opiskelija 20v ja mies 50v

2 onnellista

Tapasin Tallinnassa nuoren opiskelijatytön, jonka kanssa tulin hyvin toimeen. Kutsuin hänet käymään kotiini Suomeen. Tyttö sanoi pääsevänsä joka toinen viikko, käy kotonaan Pärnussa 2 kertaa kuukaudessa. Niinpä hän sitten tuli perjantai-iltana, vietettiin koti-iltaa ja rakasteltiin pari kertaa. Lauantaina käveltiin kaupungilla ja shoppailtiin. Illalla taas kotona ja rakastelua. Sunnuntaina tein ruuan kotona, syötiin ja käytiin ikkunaostoksilla. Tyttö sanoi, että ei tee tätä rahasta, sovittiin, että annan joka kerta hänelle 200€ opiskelumenoihin Tallinnassa. Nyt hän on käynyt Suomessa jo alun toista vuotta säännöllisesti joka toinen viikko. Olemme olleet kaksi kertaa lomalla etelässä yhdessä. Ikäero ei häiritse häntä yhtään, olisinko sen verran nuorekas ettei se näy häiritsevästi. Välillä hänen kuukautisten aikaan pidämme taukoa seksistä, nautitaan muuten toisistamme. Olen todella tyytyväinen suhteeseen.

434

25080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kat eellinen

Mulle kans.

• onnellinen?

näin ne meitä miehiä viisaammat naiset toimivat ja molemmat ovat tyytyväisiä ja saavat mitä haluavat.

Moksi moonistauko?

• YYA

Itse olen pitänyt vastaavaa suhdetta kohta 10 vuotta täällä tapaamaani virolaisen ilotytön kanssa. Maksan satasen kerta ja naiste päeväde ajal ei seksiä lopeteta vaan harrastetaan anaaliseksiä.

• Paljon kokenut

Hei missä niitä kunnolisia NAISIA on ???????

• YYA

Mä oon naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joten vertailupohjaa on.

• Kysyn vaan
        YYA kirjoitti:

Mä oon naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joten vertailupohjaa on.

"Mä oon naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joten vertailupohjaa on. "

Miksi sitten olet naimisissa???

• pervo

vai ruskian reiän ritariloita!!! ottasitko itte vekkulan aanukseen?

• Menetiedä
        Kysyn vaan kirjoitti:

Koska on tyhmä?

• _____________

Miksi haukut tuossa naista? Paljon likaisempaa hommaahan se lykkiminen tuossa on. Itse pystyisin tuollaisen just ja just hoitamaan mutta en minä siitä kyllä mitään nautintoa saisi

• pervo kirjoitti:

Jaa, toive heräsi että pääset tökkimään, vai?

• onhan näitä

no ukille kelpaa nainen kiun nainen ja on onnessaan kun saa kiksauttaa.

• kalunkipee
        pervo kirjoitti:

Mikäpä ettei jos annat;))))

• naisen ääni

Anaaliseksiä ei naisen kananttaisi harrastaa. Mies joka tällaisesta tykää, on pohjimmiltaan homo, koska tykkää työnnelllä sinne...

Ja muuten, naisen peräsuoljen suoistajalihkset heikentyvät anaasekissä, jos sitä usein harrastaa. Vanhempana on sitten pidätysvaikeuksia nimenomaan ulosteen pidätysvaikeuksia. Vanhana mummona sitten haistaan kakalle, kun ei voi pidättää yhtään. Tai vaikka yrittäisi, niin osa ulosteesta valuu silti housuun.

Tätä ei nuorena useinkaan edes ajatella, mutta kun ikävuosia on esim. 50 ja siitä eteenpäin, vaivat alkavat ja sille ei voi sitten enää mitään.

Ajatelkaa naiset tätä ja miehet myös. Haluatteko p....lle haisevan naisen.

Tietenkin ne mieht, jotka käyttävät muuten vain naista, ja maksavatkin siitä, eivät enää viisikymppistä akkaa käytä mihinkään, joten hän on sitten rannalle jäänyt hylkiö.

ja onhan se miehille mukavaa maksullinen nainen. Nuori, nätti ja ei tarvi siotutua. Heittää vain pellolle sitten kun ei enää tykkää. Siivoojan voi hommata muualtakin.

• en naimisissa
        Kysyn vaan kirjoitti:

Miksi ihmiset YLEENSÄKIN on naimisissa? Syy on jokaisella henkilökohtainen. Vai pidätkö sitä huonona asiana?

• Kysyn vaan
        en naimisissa kirjoitti:

Miksi ihmiset YLEENSÄKIN on naimisissa? Syy on jokaisella henkilökohtainen. Vai pidätkö sitä huonona asiana?

Kai sitä sopii ihmetellä, kun käy huorissa ja haukuu vaimoaan, että miksi ylipäätään on naimisissa (ko. naisen kanssa)?

Ehkä hän on masokisti perverttikko, joka tykkää olla huonossa liitossa ja maksaa huoralle (= ostaa naisen tekemään niitä temppuja kuin haluaa kuin opettetu koira).

• YYA
        Kysyn vaan kirjoitti:

Kai sitä sopii ihmetellä, kun käy huorissa ja haukuu vaimoaan, että miksi ylipäätään on naimisissa (ko. naisen kanssa)?

Ehkä hän on masokisti perverttikko, joka tykkää olla huonossa liitossa ja maksaa huoralle (= ostaa naisen tekemään niitä temppuja kuin haluaa kuin opettetu koira).

Pitäähän sitä lapset saada kasvatettua säällisiksi aikuisiksi. Turha sitä on pelkän seksin takia monen ihmisen elämää panna sekaisin.

• oups
        YYA kirjoitti:

Pitäähän sitä lapset saada kasvatettua säällisiksi aikuisiksi. Turha sitä on pelkän seksin takia monen ihmisen elämää panna sekaisin.

Miksi olet halunnut lapsia? Lisäksi vielä vääränlaisen naisen kanssa?

• onhanmeitä muutama
        Paljon kokenut kirjoitti:

Hei missä niitä kunnolisia NAISIA on ???????

Harvassa.

• YYA
        oups kirjoitti:

Miksi olet halunnut lapsia? Lisäksi vielä vääränlaisen naisen kanssa?

Mistäs sitä etukäteen voi tietää miten naimisiinmeno ja lastensaanti vaikuttaa naiseen, kun ei ole kokemusta? Sen saa tietää vain elämällä.

• oups
        YYA kirjoitti:

Mistäs sitä etukäteen voi tietää miten naimisiinmeno ja lastensaanti vaikuttaa naiseen, kun ei ole kokemusta? Sen saa tietää vain elämällä.

Luulisi tietäneen lapsuuskodin kokemuksista jo. Äitisi on läpikäynyt sen. Sieltähän mies esimerkin ottaa miten vaimoa pidellään ja kohdellaan. Olet saanut esimerkin jota toistat omassa perheessäsi. Eli tietoa ja kokemusta on ollut miten lasten saanti ja naimisiin meno on vaikuttanut naiseen. Isäsi on näyttänyt esimerkin.
        Naimisiin meno ja lastensaanti on AINA KAHDEN kauppa. Nainen ei yksin sitä tee. Katso peiliin missä meni vikaan.

• Missä on?
        pervo kirjoitti:

Ruskea Talo?

• YYA
        oups kirjoitti:

Luulisi tietäneen lapsuuskodin kokemuksista jo. Äitisi on läpikäynyt sen. Sieltähän mies esimerkin ottaa miten vaimoa pidellään ja kohdellaan. Olet saanut esimerkin jota toistat omassa perheessäsi. Eli tietoa ja kokemusta on ollut miten lasten saanti ja naimisiin meno on vaikuttanut naiseen. Isäsi on näyttänyt esimerkin.
        Naimisiin meno ja lastensaanti on AINA KAHDEN kauppa. Nainen ei yksin sitä tee. Katso peiliin missä meni vikaan.

Toivottavasti kenenkään yhteen ainoaan vaihtoehtoon uskovan maailmankuva ei järky: Vaihtoehtoisia ja ihan toimivia toimintamalleja voi olla on useampia kuin yksi!

• YYA
        naisen ääni kirjoitti:

Anaaliseksiä ei naisen kananttaisi harrastaa. Mies joka tällaisesta tykää, on pohjimmiltaan homo, koska tykkää työnnelllä sinne...

Ja muuten, naisen peräsuoljen suoistajalihkset heikentyvät anaasekissä, jos sitä usein harrastaa. Vanhempana on sitten pidätysvaikeuksia nimenomaan ulosteen pidätysvaikeuksia. Vanhana mummona sitten haistaan kakalle, kun ei voi pidättää yhtään. Tai vaikka yrittäisi, niin osa ulosteesta valuu silti housuun.

Tätä ei nuorena useinkaan edes ajatella, mutta kun ikävuosia on esim. 50 ja siitä eteenpäin, vaivat alkavat ja sille ei voi sitten enää mitään.

Ajatelkaa naiset tätä ja miehet myös. Haluatteko p....lle haisevan naisen.

Tietenkin ne mieht, jotka käyttävät muuten vain naista, ja maksavatkin siitä, eivät enää viisikymppistä akkaa käytä mihinkään, joten hän on sitten rannalle jäänyt hylkiö.

ja onhan se miehille mukavaa maksullinen nainen. Nuori, nätti ja ei tarvi siotutua. Heittää vain pellolle sitten kun ei enää tykkää. Siivoojan voi hommata muualtakin.

Ei kakkonen ykköstä voita, mutta on se ihan hyvä vaihtoehto normiseksille esim. kuukautisten aikaan.

• kerro naisellesikin
        YYA kirjoitti:

Toivottavasti kenenkään yhteen ainoaan vaihtoehtoon uskovan maailmankuva ei järky: Vaihtoehtoisia ja ihan toimivia toimintamalleja voi olla on useampia kuin yksi!

Eli ne lapset ja heidän elämänsä on sivuseikkoja kunhan vaan itsellä on mukavaa useimpia toimintamalleja kokeillessa.

• YYA
        kerro naisellesikin kirjoitti:

Eli ne lapset ja heidän elämänsä on sivuseikkoja kunhan vaan itsellä on mukavaa useimpia toimintamalleja kokeillessa.

Vaikka seksi olisi sinulle erityinen asia, jota harrrastetaan vain äärimmäisen tiukkojen kriteerien mukaisesti ja vain oikeassa tunnetilassa, niin jollekin toiselle se seksi on vain seksiä ilman sen enempiä kytkentöjä ja asian paisuttelua.

• KERRO NAISELLESIKIN!
        YYA kirjoitti:

Vaikka seksi olisi sinulle erityinen asia, jota harrrastetaan vain äärimmäisen tiukkojen kriteerien mukaisesti ja vain oikeassa tunnetilassa, niin jollekin toiselle se seksi on vain seksiä ilman sen enempiä kytkentöjä ja asian paisuttelua.

Myös vaimollesiko on asia ilman paisuttelua? Kokeile ja kerro hänelle mielipiteesi ja toimintamallisi. Jos asia on hänelle ok niin miksi yleensä salailla koko asiaa. Sen jälkeen hän voi myös päättää haluaako elää ihmisen kanssa joka on erilainen kun hän kuvitteli.
        Jokaisella on kriteerit seksin suhteen. Sinullakin. Monenlaista "tiukkaa" kriteeriä voi olla. Minulla lähinnä turvallisuuteen liittyviä. Toisesta ihmisestä aiheutuvaa riippaa ei ole joten selitysvelvollinen en ole kenellekään.

• YYA
        KERRO NAISELLESIKIN! kirjoitti:

Myös vaimollesiko on asia ilman paisuttelua? Kokeile ja kerro hänelle mielipiteesi ja toimintamallisi. Jos asia on hänelle ok niin miksi yleensä salailla koko asiaa. Sen jälkeen hän voi myös päättää haluaako elää ihmisen kanssa joka on erilainen kun hän kuvitteli.
        Jokaisella on kriteerit seksin suhteen. Sinullakin. Monenlaista "tiukkaa" kriteeriä voi olla. Minulla lähinnä turvallisuuteen liittyviä. Toisesta ihmisestä aiheutuvaa riippaa ei ole joten selitysvelvollinen en ole kenellekään.

Puoli vuotta tehtiin aikanaan eroa kun kerroin asiasta vaimolleni, mutta eipä tuo sitten kuitenkaan lähtenyt.

• herätyssss!
        YYA kirjoitti:

Puoli vuotta tehtiin aikanaan eroa kun kerroin asiasta vaimolleni, mutta eipä tuo sitten kuitenkaan lähtenyt.

Asiahan on sitten ihan ok. Varmaan lapsetkin jollain lailla on tietoisia asiasta jos suhde on jatkunut virottareen 10 vuotta. Eivät ole enää niin pieniä etteivät mitään tajua. Eli monen ihmisen elämä on jo mennyt sekaisin vaikka sitä olet halunnut välttää.
        Vaimolla omat "jutut" joilla hän piristää elämäänsä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen senkään suhteen.
        No.. koko tarinahan on liian hyvää ollakseen totta. :D Miehelle olisi ihannetilanne että saisi sitä virotarta ja vielä anaalia. Haaveillahan saa. Ja unta nähdä. Omaksi parhaakseen on kuitenkin pysyttävä kotona kiltisti armaan vaimon tossun alla. Eikö niin? ;)

• YYA
        herätyssss! kirjoitti:

Asiahan on sitten ihan ok. Varmaan lapsetkin jollain lailla on tietoisia asiasta jos suhde on jatkunut virottareen 10 vuotta. Eivät ole enää niin pieniä etteivät mitään tajua. Eli monen ihmisen elämä on jo mennyt sekaisin vaikka sitä olet halunnut välttää.
        Vaimolla omat "jutut" joilla hän piristää elämäänsä. Ei kannata olla liian sinisilmäinen senkään suhteen.
        No.. koko tarinahan on liian hyvää ollakseen totta. :D Miehelle olisi ihannetilanne että saisi sitä virotarta ja vielä anaalia. Haaveillahan saa. Ja unta nähdä. Omaksi parhaakseen on kuitenkin pysyttävä kotona kiltisti armaan vaimon tossun alla. Eikö niin? ;)

Elämä on pitkälti sellaista miksi sen itse järjestää. Tee sinäkin omastasi sellainen kun ihan itse haluat.

• nautin elämästä
        YYA kirjoitti:

Elämä on pitkälti sellaista miksi sen itse järjestää. Tee sinäkin omastasi sellainen kun ihan itse haluat.

Olen tehnyt ja tyytyväinen. En petä itseäni missään asiassa enkä haaveile älyttömyyksistä niinkuin jotkut. :D
        Parasta on että saan päättää asioistani ihan itse. Sitä seksiäkin saan ihan LUONNOLLISESTI halutessani.

• Kokeillut
        YYA kirjoitti:

Ei kakkonen ykköstä voita, mutta on se ihan hyvä vaihtoehto normiseksille esim. kuukautisten aikaan.

Kuukautisten ajalle löytyy asiantuntevasta kaupasta superlon-tulppia. Se työnnetään kohdunsuulle, eikä se häiritse miestäkään yhdynnässä ollenkaan.

• eusebius11
        Kysyn vaan kirjoitti:

Kun ollaan oltu naimisissa 49 vuotta niin kait sitä naisesta pitääkin. Minulla on ollut5 vuotta kanssa nuori nainen jonka kanssa rakastelen jos en joka viikko niin ainakin joka toinen viikko. Vaimo kanssa seksielämä jäi hänen sairauden takia 7 vuotta sitten. sitten löysin tuollaisen naisen no ehkä liiankin nuoren ainkin muiden mielestä ja meillä menee ihan hyvin nainen tietää tilanteen. ainakin sano olevansa hyin tyytyväinen tilanteeseen.

• viron kävijä

Minäkin tapailin yhtä virolaista naista parin vuoden verran. Se joka asui mun luona monta viikkoa välillä. Tehtiin kaikkee, matkusteltiin lähinnä suomessa ja virossa. virolaiset on tosi mukavii. Niihin on paljon helpompi tutustua kun suomi naisiin. Suomi naiset on sellasii tylyjä jos menee juttelee ja tutustumaan. Virolaisia voi lähestyä huoletta ja niihin on helppo tutustua. Suosittelen kaikille miehille virossa käymistä.

• kaikki Viroon mars

Kyllä kannattaa hakea Virosta nainen ja vähän maksaakkin sille kun siltä saa huomiota ja rakkautta toisin kun nyrpeiltä ja huono käytöksisiltä Suomi naisilta joihin ei voi edes tutustua.

• Tytönhupakkoinen
        kaikki Viroon mars kirjoitti:

Kyllä kannattaa hakea Virosta nainen ja vähän maksaakkin sille kun siltä saa huomiota ja rakkautta toisin kun nyrpeiltä ja huono käytöksisiltä Suomi naisilta joihin ei voi edes tutustua.

Tyhjää yleistätte. En ole eläissäni ollut tyly yhdellekään ukonrähjällekään, jonka olen kohdannut. Mutta toki en panopuuksikaan papparaiselle lähde. Kohtelias voin silti olla. Minun puolestani voitte ihan vapaasti hakea naisenne Virosta, ei ole multa pois.

• Kostas

Ilmaista pipariahan ei ole, joten komppaan tässä edellistä/edellisiä. Nusaisu onkin ainoa välttämätön asia, mihin tosi mies naista tarvitsee.

• suomalainenmiesonujo

Viron kävijä: minä en olisi tyly, jos joku suomalainen mies vain ylipäätään tulisi puhumaan.. muutenkin kuin pienessä hiprakassa...

• YYA

Rakkaudestahan maksullisessa suhteessa ei ole kyse, mutta elämäni parasta seksiä ja mukavaa seuraa olen rahoillani saanut

• lubrigate late
        YYA kirjoitti:

Rakkaudestahan maksullisessa suhteessa ei ole kyse, mutta elämäni parasta seksiä ja mukavaa seuraa olen rahoillani saanut

On se maksullinen suhde kotonakin ja ilman ns.rakkautta, tussun ympärillähän tämä maapallo pyörii, niin miksipä ei nuoremman ja liukkaamman, eikä maksa niin paljon..

• zxz.
        Tytönhupakkoinen kirjoitti:

Tyhjää yleistätte. En ole eläissäni ollut tyly yhdellekään ukonrähjällekään, jonka olen kohdannut. Mutta toki en panopuuksikaan papparaiselle lähde. Kohtelias voin silti olla. Minun puolestani voitte ihan vapaasti hakea naisenne Virosta, ei ole multa pois.

Ei 50 vuotiaat yleensä ole ton näköisiä kun tossa kuvassa..Näyttää suunnilleen 90 vuotiaalta.

• zxz. kirjoitti:

Ei 50 vuotiaat yleensä ole ton näköisiä kun tossa kuvassa..Näyttää suunnilleen 90 vuotiaalta.

Näin on, näyttää todellakin mun 85-vuotiaalta isoisältä :D

• viron huttua ukoille

Kokkeileppa saatko viron hutulta huomiota ilman maksua... =)

• €€
        zxz. kirjoitti:

mutta itse en näin parikymppisenä TODELLAKAAN ottaisi 50 vuotiasta miestä. Näyttäisi tämä miltä tahansa. Sehän vois ikänsä puolesta olla vaikka mun isä (eikä nyt kannata vääristää asiaa niin että minulla olisi epäilystä aloittajan ja hänen naisensa mahdollisesta sukulaisuudesta). Jos nainen on jonkin muun kuin rahan perässä niin ihmettelen suuresti....

• yrittäisitte edes
        suomalainenmiesonujo kirjoitti:

Viron kävijä: minä en olisi tyly, jos joku suomalainen mies vain ylipäätään tulisi puhumaan.. muutenkin kuin pienessä hiprakassa...

Eivät suomalaiset naiset ole luonnostaan tylyjä. Mutta kyllä sitä muuttuu vähemmästäkin epäystävälliseksi perus-suomalaista, humalaista, vanhempaa miestä kohtaan joka koittaa olla kovinkin houkutteleva tullessaan juttelemaan ja ensimmäiset sanat jotka saa sammaallettua ovat esim: "On shulla isot tissit, et shä mitää meille lähtis...". Juu, varsin tahdikasta teiltä miehilta.

• Nykyään
        €€ kirjoitti:

mutta itse en näin parikymppisenä TODELLAKAAN ottaisi 50 vuotiasta miestä. Näyttäisi tämä miltä tahansa. Sehän vois ikänsä puolesta olla vaikka mun isä (eikä nyt kannata vääristää asiaa niin että minulla olisi epäilystä aloittajan ja hänen naisensa mahdollisesta sukulaisuudesta). Jos nainen on jonkin muun kuin rahan perässä niin ihmettelen suuresti....

50v mies osaa ottaa sut huomioon, ja huudattaa orgasmien vaikutuksesta! Tosi komeita ja sharmikkaitakin ovat!!

• nai_nen
        Kostas kirjoitti:

Ilmaista pipariahan ei ole, joten komppaan tässä edellistä/edellisiä. Nusaisu onkin ainoa välttämätön asia, mihin tosi mies naista tarvitsee.

TOSI MIES. :D Vedä kätees.

• joopa joo
        Nykyään kirjoitti:

50v mies osaa ottaa sut huomioon, ja huudattaa orgasmien vaikutuksesta! Tosi komeita ja sharmikkaitakin ovat!!

"Tosi komeita ja sharmikkaitakin ovat!! "'

Makuasia sanoi koira kun persettään nuoli, et voi tuotakaan asiaa esittää kuin se olisi joku yleinen totuus koska kauneus on aina katsojan silmässä. Omasta mielestäni jossain isäni ikäisessä äijässä ei ole mitään seksikästä, komeaa tai sharmikasta, kyllä nuo omanikäiset päälle parikymppiset miehet on parhaita.

• YYA
        lubrigate late kirjoitti:

On se maksullinen suhde kotonakin ja ilman ns.rakkautta, tussun ympärillähän tämä maapallo pyörii, niin miksipä ei nuoremman ja liukkaamman, eikä maksa niin paljon..

Usein mies ansaitsee enemmän kuin vaimonsa, mutta varsinkin Suomessa on paljon koulutettuja hyvätuloisia naisia, joiden avioliitoissa ei ole kyse sekisn ostamisesta kestotilauksena.

• Ottihan Jennikin
        €€ kirjoitti:

Ottihan kolmikymppinen Jennikin lähes kuusikymppisen Saulin. Ilmeisesti ihan vapaaehtoisesti. Miten mahtaa olla Jennin biologinen kello.

• Onnea vaan :D
        Tytönhupakkoinen kirjoitti:

Viron ihanalta naiselta voi saada ikuisen yllätyksen esim kuolemaan johtavan HIV:n.

• Kiitos vaan :D
        Onnea vaan :D kirjoitti:

Viron ihanalta naiselta voi saada ikuisen yllätyksen esim kuolemaan johtavan HIV:n.

Onneks yhdeltäkään suomalaisnaiselta ei voi saada sitä...

• Vain yhteen asiaan
        nai_nen kirjoitti:

TOSI MIES. :D Vedä kätees.

No mihin muuhun tarvittaisiin itsestäänselvyyksistä kimpaantujia?

• hulluja puhut

Maksaa että SAA RAKKAUTTA! :D Rakkaus on kaukana siitä. Ei rakkaus ole ostettavissa. Se ei syty nappia painamalla eikä lompsaa avaamalla. Jokainen mieskin tietää sen.

• Seksi on kivaa
        Kostas kirjoitti:

Ei ole ei. Siksi omaa akkaa kannattaa panna aina kun jaksaa, vaikka vähän vituttaakin. Siinä kuitenkin säästää aina satasen per laaki

• 13+16
        joopa joo kirjoitti:

"Tosi komeita ja sharmikkaitakin ovat!! "'

Makuasia sanoi koira kun persettään nuoli, et voi tuotakaan asiaa esittää kuin se olisi joku yleinen totuus koska kauneus on aina katsojan silmässä. Omasta mielestäni jossain isäni ikäisessä äijässä ei ole mitään seksikästä, komeaa tai sharmikasta, kyllä nuo omanikäiset päälle parikymppiset miehet on parhaita.

Tosin miehet tuntuvat kasvavan hitaammin, joten tuollainen viisi vuotta vanhempi mies vielä voisi olla ihan okei.

• .jk

sehän on hyvä asia

• madeinfinland

huorapukit

• ihan kiva juttu

Ei siihen ole mitään sanomista, jos opiskelija on täyttänyt 16 vuotta.

• Maassa maan tavalla
        ihan kiva juttu kirjoitti:

Virossa seksin suojaikäraja on 14 vuotta.

• Sairauttahan
        ihan kiva juttu kirjoitti:

..............Sana P .......i JOTEN HYI HELVETTI MOLEMPIA SURKIMUKSIA

• en ottaisi riskiä
        Maassa maan tavalla kirjoitti:

Tyttöhän käy suomessa, joten suomen lakia kai tässä tapauksessa käytettäisiin?

• Oinas-nainen66
        Maassa maan tavalla kirjoitti:

Sika! Mietippä jos se olisi sinun oma tyttö!

Teillä Viron hutun käyttäjillä kun raukoilla ei edes seiso suomalaisen naisen kanssa! ;)
        Pitää sitten sekaantua alaikäisiin tai köyhiin opiskelijoihin! Yäk mitä sakkaa!
        Ja sitäpaitsi; Luuletteko olevanne ainoita sillä hutulla... Puaaahh ;D
        On vain ajan kysymys milloin aids tappaa talossa ja puutarhassa. Teille pitäisi tatuoida varoituskolmio otsaan ettei kukaan suomalainen nainen vaan vahingossa sekoitu.

• vironsuomalainen
        Oinas-nainen66 kirjoitti:

Sika! Mietippä jos se olisi sinun oma tyttö!

Teillä Viron hutun käyttäjillä kun raukoilla ei edes seiso suomalaisen naisen kanssa! ;)
        Pitää sitten sekaantua alaikäisiin tai köyhiin opiskelijoihin! Yäk mitä sakkaa!
        Ja sitäpaitsi; Luuletteko olevanne ainoita sillä hutulla... Puaaahh ;D
        On vain ajan kysymys milloin aids tappaa talossa ja puutarhassa. Teille pitäisi tatuoida varoituskolmio otsaan ettei kukaan suomalainen nainen vaan vahingossa sekoitu.

OIkeassa olet Oinas-nainen66. Ei tosiaan suomalaisnaiselle tahdo seisoa, - kyllä ne niin vastenmielisiä otuksia ovat! Kysypä virolaisten mielipidettä suomalaisnaisista!
        HIVistä ja aidsista puheenollen; pahimmat taudinlevittäjät Suomessa ovat suomalaisnaiset, jotka käyvät seksimatkoillaan Afrikassa tai naivat afrikkalaisten maahanmuuttajien kanssa, joitten keskuudessa joka kolmannella on kyseihen tartunta tai jo sairaus. Kyseinen maahanmuutto on siis todella suuri terveydellinen ongelma suomalaisnaisten mustan M:n himon takia.
        Muuten kysinen opiskelija oli 20-vuotias, joten eipä puhuta mistään lapsiseksistä. Nämä nuret kauniit virottaret kyllä tietävät homman nimen ja nimenomaa etsivät itselleen "rikasta"= tavallinen suomalaista vanhempaa miestä "ponsorluksen" merkeissä.
        Olen minäkin maksanut tuttavan hyvin kauniille 19v tyttärelle yliopiston ensimmäisen vuoden opiskelumaksut ja hän tuli yöksi viereeni, tosin ilman seksiä, mikä sovittiin ennen yöpymistä. Mutta oli silti ihana kokemus katsella, tuntea kainalossaan ja koskettaa sellaista ihanuutta, mitä voisi vai mielikuvituksessaan haaveilla.
        Kyllä nämä Viron naiset ovat aivan eri maailmasta suomalaisiin verrattuna kaikilla tavoilla. Tämäkin tyttö oli tajunnut katseistani, että ihailin häntä ja halusi vain täyttää haaveeni omaa hyväntahtoisuuttani vastaan. Sellaista ei suomalaisnainen ikinä tekisi. Kyseessä ei siis ollut mitään naimista, vaan lähinnä lämmin isoisämäinen turva kainalossa. Kainaloinen tosin ymmärsi, mitä sellainen miehelle aiheuttaa ja salli ihailunsa ja koskettelunsa. Äiti tuli muuten aamulla kanssani kylpyyn ja antoi seksiäkin, niin paineet eivät jääneet putkeen.

• ......
        vironsuomalainen kirjoitti:

OIkeassa olet Oinas-nainen66. Ei tosiaan suomalaisnaiselle tahdo seisoa, - kyllä ne niin vastenmielisiä otuksia ovat! Kysypä virolaisten mielipidettä suomalaisnaisista!
        HIVistä ja aidsista puheenollen; pahimmat taudinlevittäjät Suomessa ovat suomalaisnaiset, jotka käyvät seksimatkoillaan Afrikassa tai naivat afrikkalaisten maahanmuuttajien kanssa, joitten keskuudessa joka kolmannella on kyseihen tartunta tai jo sairaus. Kyseinen maahanmuutto on siis todella suuri terveydellinen ongelma suomalaisnaisten mustan M:n himon takia.
        Muuten kysinen opiskelija oli 20-vuotias, joten eipä puhuta mistään lapsiseksistä. Nämä nuret kauniit virottaret kyllä tietävät homman nimen ja nimenomaa etsivät itselleen "rikasta"= tavallinen suomalaista vanhempaa miestä "ponsorluksen" merkeissä.
        Olen minäkin maksanut tuttavan hyvin kauniille 19v tyttärelle yliopiston ensimmäisen vuoden opiskelumaksut ja hän tuli yöksi viereeni, tosin ilman seksiä, mikä sovittiin ennen yöpymistä. Mutta oli silti ihana kokemus katsella, tuntea kainalossaan ja koskettaa sellaista ihanuutta, mitä voisi vai mielikuvituksessaan haaveilla.
        Kyllä nämä Viron naiset ovat aivan eri maailmasta suomalaisiin verrattuna kaikilla tavoilla. Tämäkin tyttö oli tajunnut katseistani, että ihailin häntä ja halusi vain täyttää haaveeni omaa hyväntahtoisuuttani vastaan. Sellaista ei suomalaisnainen ikinä tekisi. Kyseessä ei siis ollut mitään naimista, vaan lähinnä lämmin isoisämäinen turva kainalossa. Kainaloinen tosin ymmärsi, mitä sellainen miehelle aiheuttaa ja salli ihailunsa ja koskettelunsa. Äiti tuli muuten aamulla kanssani kylpyyn ja antoi seksiäkin, niin paineet eivät jääneet putkeen.

Ei pidä paikkaansa. Suurin uusi ryhmä hiv-tartunnoissa on keski-ikäiset miehet jotka saa tartunnan Virosta tai Venäjältä. Turha väittää muuta. Tilastot näyttää asian.

• h

Onneksi olkoon,,,nauttikaa ja pitäkää toisistanne huolta,,,suomi neito saa nenille,,,nyrpeitä akkoja suomalaiset.
      Minullekin samanlainen,,,kiinnostaisi.
      Hyvää kesän jatkoja teille molemmille,,,kateeksi käy,,,J

• naatiskellaan

Suomineidolle kelpaa vain paras, koska hän ei trvitse elättäjää.

Hänellä on oma työ, asunto ja ammatti ja tasokas poikaystävä tai mies.

Valitettavasti suomineidolla on varaa tähän valikointiin.

Hakekaa vaan virosta jos suomesta ette saa.

• hehqqqq
        naatiskellaan kirjoitti:

Uskon, että 50-vuotiaalla naisella mainitsemasi asiat.
        Vaan ulkonäkö ei synkkaa.
        Nainen rapistuu aika lailla nopeammin kuin mies...

• Muutamilla neidoilla
        naatiskellaan kirjoitti:

tosiaankin on varaa valikointiin mutta 90%:lla ei. Itsensä laiminlyövä, lihava, suttuinen ja huonosti pukeutuva junttiakka ei kovin montaa kunnollista miestä kiinnosta. Vielä paljon parempia naisia tulee muista entisistä sosialistimaista, esimerkiksi Kroatiasta, Bulgariasta, Sloveniasta tai Slovakiasta. Kauniita ja terveitsetuntoisia opiskelleita ja kunnostaan huoltapitäviä rotunaisia riittää, ainakin Euroopan pelipaikoilla. Eivät ne toki juntteja huoli kavereikseen hekään.

• anna nauttia
        naatiskellaan kirjoitti:

Muru, älä jaksa. Anna toisen nauttia. Se ei ole sinulta pois.

• Totta kuin....
        Muutamilla neidoilla kirjoitti:

tosiaankin on varaa valikointiin mutta 90%:lla ei. Itsensä laiminlyövä, lihava, suttuinen ja huonosti pukeutuva junttiakka ei kovin montaa kunnollista miestä kiinnosta. Vielä paljon parempia naisia tulee muista entisistä sosialistimaista, esimerkiksi Kroatiasta, Bulgariasta, Sloveniasta tai Slovakiasta. Kauniita ja terveitsetuntoisia opiskelleita ja kunnostaan huoltapitäviä rotunaisia riittää, ainakin Euroopan pelipaikoilla. Eivät ne toki juntteja huoli kavereikseen hekään.

ja NAISILLA EI OO KU 1% Valittavista MIEHISTÄ....Huonosti MEILLÄ MENEE....Huuhhuu

• zxz.
        naatiskellaan kirjoitti:

Uraputki ja kaikki ilmaista...Kaiken lisäksi puhevika, leveä Ä Ä....PÄ

Onneks poikkeuksiakin vielä on.

• rakkautta on monta
        hehqqqq kirjoitti:

minulla on yli 50-vuotias virolainen nainen, olemme abielus üle 5 aastat, pärjää näöllisesti ja varallisesti kyllä nuoremmille, ihminen yli 50 mies tarvitsee muutakin kuin seksiä, suomalaisen naisen kanssa aviossa yli 30-vuotta, mutta hän löysi paremman kuin tällaisen reissutyöläisen joka on kotona viikon kuukaudessa.

• tosi kuin vesi

Juuri näin halvalla pääsee 200 ei mikään summa otapas Suomi neito itselles niin menee hermot ja rahat itse nyhjäät himassa

• nainen 50vee
        hehqqqq kirjoitti:

No tuohon sanoisin, että kyllä miehet Suomessa rapistuvat ja ukkoontuvat naisia nopeammin. Miehet juoksevat itsensä puhki uraputkissa, kaljamahoittuvat, eikvätkä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään. Viinaa käytetään stressinpoistoon sumeilematta.

• Oinas-nainen66
        hehqqqq kirjoitti:

Tuo on täyttä p-skaa. Asiat ovat ihan toisin käsin.. useimmat 50-naiset kuntoilevat ja pitävät ulkonäöstään huolen.. Mutta entä miehet.. ;D Kyllä 50:sten naisten on katsottava nuorempia miehiä.. oman ikäiset miehet ovat kaljamahaisia ja repsahtaneita ;) eikä sänkyhommatkaan enää suju.. eturauhasvaivat yms.

• vironsuomalainen
        naatiskellaan kirjoitti:

Onko se naapurin aids-hoidoissa käyvä nigerialainen se suomalaisnaisen paras?!

• vironsuomalainen65v
        nainen 50vee kirjoitti:

No tuohon sanoisin, että kyllä miehet Suomessa rapistuvat ja ukkoontuvat naisia nopeammin. Miehet juoksevat itsensä puhki uraputkissa, kaljamahoittuvat, eikvätkä muutenkaan huolehdi ulkonäöstään. Viinaa käytetään stressinpoistoon sumeilematta.

Miksi suomalainen mies huolehtisi itsestään, kun suomalainen nainenkaan ei sitä tee. Sitäpaitsi suomalaismies stressaantuu ja kuolee ennenaikojaan suomalaisnaisen vaatimuksien takia, Siinä se ongelma onkin. Suomalaisnaisen vaatimukset ovat suuret, vaikka hänellä on hyvin vähän annettavaa miehelleen. Ulkomaalaiset naiset ovat aivan eri luokaa tässä suhteessa. Siksihän Suomesta onkin muuttanut maailmalle asumaan viimeisen 20v aikana jo 1,3 miljoonaa suomalaismiestä. Tarjahaloslainen ämmäkulttuuri on tehnyt tehtävänsä. Tulkaa Tallinnan vanhaan kaupunkiin turistiaikaan vertailemaan suomalaisten ja virolaisten naisten ulkonäköä ja käyttäytymistä. Harvalla ukolla tekee mieli sen jälkeen takaisin Suomeen oman akkansa kanssa. No on nämä virolaiset miehetkin hyvin hoidettuja suomalaisiin verrattuna, että sillee!

• Seksi on kivaa
        naatiskellaan kirjoitti:

Ei suomalainen nainen erikoisen laadukas ole.

• Kiitos Viro
        Oinas-nainen66 kirjoitti:

Tuo on täyttä p-skaa. Asiat ovat ihan toisin käsin.. useimmat 50-naiset kuntoilevat ja pitävät ulkonäöstään huolen.. Mutta entä miehet.. ;D Kyllä 50:sten naisten on katsottava nuorempia miehiä.. oman ikäiset miehet ovat kaljamahaisia ja repsahtaneita ;) eikä sänkyhommatkaan enää suju.. eturauhasvaivat yms.

Suomalaiset ovat aika rumia ihmisiä niin miehet kuin naiset. Ja umpimielinen nainen todella luontaan työntävä.

• trol

no huhhu! no... mikäs siinä jos ootte onnellisia. mun isosiskon luokkalaisten vanhemmat on 30v ja 50v

• etweeeeeeeeee

Sulla ei varmaan kauheesti oo ikää. Tai sitten on tosi nuorena lapsia tehty.

• Eino.

Voi toimia jos olet rikas. Silloin nainen kiintyy sinuun ja haluaa lämpöä-

• se siitä

rikas ei oo rakas ja rakkaalla ei oo rahaa

• kylältä parhaat

Yleensä tulen toimeen ulkolaisten naisten kanssa paremmin kuin Suomi-naisten kanssa...en oikein tiedä syytä mutta ulkolaisten kanssa tulee vaan paremmin.
      nykyään harrastan enimmäkseen Thaimaalaisia naisia, ne vasta todella hyviä ovat niin sängyssä kuin muutoinkin...ihan vanhempi mies oikein tuntee saavansa kuin ennen nuorena ollessa...ne kun osaavat pitää miehen nuorena,,se ei vaan akikilta onnistu ..et silleen...tsemppiä vaan..toiselle vanhemmalle miehelle...hienoo.

• miten vaan

Onneksi en ole syntynyt thaimaalaiseksi.

• Kertakaikkisen

hyvä provo.

• 17+17

He he, vai ei tee rahasta.....uskoo ken tahtoo..... käynnit loppuu kun löytää rikkaamman ja nuoremman.....
      Vanhat ukot on niin helppoja narutettavia.........

• daffu

mitäpäs sitten kun kumpikin tietää missä mennään!!

• ei kade suom.nainen

Rahasta tai ei...mitä väliä??? Jos rahalla saa jotain IHANAA niin miks ei!
        kai se on jokaisen oma asia mihin rahansa lykkää, jos kumpikin on tyytyväisiä/onnellisia, niin kuuluuko juttu muille. Elä ja anna toisten elää:)))

• heh,heh

Jep. Ja joku ukonkäppärä vielä kuvittelee rakastelevansa. Varhainen dementia?.

• zoorbendro

Mitäs sit jos tyttö lähtee, tai vaihtaa nuorempaan? Ei muuta kuin uutta alle ...
        Että en nyt tiedä kuka tos naruttaa ja ketä ... Toisaalta mitä välii tekeekö rahasta vai ei, jos kumpikin saa mitä haluu??

Kateellisten ja katkerien kommentteja tuollaiset!

• tottelevainenainen

on.. näi nuorena ja nätti kusettanu nii rahat ko muunkin.. ja ukot luulee että ovat jotain erityistä.. pitää ottaa siis kaikki irti! ;)

• .........

Paras kohta oli "ei tee tätä rahasta" xD

• Haittaraha

Niin opiskelut ennen.Hmm.Ulosmittausta.

• Lare J

Ja hitto, nyt mä oon vihainen!!! Miks viiskymppisestä kertovaan juttuun on laitettu tommoisen kasikymppisen äijänkäppänän kuva????
      Mä oon itse 52v ja mä en oo lähellekään tommoinen käppänä.
      Ja 20-30v ikäisiä naisia saan ihan maksamatta. Tykkäävät kokeneen miehen rakastelusta ja muusta seurasta. Näin on näppylät!

• ex-konna

Hyvä lare j.mä olen samanikänen,ja samat sydeemit toimii mullakin.huononäköisemmät on luullu 3-kymppiseksi,ne terveet elämäntavat varmaan?

• 8+9

No-no,vaari.Äläppäs suutu.Kuva vain todentaa todellista ikäeroa;sinulla ehtoo puoli enää edessä kun neidolla koko elämä.

• 26v

yäk, ei ikinä noin vanhaa ukkoa....

• Hasessi

Totta, huomasin saman

• Gunnar-pässi
        26v kirjoitti:

Hmm.Mitä vanhempi pukki sen kovempi.Hmm.Sarvi.

• Kurppa Lelli
        Gunnar-pässi kirjoitti:

Hmm.Mitä vanhempi pukki sen kovempi.Hmm.Sarvi.

Joppa joo, mut pihka on tiukassa.

• nuoruus muuttuu
        26v kirjoitti:

Hih, aika kuluu ja koittaa päivä, ... Kun sanot 5-kymppisestä, onpa herkku nuorukainen...

• No sehän on
        Kurppa Lelli kirjoitti:

Joppa joo, mut pihka on tiukassa.

vaan eduksi asialle. Kun isäni täytti aikoinaan 50 ja olin itse 20, tuntui hän vanhalta. Nyt kun olen itse yli 50, ei kyllä tunnu lainkaan siltä. Oikeastaan nolottaa tuollainen typerä ennakkoluulo. Kun olin nelikymppinen, minulla oli hurja suhde 17-vuotiaan koulutytön kanssa. Olemme yhä parhaat kaverit vaikka molemmat olemme tällä välin menneet naimisiin tahoillamme. Joskus juttu vaan kolahtaa oikein kunnolla vaikka järki voittikin tuolloin tunteen. Olen todella onnellinen tuosta kokemuksesta.

• suotta olet vihanen

Ai jaa, velttoki makkara kelpaa vielä jolleki, no se on hyvä ettei kaikki parasta ennen tuote mene suoraan kaatopaikalle.

• 26v
        nuoruus muuttuu kirjoitti:

Hih, aika kuluu ja koittaa päivä, ... Kun sanot 5-kymppisestä, onpa herkku nuorukainen...

Asiahan on eri sitten kun olen 50, kun olin 15 vuotias 26 vuotiaat oli ikäloppuja, eikö tämä ole ns. normaali kasvu ?

• Rakkausainaok

Juu itse olen 24v nainen ja en kyllä 50-vuotiasta koe vanhaksi. Alle 30-vuotiaat on ihan lapsia eikä ajattele kun itseään. Vakavaan suhteeseen ei edes kannata ruveta niiden kanssa. En ylläty jos löytäisin itse about 30-50 vuotiaan miehen ihan oikeaankin suhteeseen jossa on sitä rakkautta. Siinä 20-30v välillä olevilla POJILLA on niin hakusessa kaikki. Tuntuu aina, että on sellaiselle parikymppiselle äiti, eikä mistään tasavertaisesta suhteesta ole tietoakaan.

• ennen kasikymppinen

Ei tuo kuvan äijä todellakaan voi olla nuormpi kuin 70v. Todennäköisesti hän on vielä reilusti yli 70, jo kasikymppinenkin voi olla.

• ne haluaa itse

Joo itsellä kans menossa kaksi 19v likkaa kämppikset siis, itse olen päälle nelkyt. Itse en edes änkeä niiden seuraan, mutta olisivat koko ajan tulossa tänne tai pyytävät luokseen. Raha ei näyttele pienintäkään osaa kolmen suhteessamme, eksän kanssa meni päivässä enemmän kuin näiden ihanuuksien kanssa kuukaudessa.
        Naisille on mahdoton tajuta, että parinkympin molemmin puolin suorastaaan janoaa aikuista kypsää miestä sanotaan vaikka 40-60v väliltä. Siinä ei ole mitään pahaa, likaista, sairasta ja kaikkein vähiten laitonta tai muutenkaan moraalitonta, nämä naiset vaan kehittyvät ennen ikätovereitaan ja eivät kestä edes katsella jotain parikymppistä aivan kakaraa pizzanaamaa, jonka elämä pyörii kaljan, pillurallin ja auton ja pelien höyryissä, siinä nainen on vain ajanvietteen yksi osatäyte.

• Nainen 52
        Rakkausainaok kirjoitti:

Juu itse olen 24v nainen ja en kyllä 50-vuotiasta koe vanhaksi. Alle 30-vuotiaat on ihan lapsia eikä ajattele kun itseään. Vakavaan suhteeseen ei edes kannata ruveta niiden kanssa. En ylläty jos löytäisin itse about 30-50 vuotiaan miehen ihan oikeaankin suhteeseen jossa on sitä rakkautta. Siinä 20-30v välillä olevilla POJILLA on niin hakusessa kaikki. Tuntuu aina, että on sellaiselle parikymppiselle äiti, eikä mistään tasavertaisesta suhteesta ole tietoakaan.

Kun olet neljäkymmentävuotias, miehesi on vanhus. Sitten ottanet - jos saat - nuoremman tilalle.

• Nainen 52
        ne haluaa itse kirjoitti:

Joo itsellä kans menossa kaksi 19v likkaa kämppikset siis, itse olen päälle nelkyt. Itse en edes änkeä niiden seuraan, mutta olisivat koko ajan tulossa tänne tai pyytävät luokseen. Raha ei näyttele pienintäkään osaa kolmen suhteessamme, eksän kanssa meni päivässä enemmän kuin näiden ihanuuksien kanssa kuukaudessa.
        Naisille on mahdoton tajuta, että parinkympin molemmin puolin suorastaaan janoaa aikuista kypsää miestä sanotaan vaikka 40-60v väliltä. Siinä ei ole mitään pahaa, likaista, sairasta ja kaikkein vähiten laitonta tai muutenkaan moraalitonta, nämä naiset vaan kehittyvät ennen ikätovereitaan ja eivät kestä edes katsella jotain parikymppistä aivan kakaraa pizzanaamaa, jonka elämä pyörii kaljan, pillurallin ja auton ja pelien höyryissä, siinä nainen on vain ajanvietteen yksi osatäyte.

Eiväthän nuo nuoret naiset sinullekaan ole kuin osa ajanvietettä!

• ne haluaa itse
        Nainen 52 kirjoitti:

Eiväthän nuo nuoret naiset sinullekaan ole kuin osa ajanvietettä!

No huhhuhh, ettei vain olisi hiukan kateellisten panettelua. Sinähän tiedät suhteemme laadun, henkisen syvyyden, keston ja seksuaalisuuden ja arjen viikosta toiseen jne., eikö vain?
        Voi jumalauta, et voi olla tosissas! Jos sulle ihmissuhteet ovat jotain ajanvietettä, otan osaa, toisaalta en ihmettele yhtään, niin kipeitä harhasi ovat, että kukaan täyspäinen mies tai nainen katso päivää enempää moista sekoilua. On varmaan mahdotonta tajuta, että he ovat kanssani täysin vapaaehtoisesti ja suhteeseen ei liity pienintäkään alistamista tai kaupankäyntiä vastikkeita vastaan tms. , mitä arvatenkin olet jo harhoissas pyöritellyt. Jatka vaan samaan rataan omalla henk.koht. Linnunradallasi
        Tuo on vain niin epätoivoista ininää määrätä, tuomita ja moralisoida toisten elämää ja omilla täysin asiattomilla ja mistään tietämättömillä kommenteillas yrität vaan epätoivoisesti luoda jotain ihme keinotekoista syyllisyyden taakkaa. Et vaan raukka edes tajua, miten säälittävä ja sekaisin olet. Paitsi, että en osaa edes sääliä noin läpimätää sadistista mielihyvää toisten epäonnesta saavana vatipäänä.
        Joka tapauksessa me kaikki kolme jatkamme todella hyvin toimivaa suhdettamme elämämme onnellisinta aikaa, kun sinä taas jollain palstalla otat jonkun toisen onnea tihkuvan hampaisiisi ja alat saman saarnan. Kannattaa kokeilla jotakin toista lääkitystä, nykyinen ei selvästikään pure pitkälle edenneeseen oireisiin.

• Hessu007

Jos vetää kymmenen kertaa, se on pari kymppiä laaki. Halpaa halpaa. Kivahan se on nusasta, mutta vaatii luontoa oman tyttären ikäisen mirrin kanssa liikkua muiden nähden. Onko pari sataa iso vai pieni raha virolaiselle?

• Lapin mies

Tuon halvemmaksi ei enää naisen pito voi tulla....

• Totta

:D

• Lammasnahka

Hmm.Mutta ei valiteta.Hmm.Tuomiosta.

• kyl sille hintaa tul

Sehän oli vaan kaksisataa kouraan. Kaikki muut kulut päälle: matkat, syömiset, juomiset, shoppailut.

• MB ajanut
        kyl sille hintaa tul kirjoitti:

Sehän oli vaan kaksisataa kouraan. Kaikki muut kulut päälle: matkat, syömiset, juomiset, shoppailut.

Eikös hyvä MB maksa paljon, jos rahaa on miksi ajaa ruosteisella Saabilla

• Hermanni 6543456543

Mahtaskohan 62 vuotiaalla olla mitään mahiksia? En minäkään vielä näytä läheskään esimerkin viiskymppiseltä.

• mmaaaan 27

On se vaan osa Suomi miehistä säälittäviä!Pitää mennä panemmaan toiselle rannikolle kun ei kotimaisten kanssa tule toimeen.Ja juu,kylllähän se thaikku tai viron tyttö pokkaa että panee kun sille seteleitä näyttää.Nekun on kasvatettu silleen;naisen rooli = huora.
        Ja jolleii ap ole vielä avannut silmiään niin KYLLÄ!Se on kiinnostunut susta PELKÄSTÄÄN rahan takia.Jollet usko niiin kokeileppa puolen vuoden ajan että et maksa sille mitään muuta kuin laivalla meno matkat.Takuun saat että jättää ja pian.

• E-T-hän
        mmaaaan 27 kirjoitti:

On se vaan osa Suomi miehistä säälittäviä!Pitää mennä panemmaan toiselle rannikolle kun ei kotimaisten kanssa tule toimeen.Ja juu,kylllähän se thaikku tai viron tyttö pokkaa että panee kun sille seteleitä näyttää.Nekun on kasvatettu silleen;naisen rooli = huora.
        Ja jolleii ap ole vielä avannut silmiään niin KYLLÄ!Se on kiinnostunut susta PELKÄSTÄÄN rahan takia.Jollet usko niiin kokeileppa puolen vuoden ajan että et maksa sille mitään muuta kuin laivalla meno matkat.Takuun saat että jättää ja pian.

Olet itse niin säälittävä kun et ymmärrä että elämää on Suomen ulkopuolellakin, ja varsinki että naiset ovat muualla naisia eikä jotain ladyboy-sarjaa.

On koettu suomalaiset naiset ja valinta oli kauko-Aasian reissun jälkeen täysin selvä mistä vaimo hankitaan. Japanin ja Intian väliltä kaiken nähneenä, valinta oli todella helppo ja parinkymmenen aviovuoden jälkeen ainoa asia mikä kaduttaa on se, ettei tullut lähdettyä sinne puolen maapalloa aikaisemmin.

• mmaaaan 27
        E-T-hän kirjoitti:

Olet itse niin säälittävä kun et ymmärrä että elämää on Suomen ulkopuolellakin, ja varsinki että naiset ovat muualla naisia eikä jotain ladyboy-sarjaa.

On koettu suomalaiset naiset ja valinta oli kauko-Aasian reissun jälkeen täysin selvä mistä vaimo hankitaan. Japanin ja Intian väliltä kaiken nähneenä, valinta oli todella helppo ja parinkymmenen aviovuoden jälkeen ainoa asia mikä kaduttaa on se, ettei tullut lähdettyä sinne puolen maapalloa aikaisemmin.

Niin,no,se riippu mitä itselleen etsii;haluaako puolison joka oikeasti välittää ja tukee vaii rahalla ostetun huoran jota kiinnostaa niin kauan kun raha virtaa.

• E-T-hän
        mmaaaan 27 kirjoitti:

Niin,no,se riippu mitä itselleen etsii;haluaako puolison joka oikeasti välittää ja tukee vaii rahalla ostetun huoran jota kiinnostaa niin kauan kun raha virtaa.

Parissa kymmenessä vuodessa tuo olisi tullut esiin, jos siitä olisi kyse. Olet niin säälittävä ette tajua edes sitä.

• ymmärrystä
        mmaaaan 27 kirjoitti:

Jos heillä menee hyvin, miksi ilkeilet ?

Ymmärtää ei osaa 50-nainen

• mmaaaa27 2.
        mmaaaan 27 kirjoitti:

Sä olet ihan erikoistutkija kasvatuksen alalla. Mitä syöt kun olet niin viisas.

• on tullut
        E-T-hän kirjoitti:

Parissa kymmenessä vuodessa tuo olisi tullut esiin, jos siitä olisi kyse. Olet niin säälittävä ette tajua edes sitä.

Hyvin monissa tapauksissa on tullut esiin että kyse on vaan rahasta.

• vironsuomalainen
        mmaaaan 27 kirjoitti:

Ei nämä Aasian naiset rahan perässä pelkästään juokse, tietysti rikkaus on etu. Aasian naiselle merkitsee enemmän se asema, minkä hän saa parisuhteessa. Eurooppalainen mies arvostaa naista myös ihmisenä ja pitää naista tasavertaisena kumppanina. Mutta muistakaa Aasiassa päähän koskeminen on halventavaa ja alentavaa, sillä ei naisrta saa.Kiinassahan vielä vähän aikaa sitten tapettiin vastasyntyneet tyttölapset.
        Samankaltaisia mielipiteitä saa myös vironvenäläisiltä ja venäläisiltä naisilta, sillä venäläinen mies vetää naistaan turpiin vähintään kerran viikossa, että nainen tietää paikkansa. Niissä perheissä ei ole feminismille sijaa. Jos kuulemma antaan naisen määrätä edes hetken , niin hänestä tule täydellinen piru, joka ottaa koko vallan!

• Nainen 52
        E-T-hän kirjoitti:

Otit vaimon, niinhän kirjoitit. Et siis mennyt naimisiin rakkaudesta.

Toivottavasti Suomesta löytyy päivä päivältä vähemmän naisia, jotka voidaan "ottaa vaimoksi".

• neitsyt virosta...

Hyvä keskustelun aloitus.Tää saa kirjottelemaan.Onnea herra humpuuki !

• Kulliton

Raha ei tässä ratkaise. ;) No pääasia on kuitenkin se, et kumpikin taho on tyytyväisiä.

• hmm.

Jos opiskelee kaikenlainen tuki voi olla tarpeen.

• jovait

Voi noita miehiä, en kirjota kokemuksesta enkä kateudesta.Kyllähän ne viikonlopun meidän ikäisiä kokeilevat kun kaiken maksamme mutta ootas kun pitää ruveta siivoomaan ja kotihoitaan niin ne lähtevät.Älä jaa rahoja ulkomaille.Ota suomesta nainen ihan hyvän minäkin sain viikoksi aina kerrallaan kun on toisen oma.hah haa

• True Love :)

Tää on taas yks surullinen esimerkki.. Aloittaja ei saa suomalaista naista, koska meille ei kelpaa kaljaa kittaava kaljuuntunut möhömaha, vaan vaadimme edes jonkunlaista tasoa. Eli suomimiehen ei auta muu ku mennä Venäjälle tai Viroon, sieltä saa naisen "pientä" maksua ja elatusta vastaan....

Mikäs siinä, ku molemmat on tyytyväisiä. Mies saa naisseuraa ja nainen hyötyy rahallisesti.

• Mies 55

Niin, en saa minäkään suomalaista naista, koska minulle ei kelpaa kaljaa kittaava lyhyttukkainen möhömaha, vaan vaadin edes jonkunlaista tasoa.

• mars viroon

Virolainen nainen on moninkertaisesti halvempi pitää kuin surkea Suomi neito

• Eräs lukija
        Mies 55 kirjoitti:

Niin, en saa minäkään suomalaista naista, koska minulle ei kelpaa kaljaa kittaava lyhyttukkainen möhömaha, vaan vaadin edes jonkunlaista tasoa.

Tilastollisesti miehissä on enemmän möhömahoja ja kaljaa kittaavia tapauksia, seurustelevat pitkälti kaltaistensa kanssa jos seurustelevat. Suomessa on akateemisesti koulutettuja nuoria sinkkunaisia huikea määrä, miesten kohdalla vastaavaa ilmiötä ei samoissa määrin ole vaan ne sinkut ovat niitä kotipitäjään jääneitä peräkammarinpoikia, jotka kittaavat sitä kaljaa. Ja todennäköisesti hakevat vaimonsa sieltä idästä... huikeaa tosirakkautta kun 50-vuotias "möhömaha" seurustelee sievän parikymppisen mimmin kanssa. Oivoi. Toiset ovat valmiita uskottelemaan itselleen mitä tahansa.

• zoorbrade

Niinpä!
        Miksi siis edes vaivauduit kommentoimaan, kun kaikki kiteytyy kahteen viimeiseen lauseeseen. Kyllä mä luulen, että moni suomalainen nainen ottaisi lahden toiselta puolen nuorekkaan ja hyväroppaisen miehen, jos se vaan olisi mahdollista. Mut kun eihän ne tuolta muualta ota suomalaista naista, vaikka niille maksaisi. Siksi teidän tyytyminen suomalaisiin möhömahaisiin ukkoihin. ;-)

• YYA
        mars viroon kirjoitti:

Virolainen nainen on moninkertaisesti halvempi pitää kuin surkea Suomi neito

Kakkosena virolainen on huokea vaihtoehto, mutta ykkösenä hyvin ansaitsevaa suomalaista naista on aika vaikea voittaa talousmielessä, sehän ei välttämättä maksa yhtään mitään!

• itsellinen nainen
        YYA kirjoitti:

Kakkosena virolainen on huokea vaihtoehto, mutta ykkösenä hyvin ansaitsevaa suomalaista naista on aika vaikea voittaa talousmielessä, sehän ei välttämättä maksa yhtään mitään!

Yhä vähemmän kiinnostaa ottaa suomalaista miestä elämänkumppaniksi. KAIKKI ei ole ostettavissa. En minä ainakaan. Ottajia olisi.

• vironsuomalainen 65v
        itsellinen nainen kirjoitti:

Yhä vähemmän kiinnostaa ottaa suomalaista miestä elämänkumppaniksi. KAIKKI ei ole ostettavissa. En minä ainakaan. Ottajia olisi.

No ole sitten "itsellinen"yksin, jos se maistuu paremmalle. Minä nautin täällä Virossa maan antamista eduista.
        EIhän Suomessa ole edes minkäänlaista terveydenhoitoa vanheneville miehille. Täällä on, saa hoitajat kotiisakin niin halutessaan. Suomessa ei kotihoito pelaa missään.

• itsellinen nainen
        vironsuomalainen 65v kirjoitti:

No ole sitten "itsellinen"yksin, jos se maistuu paremmalle. Minä nautin täällä Virossa maan antamista eduista.
        EIhän Suomessa ole edes minkäänlaista terveydenhoitoa vanheneville miehille. Täällä on, saa hoitajat kotiisakin niin halutessaan. Suomessa ei kotihoito pelaa missään.

Mikäs minua estää menemästä Viroon vaikka eläkepäiviksi?
        Itsellinen voin olla sielläkin. Suomalaista miestä vaan en ota. Laskee naisensakin rahassa.

• Men's life
        itsellinen nainen kirjoitti:

Mikäs minua estää menemästä Viroon vaikka eläkepäiviksi?
        Itsellinen voin olla sielläkin. Suomalaista miestä vaan en ota. Laskee naisensakin rahassa.

Laskee ne muutkin. Seksi kun maksaa miehelle aina, ellei kuulu siihen parhaaseen 5%:iin, joita naiset oikeasti haluavat.

• niin maksaa
        Men's life kirjoitti:

Laskee ne muutkin. Seksi kun maksaa miehelle aina, ellei kuulu siihen parhaaseen 5%:iin, joita naiset oikeasti haluavat.

Jos maksaa miehelle AINA niin maksaa se naisellekin. Siksikään en miestä halua. Miksi tuhlaisin omaisuuttani miehen elättämiseen.

• Nainen 52
        Mies 55 kirjoitti:

Hmmm, en juo koskaan kaljaa, rasvaprosenttini on kohdallaan, lihakset hyvännäköiset, tukka puolipitkä ja luonnonkihara. Miksi minä en saa suomalaista miestä?

• siinähän mietit
        Nainen 52 kirjoitti:

Hmmm, en juo koskaan kaljaa, rasvaprosenttini on kohdallaan, lihakset hyvännäköiset, tukka puolipitkä ja luonnonkihara. Miksi minä en saa suomalaista miestä?

Mieti nainen 52 edes sekunti, miten kusipäisen kuvan annat itsestäsi, niin täynnä asennevammoja, katkeruutta, elämänvalo sammunut ja silmitön tarve torpedoida toisten kukoistava rakkaus ja onni vaan koska se ei sovi omaan maailmaasi ja käsitykseesi parisuhteesta, mikä kertomasi mukaan on vain silkkaa ajanvietettä. Tsissus, noita houreita!

