Olen viimeaikoina pohtinut paljon sitä mikä on ilmeistä, eli ihmisen polveutuminen karvaisesta apinasta nykyiseen puolikarvaiseen ihmisapinaan. Miksi ihmisapinalle ei enää kelvannut banaanit vaan piti tulla puusta alas lihahaaskalle? Miten ensimmäinen tulipesän kipinä otettiin haltuun? Homo Eroticus hakkasi kiviä yhteen jolloin syttyi ensimmäinen metsäpalo ja kulotti puuston matalaksi. Tällöin ihmisapinan piti mennä luolan sisuksiin. Näillä mietteillä pronssiotteluun.
Apinoiden planeetta
4
56
Vastaukset
- ää''ää
''Homo Eroticus hakkasi kiviä yhteen jolloin syttyi ensimmäinen metsäpalo ja kulotti puuston matalaksi.''
Mahtoi olla kivulias tapa, tyypillä olikin kolme kiveä hakattavana.
http://www.imdb.com/title/tt0067212/ - evokki etsii juuria
Minä Evankelilas-Luterilainen (eli evokki) en keksi vastausta.
> Miksi ihmisapinalle ei enää kelvannut banaanit vaan piti tulla
> puusta alas lihahaaskalle?
Olen antanut kertoa itselleni että tosiasiassa puusta tultiin juuria etsimään. Punajuuri löytyi vasta aika myöhään.Kuningas ... joutui kohta synkkään Möbiuksen lehtimetsään, jossa hän kompasteli neliö- ja kuutiojuuriin, ... (Stanislaw Lem: Kyberias)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725