Pikkupöksyt näkyviin hameenalta!

epätietoinen12

Kesä alkaa ja naisten hameet lyhenevät. Minä en ymmärrä sitä miksi naiset istuvat polvet tiukasti yhdessä, samat naiset ovat uimarannoilla täysin vapautuneesti bikineissä.Haluaisin tietää onko sellaisia naisia jotka tietoisesti asettuvat niin että katselia voi nähdä millaiset pikkuhousut hänellä on jalassa.Hameenalta näkyvät stringit esimerkiksi saavat minun kullini seisomaan heti.

25

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phumba

Sama juttu. Lisäksi toivoisin että ette pitäisi kiinni helmoistanne jos tuulenpuuska yllättää vaan antaisitte niiden liehua valtoimenaan! No, muutama kerta kesässä tulee onneksi sellainen nainen vastaan joka antaa sulojen vilkkua;)

• N19v

Minulla on hyvät sääret ja joskus fetissi iskee kun joku vieras mies katselee hameenalle. Kun käyn ottamassa sringit pois ja vilauttelen niin saa ehdotuksia monenlaisia.Joku himo tullut vieraasta pikapanosta,veskissä/auton takapenkillä ym. Vanhemmat miehet vie hseuraaotelliin kesken päivän ja kun saavat niin olo on kuin huoralla. Ei haittaa kun meen baariin uudestaan ilman pikkareita ja kun huone jäi niin saa seuraa paristakin vieraasta miehestä samaanaikaan.

• kiggeli meelöbö

pöksyt,ja pillu pitää näkyä aina määrittää eu direktiivikin

• jar47v

On taas ihanaa, kun vaimon veljen tyttäret tulee mökille viikoksi (20 ja 22v). Siinä ne taas keimailee puolialasti ja minulla seisoo jatkuvasti uikkareissa. Viime kesänä vanhempi heistä yllätti minut runkaamassa. On sen jälkeen virnuillut ja tuijotellut etumustani jatkuvasti. Huomaa kyllä stodikseni... vähän hävettää ja kiihottaa.

• epätietoinen12

Naiset hei! kertokaa jotain omia kokemuksia pikkuhosujen vilauttelusta ja niiden tirkisteliöistä. Naisnäkökulma kiinostaa kovasti pikkuhousuista kiihoittuvaa tyyppiä.

• Anonyymi

mula aina stringit mukavaa kun miehet katselee

• nykyaikaa hei!

Lisäisin tuohon vielä, että stringit saa/pitää näkyä myös takaapäinkin, eikä kaikki tarvii olla piilossa niinkuin 80 luvulla!

• epätietoinen12

Kerran kaupungilla kävellessäni kulki edessäni kaksi nuorta naista toinen kävellen ja kaveri polkupyörällä vieressä.Pyöräiliällä oli ohuet valkoiset housut ja niiden läpi näkyivät stringit pakaroiden välissä.Työnsin käden taskuun ja ujutin seisovan kaluni taskunpuolelle ei tarvinnut edes runkata kun farkut hieroivat kaluani kävellessä.Sain miltei heti mahtavan orgasmin,märän läntin levitessä housuillani lähdin hieman nolona kotiin.Jälleen asiaa muistellessani kiihoitun taas ja tekisisin sen uudelleen jos tilanne toistuisi.

• Herr Lederhose

Kiva kun tulee kesä. Lähes joka kesä olen päässyt nauttimaan mukavista vilautuksista tuntemattomien naisten taholta. Myös ajatus siitä, että oman kullan kesämekon alla ei ole mitään, kiihottaa kovasti.

• epätietinen12

Kauniit naiset näyttäkää nyt niitä ihanoita,mehukkaita pikkuhousuja sieltä hameen alta.Vasta kerran olen tänäkesänä nähnyt.

• Mää kans
    • Täytyy muistaa tämä kun kaupan pihassa autosta nousee :)

• Tuhvero

Meillä vaimo tykkää vilautella pakaroitaan lyhyen hameen kanssa. Naapurin miehillä riittää katseltavaa kun vaimo stringeissä pyllistelee pihalla.

Itse kiihotun aivan jumalattomasti katsella tuota vilauttelua. Joskus olen jopa sisältä katsellut tuota ja runkannut samalla.

Oltiin kesällä uimarannalla ja vaimo istui aurinkotuolissa siten että bikini alaosa valahti siten että hieman sivusta katsottuna hänen ajeltu pillu näkyi kaikille jotka ohi käveli. Yksikin mies käveli kaksi kertaa ohi ja tuijottu suoraan vaimoni tussua. En tiedä oliko tuo vaimoltani vahinko vai ei, mutta en hänelle mitään sanonut. Yritin vain pitää kaluni aisoissa.

• ujo.

Eräässä huvipuistossa istahti rouva vastapäiselle penkille pienellä aukiolla. Kuuma päivä, mutta mahtoiko tarkoituksella levittää sen verran että näkyi. Kovasti jäi kalvamaan, jotta olisi pitänyt kehitellä jotain.

• Anonyymi

Minihame ja pikkupöksyt ihana yhdistelmä, kelpaa katsella sellaisia peppuja etee ja takaa. ukm61

• Anonyymi

Vaimoni ei pue pikkuhousuja koskaan minihameenkaan alle. Eipä pääse siten kukaan katselemaan vilahtavia pikkuhousuja.

• Anonyymi

Vie taitaa kolmisen kuukautta ainakin mennä ennen kun on tuosta toivoakaan

• Anonyymi

Kuinka niin? Paksu pitkä takki vain ulkona päälle, silloin voi hyvin kulkea paljastavissa vaatteissa ja riisua takki sisään mennessä kahvilaan, baariin tai vaikka lääkärille.

• Anonyymi

Arvostan niitä naisia, jotka antavat hameen alta pikkuhousujen tai paljaan alapään vilahtaa.

• Anonyymi

Se oli tämän vuoden puolella yhtenä päivänä, kun oli tavallista kylmempi tuuli. Olimme vaimoni kanssa yhdessä ostoskeskuksessa kun huomasimme (takaapäin) yhden naisen, jolla oli vähän vyötärön alapuolelle ulottuva takki ja sen alta n. viisi senttiä näkyvä paidan helma ja jalat ilman sukkia ja molemmat pakarat osittain näkyvissä. Se, oliko housuja vai ei, jäi arvuuttelujen varaan

• Anonyymi

Espanjassa ainakin on kiva muoti, jossa minihameessa on lannehalkiot auki mahdollisimman ylös. Stringien uumanauha on niin ylhäällä lantioilla, ettei niitä näy ollenkaan . Kun neito istuu baarin terassilla jalat ristissä, paljas lantio näkyy avoimesta halkiosta ja saa vain arvailla onko siellä hameen alla mitään pöksyjä. Välillä narustringit vilahtaa, välillä ei. Kiinnostavinta siinä on verhottu alastomuus ja mielikuvituksen lento!

• Anonyymi

Näkyy korkeita halkioita myös Suomessakin, mutta suomalaisilla naisilla ei yleensä ole niitä pikkuhousuja jalassa, koska niitä ei kuulu pitää hameen kanssa.

• Anonyymi

Vaimon nuorin sisko käytti nuorena todella lyhyitä minihameita. Kun pakarat ovat mallia pallo, ei tarvitse paljon kumartua tarjotakseen näkymän pikkuhousuihin ja pulleisiin häpyhuuliin. Todella kiihottavaa.

• Anonyymi

Vaimoni on juuri tuollainen. Olen äärettömän onnellinen, että oma vaimoni on rohkea ja rietas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni on juuri tuollainen. Olen äärettömän onnellinen, että oma vaimoni on rohkea ja rietas.

Minun vaimo ei minihameita käytä eli pikkarit ei vilahtele. Sen sijaan hameet ja farkut ovat tosi tiukkoja. Kun perse on tosi iso ja pyöreä ja vyötärö kapea, pysyvät toisten miesten katseet tiukasti vaimon perässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108