onko hyvä?

nobo

16

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 133455

      Eikö lähtönopeus sen jo kerro?

    • nobo

      onko 52ms paljon?

      • hohol ala

        ase on aivan paska älä osta


    • Ihan turha...
      52ms on jo monis pislois ja monis on viäl parempi hyvä rynky lähtö nopeus on 90m/s-130m/s
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_035C.html toi on hyvä ja kestävä
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180919.html iha ok
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280926x.html hyvä ja kestävä
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120913.html iha ok
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903__.html kohtalainen
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGS-CQB-BLK.html hyvä ja kestävä ja kallis myös

    • Ak47 vihaaja

      Se on ihan helvetin huono menee rikki ja sillä ei pärjää peleissä

    • nobo

      mikä sähköase olis sitten hyvä? alle 100€:llä jos sais?

    • pro.airsoftaaja

      Alle sadalla et saa hyvää, jos pakko olla alle satasen niin sitten Pro airsoftista GSG G36C ja King Armsin lippaita paketti (5kpl)

      • Duffe

        "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa" -sanonta on tässä paikallaan. Parempi säästää kunnon aseeseen kuin ostaa alitehoisia lutkuja jotka eivät kestä.


    • se on kato sillei että hyvää ei saa halvalla

    • Marked One

      Duffe sen sanoi. Onhan se toki hienon mallinen vaikka ruuvinkannat paistavatkin, mutta pelitehokas ase ei todellakaan ole. Alle 100€ et hyvää sähköasetta saa, paitsi AEP:n. Monet Marui-kopio sähköpistoolit ovat kantamaltaan ihan hyviä ja varmasti tehokkaampiakin kuin tuo.

      http://www.milgear.fi/kauppa/cyma-glock-g18c-cm030-p-538.html

      Varmasti ainoa sähköase alle 100€, jota uskaltaa suositella. Monia hyviä kokemuksia on itselleni jäänyt ko. aseesta, vaikka se suurimman osan aikaa killuikin pistoolitaskussa backuppina, kunnes möin sen väräisen käytön jälkeen. Todella hiljainen vehje kyllä oli, hiljaisempi kuin jousipistooli.

    • nobo

      HAHAHAHAAA!
      Te ootte niiiin helppoja. Näin helposti te ootte huijattavissa.Otitte mut ihan tosissaan ja luulitte, että joku on oikeesti ostamassa tollasta muovista paskaa, joka ampuu 50m/s ja senkin 0,12g:n kuulilla! LOLOLOLOLOLOLOL!

      Juu aprillipäivä meni jo, mutta mitä sitte!

      • asd.helvetinkusipää.es

        Todella, todella paska pila. Jälkeenjäänyt... Ei tos oo mitää hauskaa tehä pila jota ei voi arvata -.- RE TARD=REATEDJFKSLÄ!/


      • Pessimisti

        Joopa joo. Sulle vaa sanottiin ettei se oo hyvä ja luulet ite toisin ja ny vaa väität et se olis joku pila...


    • OmaruipislaparasO

      nii ei tommosta vaan maruin vemppu pisla ku toi tuhlaa kauheesti vaan kuulia mut lähtee huonosti

    • pro.airsoftaaja

      No jo on pöhelö, kun toiset ei tiiä mitään tollasesta ja yks pöhelö vielä egottaa. :{ tietääkseni tää palsta on tehty airsoft kysymyksille eikä piloille!!!!!!!!!! Tajusitko NOBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOO

    • nobo

      Airsoftihan on yks paska pila.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe