Kun soitin huuliharppua tai haitaria tms huilua?Turha selittää että sillä olisi tehnyt korvista pahaa,Kai minä koirani tunsin? Koirani halusi sanoa tai kysyä minulta kerran jotain? Mutta kun siltä tuli vain ääntiöitä en ymmärtänyt? Koirani katsoi vain minua silmiin ja jatkoi,kunnes vähän hymähdin ja se selvästi loukkaantui tyhmyyttäni ja meni nurkkaan lepäämään.Kävelimme sen kanssa kerran metsikössä ja teimme miehiset pikkutarpeemme vastakkaisiin kuusiin.Kun lopetimme se potki lunta jätöksensä päälle ja katsoi kiukkuisesti minua ja peitti omatkin jälkeni.Kävelimme lumessa ja jäässä ja maantiellä kilometrejä kunnes koirani pysähtyi ja jäi odottamaan linja autoa pysäkille.Lenkkeily oli riittänyt.Se teki saman tempun tuntiessaan kuivaksi olonsa kesällä ja paineli monta kilometria Bussipysäkille päästääkseen kavereittensa luo? Koirani osoitti näin halunsa ja ajatuksensa sekä tapansa minullekkin.Kun ottaa koiran lähes vertaisenaan huomioiden ja kunnioittaen sitä,voi päästä syvälle sen henkisiin puoliin ja luonteeseen.
Koirani tapaili nuottia?
Yleensä koirannystävä
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6762552Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311276- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121105- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104925Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e239877Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751