kaysoin juuri A Stubbin haastattelun Tv1:ssä.
Onhan hän loistava ministeri.
On kyllä loistava, tämä A Stubb
15
76
Vastaukset 15
- 20+17
Kyllähän siinä on oikeasti, niin tyhmä mies, kun olla ja saattaa.
- Pelkään
Stubb on utopisti. Hän ei ymmärrä realiteetteja. Se on erittäin vaarallista muille.
- Heippa hei !
Ei tässä muut ole niin tyhmiä kuin sinä itse !
- OMA MAA
Jos kun Suomi on noudattanut talouskuria sääntöjen mukaan, niin siitäkö on oikeus meitä rangaista sillä että joudumme avustamaan maita jotka eivät noudata sääntöjä.
Pitäiskö suomalaisten höllentää talouskuriaan, niin ei tarvitse elättää etelä-eurooppaa
Eikö EU säännöissä sanota sekin, että jokainen maa huolehtii omista kuluistaan..- Niin juuri
Jos aloittaist ensin itsestäsi, ettei muiden tarvitse elättää sinua.
Tupin aika on ohi.
äänestän perussuomalaisia.- Itsehän paljastit
Ai äänestit siis Aleksia...et edes itse usko tuohon valheeseesi.
Stubb oli valtakunnan äänihavara vaaleissa ilman sinun ääntä
- Kovassa porukassa
Ei sa haukkua Cai-Görania. Hän on ujo ja epävarma ihminen joka ei kehtaa käyttää edes oikeaa nimeään koska se on hänen mielestään ruma nimi joka laittaa herkän ihmisen häpeämään.
- katsomatta paras
Harmi että en katsonut.
- Maailmaa nähnyt
Tv-katsoja kirjoitti:
Kannattaa katsoa
Tuli katsottua.
Stubb on asiansa osaava ministeri. Valovuoden parempi kuin Väyrynen edellisessä hallituksessa vastaavalla paikalla. - From London
Maailmaa nähnyt kirjoitti:
Tuli katsottua.
Stubb on asiansa osaava ministeri. Valovuoden parempi kuin Väyrynen edellisessä hallituksessa vastaavalla paikalla.On Suomelle onni, että on maailmankansalaisia Suomen hallituksessa.
- Kamalaa lukea
From London kirjoitti:
On Suomelle onni, että on maailmankansalaisia Suomen hallituksessa.
Voi pyhä Sylvi, miten epäisänmaallista porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483