Olen mies 49v, mutta en ikimaailmassa haaskaisi aikaani edes treffeille kertomasi kuvotuksen kanssa, niin pirullinen läpimätä on luonteesi. Aivan sama, juotko vai et kaljaa, poltatko tai rasvaprosenttisi, onko tukka lyhyt vai pitkä vai polkalla, ei auta, jos luonne on mitä on. Ihan vihjeenä, pääset elämässäsi tuhat kertaa helpommalla, kun et hankkiudu parisuhteeseen ja annat siinä toisten ihan vapaaehtoisten nauttia toistensa seurasta ilman sairaita kommenttejasi ja arvailuja suhteen laadusta tai mikä on oikein tai väärin.

Täytyy kyllä sanoa, että viidenkympin ikäisenä alkaa olla aika huonot naismarkkinat, suurinpiirtein toisten paljon käytetyt, petetyt ja jätetyt jämät, yh-äidit, traumaattiset, ikipiiat, Kristuksen morsiamet, sidukkaPirret tai täyshorot, mitä kukaan ei huoli ainakaan vakisuhteeseen, kun pitäisi aina ottaa vuoronumero sänkyynsä. Viimeisenä nämä luonnevikaiset, joilta viitisen riviä kuvausta itsestään tai toisten parisuhteesta saa sormet kurkkuun ja ryntää vessaan.

• pöh

suomiäijällä on noussut vittu päähän kun saa rahalla nuorta nussia,mut muistakaa,menkää nusimaan viroon,venäjälle,ynm.ÄLKÄÄ TUOKO NIITÄ SUOMEN.
      ei teidän kanssa voi suominainen ollakkaan,tautisia ootte.

• vironsuomalainen 65v

Olen elämäni ainoan sukupuolitaudin saanut korkeakoulutetulta korkeassa virka-asemassa olleelta suomalaiselta "yliviisaalta" feministiltä.

• hannelelaaksonen

Provoohan tää on, mut ideana ihan hyvä =) Jos tyttö on varmasti täysi-ikäinen, ja homma toimiin noin niin mikä ettei. Miks antaa ilmaiseksi, kun rahaakin voi saada....tyttö käyttää aivojaan =)

• olen kotimaan impi

Juu olen samaa mieltä pidä huoli ehkäisystä nämä naiset voi kantaa tauteja ja sinä levität meihin suomalaisiin kun tämä sinun ihana lopettaa käynnit tai valmistuu tai löytää suomesta nuoremman maksajan kuteilleen.Muista kortsu laittaa vaikka kuinka kiire olis laivalle.Onnea vaan niin kauan kun sitä riittää tämä kultainen noutaja voi ruveta yksi kaksi raskaaksi ja suomen poika maksaa .

• iklep

suomalaiset naiset on pahimpia tautipesäkkeitä mitä löytyy,jalat on heti levällään ko pikkase heittää läppää,vaikka löytäs semmosen suomineidon joka ei oo tonninkeijukainen nii tautinen se on kuitenkin,suomiakkoja paljon kaataneena tiedän tämän ja thaimaa ja kuuba on tuttuja,ja viro...ulkomailta ei mitään tauteja mut suomineidoilta tippuria klamudiaa ja visvasyylää,että niin hyviä nää kotomaiset puhtaat on ...

• venla
        iklep kirjoitti:

suomalaiset naiset on pahimpia tautipesäkkeitä mitä löytyy,jalat on heti levällään ko pikkase heittää läppää,vaikka löytäs semmosen suomineidon joka ei oo tonninkeijukainen nii tautinen se on kuitenkin,suomiakkoja paljon kaataneena tiedän tämän ja thaimaa ja kuuba on tuttuja,ja viro...ulkomailta ei mitään tauteja mut suomineidoilta tippuria klamudiaa ja visvasyylää,että niin hyviä nää kotomaiset puhtaat on ...

Ja mistähän suomi-neito nämä saa, nämä taudit, virossa/ulkomailla käyneiltä miehiltä...niinhän?

• Epäkorrekti
        venla kirjoitti:

Ja mistähän suomi-neito nämä saa, nämä taudit, virossa/ulkomailla käyneiltä miehiltä...niinhän?

Suomessa todetuista HIV-tapauksista yllättävän iso osa on löydetty tänne muualta muuttaneilta.

Suomalaisten heteromiesten ulkomailla huorilta saamat tartunnat ovat niin pieni murunen kokonaisuudessa, että ihmetyttää todella että vain siitä pidetään melua mediassa. Johtunee siitä, että suomalaista heteromiestä saa jostain syystä vapaasti syyttää ja syyllistää mistä tahansa, oli aihetta tai ei.

Todelliset HIV:in levittäjät, homot, narkkarit ja maahanmuuttajat ovat sellaista parempaa väkeä, joiden touhuista ei saa sanoa pahaa sanaa vaikka aihetta olisi.

• paljon aiheen

vierestä, mitäs kun 50 suomalaismies rakastuisi terhakkaaseen noin 75 vuotiaaseen venäismummoon, joka osaisi suomensukujuurien vuoksi hyvin laulaa asioista ja vieläpä jos voittaisi euroviisuissa voisi rakentaa kirkonkin omalle kotipaikkakunnalle.

Tällä ei ole mitään tekemistä prostituution kanssa mutta koskettaisi sitä ajatusta, että voisi vanhemmankin naisen kanssa synkata, eikä tarvitsi lainkaan hävetä, kun on oikea sydämen asenne elämään.

• Voi jestamandaara...

Virossahan kukaan ei ole prostituoitu, eikä ainakaan tee sitä rahasta, eikä ainakaan ole sairas... Aika iso prosentti viron ilotytöistä sairastaa HIV:tä...

Toivottavasti ukkeli ei enää sekaannu suomalaiseen, jos tää ei ole provo.

• itsevarma nainen

Oli pakko kirjoittaa tähän maassa maan tavalla. Mutta kyllä mä en ottas miestä pelkän rahan takii.mun mielestä näiltä viron / thaimaan naisilta puuttuu itsensä kunnioitus kokonaan. nainen joka alistuu miehelle vaan sen takii et se maksaa hänen elämänsä, on aika säälittävä:)

• Taasnäitä

"kyllä mä en ottas miestä pelkän rahan takii."

Sinä et ehkä tekisi niin mutta sinun siskot kyllä tekee sitä. Minulla oli kerran asunto vuokrattavana ja laitoin lehteen ilmoituksen. Kysyin piruuttani kaikilta naisilta olisivatko he halukkaita järjestelyyn jossa maksaisivat pelkän yhtiövastikkeen ja minä saisin käydä kylässä kerran viikossa. Arvaa moniko olisi suostunut? Ja niitä naisia oli kaikenlaisia: parikymppisiä opiskelijoita, kolmikymppisiä yksinhuoltajia ja nelikymppisiä eronneita ja vanhojapiikoja.

Että se siitä suominaisen siveydestä, reidet aukee heti kun on rahasta kyse. Erityisesti inhotti ne yksinhuoltajat, en tiedä oliko niillä ajatuksena päästä sitä kautta johonkin suhteeseen vai onko pesän antaminen niille sama kuin antaisi nenäliinan.

• Misogyniaa
        Taasnäitä kirjoitti:

"kyllä mä en ottas miestä pelkän rahan takii."

Sinä et ehkä tekisi niin mutta sinun siskot kyllä tekee sitä. Minulla oli kerran asunto vuokrattavana ja laitoin lehteen ilmoituksen. Kysyin piruuttani kaikilta naisilta olisivatko he halukkaita järjestelyyn jossa maksaisivat pelkän yhtiövastikkeen ja minä saisin käydä kylässä kerran viikossa. Arvaa moniko olisi suostunut? Ja niitä naisia oli kaikenlaisia: parikymppisiä opiskelijoita, kolmikymppisiä yksinhuoltajia ja nelikymppisiä eronneita ja vanhojapiikoja.

Että se siitä suominaisen siveydestä, reidet aukee heti kun on rahasta kyse. Erityisesti inhotti ne yksinhuoltajat, en tiedä oliko niillä ajatuksena päästä sitä kautta johonkin suhteeseen vai onko pesän antaminen niille sama kuin antaisi nenäliinan.

Mua taas inhottaa eniten sinun sairas tekosi. Kuka tekee tuollaista? Ja niin - mitä pahaa siinä kepeässä seksissä olikaan? Entä mikä ihme niissä yh-äideissä "erityisesti" inhotti - kätevältä vakijärjestelyltähän tuollainen kuulostaa, jos ei kaipaa mitään erityisempää mutta vähän jotain joskus tutulta ja samalla hiukan taloudellista välittämistä. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että nämä olisivat odottaneet suhdetta sen enempää kuin muutkaan noista? Älä imartele itseäsi. Nimenomaan yh-äideillä on lasten takia korkea kynnys aloittaa vakavaa suhdetta, koska se vaikuttaa muihinkin kuin itseen. Hetken hellyys vapaana hetkenä on asia erikseen. Mutta sinusta on hellyys kaukana - piruuttasi teet moista ja sitten vielä arvostelet jälkeenpäin ja kuvittelet tietäväsi toisten motiivit. Ihme naistenvihaajat taas liikkeellä.

• Esteetöntä
        Misogyniaa kirjoitti:

Mua taas inhottaa eniten sinun sairas tekosi. Kuka tekee tuollaista? Ja niin - mitä pahaa siinä kepeässä seksissä olikaan? Entä mikä ihme niissä yh-äideissä "erityisesti" inhotti - kätevältä vakijärjestelyltähän tuollainen kuulostaa, jos ei kaipaa mitään erityisempää mutta vähän jotain joskus tutulta ja samalla hiukan taloudellista välittämistä. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että nämä olisivat odottaneet suhdetta sen enempää kuin muutkaan noista? Älä imartele itseäsi. Nimenomaan yh-äideillä on lasten takia korkea kynnys aloittaa vakavaa suhdetta, koska se vaikuttaa muihinkin kuin itseen. Hetken hellyys vapaana hetkenä on asia erikseen. Mutta sinusta on hellyys kaukana - piruuttasi teet moista ja sitten vielä arvostelet jälkeenpäin ja kuvittelet tietäväsi toisten motiivit. Ihme naistenvihaajat taas liikkeellä.

Heh, kiitos nauruista, meinasi lentää kahvit näppäimistölle!

On nimittäin tullut nähtyä miten korkea yksinhuoltajien kynnys todellisuudessa on...

• rahvaanpalsta...
        Esteetöntä kirjoitti:

Heh, kiitos nauruista, meinasi lentää kahvit näppäimistölle!

On nimittäin tullut nähtyä miten korkea yksinhuoltajien kynnys todellisuudessa on...

Kerropa tarkemmin. Defenssimekanismihan se tuollainen naurunpyrskähdyskin on. Mutta et taida tuntea koko sanaa. Se, mitä kerroin, on todellisuutta. Toki he seksiäkin harrastavat (vaikka joskus tuntuu, että etenkään he eivät saisi tehdä niin enää koskaan), mutta tavallisen yh-äidin kynnys tuoda uusi mies lasten elämään on korkea. Kevyet jutut omalla ajalla ovat sitten erikseen. Herää tähän päivään. Yh-äitiys on muutakin kuin se stereotypia, jonka avulla ihmiset saavat itsenstä tuntemaan itsensä jotenkin paremmiksi, vaikka oikeasti hieman ahdistaakin, kun naiset ovat itsekseen lasten kanssa vähän liiankin tyytyväisiä...

Yh-äitien ympärillä pyörii yllättävän paljon ja vielä etenkin nuorempia miehiä, jotka ikään kuin kai tykkäävät kypsemmästä, aikuistuneesta, äidillisestä naisesta. Mutta kynnys vakavaan suhteeseen on korkeampi, esim. koska ero koskettaisi muitakin.

• Kelpaa osittain
        rahvaanpalsta... kirjoitti:

Kerropa tarkemmin. Defenssimekanismihan se tuollainen naurunpyrskähdyskin on. Mutta et taida tuntea koko sanaa. Se, mitä kerroin, on todellisuutta. Toki he seksiäkin harrastavat (vaikka joskus tuntuu, että etenkään he eivät saisi tehdä niin enää koskaan), mutta tavallisen yh-äidin kynnys tuoda uusi mies lasten elämään on korkea. Kevyet jutut omalla ajalla ovat sitten erikseen. Herää tähän päivään. Yh-äitiys on muutakin kuin se stereotypia, jonka avulla ihmiset saavat itsenstä tuntemaan itsensä jotenkin paremmiksi, vaikka oikeasti hieman ahdistaakin, kun naiset ovat itsekseen lasten kanssa vähän liiankin tyytyväisiä...

Yh-äitien ympärillä pyörii yllättävän paljon ja vielä etenkin nuorempia miehiä, jotka ikään kuin kai tykkäävät kypsemmästä, aikuistuneesta, äidillisestä naisesta. Mutta kynnys vakavaan suhteeseen on korkeampi, esim. koska ero koskettaisi muitakin.

24/7 kiimaiset nuoret kundit eivät panojaan valkkaa, kaikki kelpaa kunhan kaverit ei näe.

Mutta ei mihinkään suhteeseen ne ala vanhojen YH-mammojen kanssa, eikä ainakaan halua olla missään tekemisissä niitten jonkun toisen miehen tekemien lasten kanssa.

• Seksi on kivaa

Hitto, kun en haluaisi ajatella omaa naistani säälittävänä.

• Kyllä tämä

tällainen viroon osittelu on aivan mautonta, stop tykkäneen.

• rakastellaan vain

Uskallatko kokeilla sellaista, että et anna tuota 200 euroa tyttöselle muutamana kertana? Minä sinuna kokeilisin.

• oi,oi.....

Minäkin pääsen pian eläkkeelle 60v. ja voin sanoa rintaäänellä että olen paremmassa kunnossa kuin olin 20 ,30, 40 , ja erektio on kondikses , lisänä kuntoa riittää mennen tullen ..että täältä tullaan...!

• Rahalla saa ja hevosella pääsee , kateus vie tuhkatkin pesästä.

• ei toki rahasta

ja joka toinen viikko jonkun toisen kanssa. Siitähän muija saa jo 800€ kuussa verottomana ...

• Laatua_

Missä asiasssa te suomalaiset läskiperseämmät luulette olevanne parempia kuin virolaiset?

• Puhdas Suomalainen

Omasta puolestani voin sanoa,ettei mulla ainakaan ole mitään tauteja;) Toivottavasti tekin olette puhtaita:)

• suomalainen nainen

me suomalaiset naiset ei ainakaan tarvita elättäjää. toisin kuin eräät muut

• Vanhaonnellinenäijä

Niin se vaan on, että äijät ajattelee mulkulla eikä aivoilla. Ihmissuhteen
        henkisellä puolella ei ole mitään väliä, kunhan panemaan pääsee.
        Luuletteko te onnettomat todella että ne "naikkoset" rakastaa ja
        haluaa teitä ja teidän ryppyisiä vehkeitänne, hah sanon minä.
        Ne virolaiset, venäläiset, thaimaalaiset huorat on hyvin koulutettu
        teeskentelemään "nautintoa". Kun te kohtelisitte omia suomalaisia
        naisianne/vaimojanne niinkuin ihmisarvoista naista kohdellaan, olisi
        se vastinekin toisenlaista. Ei nainen, joka työpäivän jälkeen hoitaa kodin ja
        lapset ja saa vielä humalaiselta läskimahalta turpiinsa, niin kauheasti
        jaksa enää innostua. Viekää vaimolle joskuskin kukkia, ottakaa osaa
        kotitöihin, osoittakaa kiinnostusta ja arvostusta vaimonne työtä kohtaan
        ja yleensäkin kunnioittakaa naista tasa-arvoisena IHMISENÄ eikä
        minään panopuuna ja kotiorjana, niin eiköhän se se nautintopuolikin
        ala sujua.

• ehhe hehhe
        Puhdas Suomalainen kirjoitti:

Omasta puolestani voin sanoa,ettei mulla ainakaan ole mitään tauteja;) Toivottavasti tekin olette puhtaita:)

Vielä kun opettelet suomea niin kaikki on oK.

• ahahaaaahhhh
        suomalainen nainen kirjoitti:

Kyllä sä elättäjän haluat,mutta ei kuka sua läskipersetta halua elättää

• lepuuttaja
        suomalainen nainen kirjoitti:

Suurimmalla osalla naimisissa olevista suomalaisista naisista on elättäjä,
        hätä tulee, kun mies tallinnan matkalle tahtoo " hermojaan lepuuttamaan"

• Venäläinen nainen
        Vanhaonnellinenäijä kirjoitti:

ala sujua.

Olen ollut suomalaisen miehen kanssa naimisissa yli 15-v. Tulin Suomeen nuorena, rakastuneena, seksihalukkaana. Alussa kaikki meni hyvin. Mut kun mies rupesi juomaan. Kaksi viikkoa putkeen, kahden-neljän viikon välein. Siinä aikana hoidin lapset, kodin, omat työt, osan mieheni työstä. Ja kun mies selvisi, hän halusi seksiä! HETI! En todellakaan ollut innostunut.
        No nyt miehelleni tuli päähän, että hänen juomisen syynä on seksin puute. En ollut riittävän halukas (kuka tässä tilanteessa olisi). Hän löysi Venäjältä toisen tytön. Meille tulee ero, ja katson mielenkiinnolla, miksi mieheni elämä nyt kehittyy.

Hyvät suomalaiset miehet. Te olette hyviä, ja kun pidätte omista vaimoista huolta, rakastavat hekin teitä. Mutta kukaan nainen, kansalaisuudesta riipumatta, ei jaksa elää suhteessa, missä ei välitetä, ei pidetä hyvänä, ei keskustella ja halutaan VAIN seksiä. Suhteessa, joka ei ole tasavertainen. Tietysti, jos ei ole pakko.

• tottelevainenainen

kyl minäkin osaan.. olen nuori ja nätti.. timmi ja kaikkeen halukas. miehet tykkää. miehet maksaa. osataan mekin halutessamme.

• vironsuomalainen65v
        Vanhaonnellinenäijä kirjoitti:

ala sujua.

Kyllä asia on päinvastoin. Missään muualla, kuin Suomassa, ei ole niin kilttejä miehiä, jotka osallistuvat kotitöihin ja lastenhoitoon sen lisäksi, että ovat rakentaneet omakotitalot ja kesämökit ilman kiitoksen sanaa.
        Lisäksi hyvin suuri osa suomalaisnaisista on niitä läskimahaisia ja läskiperseisiä kaljankittaajia, joten vähintäänkin tasoissa ollaan. Ero ulkomaailmaan on se, että muualla suomalaismiehelläkin on ihmisoikeus, muttaSuomessa hänellä ei ole mitään oikeuksia, ainoastaan feministi-läsäporukoitten vaatimia velvollisuuksia ilman vastakaikua.

Miksiköhän te siellä Suomessa kaipailette niitä komeita fiksuja suomalaisia miehiä.
        Salaisuus on siinä, ettei heitä enää ole siellä, sillä he saavat oikeita Naisia ja arvostusta muualla aivan toiseen malliin, kuin entisessä kotimaassaan. Meitä on täällä ulkomailla jo 1,3 miljoonaa, Moniko suomalaisnainen kelpaa ulkomailla sikäläisille mieheille. Arabille kelpaa kaikki blondit, joilla vain on reikä jalkovälissä. Jos pullikoi miestään vastaan, niin kivitetään torilla . Sillä selvä! Siellä ei feministit ja kaljaplösöt juhli.

Miehemme ovat maailman halutuimpia rauhanturvaajia maailman pahimmilla ongelma-alueilla maltillisen luonteensa takia, mutta jostain syystä he eivät pärjää suomalaisen naisen kanssa. Kummassakohan osapuolessa on vika, miettikääpä naiset sitä!

• Nainen 52

En kuvittele olevani "parempi" kuin virolainen, vaan ihminen niin kuin hekin.

En ole ämmä, eikä minulla ole läskiä.

• anne

en osaa kuvitella,että hyvään ihmissuhteeseen kuuluu maksaa siitä että...

• Totuus

Persaukinen ei Suomesta naista saa, jos on valkoinen ;)

• Nappula
        Totuus kirjoitti:

Laita hyvä mies heti eheät housut jalkaasi,niin kyllä se siitä.

• kyllä vaan on niiin että sullekki maksetaan siittä että annat pillua--------

• Nainen 52
        Totuus kirjoitti:

Olet aivan väärässä, rakkaus ei laske rahoja!

• 51v ja 16v naimisis

Green Mile näyttelijä Doug Anthony Hutchison, 51-vuotias, nai 16-vuotiaan tyttösen:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2005969/Doug-Anthony-Hutchison-51-marries-16-year-old-aspiring-country-music-singer-Las-Vegas.html

Onnellisiahan ne näyttävät olevan, vai mitä?

• Varoitus miehille!!!

Keskiikäisten miesten kannattaisi kyllä varoa nuoria 16-20 vuotiaita tyttöjä, ihan pelkästään seksin perään ovat... Omasta ikäluokasta kun sitä on ihan turha hakea, komeita ja viriilejä miehiä nyt tuskin kauniit naiset kiinnostaa, vaan heidän on paras turvautua seksin puutteessan pöhöttyneeseen viiskymppiseen...

• Nainen23

Tyttöparka. Kuvottavaa.

• Kiellettyä kanssa!

"hyvään ihmissuhteeseen ei kuuluu maksaa siitä"

Eli rikas ja köyhä ei sais mennä naimisiin tai edes seurustella?

Se rikashan voi HYVÄKSKÄYTTÄÄ köyhää, jonka on pakko olla sen rikkaan kanssa koska sillä itellä ei oo rahaa?

Kielletään tälläsetkin parisuhteet oikeen lailla!

• Aviorikos

Seksin ostamistahan se kestotilauskin on!

• professoori

Kohta alkaa saada myös suomalaista opiskelijaa! Jos yliopistoihin tulee kesälukukausi ja pitää opiskella 12kk/vuosi, eikä opintotuki samalla nouse, niin yhä useampi suomalainen opiskelijatyttö ryhtyy prostituoiduksi rahoittaakseen opiskelunsa. Mutta sehän on vain arvokasta työkokemusta, sanoisi Jyrki Katainen!

• Kustu

Jessss.Onko tämä varma tieto

• Pro-Jukka

voi voi, kun ei sitä laatuaikaa kaikille liikene. Valtosen Jukkakin on ollut jo
      kohta 40 vuotta oman käden varassa. Voi ressukkaa.

• Willi mies

Eihän tuossa ole ikäeroa enempää kuin pressallakaan. Eikä kahta sanaa, jos homma kerran luistaa ja molemmat on tyytyväisiä. Itsekin paneskelin parikymmentä vuotta nuorempaa kolmen vuoden verran eikä ikäero siinä vaivannut mitään. Ainoa huono puoli oli, että hän oli varattu, mutta jos ei kotona homma toimi niin sitten muualla.

• nuori suomainainen

Maksat aivan liian vähän, jos haluaisit, että tämä nuori nainen olisi sinulle uskollinen.

Vakiintuneeseen parisuhteeseen kuten avioliittoon kuuluu, että puolisot elättävät toisiaan. Tuloerot Viron ja Suomen välillä ovat suuret.

Tässä ei oikestaan ole kysymys tämän nuoren naisen rakkauden aitoudesta, vaan siitä, että jos sinä rakastat häntä, huolehdit hänestä taloudellisesti, emotionaalisesti, seksuaalisesti JA otat vastuun yhteisistä lapsistanne.

• ohikulkija*

Mukavaa että molemmat saavat mitä haluavat ja tarvitsevat.

• Poka löytyi

Pian maksut muuttuvat elatusmaksuiksi, ja tyttö häipyy.

• Kariiina

Kiva kun teillä menee kivasti,mutt älä nyt liikaa avaa kukkaron nyöriä 200e kova raha siellä suunnassa,pankkikortit pidä hyvä mies piilossa ja sitt kun tytteli tarvii äidin sairauksiin 3000e niin älä hyvä mies maksa tytteli ottaa hatkat,no enpä ottais kovin tosissani tälläisyä tytteliä!

• kopperokaappi

Ikä EI TODELLAKAAN ole este parisuhteelle. Yhdessä tapauksessa ( ulkomailla ) mies oli 80 ja nainen 15 kun avioituivat ja tekivät lapsen.

• daadirlandirlan

Kyllä se toimii Suomessakin, jos mies on vaikka 55 ja nainen 32, parikyt vuotta, mutta sit kun nainen onkin se 57 ja mies 80, onkin jo toinen juttu. Alkaa kuvottamaan ja pahasti. Nimimerkillä kokemusta on

• Nuorempi vanhempi

"Kansanedustaja Pertti Salolainen, 71, on ihastunut itseään parikymmentä vuotta nuorempaan naiseen. "

"Neumannin rakas on 20 vuotta nuorempi missi"

Haavisto oli jo keski-ikäinen kun kävi ulkomailta hakemassa teini-ikäisen pojun.

Onhan näitä vaikka kuinka paljon...

• Ikäeropariskuntia

"Pertti Ukkola 59v, nuori vaimo 31v"

"Miestään 35 vuotta nuorempi Saana Parviainen ja Jussi ..."

http://www.angelfire.com/stars4/lists/couples-age-differences.html

28 Years
        Grover Cleveland . . . Frances Folsom (He: 49, 22nd U.S. President. She: 21, youngest First Lady. Year: 1886.)
        David Copperfield . . . Chloe Gosselin
        Harrison Ford . . . Minnie Driver
        Nelson Mandela . . . Graca Machel
        Jack Nicholson . . . Sandra Knight
        Kenny Rogers . . . Wanda Miller
        William Shatner . . . Nerine Kidd
        William Shatner . . . Elizabeth Martin
        Alan Thicke . . . Tany Callau
        Pete Townshend . . . Rachel Fuller
        Bao Xishum . . . Xia Shusian (He: former world's tallest man 7'9")

29 Years
        Neil Diamond . . . Katie McNeil
        George Hamilton . . . Kimberly Blackford
        Yaphet Kotto . . . Tessie Sinahon

30 Years
        Buzz Aldrin . . . Michelle Sucillon
        Paul Anka . . . Anna Yeager
        Jim Carrey . . . Anastasia Vitkina
        Bing Crosby . . . Kathryn Grant
        John Derek . . . Bo Derek (Mary Collins)
        Andy Griffith . . . Cindi Knight
        Frank Sinatra . . . Mia Farrow
        John Tyler . . . Julia Gardiner (He: 54, 10th U.S. President. She: 24. Year: 1844.)
        George Frederic Watts . . . Ellen Terry (He: 46, British artist. She: 16, actress. Year: 1864.)

31 Years
        Eric Clapton . . . Melia McEnery
        John Cleese . . . Jennifer Wade
        Rodney Dangerfield . . . Joan Child
        Robert Evans . . . Catherine Oxenberg
        Dennis Hopper . . . Katherine LaNasa
        Davy Jones . . . Jessica Pacheco
        Martin Landau . . . Gretchen Becker

32 Years
        Billy Joel . . . Katie Lee
        Ed McMahon . . . Pam Hurn
        Geraldo Rivera . . . Erica Levy

33 Years
        Tony Bennett . . . Susan Crow
        Cary Grant . . . Dyan Cannon (He: 57. She: 24 when first met. He: 61. She: 28 when married.)
        Jack Nicholson . . . Lara Flynn Boyle
        George Frederic Watts . . . Mary Seton Fraser Tytler

34 Years
        Charles Dance . . . Sophia Myles
        John McLaughlin . . . Cristine Vidal
        Andre Previn . . . Anne-Sophie Mutter
        Rod Steiger . . . Paula Ellis

35 Years
        Woody Allen . . . Soon-Yi Previn
        Dennis Hopper . . . Victoria Duffy
        Doug Hutchison . . . Courtney Alexis Stodden (He: 51, American actor. She: 16, singer. Year: 2011, Las Vegas chapel.)
        Lee Majors . . . Faith Noelle Cross
        Tony Robinson . . . Louise Hobbs
        J.D. Salinger . . . Joyce Maynard (He: 53. She: 18. Year: 1972.)

36 Years
        Clint Eastwood . . . Dina Ruiz
        Sir Clive Sinclair . . . Angie Bowness

37 Years
        Jim Clark . . . Kristy Hinze (He: 65, billionaire. She: 28, Australian supermodel. Married: 2009.)
        James Doohan . . . Wende Braunberger
        Hugh Hefner . . . Kimberley Conrad
        Rupert Murdoch . . . Wendi Deng
        Des O'Connor . . . Jodie Brooke Wilson
        Patrick Stewart . . . Sunny Ozell

38 Years
        Rupert Murdoch . . . Wendi Deng

39 Years
        Robert Evans . . . Leslie Ann Woodward
        Al Pacino . . . Lucila Sola
        Patrick Stewart . . . Lisa Dillon
        James Woods . . . Ashley Madison (He: 57, actor. She: 18 when first met.)

40 Years
        Charles Bronson . . . Kim Weeks
        Pablo Picasso . . . Françoise Gilot
        J.D. Salinger . . . Colleen O'Neill

41 Years
        Robert Duvall . . . Luciana Pedraza (He: actor. Both have same birthday: January 5)
        Terry Jones . . . Anna Soderstrom (He: 62, "Monty Python" co-founder. She: 21 when first met.)
        Ronnie Wood . . . Ekaterina Ivanova (He 61, "Rolling Stones" rock star. She 20, when first met.)

42 Years
        Ginger Baker . . . Kudzai Machokoto (He: 70, former rock star. She: 28. Year engaged/married: 2010.)
        Leopold Stokowski . . . Gloria Vanderbilt

44 Years
        Fred Astaire . . . Robyn Smith

45 Years
        Tony Curtis . . . Jill Vanden Berg

46 Years
        Richard Roden . . . Lisa (wife) (He, Britain's oldest father of twins.)
        Dick Van Dyke . . . Arlene Silver

47 Years
        Cary Grant . . . Barbara Harris
        Anthony Quinn . . . Kathy Benvin

48 Years
        Kirk Kerkorian . . . Lisa Bonder

51 Years
        Tony Randall . . . Heather Harlan

54 Years
        Raymond Calvert . . . Charlotte (partner) (He, Britain's oldest father.)
        Hugh Hefner . . . Holly Madison

60 Years
        Hugh Hefner . . . Crystal Harris

63 Years
        J. Howard Marshall II . . . Anna Nicole Smith (He: 89. She: 26 when first met.)
        Glynn Wolfe . . . Daisy (wife) (He: Guiness world record holder, world's most married man. She: young Asian bride.)

• update12

Mutta eikö Salolainen ole kimpassa aika lailla ikäisensä naisen kanssa? On ollut ainakin vielä äsken.

• Mace___78

Mulle kanssa XD No ite oon 34v ja kyllä nuo viron, venäjän ja ukrainan naiset on niin paljon parempia kuin suomalaiset naiset. Oon miettinyt jo pidemmän aikaa miksi suomalaiset on läskei mansikkeja ku virolaisialla naisilla on aina pitkät ja hoikat jalat??
      No nyt seukkaan 25v naisen kanssa jonka isoäiti on venäläinen ja kaverit sanoo, että hakkaa mennen tullen meiän suomikissat. No en rumaa naista ottaisikaan, kun mielummin sit oon ilman.

Jos suhde toimii ketjunaloittajalla niin alla palaa vaan hyvä mies. Ei tuo 200e enää ole kovin iso raha virossa. Nauti mies elämästä ja hoitele naista jatkossakin.

• Maissa on eroja

No kukkuu, Tallinnan ulkopuolella Virossa kouluttamaton nainen saa myymäläapulaisena, tarjoilijana tai lastenhoitajana palkkaa kuuukaudessa 200-300 euroa.

Se 200 on Virossa opiskelijalle tosi iso raha, jolla saa ihan mitä vaan!

• seri52

Siis muuttakaa sinne Viroon, Venäjälle tai vaikkapa intokiinaan, jos sellainen paikka olisi olemassa.

Kaikki typerät ihmiset, jotka ei muualta saa naisia kuin ostamalla.

Intoilevat, kun ovat ostamalla saaneet vitun.

Vitun, joka heille tulee kalliiksi. Tuntuu aluksi hyvältä, mutta kun vitun omistaja järkiintyy.

Ettiii ehkä uuden omistajan. Tai, jopa kouluttauu vaikkapa hoitajaksi sinulle, joka ostit sen vitun.

Toivottavasti se kouluttautuu, ja näkee sinut vanha pappa silmästä silmään. Sanoo sinulle, KIITOS.

Olen päässyt parempaan.

• elämän realiteetit
        seri52 kirjoitti:

Siis muuttakaa sinne Viroon, Venäjälle tai vaikkapa intokiinaan, jos sellainen paikka olisi olemassa.

Kaikki typerät ihmiset, jotka ei muualta saa naisia kuin ostamalla.

Intoilevat, kun ovat ostamalla saaneet vitun.

Vitun, joka heille tulee kalliiksi. Tuntuu aluksi hyvältä, mutta kun vitun omistaja järkiintyy.

Ettiii ehkä uuden omistajan. Tai, jopa kouluttauu vaikkapa hoitajaksi sinulle, joka ostit sen vitun.

Toivottavasti se kouluttautuu, ja näkee sinut vanha pappa silmästä silmään. Sanoo sinulle, KIITOS.

Olen päässyt parempaan.

Kaikki hyvä maksaa. Niin se on tässä maailmassa. Kukaan ei anna mansikoita ilmaiseksi.

• egalite
        elämän realiteetit kirjoitti:

Kaikki hyvä maksaa. Niin se on tässä maailmassa. Kukaan ei anna mansikoita ilmaiseksi.

Suomineito saa mamuilta ilmaiseksi vaikka joka yö. On se sukupuolten epätasa-arvo niin väärin :)

• venäjänmatkaaja

arvaas mitä. kerron salaisuuden. venäläiset sekä virolaiset naiset pettää AINA kun on varmaa, ettei kiinni jää. eivät osaa olla uskollisia. venäjältä kuultua.. 25vuoden kokemuksella.

• vironsuomalainen65
        venäjänmatkaaja kirjoitti:

arvaas mitä. kerron salaisuuden. venäläiset sekä virolaiset naiset pettää AINA kun on varmaa, ettei kiinni jää. eivät osaa olla uskollisia. venäjältä kuultua.. 25vuoden kokemuksella.

Tuohon venäjänmatkaajan mielipiteeseen kyllä yhdyn. Jos eivät Suomen naisetkaan ole rehellisiä ja uskollisia, niin vielä vähemmänm ne ovat sitä Virossa ja Venäjällä. Länsimaisen naisen löydettyään taimaalaiset ja kiinalaiset kuulemma ovat naisista uskollisimpia. Peljännevätköhän paluumatkaa takaisin entisiin oloihinsa.
        Nainen on uskollinen miehelleen tasan niin kauan kun on täysin riippuvainen miehestään.

• Nainen 52

Ahomansikoita voit jluonnosta poimia ilmaiseksi!

• Muutuin vihreäksi

Onnea teille. Kiva kuulla välillä mukavia ja positiivisia juttuja suhteista. Ja mikä parasta, vapaista ja kahleettomista.

• Mallikurkku

Se on sit se sama mimmi kun käy mun luona joka toinen viikko panettaa itteensä ja maksaa sen 200€/ käynti. Noh, kiitos vaan.

• Joillekin ihmisille

se naiminen on vain niin ihanaa, eikä siinä mitään.

• nuori pukki wieeee!

Ei viiskymppisellä seiso ja jos viagralla vetää, nii pumppu sammuu! Haa haa!

• Huitsi 86

Eikä 50-kymppiset jaksa kuin kerran yössä...hahhaaa, nimimerk. kokemusta on, ja sitten ne on niin polleeta, kun on pantu nuorempaa...

• olen onnellinen

höpö höpö... minulla on yli 60v miesystävä ja ei taatusti vedä Viagraa.. ja jaksaa ja jaksaa ja.... tosi ihana rakastaja.. olen hänestä iki kiitollinen.. niin ja olemme molemmat Suomalaisia.. ;)

• Uutiskynnys

Mazel Tov?

• Jukka4321

Itse en ollut koskaan moista edes ajatellut. En pitänyt mahdollisena suhdetta itseäni yli 10 vuotta nuoremman kanssa, mutta sitten tapasin parikymppisen ihan suomalaisen naisen ja meillä synkkasi. Tuolloin meillä oli ikäeroa 27 vuotta. Se suhde päättyi , mutta sitten tapasin toisen parikymmpisen suomalaisen naisen ja pakko myöntää että meidän suhde on sellainen hyvä seksisuhde ja muutenkin viihdymme toistemme seurassa.

En olisi varmaan tällaiseen lähtenyt, mutta kun kotona seksielämä vain hiipui ja vaimon mielestä "aviovelvollisuudet" ovat minun itsekkyyttäni ja seksi jäi kertaan kuukaudessa niin en voinut vuosien pihtauksen jälkeen tehdä muuta kuin aloittaa suhteen halukkaaseen nuoreen naiseen. Nyt seksielämä on yksinkertaisesti upeaa, intohimoista ja sitä vain jaksaa tunnin tai toisen. Se on saanut minut hymyilemään ja nostanut intoani kaikessa muussakin.

Onko itsessäni jotain vikaa? Olenko henkisesti jälkeenjäänyt kun viihdyn paremmin nuoremman naisen kanssa tai ovatko sitten nuo nuoret naiset jotenkin traumaattisia, hakevat isäsuhdetta tai jotain? Mutta jos katsotaan historiaa niin kirjoista voi lukea luuisista tällaisista tapauksista, joissa vanhempi mies ja nuorempi nainen viihtyvät toistensa kanssa ja vanhemmat naiset nuorempien naisten kanssa. Onko kyse symbioosista tai hyväksikäytöstä niin siitä voi olla montaa mieltä.

Itse edellen uskon siihen, että paras yhtälö on suunnilleen samanikäiset puolisot, mutta miksi hemmetissä tuo seksielämä hyytyy. Onko se loppujen lopuksi kuitenkin biologiaa tai vetovoiman loppumista. Voihan syy olla myös itsessä, mutta jotenkin en voi hyväksyä että seksin harrastamiselle tulisi asettaa ehtoja.

Nyt jatkan suhteessani niin kuaan kuin virtaa riittää. Olen henkisesti varautunut siihen, että tämä päättyy joku päivä omaan mahdottomuuteensa, mutta nyt vain elän ja nautin.

En itse olisi koskaan uskonut, että minulla on suhde itseäni yli 25 vuotta nuoremman naisen kanssa.

• uskottava juttu...

Jukka, unohdit kertoa paljon tämä "rakkaussuhde" maksaa noin niinkuin euroissa...

• 47

Just kävi noin 21.6. Pidin ihan mahdottomana, itse 47 ja tyttö 22. Ei tosiaan tarvinnut maksaa, ja tyttö ajoi itse luokseni...töissä tutustuttiin.

Se oli vaan NIIN ihanaa, että olen vieläkin sekaisin. Että jaksaakin tunteja semmoisen siron, hymyilevän kiimapillun kanssa. Ilman kumia. Onhan sillä noita kumppaneita ollut, että saas nyt nähdä...

Silti, se oli sen arvoista, jossei HIViä saanut. Eikä saanut, tiedän. Älkää jankatko aiheesta. Jos pelkää tauteja, ei pane.

• just joo..

Tuo on todella oksettavaa. Mä oon itse 20 vee ja mun isä on 50. Todella kuvottavaa ajatellakkin että olisin suhteessa mun isän ikäisen kanssa. Hävetkää! Ehkä joskus ennen 1900 lukuu tommonen oli normaalia kaikkialla maailmassa. Nyt semmonen on normaalia enään kehitysmaissa ja somalikulttuurissa. Ihan kamalaa.. Jos ihmisellä on yhtään järkeä päässä niin sillon tajuaa että tommonen on kuvottavaa. Kaikki suhteet joissa toinen voi olla toisen vanhempi kummin päin vaan (mies vanhempi kun nainen, nainen vanhempi kun mies)on TODELLA oksettavaa enkä IKINÄ sallis semmosta. Mulla on ehdoton ikä raja 5 vuotta mun ikään lisättynä.

• Sivistymätöntä

Rasimia se on ikärasismikin!

• joo just

Kyllähän just joo, ikäistesi isilöillä on sinun ikäisiä kumppaneita, rahalla näet saa vaikka ikäisesi "äitipuolen" sinuille, eikä tule läheskään niin kalliiksi miehelle, kuin
        sinä ja äitisi yhteensä...

• onnea Suomelle!

Olet todella tyyppiesimerkki suomalaisesta naisesta, joka jo kolmikymppisenä on viisikymppinen. Tietysti ymmärrän sinua sillä itse olen suomalainen vaikka en pidä ahdasmielisistä, itsekkäistä ja suvaitsemattomista ihmisistä. Sinulla on hyvin tarkat vaatimukset kaikessa ja rajat joiden sisällä pitää pysyä. Sinulle kaikkein tärkeintä olet sinä itse. Sinulle parasta olisi ihan samanikäinen kumppani ja samanlainen tuulipuku ja se päällä tehdä yhdessä kävelyretkiä pellon laidassa ja sitten lauantai-iltaisin saunan jälkeen rakastella. Ei siksi että pitäisit siitä vaan siksi että olet lukenut naistenlehdestä että seksi kuuluu parisuhteeseen. On vaikea uskoa että oikeasti hyväksyisit viisi vuotta vanhemman miehen, puhumattakaan jopa kuuden vuoden ikäerosta.

