Eikös täällä ollut piirro kanasta ja strutsista?

Tai siis kanasta, joka oli riiustellut strutsin kanssa ja siitä sitten syntyi tavallista suurempi muna. Olen yrittänyt hakea, mutta kun en muista kuka sen tänne laittoi. Voi olla että oli jollain toisellakin palstalla, hmm.
586
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat
  • Justiinsa. Kiitos. Suuret on syntien seuraukset:)

Äänestä

• Ai joo. Siellähän se. Suomen koululaitos pitäisi laittaa perusteelliseen remonttiin. Kun lukee palstoja, joissa uskikset hääräilevät kommentteineen, niin alkaa epätoivo puskea pintaan. Miten käy tulevaisuudessa Pisa-tutkimuksissa, jos tiedon taso on tuota luokkaa?

Äänestä

• > Höh. Pari tiktaalia. Onhan valaskin kala ja nisäkäs. Ja ankerias
    > on kala vaikka näyttää käärmeeltä. Yksi tiktaali ei ole kovis paljoo.

Ihailtavaa valastietoa ja välimuotovastauksen logiikkaa.

> Sitä voi aina sanoo, et on kirjoja, jossa on perusteita.
    > Mutta jos ei osaa niitä perusteita pistää sanoiksi, niin perusteita ei vaan oo.

Kretujen keino: ei saa vedota kirjoihin, pitää tutkia ja selittää itse.

> On varmasti rankkaa, kun pitää aina itse olla yksin oikeassa.

Varsin uskottavaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

TJ kirjoitti:

Tai siis kanasta, joka oli riiustellut strutsin kanssa ja siitä sitten syntyi tavallista suurempi muna. Olen yrittänyt hakea, mutta kun en muista kuka sen tänne laittoi. Voi olla että oli jollain toisellakin palstalla, hmm.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu