En halua ikinä enää mennä työkkäriin jos ei ole pakko!!

Iloinen Joona :)

Hei! Itse olen saanut siis kärsiä ja tapella työkkärin kanssa päivästä toiseen ja haettu on vaikka mitä ja aloitin omaehtoisen opiskelun ja jos ei ole pakko en enää ikinä halua mennä kyseiseen laitokseen. Siellä tuntee itsensä ihan sairaaksi ja vammaiseksi. Luen ja opiskelen mielummin itseni vaikka maisteriksi/korkean tutkinnon kun menen ikinä enää työvoimatoimistoon nöyryytettäväksi naurettavia työharjottelu paikkoja ehtimään joista ei ole mitään hyötyä taloudellisesti ja kaikki on täyttä paskaa ja masentavaa mikä on ilmaista.! Ei ikinä enää toivottavasti tarvitse avata työvoimatoimiston masentavaa ja kolkkoa ovea muissa asioissa kun jonkun tärkeän asiapaperin haussa korkeintaan. Tein elämäni parhaan ratkaisun kun valitsin päätoimiset opiskelut. Paljon mukavampaa elämä kun työttömänä ja voin lähteä jatko-opiskelijaksi minne päin Suomea tahansa lukemaan itseni korkeemmalle esim Tampere,Turku,Helsinki. Tein elämän parhaimman ratkaisun. Hyvää kevään ja kesän jatkoa kaikille olen entinen työtön:)

4

428

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natina nirri

Ihan kiva siel työkkärissä on käydä, jos vaan on mukava ja aina sama virkailija, mut jos tulee natsi vastaan, niin kannattaa laittaa vaihtoon. ja tietty kielto orjatöille maininta joka kerta asioidessa työhakusuunnitelmaan nääs näääs näääs!

• työtönnnnnnn

Kielto orjatöille eli miten sanoa? Kiitos !

• tossa jottai

Vaatii joka käynnillä sitä sinne laitettavaksi.
      Jos ei laita, niin nauhoitus todistaa et oot vaatinut, ja täti on tehnyt rikoksen joka kerta, jos ei oo sitä sinne laittanut.
      Aina myös kannattaa nauhoittaa käynnit mp3 soittimella esim. itselläni sandisk sansa. Mut pitää aina ilmoittaa siitä et nauhoittaa ja kysyy päivämäärä virkailijalta, jotta sul jää todiste että oot käynyt siellä.
      Jostain kuulin että nauhoite ei käy todisteena ellei siitä ole ilmoitettu.

Tämä sen takia, että
      ne voi joskus tehä niin, että pyyhkii sun käynnin pois sieltä tietokannoista, jos rupeet valittaa ja vaatii oikeutta ongelmatilanteissa.
      Esim. saat orjatyöosoituksen ja rupeet väittää että et oo hyväksynyt niitä työhakusuunnitelmaan ja olet maininnut niistä et ne on poistettava.
      Kun sen todistat, niin karenssi on laiton.

Niitten pitäis aina tulostaa käynnistä lappu mihin tulee teijän molemmat AIDOTn nimikirjoitukset. Myös siihen lappuun voit lisätä että kielto orjatöille ja sanot sen ääneen ennen allekirjoitusta. Jos lappua ei tule niin täti kirjoitti juuri sopimuksen sähköisesti ja et voi todistaa käyntiäsi (ellet nauhoittanut).

He harrastaa petkuttamista, esim. mulle annettiin työhakusuunnitelma allekirjoitettavaksi. Siinä ei ollut mitään epäilyttävää muutakuin
      tädin nimmari, koska se oli vaan kopio.
      Kun allekirjoitin lapun ja olisin palauttanut, niin täti sano että "ei arkistoida".
      Koska, se on ihan sama allekirjoitatko sen vai et, niin he on sen merkannut jo allekirjoitetuksi sähköisesti sun tunnuksilla, etkä ees tiedä kaikkia ehtoja, ja vasten sun tahtoa vielä tehty. Siihen sitten sanoin, että jos skannaan tämän ja sähköpostilla lähetän virkailijalle takaisin niin siinä vaiheessa arkistoituu.
      Tässäkin vaiheessa kannattaa käyttää kuittausmahdollisuutta, jonka voi lisätä sähköpostiin ja joka varmistaa että posti on luettu toiessa päässä. Siihen täti sitten sanoi, että
      ei ei käy se ei käy, koska he pelkäävät että lisäät siihen omia ehtojasi, eivätkä voi orjuuttaa sua ilmaiseen työhön.

• tädit pulassa

Kannattaa lukea ne ehdot sieltä mol kirjautumisesta. Sieltä löytyy kaikkea petkuttamista laidasta laitaan, esim. suostut vapaaehtoisesti että susta saa kirjoittaa mitä valheita sinne tietokantaan ja sinä itse vastaat vielä niistä.
        Yks hyvä ehto on laittaa myös sinne, että ET anna lupaa työhakusuunnitelman yksipuoliseen muokkaamiseen virkailijan toimesta. ja tietty kielto orjatöille. hyvä on myös kattoo työhakualueet mieluisaksi ja palkka kohdalleen. ja että tessiä noudatetaan myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe