Erosimme exän (n) kanssa 1,5v sitten, emme ole siitä lähtien olleet yhteydessä. Satunnaisia kertoja missä hän on kysynyt kuulumisia jne.
Kuulin vasta että hän on ihan pohjalla, ei ole saanut töitä, käyttää huumeita, masentunut ja kaipaa minua takaisin. Haluaisi jutella tai tavata.
En halua nähdä enkä tavata.
Olen iloinen koska hänellä menee huonosti ja itselläni on elämä paremmin kuin silloin, vaimo, lapsi tulossa, koti kunnossa, olemme onnellisia.
Olen iloinen
5
169
Vastaukset
- stdyjkui
Kiinnostaako ilmainen?
http://tc.tradetracker.net/?c=3080&m=104431&a=81475&r=&u= - N39Hki
Ap, minä taas olen iloinen, etten ole noin vahingoniloinen kuin sinä.
Aika äkkiä olet saattanut nykyisen tyttöystäväsi raskaaksi. Jos teko oli hätiköintiä tai näyttämisenhalusta johtuvaa ja naisesta tulee yh, toivotaan ettet pilkkaa täällä häntä, jos se aika koittaa. - M33vTku
Tuohon et usko itsekään :)
Jos sinulle on käynyt noin kuten sanoit, älä yleistä, että muillekin kävisi. Mutta pääasia että olemme onnellisia ja iloisia ja hyvävointisia! - kenen joukoissa..
No ilmeseti olet katkeran kalkin niellyt aikanaan.Onnea sinulle ja toivottavasti opit anteeksiannon voiman elämässäsi.Haudalla se on vaikeata..
- apapapap
Ei siitä mitään haittaa ole eikä se vaikuta mitenkään minun elämään. Ei kiinnosta jos toisella menee huonosti.
Eipä mitään katkeruuttakaan ole ollut, vähän vaikea olla kun en edes koskaan edes sanonut rakastavani exää :) Joten ei ole oikein mitään anteeksi annettavaakaan, jokainen pilatkoon ja sotkekoon oman elämänsä, en aio puuttua muiden elämään jatkossakaan. Ei ole minun asia.
Anteeksi annan vain ystäville, läheisille ja rakkaille, en tuntemattomille ja sellaisille, joita kohtaan ei ole tunteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503434Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5872199Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si882098Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171970- 201618
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431588KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar621422- 281416
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1291386Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359