naiset ootteko oikeesti näin tarkkoja

itellekelpnormipillu

vesipesu ei riitä haisee viel pahalle. pitää pestä jollain hyvällä hajusella aineella. sitä kalua sit nuuhkitaan kauan ja kysyy onko tää millä pesty. helkkari todellakaan oo mitään intohimoo tommosel tyypil sanon aina että toiset ottaa housuista suoraan suukkuu kun on tosi nälkä ja halu

10

811

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä!

Joo, kaikki naiset on just tuollaisia koska naiset on samanlaisia.

• kikulimies.

pyöräytä lv saippulla terska ja pallit ja pyllyvako ja hyvä huuhtelu perään

• kyllä!
        kikulimies. kirjoitti:

Joo kiitos vaan mutta oon nainen.

• epäyoivo
        kikulimies. kirjoitti:

no siis lvtÄ? parempaaki käytety mutta....hunajaa viittis aina mennä hakemaa

• (N)

jotenki repesin tälle. en allekirjoita et tuo pätee joka naikkoseen.. jos tekee mieli nuolla tikkukaramelliä niin ei siinä kysytä millä on pesty.. ei tulis ainakaan itsellä mieleen. muna on muna eikä hajuvesipullo

• popsi porkkanaa

Kyllähän naiset yleensä pitävät että kaikki paikat ovat puhtaana, suihkussa kannatta käydä ennen sänkyyn menoa. Mutta tämä aloittelijan nainen on poikkeuksellisen bakteerikammoinen.

Mutta hei, voisiko tämän kääntää voitoksi: teette hommasta osa eisleikkiä niin, että käytte yhdessä suihkussa ja hän saa pestä kalusi niin hyvin ja huolellisesti kuin haluaa....molemmat on tyytyväisiä: nainen varmistuu kunnon pesusta ja mies saa mukavaa hierontaa kun nainen pesee ;)

• Uh-huh

Puhtaus on yleensä valttia, mutta kerran sattui ihan toiselle tavalla pervo nainen: Yksi entiseni halusi nimenomaan että penis on likanen, pesemätön ja tuoksahtaa kunnolla. Minun piti lisäksi läimiä häntä poskille ja "pakottaa" ottamaan suihin. Sitten kyllä imutti ja otti niin syvälle että tuntui että koko kyrpä irtoaa saman tien. Ero tuli ihan muista kuin seksisyistä, valitettavasti ;(

• pumi

Puasta pitää sen olla, just eilen otin mieheltäni sauna puhtaan suuhun,voi että hän nautti ja voihki kun vielä ihan pehmeänä otin kalunsa suuhuni ja sitten aloin hiljalleen nuolla ja imuttaa on ihana tunne kun kalunsa alkoi kovettua suussani ja huulieni hyväilystä kielenkärjellä kalun päässä pientä vakoa kutittaen hän voihki lisää lisää ime ,ime siitä nautin suuresti kun hän sitten laukesi ja tunsin sperman pulppuavan nieluuni ja kaiken nielin imin vielä loputkin nesteet. Tänään hän tuottaa minulle saman nautinnon voi olen ihan nyt kiimassa tulisi pian.

• 10+4

Trimmatkaa karvojakin välillä niin ei haise

• muttei siltikää

ei niitäkään oo ku kiitorata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      909
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      198
      695
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      639
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      624
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe