Miten yleensä tilaukset ovat Kiinasta saapuneet? Miten tullin kanssa on käynyt?
Kuka toimittaa parhaiten Kiinasta?
Onko kokemuksia www.ioffer.com
3
1568
Vastaukset 3
- sitä saa mitä tilaa
huonoja kopioita, kuvat on alkuperäisestä tuotteesta ja se mitä saat on kaukana siitä, tilannut olen kuulokkeita ja kellon , kuulokkeissa kaikki "kromi" osat matkan aikana tärisseet tai muuten kuluneet valkoisiksi kulmista ja kello oli kyllä seikon näköinen mut semmoista nihkeän näköoistä metallia jota ei saanut millään kiiltämään niin kuin alkup tai kuvassa. kuulokkeista puuttuu basso ja korkeat äänet rätisee, paketit ovat vissiin alkuperäisiä hologrammeineen ,lippuineen lappuineen.
jos ostat chronografi kellon jossa monta viisaria niin vaikka myyjä väittää toisin niin niistä pikku viisareista ei ole mitään hyötyä, joko ovat liimattuja tai sitten ne toimii niin että kellon painikkeita painaessa, eri viisarit vaan nykähtää pykälän eteenpäin.- cnscnkld
öppöpööö höpö höpö!
Olen tilannut tuolta kuulokkeet ja äänen laatu oli upea.
Vaatteitakin olen tilannut eikä mitään valittamista.
- Tilaajosuskallat
Myyjä Regul59 SCAM huijari!!! Tuote ei tullut. Väärä tuote yms. tulee. Tilaa vain halpoja tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101759
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 73835
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42609
- 62606
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44539- 55538
- 48519
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488