Lähden naisporukassa reissulle Tallinnaan ja aion iskeä miehen..
Aion olla tuhma..
43
5482
Vastaukset
- varattu kiltti
Kai tiedät hyvin, mihin tällainen johtaakaan
Vain tyttöporukalla laivalla Tallinnaan
Mä vedän hillityt perseet, raahaan jonkun mun hyttiin
Kiireesti terapiaan, et mä en petä sua
Nyt se tutkitutetaan, mikset sä haluu mua
Ei riitä yks kerta vuodessa, jos on ihan terve- herraasiallinen
Onnea matkaan jos olet sinkku, mitäs sitä säästelemään. Jos et ole, niin toivon et joudut alimpaan helvettiin, vaikken uskovainen olekkaan.
- tuhma varattu
Kuka tietää jos olet kome mies--vaikka törmättäisiin toisimme aamuhämärissä..vink..;)
- jk
niinkö
- tuhmakin varattu
Varo vaan:)
- Himo Pettäjä
Anna mennä vaan, ei se järvi soutamalla kulu! :D Voisimpa olla mukana...
- ASFVDASVD
VlTUN HUORA!!
- Pettäjä merellä
Oon menossa äijäporukalla Baltic Princessille 31.5. tavoitteena vain ja ainoastaan saada naista.
- petän maalla, merell
Nähtävästi olette kaikki aloittelijoita. Oikein laivaristeilylle pitää lähteä pettämään....(kieltämättä siellä se on kyllä lapsellisen helppoa).
- Vlad Seivästäjä
Itse lähden laivalle ja paaksaan taas ainakin viittä lyyliä.
- Nyrkki Kyllikki.
Meinaat sitten että joka sormi on eri lyyli vai ?
- eikiiiitos
joo o näköjään pitääkin elellä sinkkuna,kun on näitä pettäjii,en kaipaa petetyksi tulemista.ja pari suhteessa käydään yhdessä risteilyt ym,matkat.
- Meri
Miksiköhän laivalla ihmiset tuntuu muuttuvan aina vaan yhä häveliäämmiksi, ihmettelen vaan, onko se kun pääsee pois mantereelta niin on jotenki helpompi tulla "hulluksi".
No oli miten oli samanlaisia kikkeliskokkeleita kaikki tyyni. - iloa eloon
Kaikki mukaan...:D
- joku raja
Ei ihme jos suomalaisten naisten maine on mitä on,samaa tekevät ulkomailla reissaillessakin useat jos oma mies ei ole mukana.Myös miehet,ei sen puoleen. Muistavat käyneensä kun tuliaisina tuodaan taudit mukana.Ja sekö on sitten hauskaa???
- Ronsu_OO
Naiset on jakorasioita
- hävetkää
jooo,kuinka moni joka pettää noinkin harkitusti,miettii sitä mitenkä satuttaa omaa puolisoa,mahdollista petettävän kanssa olevaa puolisoa ja näiden molempien puoliskojen lapsia.Kuinka moni miettii,mitä siitä seuraa jos jää kiinni ja mitä menettettävää on.
Nämä on sellaisia asioita mitä pettäjät eivät tunnu ajattelevan tai sitten oikeuttavat itselleen luvan joko "tekeehän kaikki silleen" lauseella" taikka "pettihän se toinenkin minua".Todellisuudessa,mikään ei oikeuta pettämään toista.Jos joku on niin tyhmä että menee tekemään sen,on se sen tyhmyyttä.Ei tarvitse alentua toisen ihmisen tasolle.
Ja mitä se kertoo,jos haluaa pettää toista tai mitä se kertoo parisuhteesta.Ei se ainakaan ole sitä että kunnioittaisi toista tai rakastaisi.Kyllä se on pahoinvoinnin ja itsekkyyden merkki.Näin ollen,miten on mahdollista että aikuiset ihmiset eivät osaa erota.Tämä sattuu mutta paljon vähemmän kuin pettämisen jälkeen tuleva ero.Eron jälkeen kun saa paneskella ketä haluaa.
Pettäminen on vain todella ala-arvoista ja pentumaista käytöstä jota henkisesti oikeasti aikuinen ihminen ei pysty tekemään.- omistaja
Nimimerkille "hävetkää"On sinulla mahtavat tiedot kanssaihmisistä,pysy
niissä ja hakeudu vertaistesi seuraan.Avioliittoon joutumisia on monen-
laisia.Tosin moraalikäsitteet ovat muuttuneet sallivimmaksi.En usko minä
että kumpainenkaan aviopuoliso pettää jos kotoa saa kaiken sen jonka vieraalta.Jos,ei saa sitä haetaan vieraalta.Ajattele jos olet keittämässä ja
suolaa ei ole kotona,onko siinä pahaa jos kipaset naapurista suolaa ja
valmistat perheellesi maukkaan ateria,kuin että tarjoaisit suolatonta litkua.
Koko perhe kärsisi.Samoin jos perheeltä puuttuu niinkin tärkeä kuin ihmissuhde.Eikö sitä lainaamalla vieraalta koko perhe ole tyytyväisempi
kun ei jompi kumpi puoliso kärtyä koko aikaa.Lapset säilyttävät vanhem
pansa ja ovat tyytyväisiä .Samoin ovat tyytyväisiä perheen muut jäsenet:
Mitä ei silmä näe eikä korvakuule ei sydän kaipaa.Itsekäs henkilö puhuu
pettämisestä.Mitä pettäminen on.Tuleehan se osapuoli aina kotiin,eihän
se ole mitään pettänyt.Tällaiset itsekkäät ja omistamisenhaluiset ihmiset
saattavat jopa tappaa lapsensa omistushalunsa lumoissa.Ihmistä ei voi
eikä saaomistaa.
- holmoonit laukkaa
ja AAMEN! Varo etten iske sua...:D
- Jeps...
Tässä vähän yli kakskyt vuotias neitsyt mies,
[email protected]
Naiset ottakaa yhteyttä, pk-seutu. - Anti-crapbook
Cinderellalla aikoinaan kävi niin että daami lapsineen aviomies lähti risteilemään,daamilla alkoi tekee mieli vierasta ja sitä hän saikin mutta tämä kyseinen vieras mies heitti muijan ulos hytistä ja akkahan oli täysin alasti kun tuli infoon hakemaan "suojapaikkaa" Oli se surkea näky kun vaimon mies tuli lapsineen hakemaan sitä infosta. Taisi mennä lusikat jakoon.
Lähetä viesti jos kiinnostaa...
- U FAILD LOLXD
Worst. Epicest. Failest. Everest.
- puuma62
Kaikki vaan risteilylle mukaan ja tietenkin siellä tehdään mitä kukin haluaa...:) niin tekisin minäkin.....
- seppävaan miettii
Jaa..no sittenhän olet "tuhma" :D -mitä sä ajattelit saavuttaa sillä tuhmuudella..? niiku oikeesti. vai tarkoititko, että aiot olla tyhmä.
- pintapelastaja
laivallahan se natsaa =)
- mertenkauhu
31.5 kaikki balticille!
- NiinaNoona
Rivo ja siveetön! Hieno homma. Tempaise kunnolla ja valitse terve sonni.
Hyvää matkaa, pitäkää oikein hauskaa ja tulkaa levänneinä ja pirteinä kotiin. :)
- pöh
En oo ikinä ymmärtänyt pettäjiä, pitäs sen verran kunnioittaa kumppania, et ns. housut pysyy jalassa. Miksi edes pitää seurustella, jos tekee mieli vierasta, eikä mikään vaihtelu yms. selitys oo pas..nkaan väärtti... Toivon todellakin, et pettäjät jäis kiinni ja sais viettää loppuelämänsä yksin... Mutta tää on vaan mun mielipide, tehkää mitä haluatte, ite vastaan kyl omista housuistani...
- noulifeeee
mäki käyn aina kerran vuodessa laivalla että tapaisin muita pelaajia, tänä vuonna olis määrä mennä neuvottelemaan diablo 3 accounttejen myymisestä tai vaihdosta.
naiset tykkää katos jos miehellä on paljo goldia - Ajattele!!
Voi, voi voi kun ihmiset ajattelisivat...Kannattaa, ajatella miltä itsestä tuntuisi jos se oma puoliso pettäis...ja vielä täälä tai muualla kehuskelis sillä..Ihan oikeesti!
- Sepposeponpoikaseppo
Ja kuin hieno on löytää täältä oma muija kirjottelemasta tällasia.
No sitä saa mitä tilaa... Kumma juttu, et on luottamus kortilla! - nainen ja reissu
Laivalle minäkin lähden...) kaikki eivät kuitenkaan hyppää toisen syliin ja sänkyyn:) Minä usein aiheutan miehissä ärtymystä kun en lähde jatkoille kenenkään hyttiin..Kiitän illasta ja tansseissta ja thats it....:0
- ?
No, ketjun aloittaja...joko huorasit?
- varattu sinkku
Lähden yksin kauppaan ja aion iskeä tomaatin.
- Ecofisk
Aion lähteä porauslautalla Ruotsiin.
- lähtijä.
lähden Kauhajoella nussimaan...poikia...
- Täysillä...
Voi ku minäkin olisin rohkea:-) mieli tekisi nuorempaa miestä, mutta....nainen 50v.
- rouva L
Lähden oman kullan kainaloon.
- oma on paras
- huora ja minä
Tiedän että oma kultani on huora joka on ontanut hyvälle(entiselle)ystävälleni pillua ja silti olen kultani kanssa yhdessä. Lapset yhdistävät ei mikään muu. Kultani on huora mutta sen tiesin jo kolmansilla treffeillä, tosin en ikinä arvannut kuinka ISO huora kultani onkaan. Sitä se Vantaan vesi teettää, kaikki tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän huoria ko. paikkakunnalla, varsinkin päiviksen huorat.
- kuukeliskuu
Toivottavasti sait turpaasi ja hampaat takaraivoon, huoranpoikanen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822