Osta itsellesi työpaikka

Työtä tekijälle.

Myytävänä elintarvikekioski päijät-hämeessä. Maastamuuton vuoksi.
Veikkaus ja toto

Tässä loistava tilaisuus esim. perheelle tai vaikka kaveriporukalle.

Omat liiketilat.

Liikevaihto 100-200k

Nettotuotto 20-40k

Tasaisen varmaa tuottoa vuodesta toiseen. Talouden heilahtelut eivät vaikuta.
Samassa paikassa ollut kioski -70 luvulta asti.

Soita Harrille 0400 840757

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlököl

      Vieläkö nykyaikaan yksityinen elintarvikekioski kannattaa, kun kaupat on auki pyhät ja arjet?

    • Hartza

      Vielä kannattaa, ja kun se on yksityinen, ei tarvitse maksaa lisenssi maksuja muille ja saat itse päättää mistä myytävät tavarat ostat ja mihin hintaan myyt.Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerron tästä tilaisuudestasi lisää.

    • Tiukalle menee

      > Liikevaihto 100-200k
      > Nettotuotto 20-40k

      Mitä asiaa mahtanee tarkoittaa tässä "nettotuotto"? Sehän ei ole lainkaan yrityksen tuloslaskelmassa käytetty termi.

      Jotenkin vähän epäilen että ko. kioskin myyntikate voisi olla vaikka 30-35% haarukassa. Silloin myyntikate 100.000 myynnistä olisi 30.000 - 35.000 euroa. Siitä vuokria, puhelinkuluja, kirjanpitokuluja ym. poi.

      Jos jonkinlaista palkkaa yrittää tuosta katteesta maksaa, niin ihan kaikki loput katemarkathan niihin YEL-eläkemaksuihin ja pieneen palkkaan hupenee.

      Mitään voiton tai tuoton tapaista rahaerää ei silloin vielä synny lainkaan.

    • Hartza

      Olet selkeästi kiinnostunut asiasta, joten ei muuta kuin puhelin
      käteen ja rohkeasti soittamaan!

      Kyllä ne termit sinulle sitten selviävät, kun käydään tuloslaskelmaa yhdessä läpi.

      Oletko muuten huomannut että markat poistuivat käytöstä Suomesssa joulukuun viimeinen päivä 2001 ja Eurot otettiin heti seuraavana päivänä käyttöön,
      että se niistä yrityksen tuloslaskelma termeistä.

      Tässä ihan aikuisten oikeesti tilaisuus ihmiselle tai perheelle
      varmaan toimeen tuloon, sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka paljon
      "viivan alle jää".
      Kukaan ei tule lomauttamaan sinua vaan olet itse itsesi herra.
      Näytän ja koulutan alalle joten kynnys yrittäjyyteen/ uudelle alalle on todella matala.

      Soita niin kerron sinulle mielelläni lisää tästä tilaisuudestasi!

      Harri 0400 840 757.

    • Pääoman tuotto 20%

      >> Tässä ihan aikuisten oikeesti tilaisuus ihmiselle tai perheelle
      varmaan toimeen tuloon, sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka paljon
      "viivan alle jää". Kukaan ei tule lomauttamaan sinua vaan olet itse itsesi herra.>>

      Kuulostaa hienolta, melkein voi tulla pientä tappelua että kuka hienon kioskisi saa ostaa.

      Mutta onneksi sentään näitä "vapaan kioskiyrittämisen mahdollisuuksia" on tarjolla muiltakin myyjiltä.
      http://avointyopaikka.fi/avoimet-tyopaikat-kioskiyritt%C3%A4j%C3%A4
      http://vacancies.fi/tag/kioskiyrittaja/
      http://tyopaikat.me/kioskiyrittaja/
      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kova-kilpailu-on-kioskiyrittajan-arkea/367610/

      > Näytän ja koulutan alalle joten kynnys yrittäjyyteen/ uudelle alalle on
      > todella matala.

      Alkoi heti haiskahtaa palaneen käryä, kun tuollaisen heitit. Kioskiyrittämistä kuten mitään muutakaan yrittämistä ei noin vain "näytetä ja kouluteta" viikossa eikä parissakaan.

      > Kyllä ne termit sinulle sitten selviävät, kun käydään tuloslaskelmaa
      > yhdessä läpi.

      Kyllä varmaan opitaan juu. Paitsi tietenkin jos yrität esmes selittää että kioskin varastoineen ostamalla saa sijoitukselleen 20% vuosituottoa, niin siinä tapauksessa olet väittäminesi aivan selkeästi silkka huijari.
      Kioskikaupan pito kaikkineen on sellaista eloonjäämiskamppailua. Ei siinä sijoitukselle mitään voittoa synny eikä jää.

      > Oletko muuten huomannut että markat poistuivat käytöstä Suomesssa
      > joulukuun viimeinen päivä 2001 ja Eurot otettiin heti seuraavana päivänä
      > käyttöön, että se niistä yrityksen tuloslaskelma termeistä.

      Ei muuten poistuneet käytöstä tuolloin. Ylimenoaikaa oli pari kuukautta, helmikuun loppuun 2002 saakka, saattoi maksaa kaupassa sekä markoilla että euroilla.

      > Soita niin kerron sinulle mielelläni lisää tästä tilaisuudestasi!

      Ehkä joku muu kiinnostuu alkamaan "itse itsensä herraksi" kioskikaupan alalla.

      Itse taidan tällä kertaa passata. Koetan vaan kestää oman polttelevan kioskinostamisen himoni kanssa.

    • ostotyö

      Siis pitäisikö minun ostaa itselleni töitä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe