Eli ruman näköinen aukko pensasaidassa.
Olen vaihtanutkin pensaan kerran uuteen, mutta sama juttu. Muut kasvaa normaalisti. Mitä tulisi tehdä maan parantamiseksi? Voinko jakaa toisen runsaan pensaan vai ostanko uuden? Pensaita on paljon.
Keijuangervopensasaita, yksi ei kasva!
keiju
1
374
Vastaukset 1
- vesisuoni..
Keijuangervohan on kova siementään, katsele ympärille, varmaan on paljon siementaimia, ne kasvaa nopeasti isoksi.
Oletko lannoittanut millään, anna edes kanankakkaa juurelle ja laita uutta multaa.
Tiesitkö että keijuangervon voi leikata vaikka joka kevät alas, kasvaa kesänaikana normaaliisti ja myös kukkii.
OIisko siinä kohtaa vaikka vesisuoni, jos ei kasva, tai onko koivu lähellä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531