Eli katsoin tänään Kuudennen aistin. On se jo jonkin aikaa pitänyt katsoa, mutta olen aina unohtanut! Tänään sen katsoin ja olen jälleen yllättynyt siitä mihin ihmisen mielikuvitus kykenee!
Peruspiirteissään elokuvan juoni menee siten, että nuori poika, Cole, pystyy kommunikoimaan ja näkemään kuolleita henkilöitä. Hän hakeutuu Malcolmin, lapsipsykiatrin, hoitoon, joka pyrkii auttamaan häntä parhaansa mukaan. Loppuratkaisu on mitä mullistavin ja mahtavin! En uskonut tuollaiseen loppuratkaisuun koko leffan aikana!
Kohtaukset ja vuorosanat ovat juoneen sovitettuja - onnistuneesti. Ne sointuvat yhteen, eivätkä ole ristiriidassa loppuratkaisun kanssa, vaan päinvastoin. Leffan joutui päänsä sisällä kelaamaan uudestaan läpi, jotta sai kaiken sen uuden näkökannan mahtumaan päähänsä. Plussaa toi se, etteivät kummitukset olleet ollenkaan pahantahtoisia, vaan he itse kaipasivat apua esimerkiksi viestien viemiseen omille omaisilleen. Eräässä tapauksessa tämän avulla paljastui murhaaja.
Suosittelen siis katsomaan, ellette ole elokuvaa jo nähdeen.
Nimi: The sixth sense - Kuudes aisti
Ohjaaja: M. Night Shyamalan
Genre: Trilleri
Ikäraja: 16
Päänäyttelijät: Bruce Willis sekä Haley Joel Osment
Kuudes aisti
öaljgpög
3
1351
Vastaukset 3
- tupi9
Just... joo...
- Leffainssi1977
Vanha leffa on kyseessä, mutta loistava kieltämättä. Ekan kerran kun ton katsoin, niin loppu oli totaalinen yllätys. Hyvät elokuvat onnistuvat yllättämään. Hyvä leffa kyseessä. Harmi vain, että leffa menettää kiinnostavuutensa kun sen on kerran katsonut.
Mutta jos joku ei ole Kuudes Aisti -leffaa nähnyt vielä, suosittelen! - -juttantutaa-
Hieno elokuva. Pitää pistää lataukseen, voin katsoa uudestaan kun aikaa on jo vierähtänyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41159
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1621008Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216803- 63728
- 64723
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21628Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135616Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 49502
- 47485
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?98466Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40463- 30463
- 37458
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440