovirkailija, jotka P. Pietu on potkaissut ulos taivaasta huomattuaan että he ovat saaneet sakkotuomioita tilattuaan pornoa kirjaston laskuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe