Löytääko 41-vuotias nainen

Mistä?

seksiseuraa?Mistä?Olen kaunis ja kiva.Mutta kranttu:(

13

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies plus 40

      Joku voi tuntea minut kun sanon asian suoraan. Olen käyttänyt tätä kielikuvaa aiemminkin suorassa keskustellussa ihmisten kanssa.

      Mielestäni netti on yksi typerimmistä tavoista löytää mitää nopeasti. Itse istuin chateissä monta vuotta ja totesin, että mielestään fiksut ja eronneet ihmiset siellä vain korostavat omaa itseään ja kuvittelevat olevansa vieattomia enkeleitä ja maailma parhaita ihmisiä ja sitä mitä ne haki muista oli ne kauniit ja rohkat. Lopetin itse tuon chattailun jo vuosi sitten ja kerran olen siellä sen jälkene käynyt ja olen nyt ns. raitisutunut.

      Kyllä sitä kuitenkin chatistakin voi löytää keskustelua, mutta se vaatii aikaa ja suomenkin kokoisessa maassa välimatkat on pitkiä ja sitten joskus sitä on liikuttava jos haluaa edetä toimintaan. Mutta virtuaalisesti tapahtunut kohtaaminen ja se naamanaamaavastaa välissä pitää seksin ohella olla muutakin keskustelua ihmisinä, niin siinä on se juttu. Kyllä seksin lisäksi ihmisillä pitää olla muutakin ja jollain tapaa kummankin on osoitettava se mitä ollaan ihmisinä ja rehellisinä sellaisina.....

      Mutta totuus miten itseään viehättävänä, kivana ja kauniina naisena itseään pitävä nainen... joka on vielä itseasiassa parhaassa iässä... nii.... saa sitä seuraa, nii kaikki tapahtukoon livessä. Se o kaikkein yksinkertaisinta että laittaa ns. lihatiskin pystyyn ja etsii ympäristöstä ihmisen jota kohtaa tuntee jotain ja etsii ne asiat siitä toisesta ihminsestä joiden kautta voi tehdä itsestään toisellle tärkeän ihmisen.

      Kyllä se seksikin tulee sieltä sit aikanaa ja voithan sinä nainen siellä sit itse ottaa sen asian jollain tapaa esiin sopivan tilanteen tulleen.

      Mut ei seksin takia kannata uhrata itseään virtuaalielämällä ja olemalla itse rehellinen ja saamalla sitten tälläisessä kysymys ja vastauspalstalla vastauksia vain epätoivoisilta itseironisilta lerppamunilta jotka hakee vain itselleen jotain helppoa juttua. Tämänkin viestin yläpuolella on viesti sinua huomattavasti eri-ikäiseltä ja mitä sitä tietää toisesta....

      Ihmisellä voi olla asioita ja mielitekoja, mutta ei saa tehdä itsestään lelu toiselle ja pelata korteilla jotka on tie asioithin joita kukaa ei haluu

    • 20v Mr

      Ei pahalla, mutta kuinka moni oikeasti alkaa tapailemaan ketään suomi24:n kautta?

    • Hei..

      Siksipä aloittaja varmaankin kysyi,että MISTÄ LÖYTYISI?

    • sana hallussaa...

      Hahhhaaahhhaaaa.

    • RONKELI MYÖS

      Kumma kyllä nyky miehet vaatii vaikka mitä.Nainen kun ei kelpaa.Lihavat tyhmät rumat tarjolla miehistä.Nainen ronkeli pitää olla eihän kukaan jaksa katsoa näitä.

    • naisia riittää,

      samat sulle ,ronkelit nevasta rumia ovat hyi helevetti,kuka sitä ronkelia lahnaa hankaa

    • Kyllä löytää ja varmasti muutakin. Jos et muuta keksi niin mene treffipalstallle. Lets menoon sano John Lennon.

    • Yön Timppa

      Namibiasta.

    • Mies syliin

      Heips.
      Ei täällä kaikki ole hunsvontteja.
      Eräs ystäväni kertoi että oli kuin minäkin
      Omassa suhteessaan saanut yleensä aina viimeiset 5 vuotta pakit lakanavalssiin peiton alla.
      Oli löytänyt täältä vastaavasti toisen sukupuolen
      olevan ja samoissa ongelmissa.
      Jutelleet jonkin aikaa ja tavanneetkin,.
      Ja vaikka eivät olleet tunteneet sen kummemmin
      niin olivat löytäneet heti yhteisen sävelen.;))
      He asuvat edelleen omien perheittensä kanssa eri paikkakunnilla ja tapaavat kun siihen on silleesti kivasti mahdollista, kiireettömästi ja hellien toisilleen aikaa antaen,.;))
      Et kyllä sie saat seuraa, olet nainen parhaassa iässä,.;))

    • Valintakysymys

      Ihan ittestä kiinni kuinka kranttu on...
      Tosin paremmat on keskimäärin jo poistuneet vapailta markkinoilta aikaa sitten...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe