ampuuko toi ase pitkälle?
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120921.html
entä kestääkö?
näyttää aikani tosihienolta
onko hyvä?
16
111
Vastaukset
- 133455
Eikö lähtönopeus sen jo kerro?
- nobo
onko 52ms paljon?
- hohol ala
ase on aivan paska älä osta
Ihan turha...
52ms on jo monis pislois ja monis on viäl parempi hyvä rynky lähtö nopeus on 90m/s-130m/s
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_035C.html toi on hyvä ja kestävä
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180919.html iha ok
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280926x.html hyvä ja kestävä
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120913.html iha ok
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120903__.html kohtalainen
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGS-CQB-BLK.html hyvä ja kestävä ja kallis myös- Ak47 vihaaja
Se on ihan helvetin huono menee rikki ja sillä ei pärjää peleissä
- nobo
mikä sähköase olis sitten hyvä? alle 100€:llä jos sais?
- pro.airsoftaaja
Alle sadalla et saa hyvää, jos pakko olla alle satasen niin sitten Pro airsoftista GSG G36C ja King Armsin lippaita paketti (5kpl)
- Duffe
"Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa" -sanonta on tässä paikallaan. Parempi säästää kunnon aseeseen kuin ostaa alitehoisia lutkuja jotka eivät kestä.
- ♫
se on kato sillei että hyvää ei saa halvalla
- Marked One
Duffe sen sanoi. Onhan se toki hienon mallinen vaikka ruuvinkannat paistavatkin, mutta pelitehokas ase ei todellakaan ole. Alle 100€ et hyvää sähköasetta saa, paitsi AEP:n. Monet Marui-kopio sähköpistoolit ovat kantamaltaan ihan hyviä ja varmasti tehokkaampiakin kuin tuo.
http://www.milgear.fi/kauppa/cyma-glock-g18c-cm030-p-538.html
Varmasti ainoa sähköase alle 100€, jota uskaltaa suositella. Monia hyviä kokemuksia on itselleni jäänyt ko. aseesta, vaikka se suurimman osan aikaa killuikin pistoolitaskussa backuppina, kunnes möin sen väräisen käytön jälkeen. Todella hiljainen vehje kyllä oli, hiljaisempi kuin jousipistooli. - nobo
HAHAHAHAAA!
Te ootte niiiin helppoja. Näin helposti te ootte huijattavissa.Otitte mut ihan tosissaan ja luulitte, että joku on oikeesti ostamassa tollasta muovista paskaa, joka ampuu 50m/s ja senkin 0,12g:n kuulilla! LOLOLOLOLOLOLOL!
Juu aprillipäivä meni jo, mutta mitä sitte!- asd.helvetinkusipää.es
Todella, todella paska pila. Jälkeenjäänyt... Ei tos oo mitää hauskaa tehä pila jota ei voi arvata -.- RE TARD=REATEDJFKSLÄ!/
- Pessimisti
Joopa joo. Sulle vaa sanottiin ettei se oo hyvä ja luulet ite toisin ja ny vaa väität et se olis joku pila...
- OmaruipislaparasO
nii ei tommosta vaan maruin vemppu pisla ku toi tuhlaa kauheesti vaan kuulia mut lähtee huonosti
- pro.airsoftaaja
No jo on pöhelö, kun toiset ei tiiä mitään tollasesta ja yks pöhelö vielä egottaa. :{ tietääkseni tää palsta on tehty airsoft kysymyksille eikä piloille!!!!!!!!!! Tajusitko NOBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOO
- nobo
Airsoftihan on yks paska pila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654