Mies, joka ei saa nimeään minkäänlaiseen historiaan, on elänyt elämänsä turhaan. Miehen elämän tarkoitus on saada nimensä jälkipolvien tietoisuuteen ainakin 150 - 200 vuodeksi. Tehkää miehet suuria tekoja, jotka kirjataan lehdistöön ja kirjoihin! Niin minäkin olen tehnyt jo alle 50 -vuotiaana.
Ranskan suuren presidentin (Le Grand Presidente) Charles de Gaullen saononta oli: Mitään suurta ei tapahdu ilman suuria miehiä, ja miehet ovat suuria vain jos he päättävät olla sitä.
Älkää hyvät miehet olko niitä kolmannen luokan olemattomia epäkunnioitettavia nössöjä, joita tuo yksi naisvalokuvaaja on nyt kuvaillut.
nimimerkki Minä elän suuruudesta
Miesten tulee tehdä historiaa
Minä elän suuruudest
1
165
Vastaukset
- Haluan nimeni kirjaa
Olen presidentti de Gaullen jalan jäljillä.
Haluan suureksi, jonka nimi jää suurten johtajien joukkoon. Tulen vielä YK:n pääsihteeriksi tai Suomen presidentiksi. Semmoiset tähtäykset kannattaa asettaa itselleen. Siinä ei tarvitse kovin hyvää koulutodistusta, vaikka ei se pahitteeksikaan taida olla. Sauli Niinistö tuli varsin keskinkertaisilla todistuksilla presidentiksi, koska hänellä oli käytännön kykyjä ja kova tahto tulla suureksi.
Haluan suureksi hahmoksi ja nimeni historian kirjoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101