Sport fanit

vaasaeinousekoskaan

Onko sport fanit ihan tosissaan?
Kyllähän ääntä pidetään ja porukkaa riittää.
Mutta onko se ihan tervettä huutaa "hokki sport"? Sama kun jokerifanit huutais "saipasaipasaipajokerit"
Ilves-sport pelien fanitoiminta on herättänyt aika paljon keskustelua täälä tampereella.
Sport faneilla oli täälä kova uho päällä ja kaikille uskallettiin huudella.
Kerron yhden tapauksen joka on herättänyt kovaa keskustelua riittääkö sport fanien rahkeet liigaan, vaikka pelaajien puhti joskus riittäisikin.
Yhdessä pelissä seisoi muutama ilvesfani sielä sport fanilauman takana. Yks huusi jotain (en tiedä mitä, mutta sporttilaiset vois meitä valistaa siitä) ja sporttilaiset alkoi huudella ja uhkailla turpaanvedolla (vähintään 10 huuteli yhdelle) ja ilmeisesti tämä ilvesfani huuteli takaisin että tänne vaan.
Sellanen perussääntö liigakatsomoissa (ja muutenkin elämässä) että jos huudellaan että saat turpaan, niin silloin pitää olla myös valmis tappelemaan, eikä luikita pois takaovesta.
Ja onhan se noloa että 10-15 uhkailee yhtä.
No vaasan sportti ei nouse koskaan. Fanitoiminnan perusteella te kuuluttekin vielä mestikseen.
Enkä ole muuten koskaan nähnyt yhtä huonoja häviäjiä kuin sportfanit

2

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holllmoooooni

      kovasti niillä rahaa tuntu olevan kun piti oikein taskuista kolikot kentälle heittää

    • Kömpe

      Ensinnäkin se on Hockey Sport. Toiseksi en kyseistä tilannetta itse ole nähnyt, mutta kyllä se aika ylilyöntiä ja provosointia on tulla 1. Karsinnassa Sport fanien päätyyn Ilveksen rytkyt päällä huutelemaan asiattomuuksia, onneksi teidän järkkärit hereillä ja herra ohjattiin muualle... Kolmanneksi ei se teidänkään fanien käytös asiallisinta Vaasassa ollut, suoraa vit**** ihmisille ja yleistä haistattelua pilkkaamista yleisesti viitaten kaupunkiin ja ihmisiin EI URHEILUUN, sama jos olisin mennyt Tampereen ABC:lle haukkumaan kaikki paikalliset ryssän kätyreiksi ja punikeiksi jotka pitäisi lahdata ja näyttää vain typerää naamaa. Ja lopuksi, tuo kolikoiden heittely oli muutaman idiootin teko jota Vaasan Sportin virallinen Faniryhmä Red Army EI HYVÄKSY!!! Mutta kaukalossa se peli ratkaistaan joten mutinat sikseen, Ilves voitti me hävisimme, muu on vain turhaa suun soittoa ja spekulointia....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe