Teoriakoe tehtävät

hryhtrhrth

Ovatko teoriakokeen tehtävät vaikeampia kuin netin teoriakoe harjoitusten tehtävät?

16

7592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsfsdfsd

      Nosto.

      • Sitkeesti vaan

        Ovat vaikeampia. Netin kuvakokeet selvitän kirkkaasti, mutta en niitä varsinaisia. Kirjalliset tehtävätkin ovat vaikeampia, niihin on laitettu kompia, mutta niissä on enemmän aikaa ja niistä kyllä selviää. Kannattaa opetella liikennetilanteet todella hyvin ennen kuin menee kokeeseen.


    • Aloittaja124

      Miten suuret mahdollisuudet mulla on päästä teoriakoe läpi, jos inssi.fi:n tehtävät sujuvat ihan hyvin?

      • 87k

        Sanotaan näin, että yhtä suuret mahdollisuudet kuin päästä Ruotsin kielen kokeesta läpi lukemalla Englantia :)

        Koska edelleenkään teoriakokeen kysymyksiä ei saa mistään harjoittelukäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään mikä vaarantaisi kokeen tarkoitusperän.

        Eli muista vain kokeessa, että noudata lakia pilkuntarkkaan, ja jätä maalaisjärki kotiin (vaikka se saattiaisikin aiheuttaa kuoleman tai vaarantilanteen kokeessa) mutta kokeessa ei mitata sitä miten osaisi ajaa liikenteessä, vaan sääntöjen tuntemusta


      • seppp

        Varmasti pääset läpi .


    • Heh heh 87k

      Kyllä mä oon ainaki kertonut sen minkä oon muistanu , eikä mun tarvinnu mitään vaitiololupausta tehdä .

      Samoja kysymyksiä on myös näissä harjoitusversioissa , kuvat ovat erilaisia .

      varmasti auttaa kun harjoittelet .

      Ja kokeesta ja sen kysymyksistä saat puhua ja kertoa niin paljon kun vaan muistat .

      Kukaan ei sua kiellä , ei muakaan kieltänyt .

    • !

      Teoriakokeesta pääsee helposti läpi tekemällä harjoituksia sillä kyllä ne siinä määrin vastaavat ns. todellisia kysymyksiä. Koneella jolla teoriakokeen tein, läpi pääsy prosentti oli 78 piste jotain prosenttia että kyllä todennäköisyydet ainakin ovat puolellasi! (:

    • Diispuu

      Aika samanlaisia kun Sompsa:n tehtävissä.


      Kirjallisissahan saa tosiaakin tehdä harjoitustehtäviä ennen varsinaisen kokeen alkua, taisi olla 1 kuva ja 1 sanallinen tehtävä, nuo molemmat kun olet tehnyt, niin saat nähdä tuliko yhtään virhettä, ja voit noita tehdä niin pitkään kun huvittaa, mutta voin sanoa, että ei niistä ole mitään hyötyä.


      Esimerkiksi itse kokeilin harjoitustehtäviä kahdesti, ekalla kerralla oli kuvallinen kysymys, joka kuului seuraavasti: "Onko tämä taajama" noh, kokeilin mielenkiinnosta uudelleen, lähinnä nähdäkseni, että toistuuko sama kysymys uudelleen. Ja kuinka ollakaan, jälleen kerran tuli sama kysymys, mutta tällä kertaa kuva oli eri.



      Ja kuten tiedät, ei varsinaississa kuvallisissa ole mitään kyselyaluetta, jossa kysytään "onko tämä taajama" eli voidaan todeta, että noilla ennen koetta tehtävillä harjoitustehtävillä ei ole minkäänlaista merkitystä. Ellei sitten välttämättä halua nähdä miten pitkä aika se 10s on kuvallisissa ja 30s sanallisissa.

      • 87k

        Älä viitti kuule puhua PASKAA, sillä se 10 kysymstä, joita seuraa 5 kuvaa on aina samoja, kuvat vain vaihtuu.


        Kysymys "onko tämä taajamaa" ei kuulu kuvakysysten kysymyskiin, valitettavasti en ole nyt omalla koneella, joten en pääse tarkistamamaan mitkä noin 20 kysymystä on


    • diispuu

      Jos lukisit uudelleen, niin puhuin harjoitustehtävistä, en itse virallisesta osiosta.


      Ja miten niin ei harjoitustehtävissä ole kysymystä "onko tämä taajama" kyllä varmaan on, en tiedä milloin sinä olet käynyt teoriakokeissa, vai liekkö olet käynyt ollenkaan, mutta oma tieto on ihan peräisin tämän vuoden heinäkuun lopulta, että silleen.



      Eniten tässä huvittaa tuo lauseesi:

      "valitettavasti en ole nyt omalla koneella, joten en pääse tarkistamamaan mitkä noin 20 kysymystä on"



      Onnea vaan jos omalta koneelta löydät virallisten kirjallisten harjoitustehtävien kysymykset.

      • 87k

        Anteeksi, nyt tuli paha kirjoitusvirhe, siis tarkititin 10 kysymystä

        Siis ´10 kysymystä joita seuraa viisi kuvaa, ne 10 kysymystä on aina vakioita

        Samaten 10 snaallista kysymystä tulee aina samassa järjestyksessä, ja jokainen koskee aina yhtä aihetta, mutta kuten sanottu, en ole nyt kotikoneellani, niin en pääse niitäkään tarkistamaan


      • ainaprklepäselvää
        87k kirjoitti:

        Anteeksi, nyt tuli paha kirjoitusvirhe, siis tarkititin 10 kysymystä

        Siis ´10 kysymystä joita seuraa viisi kuvaa, ne 10 kysymystä on aina vakioita

        Samaten 10 snaallista kysymystä tulee aina samassa järjestyksessä, ja jokainen koskee aina yhtä aihetta, mutta kuten sanottu, en ole nyt kotikoneellani, niin en pääse niitäkään tarkistamaan

        Kiki, mitäs jos alkaisit puhumaan kysymyksistä ( kysymysten yhteydessä ) ja väitteistä ( kuvien yhteydessä ) niin minäkin alkaisin ( oppilaiden lisäksi ) ymmärtämään mitä kulloinkin tarkoitat?


    • gsfdarfgsffsdfsdf

      mielestäni teoriakokeen kysymykset on helpompia. ne on täysin yksiselitteisiä, kun taas nettiharjoituksissa ja autokoulun koneilla osa kuvista oli hyvinkin tulkinnanvaraisia.
      kompia kun ei nykyisissä kokeissa ole enää lainkaan.

    • asddddddd0+

      noi netin teoriakokeet ovat vain suuntaa antavia, ettet ole aivan ulapalla kun se oikea teoriakoe pitäisi tehdä. Samaa voisi sanoa ettei autoa opi ajamaan pelaamalla pelejä netissä----

    • Anonyymi

      Kyllä omasta mielestä ainakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe