Tai siis kanasta, joka oli riiustellut strutsin kanssa ja siitä sitten syntyi tavallista suurempi muna. Olen yrittänyt hakea, mutta kun en muista kuka sen tänne laittoi. Voi olla että oli jollain toisellakin palstalla, hmm.
Vastaukset 5
Eihän se vain tämä ollut?
http://www.hs.fi/wulffmorgenthaler/1329104118123- TJ
Justiinsa. Kiitos. Suuret on syntien seuraukset:)
Minä laitoin linkin kirkko kuulolla -palstalle kun siellä oli syvätieteellistä pohdintaa aiheesta "Miksi kissa ja possu ei voi saada vauvoja".
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10654630- TJ
Ai joo. Siellähän se. Suomen koululaitos pitäisi laittaa perusteelliseen remonttiin. Kun lukee palstoja, joissa uskikset hääräilevät kommentteineen, niin alkaa epätoivo puskea pintaan. Miten käy tulevaisuudessa Pisa-tutkimuksissa, jos tiedon taso on tuota luokkaa?
> Höh. Pari tiktaalia. Onhan valaskin kala ja nisäkäs. Ja ankerias
> on kala vaikka näyttää käärmeeltä. Yksi tiktaali ei ole kovis paljoo.
Ihailtavaa valastietoa ja välimuotovastauksen logiikkaa.
> Sitä voi aina sanoo, et on kirjoja, jossa on perusteita.
> Mutta jos ei osaa niitä perusteita pistää sanoiksi, niin perusteita ei vaan oo.
Kretujen keino: ei saa vedota kirjoihin, pitää tutkia ja selittää itse.
> On varmasti rankkaa, kun pitää aina itse olla yksin oikeassa.
Varsin uskottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid147970En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23618- 67585
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508