Mikä on adventismin opetuksenmukainen tuleva pedonmerkki?
Tämä on Arasolallekin epäselvä
23
123
Vastaukset
Hei !
Tunkekaa p-r-s-eeseenne ne petonne täällä. /Matt 7:6.
Keksikää jotakin muuta mölinää.
yst. jariLisäys;
Sinulla näyttää olevan selvää paljon kun jollekin muulle vielä epäselvääkin näyttää olevan.
Raamatun profetiat ovat kaikki toteutuneet. Osa toteutuu koko ajan ja osa odottaa aikaansa.
Raamatussa ei lue mitään pedoista sen kummemmin kuin Ilm 13 luku antaa ymmärtää mistä on kyse?
- Peto nukkuu se peto joka on tehnyt 42 kk ajan tekojaan. Siitä sen tunnistaa.
Sitten näkyy että se herää taas.
Petokysymyksissä on kyse aina maailmanvalloista. Lue vaikka Lutheria.
Kukaan maailmanhistoriassa ei ole käyttänyt sellaista kieltä. Käy kirjastosta lainaamassa. Luther oli katolinen munkki elämänsä loppuun asti.
Rakasti kirkkoaan mutta otti kirkon teologian kanssa joskus yhteen.
Jokaisella piirillä on omat petospekulaatiot. En voi koskaan ymmärtää miksi pitää kaivaa verta nenästään ? Matt 7:6.
Siksi minä pidän suuni supussa pedoista. Niitä alkaa näkymään joka pirun nurkalla aikanaan sitten kun näkyy ja sitten vasta näkyy tietysti, eikö vain?
- Luuletteko että ihmisiä joilla ei harmaita hajuja voidaan syyttää ja tuomita ennakkoon esim. maailmanhistorian perusteella jos heillä ei ole hyvää historian tuntemusta ?
- Luuletteko että kaikki teologian opiskelu pitää alkaa kaikkein hankalimmasta päästä ?
Raamatussa on iso määrä asioita joissa menisi jätkällä aikaa ja tupakkaa ja joillakin otsaa julistaa täällä koko ajan.
1 Tess 5:20-23 antaa käytännön neuvon;
- Jos jollakin ämmällä on väitetty olevan profetian lahjaa pidä se minkä Sinä itse näet hyväksi just precis sillä hetkellä ja käytä loppu paperi vessapaperina.
Usein kyllä asioita kirkastu myöhemmin. Tieto rakentuu tiedon päälle.
Pyhä Henki ihmisen itsensä valjastaa ymmärtämään mitä itse ymmärtää jos on Pyhän Hengen vaikutukselle itse orientoitunut. Luuletteko että haukkumisella täällä saa muuta kuin rupia p-e-rr-seeseensä ?
Pitää pikkusen ajatella mistä päin pitää alkaa orientoitumaan Jumalan tahdon alle ? Pedostako räksyttämällä ? Peto näkyy joka nurkalla sitten kuin näkyy tietysti. Kuka piru sitä etukäteen.
Raamatussa Ilm 13 lukuun on kirjoitettu mitä on kirjoitettu. Se on fakta siellä mitä on kun puhutaan kristinuskon teologiasta eli jumaluusopista.
Aivan varmaan siinä on kyse Kristuksen ja Jumalan korvaamisesta jollakin muulla konstilla ja keinolla. Näkyy sitten tarkemmin aikanaan. Etsi iloisimpia asoita toistaiseksi ja mätkytä pedoilla petoja sitten kun se on ajankohtaista.
Sitten kun joka nurkalla näkyy. Ei voi mätkyttää ennen aikojaan.
Lue historiaa mutta älä luule että siitä päästä aloitetaan.
Ihmiset muodostavat omantunnon kysymyksensä itse jokainen henkilökohtaisesti joka paikassa eikä Adventtikirkossa kukaan ala paasaamaan että pitäisi aloittaa ja jokaisen hyväksyä ensimmäisenä petospekulaatiot.
Raamatun Ilm 13 peto on maailmanvalta ja iso sellainen.
Kukaan ihminen ei ole peto, ei paavikaan jos sellaisia puhutaan.
jatkuu heti alla..........................Valloilla aina pomonsakin on toki. Usein ne ovat brandyjohtajia jotka käytännössä antavat muutaman lausunnon vuodessa.
Hiukan toisinkin on. New Public Management on tuonut johtajille rajoitettua valtaakin toki organisaation reagointikykyyn perustellen mutta ovat toki tilivelvollisia koko organisaation vaikuttavuudesta eli laillisuuden- eettisyyden- taloudellisuuden kaikissa osa-alueiden asioissa. Valvonta ja vastuu aina määritelty ja rajattu.
Kukaan ihminen ei ole peto. Pedoksi ei synny kukaan. Jokainen ihminen voi kääntyä Jumalan puoleen parannuksessa ja uskossa. Jes 1:18; Näin koko elämän ajan aina. Hitler olisi voittanut uudesti luodun eedenin jos olisi II maailmansodan päälle tajunnut tulla uskoon. En Hitleriä tuomitse. Matt 7:1. Näkyy sitten Ilm 20 tapahtumissa itselleen. Julkisynti on joidenkin ihmisten kohdalla ilmeisen näkyvä ja ei parannusta tehnyt. Tappoi itsensä myrkkykapselilla.
Jumala on rakkaus. 1 Joh 4:8, 5:3.
Lopun ajan "pyhä ihminen" on seuraavanlainen hiippari; Ilm 14:12/
12:17.
Tuollaisista asioita on kyse. Jokainen ihminen muodostaa omantunnon kysymyksen asiat itse "sydämessään" eli tietoisuudessaan rakkaudessa tunnepuolella. Vastaa siitä Jumalan edessä itse sen tiedon varassa minkä omistaa.
Synti on joskus suhteellinen käsite kuitenkin. Jos esim Sinulle makkaran syöminen on syntiä se sitten on syntiä kans Sinulle kun omatuntosi sanoo niin ja jos menet hotkaisemaan Itikan Helapäälenkinpätkän.
- Toiselle se ei ole syntiä.
Vuosisatoja on ollut pyhäpäivänsä viettäjiä joilla on oikeaoppinen ote asiassa;
Pyykit pesemättä, aita korjaamatta, kylän tylppäaisaisten yhdistyksen kokouspöytäkirja jää puhtaaksikirjoittamatta pyhäpäivänään.
Jes 58:13-14, Eivät he ole mihinkään syylliset.
On niitäkin joilla omantunnon ratkaisut perustuvat hitoriankin tuntemukseen.
He tietävät että lepopäivä on kokenut historiassa muutoksia ihmisen toimesta.
300 luvulla asia oli työvoimapoliittinen kysymys kun valtakunnassa vain yksi lepopäivä. Keisari yhdisti kristittyjen sapatin ja Heliumin sundayn. Meillä on kaksi lepopäivää ja jokainen voi viettää päivänsä ja olla vinkumatta. Ei omantunnon kysymyksiä kukaan määrätä voi koskaan missään.
Vietä omantuntosi mukainen päivä ja anna muiden tehdä samoin.
Asia on sydämen asia henkilökohtaisella tasolla eikä siinä voi kukaan antaa määräyksiä. Jumalan edessä käsi sydämellä omantuntosi kanssa ja annat muiden tehdä samoin vinkumatta niin kaikki hyvin.
Kirkossa on yksilöitä joilla ei ole opettajan lahjoja. Monenlaista ääntä kuuluu joka seuroissa aina tietysti.
Adventtikirkko opettaa että Jumalan kansaa on raamattua lukevissa piireissä yksilöinä. Niin protestanttisissa kuin katolisissa piireissä yksilöinä. Niin opettaa Adventikirkko.
Sitä mieltä olen itsekin aina ollut.
Jos joku itse kokee vihreämmän ruohon jossakin aidan toisella puolella, heitä kutsuu Ilm 18:4 sinne missä omatunto olisi paremmin sovussa. Niin tekee jokainen itse eikä anna määräyksiä.
Usko on omantunnon kysymys jossa Jumala itse kasvattaa, puhuttelee, nuhtelee, syyttää ja tuomaroi. Ei naapurin Reiska.
Ihmiset kovin hanakasti haluavat Jumalan paikan ymmärtämättä asiaan kuuluvia vastuita kuitenkaan.
yst. Jumalan siunausta ja hyvää kesää
jari- kellä viisaus on
jarlau kirjoitti:
Valloilla aina pomonsakin on toki. Usein ne ovat brandyjohtajia jotka käytännössä antavat muutaman lausunnon vuodessa.
Hiukan toisinkin on. New Public Management on tuonut johtajille rajoitettua valtaakin toki organisaation reagointikykyyn perustellen mutta ovat toki tilivelvollisia koko organisaation vaikuttavuudesta eli laillisuuden- eettisyyden- taloudellisuuden kaikissa osa-alueiden asioissa. Valvonta ja vastuu aina määritelty ja rajattu.
Kukaan ihminen ei ole peto. Pedoksi ei synny kukaan. Jokainen ihminen voi kääntyä Jumalan puoleen parannuksessa ja uskossa. Jes 1:18; Näin koko elämän ajan aina. Hitler olisi voittanut uudesti luodun eedenin jos olisi II maailmansodan päälle tajunnut tulla uskoon. En Hitleriä tuomitse. Matt 7:1. Näkyy sitten Ilm 20 tapahtumissa itselleen. Julkisynti on joidenkin ihmisten kohdalla ilmeisen näkyvä ja ei parannusta tehnyt. Tappoi itsensä myrkkykapselilla.
Jumala on rakkaus. 1 Joh 4:8, 5:3.
Lopun ajan "pyhä ihminen" on seuraavanlainen hiippari; Ilm 14:12/
12:17.
Tuollaisista asioita on kyse. Jokainen ihminen muodostaa omantunnon kysymyksen asiat itse "sydämessään" eli tietoisuudessaan rakkaudessa tunnepuolella. Vastaa siitä Jumalan edessä itse sen tiedon varassa minkä omistaa.
Synti on joskus suhteellinen käsite kuitenkin. Jos esim Sinulle makkaran syöminen on syntiä se sitten on syntiä kans Sinulle kun omatuntosi sanoo niin ja jos menet hotkaisemaan Itikan Helapäälenkinpätkän.
- Toiselle se ei ole syntiä.
Vuosisatoja on ollut pyhäpäivänsä viettäjiä joilla on oikeaoppinen ote asiassa;
Pyykit pesemättä, aita korjaamatta, kylän tylppäaisaisten yhdistyksen kokouspöytäkirja jää puhtaaksikirjoittamatta pyhäpäivänään.
Jes 58:13-14, Eivät he ole mihinkään syylliset.
On niitäkin joilla omantunnon ratkaisut perustuvat hitoriankin tuntemukseen.
He tietävät että lepopäivä on kokenut historiassa muutoksia ihmisen toimesta.
300 luvulla asia oli työvoimapoliittinen kysymys kun valtakunnassa vain yksi lepopäivä. Keisari yhdisti kristittyjen sapatin ja Heliumin sundayn. Meillä on kaksi lepopäivää ja jokainen voi viettää päivänsä ja olla vinkumatta. Ei omantunnon kysymyksiä kukaan määrätä voi koskaan missään.
Vietä omantuntosi mukainen päivä ja anna muiden tehdä samoin.
Asia on sydämen asia henkilökohtaisella tasolla eikä siinä voi kukaan antaa määräyksiä. Jumalan edessä käsi sydämellä omantuntosi kanssa ja annat muiden tehdä samoin vinkumatta niin kaikki hyvin.
Kirkossa on yksilöitä joilla ei ole opettajan lahjoja. Monenlaista ääntä kuuluu joka seuroissa aina tietysti.
Adventtikirkko opettaa että Jumalan kansaa on raamattua lukevissa piireissä yksilöinä. Niin protestanttisissa kuin katolisissa piireissä yksilöinä. Niin opettaa Adventikirkko.
Sitä mieltä olen itsekin aina ollut.
Jos joku itse kokee vihreämmän ruohon jossakin aidan toisella puolella, heitä kutsuu Ilm 18:4 sinne missä omatunto olisi paremmin sovussa. Niin tekee jokainen itse eikä anna määräyksiä.
Usko on omantunnon kysymys jossa Jumala itse kasvattaa, puhuttelee, nuhtelee, syyttää ja tuomaroi. Ei naapurin Reiska.
Ihmiset kovin hanakasti haluavat Jumalan paikan ymmärtämättä asiaan kuuluvia vastuita kuitenkaan.
yst. Jumalan siunausta ja hyvää kesää
jarijarjau. . Ilmestyskirjan mukaan viisaat ja ymmärtäväiset tietävät kaiken Ilmestyskirjasta, niin pedosta 666 kuin pedonmerkistäkin.
Viisaiden vastakohta on tietysti ymmärtämättömät. Näin täytyy olla, koska mainitaan viisaat ja ymmärtäväiset. kellä viisaus on kirjoitti:
jarjau. . Ilmestyskirjan mukaan viisaat ja ymmärtäväiset tietävät kaiken Ilmestyskirjasta, niin pedosta 666 kuin pedonmerkistäkin.
Viisaiden vastakohta on tietysti ymmärtämättömät. Näin täytyy olla, koska mainitaan viisaat ja ymmärtäväiset.Hei
Ei ole ainuttakaan sanaa jäänyt minulta lukematta kaikki mahdollinen mitä on kirjoitettu asiassa.
Minä en tiedä kuinka monta kertaa minun pitää sanoa että minä en voi julistaa kaikkea mitä minä olen lukenut jonkun kirjoituksia.
Vastailen kysyjille en pidä täällä mitään kuulusteluvastaussuorituksia kenenenkään etäkaukomittareihin nähden. Minä en sellaisia mittareita ole koskaan huomioinut ja en ala kenellekään etäkaukona yhtään mihinkään.
Aina pitäisi etäkaukona sitä ja sitä. Ei onnistu.
Pitää ymmärtää mitä minä kirjoitan;
- Ihminen vastaa tietonsa määrän mukaan omantunnon kysymyksistä.
Kuten sanoin, joillekin on lauantaimakkaranpätkän syöminen syntiä sekin, ja joillekin lepopäiväasia jos tekee toisin kuin omatunto sanoo. Näin on sekä makkaransyönnissä että lepopäiväasiassa. Toiselle syntiä ja toiselle ei syntiä, you know.
Matt 7:6. Pitää elää rauhassa eikä kaivaa verta nenästä. You know.
Ihmiset eivät ole pystymettästä kypsyä käsittämään kuin murto-osan teologian hienouksista täällä.
Kyllä mielelläni valkaisen asioita, mutta olen itse käynyt saman tien että olen kaiken teologian tutkinut. Olen tutkinut monen suuren liikkeen joka ainoan opin, myös jehovantodistajien ja mormonikirkon kaikki opit. Luterilainen olen syntyjni, en uskovaisesta kodista ja olen mennyt joskus herätysliikkeenkin mukana ja istunut joka sunnuntai klo 10 kirkossa ja illalla samassa kirkossa seuroissa säännällisesti.
Jumala puhutteleee itse omantunnon kysymyksen jokaisen kohdalla.
Ei niitä pidä täällä hankalimmasta päästä aloittaa.
Niin vaikeita kysymyksiä ovat monet ja vaativat viitseliästä tutkimista.
Ei pidä luulla etten minä niitä ymmärrä. Vastaan vastaanottajille.
Minulla on noin 40 ainaisesti päivittämättä jäänyttä raamattuopetusta hyllyssäni joita ei ole koskaan missään näkynyt. Olen kirjoittanut niitä liukuhihnalta 1995 ja viimeistelyä vailla ovat.
Yritän ensi vuonna ehtiä enemmän niitä.
Minä kirjoitan raamatun asioita siten etten mene seurakuntarajoihin sinänsä.
Puhtaasti vaan teologioina raamatullisina asioina.
Olen sanonut miljoona kertaa että lepopäivä on omantunnon kysymys.
Asiaa koskee rauhan, levon ja ilon/ rakkauden ohjeet, ei riita ei väittely. Jes 58:13.
Yksinkertaisesti asia on niin että 100 luvulla juutalaisvastaisuus aiheutti sapattivastaisuutta ja 300 luvulla asia oli työvoimapoliittinen kysymys.
Keisari yhdisti kristittyjen sapatin ja Heliumin sundayn. Oli vain yksi lepopäivä.
Ihmiset viettävät omantuntonsa mukaista päivää, ja suuri osa on historiasta ymmärtämättömiä, vilpittömiä sunnuntain viettäjiä.
Isä rankaisee poikaa sen mukaan käykö poika nurkan takana tupakalla sen vuoksi että isot pojatkin niin tekevät vai tekeekö poika tahallisesti isänsä tahtoa vastaan.
Vilpittömin vai vilpillisin mielin siis ? Niin menettelee oikudenmukainen tuomari eikä anna raippoja sellaisesta mistä ihmisellä ei tietoa.
Lepopäivää ei voi kukaan määrätä. Omantunnon asioita ei voi koskaan määrätä.
Ei voi alkaa evankeliumin asioita syyttämällä toista pedon palvojaksi ja helvettiin menijäksi väärän päivän vuoksi ?!
Voi tulla kaikin puolin suurta vahinkoa sellaisista puheista. Matt 7:6.
Tämä pitää riittää asiassa minulta.
yst. jari
- pyh!
Tiedät jo vastauksen. Onko noin paha dementia?
- peto on jo nousut
Pedon pään kuolinhaava on parantunut. Ja koko maa seuraa ihmetellen petoa ja kumarten sen merkkiä "sunnuntaita". Melkein kaikkien huulilta kuuluu sana "pyhä" ja tarkoittavat sillä sunnuntaita".
Kellään muulla ei ole ollut näin isoa valtaa, kun pedolla. Kukaan muu ei ole saanut ihmisiä seuraamaan omaa lepopäiväänsä, kun peto. Peto kertoo, että se on meidän valtamme merkki.
Ihmiset kertovat, että muista pyhitää lepopäiväsi ja tarkoittavat sillä Paavin vallan lepopäivää, jonka ovat valinneet omaksi pyhäkseen.
He kertovat, että tämä "sunnuntai" on myös muita parempi päivä ja sen tähden se on myös "pyhä"..Ev,lut. pappi kertoi: "onhan se vielä auringon päiväkin, Sunday".- pyh!
Jep. Herran Jeesuksen kanssa tuolla "sunnuntaipyhällä" ei ole mitään tekemistä.
- kolmas enkeli
pyh! kirjoitti:
Jep. Herran Jeesuksen kanssa tuolla "sunnuntaipyhällä" ei ole mitään tekemistä.
pyh! Sunnuntai on pedonmerkki ja ollut pedon merkkinä jo vuodesta 321 jKr. lähtien.
Ymmärtäväiset tietävät tämän, samoin kuin kolmas enkelikin. - pyh!
kolmas enkeli kirjoitti:
pyh! Sunnuntai on pedonmerkki ja ollut pedon merkkinä jo vuodesta 321 jKr. lähtien.
Ymmärtäväiset tietävät tämän, samoin kuin kolmas enkelikin.Väität sinä. Adventistit eivät niin usko ja opeta.
- kolmas enkeli
pyh! kirjoitti:
Väität sinä. Adventistit eivät niin usko ja opeta.
pyh! Ymmärrätkö pyh! Sehän onkin kolmas enkeli joka lentää keskitaivaalla varoituksineen, ei siinä tekstissä kirkkojen nimiä mainita.
Kolmas enkeli tietää samoin viisaat ja ymmärtäväiset, että sunnuntai on pedon merkki ja ollut pedonmerkkinä jo v.321 jKr. lähtien.
- tietoa on
Sunnuntai ei ole mikään pedonmerkki.
Teidän takamuksessanne on pedon merkki, haiseva ja ajoittain muriseva sellainen.- selittää sitten.
tieto kertoo mikä on sunnuntai, niin päästään asiaan.
Eli jos höpäjät, niin höpäjää asiaa sitten esille, eikä jätä sitä puolitiehen.
*Täällä alkaa luulla, että pöljä puhhuu, ellei selitä.
ALOITUS OLI ASIALLINEN
## Mikä on adventismin opetuksenmukainen tuleva pedonmerkki? ##
Jsotain sysytä raamatunviäntämishotellin talonmies pikkarainen poltti tuosta
päreensä ja skrivasi jotain aivan mieletöntä ja levotonta:
## Tunkekaa p-r-s-eeseenne ne petonne täällä. /Matt 7:6.
Keksikää jotakin muuta mölinää. - -
Raamatussa ei lue mitään pedoista sen kummemmin kuin Ilm 13 luku antaa ymmärtää mistä on kyse?
- Peto nukkuu se peto joka on tehnyt 42 kk ajan tekojaan. Siitä sen tunnistaa.
Sitten näkyy että se herää taas. ##
Tuon mukaan peto on vallassa 3½ vuotta ja sitten se alkaa nukkua ja siitä sen tunnistaa. Ja sitten se herää taas. Entäs sitten? Eihän tuossa ole logiikkaa.
Sitäpaitsi myöhäistä sen tunnistaminen on sen jälkeen, kun se "on tehnyt 42 kk ajan tekojaan".
Ilm. 13. luvun mukaan ei kyseisen 3½ vuoden aikana ole mahdollista palvella Jumalaa ja silti säilyä elossa. Joten varokaamme jäämästä pedon aikaan.
Meillä jotka aiomme olla valmiit Herraa vastaan nousemaan yläilmoihin, ei
liene kovinkaan kiinnostusta tutkistella, kuka tai mikä tuo peto ja petovalta on.
( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 13:1&rnd=1337201124899 )
15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa.
16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
TARKKAAVAINEN voi seuraavista jakeista havaita, että valitut ovat poistuneet, (8).
Ja että peto on täys ateisti, (6-7), luultavasti kuitenkin joku hyväntekijä tai hyväntekeväisyysjärjestö.
6 Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.
7 Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. [Dan. 7:21-26]
8 Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.
Viite:
Luuk. 22:25
Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan,
ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.*
["Hyväntekijä" kuului tuon ajan hallitsijoiden itsestään käyttämiin
kunnianimityksiin.][2. Makk. 4:2; Ap. t. 4:9, Ap. t. 10:38]
antti- taidollinen tutkija.
On Antilla viellä oppimista mikä on peto ja sen valta, ei se ole ateisti Raamatun mukaan vaan uskonnollinen mahtivalta, lue Danielin ja Ilmestyskirjaa sieltähän se oikea peto löytyy.
Danielin kirjassa sanotaan, ymmärrys lisääntyy lopun aikana rehelliselle ihmiselle. - älä usko hathoja
Antti on vielä peto selityksissään monien sunnuntai uskovaisten hapatuksissa.
Pakane Antti pois hapatuksista, joita valhesaarnaajat sinulle ovat opettaneet. taidollinen tutkija. kirjoitti:
On Antilla viellä oppimista mikä on peto ja sen valta, ei se ole ateisti Raamatun mukaan vaan uskonnollinen mahtivalta, lue Danielin ja Ilmestyskirjaa sieltähän se oikea peto löytyy.
Danielin kirjassa sanotaan, ymmärrys lisääntyy lopun aikana rehelliselle ihmiselle.## ei se ole ateisti Raamatun mukaan vaan uskonnollinen mahtivalta, ##
Mutta ei, kyllä Antti on oikeassa ja muutkin kristityt - kristityt eivät edusta petovaltaa, eivät todellakaan! Jumalan Sana kertoo pedon olevan jumalankieltäjä. NIINKUI
hänen joukkionsa tietysti myös - eivät tee parannusta, vaikka terveys menisi.
DANIELINKIRJA ON ILMESTYSKIRJAN KANSSA TÄSSÄKIN IHAN SAMASSA . . .
Ilm. 16:11
ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden,
mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.
5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden (42 kk) ajaksi. [Dan. 7:8 | Dan. 7:25, Dan. 12:7; Ilm. 11:2]
6 Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.
Tosiaankin edellä luetunkin mukaan erityisesti tuon 3½ vuoden ajan uskovaisuuden ja uskonnollisuuden vastustajat ovat vallassa.
Dan.7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä ...
"PYHÄN KANSAN HAJAANNUS"
Avain lopunajan tunnistamiseen on tässä: Dan. 12:7-9
7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu." [Dan. 7:25,26; Ilm. 10:5,6]
8 Minä kuulin, mutta en ymmärtänyt. Ja minä sanoin: "Herrani, miten tämä kaikki päättyy?"
9 Hän sanoi: "Mene, Daniel. Totisesti, nämä asiat ovat salatut ja sinetöidyt lopun hetkeen saakka.
Pyhän kansan hajaannus alkoi korjaantua vuodesta 1948 ja Paavalikin puhuu
siitä, että kun pakanain ajat päättyvät, sitten on Israelin aika. Aivan tarkalleen ei
onneksi voida tietää Jeesuksen paluun ajankohtaa - että mihin SE kaikessa tässä sijoittuu.
ANTIKRISTUS ELI PETO EI TODELLAKAAN OLE USKONNOLLINEN TAI USKOVAINEN JULKISESTI JUMALAA PILKKAAVA JA ITSENSÄ JUMALAKSI
KOROTTAVA
antti- pyh!
AnttiVKantola kirjoitti:
## ei se ole ateisti Raamatun mukaan vaan uskonnollinen mahtivalta, ##
Mutta ei, kyllä Antti on oikeassa ja muutkin kristityt - kristityt eivät edusta petovaltaa, eivät todellakaan! Jumalan Sana kertoo pedon olevan jumalankieltäjä. NIINKUI
5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden (42 kk) ajaksi. [Dan. 7:8 | Dan. 7:25, Dan. 12:7; Ilm. 11:2]
Tosiaankin edellä luetunkin mukaan erityisesti tuon 3½ vuoden ajan uskovaisuuden ja uskonnollisuuden vastustajat ovat vallassa.
"PYHÄN KANSAN HAJAANNUS"
7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu." [Dan. 7:25,26; Ilm. 10:5,6]
8 Minä kuulin, mutta en ymmärtänyt. Ja minä sanoin: "Herrani, miten tämä kaikki päättyy?"
9 Hän sanoi: "Mene, Daniel. Totisesti, nämä asiat ovat salatut ja sinetöidyt lopun hetkeen saakka.
siitä, että kun pakanain ajat päättyvät, sitten on Israelin aika. Aivan tarkalleen ei
onneksi voida tietää Jeesuksen paluun ajankohtaa - että mihin SE kaikessa tässä sijoittuu.
ANTIKRISTUS ELI PETO EI TODELLAKAAN OLE USKONNOLLINEN TAI USKOVAINEN JULKISESTI JUMALAA PILKKAAVA JA ITSENSÄ JUMALAKSI
KOROTTAVA
anttiIlmestyskirjan Babylon on uskonnollinen valta.
- Antille... mietittäv
AnttiVKantola kirjoitti:
## ei se ole ateisti Raamatun mukaan vaan uskonnollinen mahtivalta, ##
"PYHÄN KANSAN HAJAANNUS"
KOROTTAVA
anttiPyhän kansan hajaannus alkoi korjaantua vuodesta 1948 ja Paavalikin puhuu
Tällaista opetusta olen kuunnellut seurakunnassani, mutta herää kysymys, että lihan käsivarrellako me rakennamme? Jopa opetetaan, että kivet on olemassa temppeliä varten, sekä tämä eläinuhraaminen herää henkiin.
Siitä hengittää opetus, että on salainen tempaaminen.
Siitä henkittää opetus, että voi lekotella, olla epäuskoinen, eli ei tehdä totuutta nyt, mutta ... mutta, ... kun se salainen tempaaminen tapahtuu, niin kun isä Syväntö livahtaa oppinsa mukana taivaaseen, niin tytär (joku hyvin akateemisesti oppinut) tekee parannuksen ja marttyyriyden kautta (ostaa) pääsylipun taivaaseen.
Antti, sinullakin on tämä ajatus, mutta tuosta korvin kuuntelemani Syvännön opetus avaan sen hieman tällalailla, että silmäsi avautuisi.
Eli Syvännön tytär verensä kautta yrittää taivaaseen, koska isä niin opettaa.
Kristuksen veri ei nyt riitä.
Aika lailla sen opin päältä nyljin nahkaa pois, että näette sen lihan, millä lihan voimalla opetetaan. Kohta 40 vuotta näitä opetuksia olen kuunnellut.
Kelpaako esimerkki silmävoiteeksi.?? - Hänen verensä kautta
Antille... mietittäv kirjoitti:
Tällaista opetusta olen kuunnellut seurakunnassani, mutta herää kysymys, että lihan käsivarrellako me rakennamme? Jopa opetetaan, että kivet on olemassa temppeliä varten, sekä tämä eläinuhraaminen herää henkiin.
Siitä henkittää opetus, että voi lekotella, olla epäuskoinen, eli ei tehdä totuutta nyt, mutta ... mutta, ... kun se salainen tempaaminen tapahtuu, niin kun isä Syväntö livahtaa oppinsa mukana taivaaseen, niin tytär (joku hyvin akateemisesti oppinut) tekee parannuksen ja marttyyriyden kautta (ostaa) pääsylipun taivaaseen.
Antti, sinullakin on tämä ajatus, mutta tuosta korvin kuuntelemani Syvännön opetus avaan sen hieman tällalailla, että silmäsi avautuisi.
Aika lailla sen opin päältä nyljin nahkaa pois, että näette sen lihan, millä lihan voimalla opetetaan. Kohta 40 vuotta näitä opetuksia olen kuunnellut.
Kelpaako esimerkki silmävoiteeksi.??tämän isän nimi joka puhui, oli Kalervo, aihe käsitteli Ilmestyskirjaa, ja petoasiaa, merkkiä jne.
Siinäpä se, opetus. Moni ei kumarra Jeesusta tänään, vaikka on pelastuksen päivä.
Epäusko astuttaa maailman polkuja, odottaen niillä sikakaukaloilla, että kun se salainen tempaaminen tapahtuu, astutaan vasta sitten toiselle kaukalolle, jossa sika tulee teurastetuksi ja veren laskun jälkeen saa sen taivasosuuden.
Näin opin nylkien nään sen lihallisen näyn sisään.
Sieltä oppien kummusta kysyn oppetajalta, kun opettaa, että kun selitetään yksi ja ainutkertainen ylöstempaaminen monisäikeiseksi, että heps. minulla raamattu puhuu vain yhdestä autuaiden ylösotosta.
Sitten kysyn, että kuinkas tämä, kun osa ihmisistä on jo taivaassa ja Jeesus saapuu, haudat avautuvat ja tulee ylösnousemus, niin sitten taivaasta tullaan takaisin tähän ruumiiseen, tuntuu oudolta. Siihen oppineen vastaus on, että
"Jumala sen tietää, " Jumala sen tietää""!!....
Niin, suo siellä, vetelä tuolla. Kivet on temppeliin louhittu??? Odottaa aikaa??
Uhrataan eläinuhreja ja ,... ja .m.mmmm.... tuota, ....
Kun sanassa Jeesus sanoi, että se temppeli hajotetaan maahan.. on ainutkertainen uhri annettu. Juutalaiset sinä pääsiäisenä uhrasivat ja 3 tuntia siitä eteenpäin, Kristus, uhrikaritsa antoi henkensä... eläinuhrit, seremonialaki päättyi,..
jopa temppeli hävitettiin, ettei juutalainen kansa jatka Leeviläistä pappispalvelua.
Jeesus ylösnousi ja nyt on sen sanoman aika, kunnes se ensimmäinen ylösnousemus, se autuaiden ylösotto vie meidät perille.
Jeesuksen toisen tulon hetkellä. Yhtä aikaa, ei toinen ennen toista osaansa.
siihen osaan, jonka paikkaa Jeesus nyt meille valmistaa. - Paavalin epistolasta
Kelpaako esimerkki silmävoiteeksi.??1. Tess. 3:13-17.
Kun Herra tulee
Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa.
Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme,
silloin Jumala myös
on
Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut:
Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle.
Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Niin.... niiin... Jeesuksen tullessa
1. Kor. 15 22. Sillä niin kuin kaikki ihmiset Aadamista osallisina kuolevat, niin myös kaikki Kristuksesta osallisina tehdään eläviksi, 23. jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus ja sen jälkeen Kristuksen omat, kun hän tulee.
Ilm. 20
4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. 5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet.
-->Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. - pyh!
Kelpaako esimerkki silmävoiteeksi.??Tuo on eksyttävää harhaoppia.
Sama aloite lienee jo käsitelty niin monta kertaa, ettei ongelmia liene kuin aloittajan muistissa.
Muistisairauksiin on olemassa nettihoitoa yllä löytyvästä keskusteluhaku valikosta tai lääkehoitoa kuten donepetsiili, galantiini tai vaikka rivastigmiini, joiden kanssa lääkärit voinevat auttaa.
Muuten toivottelen armoa iloa niin niille, jotka haluavat tätä aihetta jauhaa kuin niille, joita se ainakin tässä kontekstissa puuduttaa.
Kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802