Nyt kundit hereillä hei! Jenkkien kerroin on vielä suurempi kuin Suomen.
Suomi voittaa jenkit vain maalivahtipelissä sekä ykkösvitja on hieman USA:n vastaavaa parempi. Muilla osa-aluieilla jenkit jyrää ja kovaa.
USA:n hyvin luisteleva, kovasti työtä tekevä, taitavampi ja paljon isokokoisempi joukkue tulee laittamaan Suomen helposti laulukuoroon (mistähän vitusta toikin sanonta tulee?). Mikko Mäenpää, Topi Jaakola ja Hietasjuuso tulevat olemaan erityisen virhealttiita kotikisojen paineiden alla.
Ai niin, jenkit on muuten kotijoukkue eli voivat peluuttaa Suomen ainoata vaarallista ketjua vastaan mitä haluavat.
USA 2.62 (Ladbrokes)
USA-1 3.60 (Veikkaus)
USA-2 6.25 (Veikkaus)
USA - Suomi
15
276
Vastaukset
- -Lumiukko
NYR - NJD 2
No niin, Devilsin kertoimet ovat odotetusti nousseet edellisestä pelistä, johon vaikutti selvästi Rangersin pienempi leopoaika. Rangers on hävinnyt kahdessa edellisessä sarjassa aina toisen kotipelinsä ja Devils puolsetaan hävinnyt ensimmäisen vieraspelinsä ja voittanut sitten seuraavaan.
Flyersia vastaan Devils paransi selvästi ensimmäisestä pelistä ja tulee tekemään saman myös Rangersia vastaan.
New Jersey Devils 3,00 (Unibet) - 26
USA tod näk vie oon samaa mieltä mutta Rangers menee omalle lapulle.
- tervajoen esa
et kai peesannu mua,kun pelaan eri ketjussa usaa ennen sua hei!
- Kyösti kakkonen=1
Et sinä Esa nyt pellaa sitä USAa tai vihjaa edes, sillä sitten Suomi voittaa. Mä olen tehnyt isot panostukset usalle, joten vihjaat ja vejät sitä suomea lapulle.
- esa.
Kyösti kakkonen=1 kirjoitti:
Et sinä Esa nyt pellaa sitä USAa tai vihjaa edes, sillä sitten Suomi voittaa. Mä olen tehnyt isot panostukset usalle, joten vihjaat ja vejät sitä suomea lapulle.
USA vie ja sillä sipuli,myit siis traktorin ja panostit kaikki jenkkeihin,se on sit risti koska mun vedot kusee aina,taidan vetää kohteen tukkoon niin osuu varmasti.
- Kyösti kakkonen=1
esa. kirjoitti:
USA vie ja sillä sipuli,myit siis traktorin ja panostit kaikki jenkkeihin,se on sit risti koska mun vedot kusee aina,taidan vetää kohteen tukkoon niin osuu varmasti.
Minähän sanoin. Suomi voitti vain ja ainoastaan Esan takia, kun esa betsas usaa niin silloin on jo korkeammat voimat käytössä, kun esalla menee kaikki vedot päin persettä..
Tee Esa palvelus Suomelle ja betsaa ja vihjaa aina suomen vastustajaa niin suomi voittaa maailmanmestaruuden.
- parrankastelija
Voi peräaukko! Ei taida viikonloppuna toteutua suunittelemani pelisessio kundien kesken mummoni vanhassa kammarissa, jos Suomen pelit päättyvät huomenna.
Kohti Gambrinia siis! Asento!
Et sillee hei! Kysyttäviä? No eipä tietenkään?- lantalordi
kuules nyt parrunmaistelija! tuleehan sieltä bayern-chelsea! jalkapallo on tosiurheilua eikä mitään rusettiluistelua! jalkapallonpelaajat ovat kovakuntoisia miehiä, jotka jaksavat juosta 90 minuuttia, kun taas jääkiekonpelaajat pystyvät pelaamaan 40 sekuntia ja sitten pitääkin jo tulla vaihtoaitioon lepäämään ja räkimään lattiaan.
- S-kyösti
lantalordi kirjoitti:
kuules nyt parrunmaistelija! tuleehan sieltä bayern-chelsea! jalkapallo on tosiurheilua eikä mitään rusettiluistelua! jalkapallonpelaajat ovat kovakuntoisia miehiä, jotka jaksavat juosta 90 minuuttia, kun taas jääkiekonpelaajat pystyvät pelaamaan 40 sekuntia ja sitten pitääkin jo tulla vaihtoaitioon lepäämään ja räkimään lattiaan.
Ime mun munaa 90 minuuttia perkeleen lantaloordi!
- Betsaaja2
S-kyösti kirjoitti:
Ime mun munaa 90 minuuttia perkeleen lantaloordi!
Usa leikittelee suomen kanssa ja vie ottelun jatkoajalle joten tasuria isolla!
- S-kyösti
Betsaaja2 kirjoitti:
Usa leikittelee suomen kanssa ja vie ottelun jatkoajalle joten tasuria isolla!
Kyllä usa vie koko matsin 2 maalilla. Noh ens vuonna uudestaan.
- parrunmaistelija
lantalordi kirjoitti:
niinpä tuleekin, miltei unohdin! Kiitos!
- -Lumiukko
Devils odotetusti sitten hoiti hommansa hei! New Jerseyn kerrointa oli näköjään vielä nostettu illan aikana.
- 31
joo hei
- kaivinkone3
laitoin eilen usan yli maalin voiton ja new jerseyn tuplaan 5 eukenin patilla. kahtotaa miten köäy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617