Katso peiliin ja mieti miksi Suomen kansa kuolee sukupuuttoon.

• joutavaa paskaa

iällä mitään merkitystä,hyi hyi,ennakkoluulo paskaa.nyt eletään vuotta 2012.

• Suomalainen nainen

Anna mennä vain. Voin kyllä sanoa, että sinulla on edullinen tyttöystävä.

• ettii 50:stä!

ei sen puolesta mitään, ihan ok...mut taas naurattaa s24:n valitsema kuva. Jos aloitus on ,m50 n20, kuva näyttää m 87-95 ja n 30-35

Siellä on jotain ihan pentuja, jotka hoitaa tätä sivustoa, eikä ollenkaan tajua, kuinka komea 50v. mies on tai voi olla. Kattelkaa nyt vaikka Dressmanin mainoksia...

50v. mies on todella komea, kuten nainen samanikäinen, kaunis ja seksikäs. Toki itsestään huolta pitäneenä, mutta yhtälailla lösähtänyt 17 vuotias on lösähtänyt, kuin 50 vuotiaskin.

Kuvan pappa näyttää isältäni, joka on kylläkin hoikka ja hyväkuntoinen, mutta 84 vuotias.

• Miss IsoÄiti + 18v
      • Tyyli-Lyyli +50

Minäkin haluan parikymmentä vuotta itseäni nuoremman miehen. Mistä löytäisin sellaisen?

• ikäonvainnumeroita
        Tyyli-Lyyli +50 kirjoitti:

Minäkin haluan parikymmentä vuotta itseäni nuoremman miehen. Mistä löytäisin sellaisen?

Minä löysin yhden baarista (nuori mies iski minut), toisen netin treffipalstalta (jossa monet nuoret miehet haluavat vanhempaa naista eri tarkoituksilla).
        Kumpikaan suhde ei kestänyt kauan, liikaa eroavaisuuksia arvoissa, elämänkokemuksessa. Lähiympäristön paine vaikutti myös; eihän noin vanhalla naisella saa olla noin nuorta ja hyvännäköistä poikaystävää.
        He olivat ihan hauskoja kokemuksia, jatkossa kuitenkin yritän pysytellä -10v. -sektorilla.

• vironsuomalainen65
        Tyyli-Lyyli +50 kirjoitti:

Ei suomalaislyylit kelpaa kuin afrikkalaisille hivihidalgoille! Niille riittää pelkkä reikä, oli se vaikka puun kyljessä. Varsinaisia panokoneita, siksi lisäänmtyvätkin kuin kanit!

• Kusetusta ..

Hienoa kun vaari on löytänyt lapsenlapsensa,niillehän pruukataan antaa rahaa =)

Raha ratkaisee,nuoret ovat valmiita saastuttamaan kehonsa rahasta..
      Rakkautta tuosta ei löydy hiventäkään,mutta hyvällä mielikuvituksella ja paksulla lompsalla voi tuntua...Nuoren naisen Feikki uppoaa tuon ikäisiin ukkoihin kuin häkä!

• Kaikki feikkaaa

No miten se vanhemman naisen Feikki on yhtään parempi?

Ai niin ne ei viitti ees feikata että tykkäis...

• Kusetustaaa
        Kaikki feikkaaa kirjoitti:

No miten se vanhemman naisen Feikki on yhtään parempi?

Ai niin ne ei viitti ees feikata että tykkäis...

Mies joutuu samanikäisen kanssa käyttään aivojaankin ;D
        True Love..joo,tyttö vie autot ja talot ukon huomaamatta..
        Helppoa saalista,toivottavasti tyttö rikastuu tuosta suhteesta sen verran ettei tarvi moisiin vaareihin jatkossa "turvautua".

• elämän realiteetit
        Kusetustaaa kirjoitti:

Mies joutuu samanikäisen kanssa käyttään aivojaankin ;D
        True Love..joo,tyttö vie autot ja talot ukon huomaamatta..
        Helppoa saalista,toivottavasti tyttö rikastuu tuosta suhteesta sen verran ettei tarvi moisiin vaareihin jatkossa "turvautua".

Molemminpuolinen hyöty. Ei voi saada, jos ei anna jne.

• rock - mies 50v

Tässä ikään kuin lähti mopo kädestä :)
      Totta lienee kuitenkin ettei 50 vuotta ihan maailmanloppu ole .Totta -
      jostain syystä eri kansalaisuuksista tulevat naiset elävät samaa ajanlaskua kuin suomessa joskus 15 vuotta sitten.. nyt onneksi myös nuoremmille miehille
      on tarjolla itsestään huolta pitäviltä nuorekkailta naisilta vai kuinka.
      Nää on on näit juttuja eri uskonnonnot ei oikein saisi keskenään , ikäero on hävettävää, homot ,lesbot ,, lista on loputon . Kannattaako murehtia motiiveja
      tai ihastumisia ? hetki ja on aika poistua lopullisesti. sen pituinen se ;)

• yli 50 vee bodari
      • Vapaa tyttönen 45v

Virosta saa kauniita naisia rahalla, mutta kokeikaahan tuleeko hän luoksenne ilman rahaa. Suomalaisille naisille toitotatte tasa-arvoa. Kyllä saattaisimme mekin kehrätä, jos mies tarjoaisi kaiken ja antaisi vielä vaaterahaa.No, minä olen päättänyt elää itsenäisenä naisena ja exälläni muuten on virolainen nainen. Minulle hän aikonaan sanoi: se ostaa, joka tienaa...kun pyysin jotakin, kun oma pieni palkkani ei riittänyt.

• Naisissa eroja
        Vapaa tyttönen 45v kirjoitti:

Virosta saa kauniita naisia rahalla, mutta kokeikaahan tuleeko hän luoksenne ilman rahaa. Suomalaisille naisille toitotatte tasa-arvoa. Kyllä saattaisimme mekin kehrätä, jos mies tarjoaisi kaiken ja antaisi vielä vaaterahaa.No, minä olen päättänyt elää itsenäisenä naisena ja exälläni muuten on virolainen nainen. Minulle hän aikonaan sanoi: se ostaa, joka tienaa...kun pyysin jotakin, kun oma pieni palkkani ei riittänyt.

Jos kyyti on hyvää, mies antaa vaikka kaiken omaisuutensa naiselle. Ilmeisesti exälläsi ei ollut syytä siihen...

• Anti mennä
        Vapaa tyttönen 45v kirjoitti:

Olipa hieno avioliitto, otan osaa. Veikkaanpa, että oli muutenkin sellainen kaveri, että jouti mennä. Virolaiset tyttöset osaa kehrätä ja näyttää edessä päin nättiä naamaa. Takana nauravat näille suomalaisille vanhoille äijille, joilta nyhtävät rahaa. Mutta markkinatalouttahan se on.

• Älä nyt
        Naisissa eroja kirjoitti:

Jos kyyti on hyvää, mies antaa vaikka kaiken omaisuutensa naiselle. Ilmeisesti exälläsi ei ollut syytä siihen...

Oletko tosissas? Ehkä ensimmäisen kuukauden aikana pitää paikkaansa :)

• Asenne ratkaisee
        Älä nyt kirjoitti:

Oletko tosissas? Ehkä ensimmäisen kuukauden aikana pitää paikkaansa :)

Normaalisti alkuhuuma kestää parista viikosta pariin kuukauteen, mutta aidosti monipuolisesta seksistä seksinä pitävään teräväpäiseen ja kokeilunhaluiseen sporttinaiseen ei välttämättä kyllästy edes 10 vuoden jälkeen!

Valitettavasti hyvin harvalla naisella on syntymälahjanaan vilpitön halu tehdä hyvää toiselle ihmiselle. Niinpä ei ole ihme, että yli puolet avioliitoista pättyy eroon.

• tätä mieltä

Huoraamiselle ei ole siunausta,se on selvä asia,siitä koituu aina lopulta pahaa!

• elämän realiteetit

Siunauksesta puheenollen, niin Jeesuskin vietti paljon aikaa tietynlaisten naisten kanssa.

• 24

Siunauksesta puheenollen, niin Jeesuskin vietti paljon aikaa tietynlaisten naisten kanssa.

Hei tätä mieltä,
        olisiko huoria olemassa, jos ei olisi miehiä, jotka seksipalveluita rahalla ostavat?
        Siunausta Sinullekin, toivottavasti et ole myynyt itseäsi miehellesi.

• vironsuomalainen65

Huoraaminen loppuu heti, jos mies on tyytyväinen omaan naiseensa. Pussit tyhjänä ei ole tarvetta vieraisiin.

• hyvääää

Niinhän siinä kävi kun olin reissussa Virossa 2006 et tapasin siellä 10v itseäni (hän tuolloin 23v) nuoremman viehättävän naisen, korkeakoulut käyty ja hyvä työpaikka. Oma vmäinen akka sai jäädä ja vaihdoin tähän Virolaiseen. Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta.
      Seksi on hiton hyvää, positiivinen elämänasenne ja kaunista hymyä piisaa kotona.
      Tuolla lahden takana ikäero ei ole niin suuri numero, kuin täällä kot Suomessa.
      Eli rohkeasti vaan luomaan suhteita kauniisiin naapurin naisiin-kyllä kannatta!

• Nainen 52

Olette nyt 33- ja 43-vuotiaat. Ikäero ei näy ollenkaan.

Itse 52-vuotiaana naisena tiedän kokemuksesta, että kymmenenkään vuoden ikäero ei tuntuisi, jos miehellä ei loppuisi testosteroni, hän suostuisi menemään lääkäriin, eikä vanhenisi liian nuorena. Vanheneminen on hyvin, hyvin yksilöllistä.

*Onnea perheellenne*

• suomalainen nainen

Onnittelen!
      Itselläni 16v nuorempi opiskelijapoika, suomalainen. Ei tästä tarvitsekaan loppuelämän suhdetta tulla. Olemme yhdessä sen aikaa kun kiinnostaa. Mukava kokemus, kannati uskaltautua vaikka ennakkoasenteeni oli vaikea sammuttaa.

• hyvähyvä!

No mikäs siinä kun charmantti vanha mies saa nuorta lihaa ;)

• erilainen nainen

Loistavaa! :) itse olen tavannut itseäni reippaasti vanhemman miehen ja vietämme samalla tavalla aikaa, seksillä ja ilman.. Vanhempi mies on parempi siksi, että on jo nähnyt elämää, ei todistele mitään ja antaa hyvin tilaa toiselle eikä vaadi kokoajan jotain. Nuorempi mies taas puhuu yhtä ja tekee toista.
      Suomalaiset naiset luulevat usein olevansa jumalasta seuraavia ylöspäin, vaikka ovat lähinnä itsekeskeisiä ja tekopyhiä ilkimyksiä.

Ja minä olen 30-vuotias suomalainen nainen.

• Elämä ON ihanaa

Myös virolaiset miehet ovat hyviä panoja, eivätkä pyydä rahaa. Pitävät vanhemmista kauniista naisista ja tietävät, että suomalaiset idiootteja. Minulla 17v nuorempi rakastaja ja oma mies lerppakul- 50v. Itse 46.Pidetään hauskaa ja nautitaan elämästä kuka kenenkin kanssa.

• erilainen nainen

Tarkennus:

Niin, en siis tosin saa rahaa (saisin varmaan jos viitsisin pyytää, mutta illalliset ja hauskat reissut riittää), koska käyn itsekin töissä ja elätän itseni varsin hyvin. Virossa naisen elämä on toisenlaista. Historiaa kun lukee, ymmärtää hyvin sen mitä siellä on käyty läpi aikoinaan ja miksi heille jotkut asiat merkitsevät enemmän kuin meille itsestäänselvyyksiin ja ylellisyyksiin tottuneille suomimammoille. Ja Venäjällä matkailleena ymmärrän oikein hyvin ketä tahansa joka sieltä pois pyrkii.
        Persjalkainen, gaselli, laiha tai lihava.. naisen pitää olla naisellinen koosta riippumatta, venäjällä, virossa ja muuallakin tämä ymmärretään.. :)

Olemme onnellisia tämän miehen kanssa ja voi olla että olemme alkaneet rakastua toisiimme hiljalleen... :) 24 vuoden ikäerosta huolimatta .

• vironsuomalainen65

Harvinaista! "Erilainen nainen" on harvinaisuus, sillä Suomesta on hyvin vaikea löytää rehellistä naista, joka tunnustaisi meikänaisissa mitään puutteita! Sinusta tulee ehkä hyvä ja pitkäaikainen puoliso jollekin,jos pidät rehellisestä asenteestasi kiinni! Olisivatpa muutkin 30v suomalaisnaiset kaltaisiasi! Työnantajasuvun jäsenenä tiedän, että esim kolmea naista ei voi laittaa samaan työpisteeseen ilman hetimiten syntyviä ongelmia. Kaksi ylijumalaa alkaa heti syömään kolmatta pois!

• Nainen 52
        erilainen nainen kirjoitti:

Tarkennus:

Niin, en siis tosin saa rahaa (saisin varmaan jos viitsisin pyytää, mutta illalliset ja hauskat reissut riittää), koska käyn itsekin töissä ja elätän itseni varsin hyvin. Virossa naisen elämä on toisenlaista. Historiaa kun lukee, ymmärtää hyvin sen mitä siellä on käyty läpi aikoinaan ja miksi heille jotkut asiat merkitsevät enemmän kuin meille itsestäänselvyyksiin ja ylellisyyksiin tottuneille suomimammoille. Ja Venäjällä matkailleena ymmärrän oikein hyvin ketä tahansa joka sieltä pois pyrkii.
        Persjalkainen, gaselli, laiha tai lihava.. naisen pitää olla naisellinen koosta riippumatta, venäjällä, virossa ja muuallakin tämä ymmärretään.. :)

Olemme onnellisia tämän miehen kanssa ja voi olla että olemme alkaneet rakastua toisiimme hiljalleen... :) 24 vuoden ikäerosta huolimatta .

Naisellisuuskin on makuasia! Jollekin miehelle se tarkoittaa hametta, saumasukkia ja korkeita korkoja. Toiselle elämänkumppania, jolla voi kumisaappaat tai juhlakorot, turkishaalari tai minihame. Surullista on mielestäni se, jos nainen pukeutuu tietyllä tavalla vain miesten, ei itsensä, takia.

Itse olen omasta mielestäni naisellinen, samoin niiden seitsemän miehen mielestä, joiden kanssa olen seurustellut. Enemmänkin olisi ottajia ollut :)
        Yhden yön suhteita tai pelkkiä seksisuhteita en ole koskaan harrastanut.

• erilainen nainen
        vironsuomalainen65 kirjoitti:

Harvinaista! "Erilainen nainen" on harvinaisuus, sillä Suomesta on hyvin vaikea löytää rehellistä naista, joka tunnustaisi meikänaisissa mitään puutteita! Sinusta tulee ehkä hyvä ja pitkäaikainen puoliso jollekin,jos pidät rehellisestä asenteestasi kiinni! Olisivatpa muutkin 30v suomalaisnaiset kaltaisiasi! Työnantajasuvun jäsenenä tiedän, että esim kolmea naista ei voi laittaa samaan työpisteeseen ilman hetimiten syntyviä ongelmia. Kaksi ylijumalaa alkaa heti syömään kolmatta pois!

Oi kiitos vastauksesta :) välillä tuntuu että olen ihan väärässä maassa :D, vaikka olenkin suomalaista syntyperää, luullaan usein ulkomaalaiseksi. Onko se olemuksessa vai missä.. en tajua muutenkaan tuota naisten kateutta toisiaan kohtaan!
        Tämä on miesten maailma vielä hyvin pitkälti, naisten kuuluisi kunnioittaa ja auttaa toisiaan. Helvetissä on paikka niille naisille jotka eivät näin ole tehneet.

• ei suomalaista kanaa

Onko kukaan laskenut paljonko suomalaisen läskipersenaisen elättäminen maksaa? Eikä aina edes saa rahansa edestä persettä, on hilloviikkoa ja päänsärkyä sun muuta.

Kyllä tuollainen 200€ virotar on paljon parempi ratkaisu, eikä tarvi viedä vihillekään.Jos tulee ongelmia, senkun vaihtaa uuteen.

• Naurattaa

Ihanaa olla suomalainen nainen, joka ei tarvitse elättäjää. Tasavertainen se suhde pitää olla. Eikä tarvitse sietää elämässään tuollaisia moukkia, jotka luulevat olevansa jotakin. Onneksi on fiksujakin miehiä.

• terkut thaimaasta

Sinä "ei suomalaista kanaa", oletko ajatellut lainkaan etttä suomalaiset naiset kävyät töissä ja heitä ei tarvitse elättää. No, myönnetään, paljon on sumalaisissa naisissa läskiperseitä, mutta samanlaisia ovat miehetkin. Monesti naiset joutuvat sen läskipersemiehen elättämään, kun ne omat tienaamansa rahat laittavat kaljaan. Naiset elättävät myös läskiperseukon lapset.

On iha nhirveää, mitenkä suomailet ahkerat naiset haukutaan ihan maanrakoon. Ei sitä valita mihin maahan synnytään. Suomessa naiset kouluttautuvat ja ovat sivistyneitä. Jossain aasian maissa ei naiset saa koulutusta ja joutuvat sitten tyytymään niihin miehiin, joita luulevat rikkaiksi. Näitä on nämä suomalaiset läskipersemiehet. Olen nähnyt Thaimaassa, mitenkä yhtä tyttöä taluttaa kaksikin isoa lihavaa miestä. Mitenin että millainen yö on tyttöparalla tiedossa kun pitää kaksi miestä hoidella.

Tunnen monta thaimalaista tyttöä, joka myyvät itseään näille läskipersmiehille ja kyllä heillä unelma on oikeasta eheästä perheestä, jossa myös heitä kunnioitettaisiin ihmisenä eikä seksiobjektina. Unelma on myös päästä vähän perempiin oloihin, ettei tarvitsisi sietää kaikenlaisia miehiä, joita pitää tyydyttää aj näytellä rakastunutta.

Tahaimaalaisnainen ymmärtää, että hänkin vanhenee ja rikkaat elättäjät eli seksistä maksajat loppuu, kun uusia pikkutyttöjä on aina tulossa tilalle.

• vironsuomalainen65
        Naurattaa kirjoitti:

Ihanaa olla suomalainen nainen, joka ei tarvitse elättäjää. Tasavertainen se suhde pitää olla. Eikä tarvitse sietää elämässään tuollaisia moukkia, jotka luulevat olevansa jotakin. Onneksi on fiksujakin miehiä.

Voi Suomessa olla vielä jäljellä muutama fiksu mies, mutta fiksuja naisia sieltä on lähes mahdoton löytää. Eikä Suomessa ole koskaan miehelle tasavertaista suhdetta. Siitä pitää jo maan feministiset lait huolen! Muuten , Sinutkin "Naurattaa" elättää suomalainen veronmaksajamies. Kaikki naisten edut ja julkiset työpaikat ovat suomalaismiesten työllä rahoitettuja.

• annamullekiyks

Niinpä... aah oon niin kateellinen sulle... saisinpa mäkin kun taso täällä on vähän niin ja näin.

• tosi on...

Nuori pimppi virkistää!

• Virkistäytynyt

Kitapurjeista tai pikkukakkosesta puhumattakaan!

• sdfadsfdas

Kyllä ukkoa ny viedää kuin sikaa säkissä.

• anteeks nyt vaan....

Voi vitsi...kuolen nauruun! Oletpa lapsellinen. nIin juu.....rahasta?!
      No jos haluat maksaa seksistä..........hei haloo äijä!!!!!!!!!!!!!!!

• Säästäväinen

Seksi on halvinta käteisellä maksettuna irtonumerona.

Kalleinta seksi on avioliitto-nimisenä kestotilauksena.

• yleensä miehet joilla on paljon rahaa, etenkin vanhemmat miehet jotka ovat aikoinaan laittaneet rahan kaiken edelle. siksi ovat vanhana yksin, sehän ei suomalaisen naisen syy ole jos aikanaan työ meni rakkauden edelle. nyt on paljon rahaa mutta ei todellista rakkautta, mutta tuskin sellainen luonne osaa edes kaipaakaan rakkautta kun on sen jo aijemminkin hylännyt, kenties pettänyt vaimonsa ja lapsensa sihteerinsä kanssa tmv. nyt kokee saavansa elämänsä aikana tienatuille rahoilleen vastinetta kun nuori ilotyttö ehkä vähän vastahakoisesti ilman vaihtoehtoja suostuu tähän diiliin. mies tuntee olevansa suuressa vallassa suhteessaan jonka on ostanut, jossa hän vie ja nainen vikisee. kun on rahaa niin on valtaa.. just joo.. itse petosta ainakin niillä joilla ehkä vähän vielä tunne elämää jäljellä..mutta suomalaisen naisen syyksi ei voi laittaa sitä, että mies aikanaan teki valintansa. ehkä sitä vanhana hieman katkerana syyttää suomalaisia naisia tylyiksi, kun ei myönnä itsessä vikaa olevan ja möhlineen aikanaan kaiken työn takia rahan perässä juosten.

• papparainen...

...joo..pari hunttia parista päivästä ei ole yhtään mitään....oli kyseessä mimmoinen nainen hyvänsä....
      ..minulla sen verran ikää ettei aina kunnolla ota eteen...mutta hyvä käsityö ja naisen omien paikkojen esittely antaa sen verran mielihyvää että aina haluaa lisää.....tietysti kalun kärkeä kastellaan ja jos onnaa...pistetään lihaa piiloon..
      ....ja näitä ..tarjokkaita...löytyy sekä Virosta että Suomesta....

• Suomen GeorgeClooney

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Suuri osa Viron hiv-tartunnoista alle 20-vuotiailla naisilla/1135235194677
      "Suuri osa Viron hiv-tartunnoista alle 20-vuotiaila naisilla"

http://www.kdlehti.fi/KD/weblehti/fi/index.php?we_objectID=5842
      "Viron kurja talous saa naiset myymään seksiä"

No, mitäpä sitä tuomitsemaan jos vaimolle on kerrottu, kondomia käytetty, testeissä käyty ja omatunto kestää sen jos herttainen opiskelijatyttö paljastuisikin taloudellisessa ahdingossa huumeita käyttäväksi pienen lapsikatraan yh-äidiksi jolla on hiv, herpes, klamydia, syfilis, kondylooma, tippuri ja täyskäsi hepatiittia.

Mutta eihän mitään ikävää ikinä tapahdu itselle vaan niille muille.

• vti

haloooo, eiks suomessa voi tehdä muuta rahan saamiseksi kun myydä seksipalveuja??

• Un Dos Tres...

Montako miestä opiskelijatyttö tarvitsee opintojensa rahoittamiseen? ;)

• Kokemusta on

400-500 euroa kuussa riittää, eli n. 3 miestä tarvitaan..

• totuus

Lare j solet paappa jo. Sori vaan.

• akkahki

Olen töissä paikassa, jossa suurin osa työntekijöistä on virolaisia naisia. Eivät eroa yhtään samanikäisistä suomalaisnaisista, ihan vaan tiedoksi. Tausin heidät virolaisiksi vasta, kun alkoivat puhua. En tiedä, missä haavekuvitelmissa elätte, mutta todellakaan kaikki virolaiset naiset eivät ole pitkäsäärisiä naiseuden perikuvia. Naisellisuus ei ole kansallisuudesta kiinni vaan ihan muista asioista.
      Pää pois perseestä taas kerran, kiitos.

• akkahki

Jatkoa: eroavat suomalaisista naisista siinä, että ovat mahdottoman kovia puhumaan (=lörpöttelemään ja juoruamaan) eikä heitä saa hiljaiseksi millään! Muuten ihan mukavia ihmisiä.

• vironsuomalainen65

Virolaiset oppivat maan tavat somaleja helpommin. Virolaisnaisestakin tulee siten helposti suomalaisen kaltainen Suomessa, mutta matkatessaan kotiinsa hän muuttuu taas siksi kauniiksi virottareksi, mikä on ollut ennen Suomi-kokemustaan!
        Virotaret ovat kertoneet, ettei Suomen työpaikoilla pärjää tyypillisenä virolaisena, vaan täytyy suomettua tai muuten suomalaisakat kiusaavat työpaikalta ulos, mitä he eivät halua.
        Eli syy löytyi jälleen ilkeämielisistä suomalaista läsäperse-akoista!

• keskieu

Olen 27v opiskelija jätkä Keski-Euroopasta. Voinko minäkin saada 200e, jos käyn luonasi?

• Jens Gynther.

Onneks oma 24v tyttöystävä on sen verran nuorekas, ettei saa ilman papereita tupakkaa kaupasta, niin ei ole vielä ihan vaihtoiässä.

• 58654

Kyllä itse olen huomannut ulkomaalaiset kohteliaammiksi ja mukavammiksi kuin suomalaiset naiset.
      Täällä on enimmäkseen loisia jotka yrittävät kupata hyödyt irti tai vaihtoehtoisesti ns. mukavia toisista selän takana paskaa puhuvia hupakoita.
      Kyllä sinne väliin ihan oikeasti kohteliaita ja mukavia mahtuu, mutta ne ovatkin harvassa.

• Hauuukotus

Ja tulit sitte tänne selittämään? Ketä kiinnostaa. Oletko mielestäsi jotenkin erikoinen?

• 10+5

Älkää, Suominaiset hermostuko vertailusta, provosointiahan se vaan on, hakekoon vaikka Alaskasta, jos haluaa.
      Mun onneks kelpas tämä ukko ihan kotimaiselle naiselle!

• Ajan hammas syö

Normaalisti parisuhteessa voimasuhteet muuttuu ikävälillä 30-40 sillä tavalla, että kelpaamisen määrittely siirtyy naiselta miehelle...

• Näin se on näkkileipä. Nuorta piparia papparaisille, niin pysyy mieli virkeänä!

• Niin tai näin. En ota kantaa ulkomaalaisten naisten paremmuuteen. Suomalaisista vaan on se kokemus ,että tavoittelevat kuuta taivaalta. Itse olen 35 ja hakusessa se kunnon parisuhde. Mielellään toki sellaisen kanssa joka on päästään terve ja rungoltaan hyvä. Itse pidän itsestäni huolen, en läträä liikaa viinaksien kanssa enkä harrasta väkivaltaa tai muuta painostelua. Mutta kun ei niin ei. Niin ja ps en siis ole mikään kaljavatsa. Joskus jotkut jopa kehuneet kännissä komeaksikin.

Mutta summa summarum. Olkoon provo tai ei niin jos toisten välinen homma toimii niin mitäpä siitä muut kiukuttelemaan ? Antaa kukkien kukkia niinkauan kuin se on molempien halujen mukaista.

• 69

Tyttöllä pitää olla joku päävika: suomalainen mies suomalainen viiskympinen mies!!kaksi surkimusta!

• heheheehehhehehehehe

sinä se kateellinen reppana täällä vingut.maho

• get a life

suomiakat olette,ihan ,samanlaisia,seurustellaan,kihloihin naimisiin,tehdään pentuja,joskus erotaan,ja suomi mies maksaa,turha väittää,että annatte ilmaiseksi.,joten lopettakaa se paskanjauhanta.

• Seija Hakala

Ikä on pelkkiä numeroita monet fiksut Suomalaiset nuoret parikymppiset naisetkin haluavat rakastajakseen varttuneen ja kokeneen miehen jolla on sellaista tietynlaista kypsyyttä mikä vetoaa ja monet viiskymppisethän on nykyään kovemmassa kunnossakin kuin nörttiaikakauden kakarat jotka jäävät jo huonon kuntonsa takia armeijan kutsuntojenkin seulaan

• 34v mies.

Mitä vttua te jauhatte näistä 20v pikkugiltseistä kun saa 30v giltsejä joilla on sentään naisekkuuttakin ja kypsiä, eikä mitään amis ja muita opiskelijapentuja.

Ja onko 20 vuotias ihan jopa nainenkin... niin joo no lainausmerkeissä kenties.

itse ainakin 50 vuotiaana edelleen hakisin kolmekymppisten naikkosien seuraa.

ei taida suomessa ymmärtää äijät kunnon p*llun päälle kun seuraa etsitään parikymppisestä likasta. ensin ajetaan skootterilla, sitten ollaan muka niin aikuisia.
      no ihan sama, eihän se multa pois ole :)

• isompi ja parempi.

ja nää lerppakullit löytyy sieltä amispoikien seasta suurilla puheillaan muttei teoillaan.

• 20-30 vuotta

Arvo Ylpölläkin oli aina paljon nuorempi vaimo.

• Syntymästä saakka

Ylppö "synnytti" vaimonsa eli toimi tämän synnytyslääkärinä.

Silloin voi sanoa että on tuntenut toisen koko tämän elämän ajan ;)

• Arvonlisä

Arvo oli pieni ahne äijänkäppänä.

• jynkkua jynkkua

Terve kätinen mies ei naista tarvitse!

• tietoa on12

on hienoo ja molemmat nauttii,se ko olis suomalainen nainen,jos ei pää kippee ni väsyttää kumminkin.

• 2 onnellista

Hei kaikki!
      Me onnellinen pari seurataan Euroviisuja TV:stä, kannustetaan äiti Venäjää. Sattumalta avasin netin ja huomasin, että juttumme on saanut mielipiteet liikkeelle. Ei jaksa kaikkia edes lukea. Kaikille tiedoksi, suhteemme on hyvin lämmin yhä edelleen, loppumisesta ei tietoakaan. Kumpikaan ei käytä toista hyväkseen vaan se hellä tunne toista kohtaan kantaa hedelmää. Nyt seuraamaan Euroviisujen äänestystä. Jatkakaa kirjoittamista.

• Summa

Ai se oli ryssä. Älä päästä niitä enempää Suomeen.

• Ai ei hyväks käyttöö....salli miun nauraa :DDDDDD

• Ole varuillasi!

Oletko ees käynyt HIV-testissä? Kivat sulle - joku tauti varmasti vielä kaataa sinut !
        Ei kaikki ole niin yksinkertaista kuin joidenkin suomi-miesten aivot.

• Kantsisko suomimiehen joskus kattoo peiliin miks ei suominaista mielytä :DD Ja toki toisinkin päin....molemmissa sukupuolissa niit jokka ei piä huolta itestään :) Mut hyvä jutun aihe....sai keskusteluu aikaseks :DD

• kiireesti viroon

Hieno juttu. Ajattele jos vaihtoehtona on suomalainen nelikymppinen painonostajan näköinen siilitukkanen ja ylipainoinen naisasianainen, joka kulkee tuulipuvussa ja valittaa kaiksesta. Hyi...

• naitiskelia

Minä en halua itselleni suomalaista tarjahalosta. Suomalaiset naiset ovat viisikymppisiä jo kolmikymppisinä. Miten he pystyvät siihen?

Olen viisikymppinen ja muutama vuosi sitten minulla oli 22-vuotias kiltsi rakastajana. Todella makea suhde ja upeaa seksiä, nami nami. Tyttö tuli kämpilleni aina pari kertaa viikossa ja rakakateltiin useimmiten sängyssä, mutta myös lattialla, riippumatossa, sohvalla. Eikä rahasta edes puhuttu.

Valitettavasti tuo suhde loppui kun tuli muuta tilalle. Vähän myöhemmin nautin muutaman kerran 18- ja 22-vuotiaan naisen palveluista, rahasta kylläkin mutta oli todella upeaa! Kerran tämä 18-vuotias sanoi että hänen kaverinsa haluaisi tulla mukaan ja kyseessä olisi erikoistarjous, 50 dollaria yhteensä! Jälkeenpäin olen ruoskinut itseäni että en tarttunut tuohon tarjoukseen:-))

Kaikki tämä on tietysti tapahtunut ulkomailla. Tylsään Suomeen, jossa osataan vain tappaa ihmisiä, en haluaisi koskaan palata.

• Nainen 52

Et etsikään parisuhdetta, elämänkumppania, vaan vain seksiä!

En tunne yhtään naista, joka näyttäisi tai olisi henkisesti kaksikymmentä vuotta vanhempi!

Minua on aina luultu noin kahdeksan vuotta nuoremmaksi kuin olen. Nyt ei enää, mutta hyvin olen "säilynyt" :)

• hyvää yötä muillekin

yksi kysymys, milloin näit tuon unen?.

• OK.

Mikäs siinä jos tykkää. Ainakaan et ole NÖSSÖ.

• ei seksiä mulle

Mä olen juuri sellainen möhömahainen, persjalkanen suomalaisnainen. Eli siis tämän palstan miesten kauhu. Heh heh.
      Ihmettelen vaan sitä, että eikö niitä vaimoja tai maksullisia naisia voi hakea ulkomailta ilman, että haukkuu suomalaisnaiset? Mitä siitä, jos tykkäät tummasta tai virolaisesta? Mitä väliä?
      Kun haukut suomalaisnaiset haukut siinä sivussa myös miehet, jotka heidät on valinneet kumppanikseen.
      Tiedän, että tämä on korkeampaa matematiikkaa jo, mutta entäs jos naisetkin on ihan ihmisiä vaan?
      Itse en ole juurikaan tuntenut vetoa suomalaismiehiin. En vaan tykkää useimpien suomalaismiesten raskaasta, mutta hieman pullavasta ruumiinrakenteesta. Mutta kyllä se menettelisi, jos mies itse omaisi itsetunnon ja iloisen luonteen. Mutta, sellaiset suomiuroot varataan jo lukiossa viimeistään. Ne muutamat kerrat kun mulla on ollut suomalaismies seurustelu kumppanina on ollut elämä sellasta ankeen kankeeta ja suunnilleen yhtä hauskaa ku hautajaisissa. On tylsää jos toinen on kaamean tylsä. Ainut "piristys" on sitte ollut se kun se on joko häipännyt tai pettänyt.
      Mä oon niin onnellinen siitä, ettei tarvitse miettiä jonkun toisen seksitarpeita koko ajan. HIenoo jos virolaiset hoitaa hommat siltä osin. Kunpa ne osaisi hoitaa myös sydämen paikalleen ja kuntoon.

• vironsuomalainen65

Ongelma onkin siinä, että nämä kaltaisesti "persjalkaiset" suomalaisnaiset leikkivät feminististä ylijumalaa, joka ei anna suomalaismiehelle mitään arvoa. Miksi siis toivot vastasuuntaankaan arvostusta, jos et ole sitä ansainnut. Ei Suomessa ole Tarja Halosen ajan jälkeen ollut enää naisia ollenkaan, vaan ihmeellisiä läsäkasoja, jotka matkivat toimissaan ulkonäössään ja käytöksessään niitä juoppoja läsäjuntteja miehiä, mitä ennen naivat itselleen aviomiehekseen. Nyt heille ei enää kelpaa suomalaismiehet,koska he ovat liikaa suomalaisnaisen kaltaisia.
        Yksi ulkomaalainen kysyi kerran ihmetellen, että asuuko täällä Suomessa ollenkaan oikeita naisia, kun kaikki on itäplokin kuulantyöntäjien näköisiä.

• Nainen 52

Ongelma onkin siinä, että nämä kaltaisesti "persjalkaiset" suomalaisnaiset leikkivät feminististä ylijumalaa, joka ei anna suomalaismiehelle mitään arvoa. Miksi siis toivot vastasuuntaankaan arvostusta, jos et ole sitä ansainnut. Ei Suomessa ole Tarja Halosen ajan jälkeen ollut enää naisia ollenkaan, vaan ihmeellisiä läsäkasoja, jotka matkivat toimissaan ulkonäössään ja käytöksessään niitä juoppoja läsäjuntteja miehiä, mitä ennen naivat itselleen aviomiehekseen. Nyt heille ei enää kelpaa suomalaismiehet,koska he ovat liikaa suomalaisnaisen kaltaisia.
        Yksi ulkomaalainen kysyi kerran ihmetellen, että asuuko täällä Suomessa ollenkaan oikeita naisia, kun kaikki on itäplokin kuulantyöntäjien näköisiä.

Missä tämä ulkomaalainen naisia katseli, olutkapakassako?

• lekaterska

Viron naisilla kunnon vitut. Suomalaisilla löysät ja väljähtäneet silliloorat.

• vironsuomalainen65

Totta puhut "lekaterska" Kommenttisi pitää täysin paikkansa. Siksi suomalaisfeministit himoitsevatkin afrikkalaisia miehiä, koska haluavat miehen, jolla on aasin elin sekä korvien että jalkojen välissä.

• kertaelämää

Mitäs tuosta..olen pian 60.n nuorekas mummeliini,
      virosta saan joka kerta komian miehen viikoks kerrallansa..
      tekee talon hommat luontopalkalla..mitä nyt matkarahat maksan..
      eikä kysele perään..ei suomalaiset miehet niin urooita ole...

• ahaaelämys

Mistä löysit virolaisen miehen, mullekin samanlainen, vaikka koko loppuelämäksi? Vielä kätevä käsistäänkin, vau!

• vironmies mullekin

Niin, aivan, missäs tällaiseen vironmieheen vois tutustua?
        Saisi puolestani olla keski-ikäinenkin, kroppahan heillä on joka tapauksessa salskeampi kuin samanikäisellä suomalaismiehellä. Pituutta ja pitkiä jalkoja katsoo mielellään nainenkin. Ja sitä suoraharteista, mahatonta olemusta, nam! Tykkään pidemmästä ja kulmikkaammasta olemuksesta kuin nää meidän pulloharteiset ja lyhytjalkaiset.... etenkin kun olen itse pitkäjalkainen. Ja mitä nyt on sivusta seurannut, niin iloisemmiltakin he tuntuvat kuin suomalaismiehet.
        Kyllä se on niin että vieras perimä vetää enemmän puoleensa...

• ikäonvainnumeroita
        vironmies mullekin kirjoitti:

Niin, aivan, missäs tällaiseen vironmieheen vois tutustua?
        Saisi puolestani olla keski-ikäinenkin, kroppahan heillä on joka tapauksessa salskeampi kuin samanikäisellä suomalaismiehellä. Pituutta ja pitkiä jalkoja katsoo mielellään nainenkin. Ja sitä suoraharteista, mahatonta olemusta, nam! Tykkään pidemmästä ja kulmikkaammasta olemuksesta kuin nää meidän pulloharteiset ja lyhytjalkaiset.... etenkin kun olen itse pitkäjalkainen. Ja mitä nyt on sivusta seurannut, niin iloisemmiltakin he tuntuvat kuin suomalaismiehet.
        Kyllä se on niin että vieras perimä vetää enemmän puoleensa...

Tuollainen nuorehko, hyväkroppainen virolainen talonmies, joka kyläilisi, hoitaisi puutarhan säännöllisesti ja auttaisi muutenkin, kelpaisi kyllä minullekin...

• vironsuomalainen65

Suomalaisilta miehiltä on kiellettyä olla mies. Naiset ovat säätäneet sellaiset lait, että miehisyydestä voi joutua vankilaan!

• Tasa-arvoa ei ole

Suomalaisilta miehiltä on kiellettyä olla mies. Naiset ovat säätäneet sellaiset lait, että miehisyydestä voi joutua vankilaan!

Sen huomaa mm .siitä että Suomen vangeista 93% on miehiä, mutta tätä ei pidetä minkäänlaisena tasa-arvoepäkohtana.

• tarkkailija,,

On se kumma kun miehellä on reilusti nuorempi nainen niin
      sekös se joitakin oikein kuvottaa,mutta jos nainen on reilusti
      vanhempi kuin mies niin kuvottajat ovat haltioissaan wov,
      mikä puuma.

• Janne.

AI kumma?

kummaa on se että aikuinen tykkää pikkulikoista.

• No sex for me

Seksi on yliarvostettua hormooneista johtuvaa alkukantaista ajanhukkaa.

• vvironsuomalainen65

Seksi varmistaa lajin säilymisen. Seksittömyyden takia Suomen kansa onkin kuolemassa sukupuuttoon. Sitä ei korvaa afrikkalaiset mamut, sillä he eivät ole suomalaisia eivätkä suomalaisten kaltaisiksi koskaan tule.

• Nainen 52
        vvironsuomalainen65 kirjoitti:

Seksi varmistaa lajin säilymisen. Seksittömyyden takia Suomen kansa onkin kuolemassa sukupuuttoon. Sitä ei korvaa afrikkalaiset mamut, sillä he eivät ole suomalaisia eivätkä suomalaisten kaltaisiksi koskaan tule.

En ole vielä lukenut viestiketjua loppuun, mutta tässä vaiheessa nimimerkkisi alkukirjain kahdentui. Olen huomannut, että humalatilasi syvenee koko ajan. Ensimmäiset mielipiteesi eivät olleet niin törkeitä, kuin tähän saakka viimeisimmät.

• pethepu

olen ollut 18 vuotiaasta saakka saman naisen kanssa. ei olla naimisissa. emäntä on eestis, tavattiin jo neuvosto virossa. ensi vuonna tulee 30.v täyteen. ps:minä rakastan

• luuloja

katsokaa vaikka suomi24:n treffihakuja, useammin naiset hakee 15-20v nuorempia miehiä kuin miehet naisia=))

• nainen 60 v

Niin kun saman ikäisistä miehistä ei ole enää mihinkään. Siis jos ovat yli 40 vuotiaita. Eihän he pysty ilman viagraa. Nisen on pakko etsiä nuori mies jos haluaa hyvää. kestävää seksiä. Nuoret miehet ovat opinhalusia ja innokkaita. Vau!

• ------

njoo ehä heillä on sitten massii jolla pitää miehen tyytyväisenä ja kivahan se on jyystää 3.5 kertaa yössä nuoren kanssa kun ikäisensä lopettaa yhteen kertaan toisaalta voihan olla ettei ne ilmoitulset ole viimeistelty tarkaasti tai sittten ei ole tarkoituskaan hakea pitkäaikaista suhdetta

• pimppa pipsa

menkäähän laittamaan sitä pippeliä pimslooraan.ite nusasin jo...

• meitäkin ON

suominaisena en määkään heti miehille ole töykeä jos vaivautuisivat puhumaan,muutenkin kuin humalassa! ja toki määkin voin pitää seuraa 400e kuussa! :D ettei tarvii sinne viroon mennä

ja jos naiset rapistuvat miehiä nopeemmin niin valitaan sitten vaan vähän vanhempia miehiä heti kättelyssä ..meennään ns.näöllisesti myöhemmin "käsikädessä" itse olen nyt jo yli 20 ja on vanhempi mies mulla(no ei tosin ihan 50..)

• onnellinen mies

itse reilusti 50 ja aasialainen vaimo alle 30 , ei valittamista ,kohta 10 vuotta, useampi kakara yhdessä ja hyvin menee mutta menköön......myös tyytyväinen suhteeseen.Kiitän Herraa ulkomaisista naisista .Jos pitäisi suomalainen ottaa niin olisin mieluummin ilman....

• 24

"useampi kakara yhdessä"
        "kiitän Herraa ulkomaisista naisista"

Arvostat selvästi erittäin paljon vaimoasi ja lapsiasi. Mikähän mahtaa olla uskonlahkosi? Yritä kuitenkin välttää lapsiisi sekaantumista, uskonveljesi harrastavat sitäkin. ( niinhän sinäkin, kun alaikäisen vaimosi nait).
        Lue raamattusi tarkemmin tai opettele elämään.

• Hyvä ratkaisu Sinull

Nauti onnestasi niin kauan kun sitä kestää tai jaksat.

• nuorta lihaa

Näin se pitää ollakin, näyttäähän meillä presidenttikin esimerkkiä että naisen pitää olla 30v nuorempi, kun noista vanhoista akoista ei ole mihinkään.

• Janne.
        nuorta lihaa kirjoitti:

Näin se pitää ollakin, näyttäähän meillä presidenttikin esimerkkiä että naisen pitää olla 30v nuorempi, kun noista vanhoista akoista ei ole mihinkään.

Ja pedofiilihan ei ole sairas?
        ja sinä olet normaali?

20 vuotias lukiolikka ei ole vielä edes nainen.
        ihme jos ei aikuinen äijä kiinnostu aikuisista.

• Keke..

Kuvassa näyttäis olevan noin.85-90 vuotias ukko.

• PULTERI

jaha.....PERÄKAMMARIN POJAN PÄIVÄUNIA.......

• foreverlaav

Mä olen 37v ja avovaimoni 20v (ulkomaalainen isä ja suomalainen äiti), olemme onnellisia yhdessä. Hän on varakkaasta perheestä, minä puolestani keskituloinen tavis, eli rahasta ei ole kysymys. Jotkut nuoret naiset vain pitävät itseään vanhemmista miehistä, vai onko meidänkin tapauksessa vain niin, että iällä ei ole väliä loppujen lopuksi?

• yökyök

hyi helvetti vanhojen ukkojen kanssa,kyllä jossain on vikaa.

• mie

no olet tavannut huoran! =) Todenäköisesti sama nainen käy toisienkin miesten luona... =D

• hohhoijaa

Tässä tapauksessa ri ainakaan miehessä vikaa painaa minkä kerkeää

• provo nro 135

Jokainen käyttäkööt rahansa mihin haluaa - vastikkeella tai ilman. Mutta sitä en ymmärrä miten yksinkertainen ihminen on, että täytyy ihan palstoille asti tulla kertomaan "onnenpotkustaan" ??? Pitäisi ihan omana tietonaan taikka päiväunelmointina...

• "Leuka"-Virtsainen

Eipä taida vanhoista ukoista olla muuhun kuin imettäväksi, ja homojahan he ovat aina olleetkin.
      Et viittis olla sanomati että olet mies

• uskova 75

Niinhän se menee että rahalla saa ja hevosella pääsee. Tämä lienee taas niitä sarjassa : Suomi24 fantasiat.

• Pappaminäkin

Hyvä hyvä, ei muuta kun onnea teille molemmille. Muista sitten tehdä vielä mukava perintö tälle neitoselle. Mieluumminhan sitä rahaa antaa niille jotka ovat olleet mukavia kuin kiukkuisille sukulaisille.

• cåddd

Jos on 50 vuotias voi hyvin elää vielä 40 vuotta.Perintöä saa jonkin aikaa vielä odottaa.

• mää kans...

Piparista joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella oli nainen sitten thaikku/virolainen/venäläinen/suomalainen. Ne todella harvat naiset jotka tulevat toimeen omillaan ovat jo sen verran vanhempia että he käyvät panettamassa itseään näillä nuorilla rantaleijonilla välimerellä ja afrikassa. Joten ei tässä pääse kumpikaan sukupuoli jeesustelemaan sivellisyydellä eikä ole syytäkään...Jokaisella on oikeus tehdä mitä haluaa jos vain täyttää lain pykälät.

• kolmekymmentä

no itte en 50 ottais vaikka maksettaisiin yäääk... ja ulkomailta en miestäni lähe hakemaan kyl se suomalainen olla pitää, mut ei kiinnosta känniläiset eikä yli 34 vuotiaat miehet. joku roti sentään. olen itse 30 . jos en miestä löydä niin voi voi ja maitoa saa aina kaupasta, ja sen takia ei kannata merta edemmäks lähteä kalaan... hyvät vkl jatkot kaikille

• amplandcom

Nythän on niin, että me lukijat/kommentoijat olemme toistaiseksi ihan pelkän tekstitiedon/kirjoittajan harhojen varassa emmekä näinollen voi pitää tämän jutun todenperäisyyttä faktana...
      Lopetetaan siis tämän ketjun kommentointi.

• vanhaonnellinenäijä

Tässä on nyt morkattu suomalaisnaisia niin että etoo!
        Suomalaismiehet ne vasta makeita onkin, läskimaha roikkuu jossain
        pari tuumaa vehkeitten alapuolella, kalja haisee, parta ajamatta, rikkinäisen
        t-paidan rinnuksissa parin päivän ruokalista, deodorantista ei ole kuultukaan...
        Kielenkäyttö pelkkiä paholaisen erisnimiä ja v****ja, jätkäporukoissa
        leuhkitaan nimiltä mainiten kaikki naiset joiden kanssa on "oltu",
        ukkomiehetkin leuhkii työmailla kaikki naapurimaan maksullisissa
        naisissa käynnit, vaikka kotona on vaimo ja lapset.
        Menkää naiset ja etsikää itsellenne fiksumpaa seuraa vaikka
        Aurinkorannikolta ja jättääkää äijät kotiin haisemaan!

• 30 vuotias "mummeli"

Täällä 20 - 30 vuotiaat sanovat ettei 50 -vuotiaalla sukupuolielimet toimi....höpö höpö...

Näin itse 30 vuotiaana ja seksikkääksikin sanottuna naisena olen miettinyt että tuo lauselma kyllä varmaan pitää paikkansa 20 vuoden kulutta - nykysin 20 -.0 vuotiaat ovat käyttäneet alkoholia ja tupakkaa jo 15 vuotiaasta ja monet syövät roskaruokaa joka sekään tuksin seksuaalista virkeyttä edistää...omalle kohdalle ja tuttavilta olen kuullut impotenteista 30 vuotiasta jotka syövät viagraa tai vastaavia - joutuvat käyttämään penisrenkaita tai eivät kiihotu pornon katselusta.

Olen miettinyt onko minun tilanteeni 50 vuotiaana mummona etten enää saa seksiä kun mies ei kykene - vielä nykyiset tyuon ikäiset ja vanhemmatkin ovat viriileitä mutta en usko että nykynuoret pystyvät edes silloin kun ovat 40 -vuotiaita.

Minusta meidän naisten pitää vaatia että nuoret miehet alkavat pitämään terveydestään huolta että me kolmikymppiset naiset saisimme seksiä myös kun olemme mummoiässä

• vironsuomalainen65

Mutta muistakaa, hyvät naiset pitää myös itsestänne huolta, älkääkä sekaantuko feministien nujertamistoimintaan, sillä suurin syy miesten ongelmiin on korvien välissä, koska suomalainen yhteiskunta on riisunut miehiltä itsetunnon ja ihmisoikeudetkin.
        Ulkomaille muuttokin johtuu suurimmalta osalta henkisistä syistä, joihin ongelmiin olette syyllisiä tasan ei kukaan muu, kuin te suomalaisnaiset.

• v.ryuntyu

Olen venäläinen ja olen häpeissäni nuorten naisten maahanmuuttajat entisistä neuvostotasavalloista. Kuka arvostavat rahaa ja aineellista hyvinvointia yllä rakkautta.Tietenkin he voivat olla älyttömään rakkautta, mutta 10 vuoden jälkeen, että he tekevät? Kuitenkin "Älkää tuomitko, eikä voida arvioida, tuomita ei, eikä sitä tuomita: anteeksi, ja saat anteeksi."

• Viagraa kehiin

Tyttö sanoi, että ei tee tätä rahasta, sovittiin, että annan joka kerta hänelle 200€ opiskelumenoihin Tallinnassa.

Siis EI tee rahasta....
      Vaan rakkaudesta? Hah-hah, no jopas teitä itsekeskeisiä vanhoja kiimaisia lerppakulleja on helppo kusettaa!!

Olihan paras provo aikoihin...

• nkio90

voih voih ei voi muuta sanoa kun että te mihet olette koko ikänne lapsia !!!!!!:))) Tuntuu että mies on suorastaan pahoilaaan kun ei vät voi harrastaa sexiä silloin kun naisella on kuukautiset !!:))) Kyllä on lapsellista touhua ei voi muuta sanoa !!!
      Tyhmä on virolais nainenkin todella tyhmä!!! Mutta ei silti eihän noilla parikymppisillä oo mitäään pään ja korvien välissä tänä päivänä!!! Vielä kö seisoo edes 50 kymppisellä mihellä :))))!!!!Kyllä olette lapsia !!1Siinä nähdäään tässäkin että mies on koko ikänsä Lapsi !!!

• pAstori NikuLUineN

RAHALLA SAA.

• Perseperhe

Ihmettelen kyllä myös näitä suomalaisia vaimoja, jotka katsovat läpi sormien, kun äijät käyvät huorissa....Mutta ehkä vakka on katensa valinnut eli ne eukot joiden mielestä mies on elättäjä pysyvät paskasuhteissa vaikka äijä huoraisi missä tahansa.

Joten onnea teille tunnevammaisille, kun olette toisenne löytäneet. Sääliksi käy vain tällaisten "perheiden" lapsia...

Ja pysykää kaukana niistä, jotka vielä pystyvät terveisiin suhteisiin ja asialliseen vuorovaikutukseen ilman alistamista ja kiristämistä tai psyykkistä väkivaltaa.

• Koko suku nai?
        Perseperhe kirjoitti:

Ihmettelen kyllä myös näitä suomalaisia vaimoja, jotka katsovat läpi sormien, kun äijät käyvät huorissa....Mutta ehkä vakka on katensa valinnut eli ne eukot joiden mielestä mies on elättäjä pysyvät paskasuhteissa vaikka äijä huoraisi missä tahansa.

Joten onnea teille tunnevammaisille, kun olette toisenne löytäneet. Sääliksi käy vain tällaisten "perheiden" lapsia...

Ja pysykää kaukana niistä, jotka vielä pystyvät terveisiin suhteisiin ja asialliseen vuorovaikutukseen ilman alistamista ja kiristämistä tai psyykkistä väkivaltaa.

Suomessa naiset tienaa itsekin tarpeeksi. Ei kenekään tarvitse miestä pitää jolleivät sitä itse tahdo.

Normaaleissa perheissä vanhempien sukupuolielämä on heidä asiansa eikä se kuulu lapsille mitenkään. Viestistäsi saa sen käsityksen, että teidän suvussa asia on toisin.

• Saiskohan sieltä Virosta hyvän miehen..? Täältä Suomesta nimittäin ei. Panevatki 10 sekuntia ja siinä se ja kyljen kääntö ja kuorsaus. Onko ihme, että 4v oon sinkkuna ollu..?

• ........

Se 10 sek riittää sulle kun rukoilet lopettamaan

• vironsuomalainen65

Kyllä sieltä Virosta miehenkin saa, mutta suomalaisnaisten asenteen takia he vetävät suomalaisnaista turpiin vähintään kerran viikossa.He ovat tottuneet siihen, että nainen arvostaa ja huomioi miehenkin toiveita ja tarpeita, mitä suomalaisnaiset harvoin tekevät.
        MInä panin vaikka 6-8 tuntia yhteen mittaan, jos nainen niin halusi,mutta sitten alkoi v*tu**amaan suomalaisnaisten asenteet, vaikka olivatkin himoissaan aina seksiä kinuamassa. Ei niitten kanssa yksinkertaisesti voi elää.
        Nyt korkean verenpaineen ja lääkityksen takia ei enää pysty ihmeellisiin suorituksiin, mutta oikealla esityöllä ja fiiliksen luomisella naisen voi tyydyttää vähemmilläkin urakoinneilla ja onhan ne lesbojen temputkin myös miesten käytettävissä. VIrolaisnainen ei nosta käytöksellään verenpainetta yhtä paljon kuin suomalainen.
        Naiselle tunne on tärkeämpää kuin tekniikka. Ehkä tämän ymmärtäminen on etu vanhemmille miehille!

• Tyly Suomineito

Suomalaiset naiset ovat keskimäärin tylyjä ja hiton nirsoja, ne kun luulee olevansa itse täydellisiä ja vaativat mieheltä kohtuuttomuuksia.

• Itsekäs Nainen

Suomalaiset naiset ovat itsekkäitä ja omahyväisiä...

• 24
        Itsekäs Nainen kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat itsekkäitä ja omahyväisiä...

Kun itsellä on tasoa, voi jotain edellyttää myös mieheltä...
        Miksi minun pitäisi tyytyä onnettomiin, itsestäänkään huolehtimattomiin, epäälyllisiin päihteidenkäyttäjiin?
        Onneksi tasokkaita miehiä löytyy Suomestakin, ei tarvitse ostaa halpatuontimaista...

• näässyli

Kannatan kaikkea hyvää mieltä ja iloa tuottavaa, jos se tapahtuu kahden aikuisen vapaasta tahdosta. Toivottavasti siis sinulla riittää massia lopuksi ikää ja opintojen loputtua, tytön työllistyttyä jopa enenevässä määrin. :)

• Ällöttävää

Montakohan muuta asiakasta tällä ihanalla neitosella on? Etpä taida välittää, ennenkuin saat jonkun taudin. Etsi ikäistäsi seuraa ja jätä nämä Tallinnan ruusut rauhaan suosiolla.

• varaton

näin on hyvä! Rahalla saa ja hevosella pääsee. Mut hyvä niin , kannatan. On mukava tuntea itsensä halutuksi. Ei moitteita olit pieni tai pitkä , lihava tai laiha.
      Tähän on tultu. Hurskastelua ja kaksinaismoraalia, toumitsijoilta. Ukkomiehet etsii naisia netistä ja teksi-TV:stä. Miksi, jos pätikkää löytyy niin antaa palaa. Ei täältä mitään saa mukaansa.

• Kullinlutkauttaja

Kyllä minäkin antaisin 20 vuotiaan naisen lutkuttaa kulliani kun olen vanha mies ja jos rahaa on niin mitä sitten?

• Hei,

oli pakko ottaa osaa myös keskusteluun. Minusta on hienoa, että olet löytänyt onnen ja vielä edullisesti.

Itse olen 28v ja miettinyt ns. "postimyyntivaimon" hankintaa tosissaan. Itse kuulun siihen valiojoukkoon, jolla vientiä riittää, mutta valitettavasti teistä suomalaisnaisista ei tunnu löytyvän sellaista jonka kanssa kykenisi rakentamaan vuosikymmenten kestävän suhteen. Ilo kestää vuoden verran, jonka jälkeen naisen ei tarvitse enää vaivautua.

Olette kommentoineet, että suomalaisnainen ei tarvitse elättäjää. Kyllä minulla vastaan tulleet naiset ovat tarvinneet elättäjän. Lisäksi valitettavasti feminismin aate on mennyt niin pitkälle, että naisen ei mukamas tarvitse tehdä kotona enää mitään... Olen itse tasa-arvon kannalla ja tykkään, että kaikki jaetaan 50-50, mutta minulla vastaan tulleet naiset ajan mittaan veltostuvat ja eivät pysty hoitamaan puolikasta tai edes mitään. Minusta on myös täysin väärin, että kun töistä tulee usein 12 tunnin työpäivän jälkeen kotiin, niin kotona odottaa vain valitus ja pyydetään tekemään ruokaa kun on niin nälkä ja itse ei pystytä edes kaupassa käymään. Varmasti vikaa on myös itsessäni, kun ajan tilanteen aina samaan pisteeseen.

Jotenkin tuntuu, että akateemisen koulutuksen saanut nainen on saanut jostain niin feministisen arvomaailman, että mies täytyy alistaa alas ja hän on kuningatar, jota on palveltava ja hänen menonsa on maksettava. Tämäkin on ihan ok, jos on valmis pistämään saman panoksen suhteeseen myös itse.

Toinen vaihtoehto on ammattikoulun käynyt nainen, jotka minulla vastaantulleet ovat olleet niin pahoja suustaan, etten voi viedä ihmisten ilmoille. Minulla tulee paljon tilaisuuksia mihin täytyisi ottaa puoliso mukaan ja niissä todella täytyy osata käyttäytyä.

Ihmettelen myös sitä, että jos yrittää saada suomalaisen normaalin naisen, joka pystyisi edes hiukan keskustelemaankin. Huomioi naista, niin silloin mies on takertuja ja ei kiinnosta naista enää.

Jos taas kohtelee naista todella huonosta ja on vain yhden asian perässä, niin nainen kiinnostuu ja yrittää täysillä. Kunnes saa miehen ja sitten ei tarvitse enää yrittää..

Varmasti vikaa on meissä molemmissa eli suomalaismiehissä ja -naisissa.

Mutta minun on pakko kysyä, että mistä muualta saa tasa-arvoisen, itsestään huolta pitävän, mieheään kunnioittavan naisen, joka pitää huolta myös miehen tarpeista ja on perhekeskeinen kuin ulkomailta?

Olen todella yrittänyt löytää ja aina petyn... Elätän mielellään naisen jos kotona odottaa pitkän työpäivän jälkeen nainen joka hyppää halaamaan ja on onnellinen kun mies tuli kotiin...

Kyllä te naiset olette tehneet liian hankalaksi pysyvän parisuhteen rakentamisen ja edes teidän saamisen......

• sietäjä

jo-nas, kuule! Pitääkö sen naisen olla kotona kun tulet töistä? Eikä nainen saa olla töissä? Jospa ne naiset hjaluavat miehen joka halaa ja hyppää kaulaan kun he tulevat töistä, tai sitten tasa-arvoisen että molemmat voivat niin tehdä halutessaan.

Tuosta kirjoituksestasi voi kyllä päätellä, että et ole itsekkään kovin älykäs keskustelija. .."jos taas kohtelee naista huonosti ja on vain yhden asian perässä, niin nainen kiinnostuu..." Siis olet kohdellut naista huonosti ja hän on sitten kiinnostunut.

Etkö käsitä että nainen, joka kiinnostuu huonosti kohtelevasta miehestä, ei ole normaali, vaan vähä-älyinen? Ja etkö käsitä sitäkään, että jos kohtelet naisia miten sattuu, et ole fiksu itsekään. Sen vuoksi et koskaan löydä fiksua, keskustelevaa naista ainakaan Suomesta. Hänhän tajuaa mikä olet.

Sen sijaan kielitaidottoman thaikun voit saada ja hän on sinun siihen asti kunnes oppii suomen kielenj a maan tavan ajatelle ja ymmärtää mikä olet. Eivät ulkomaalaiset naiset ole tyhmiä. Joskus on vain niin, että he joutuvat valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän ja josksu se on hyvä päätös ja joskus ei.

Tunnen jotain ulkomaalsia naisia jotka ovat avoituneet Suomeen. Monet katuvat päätöstään, mutta eivät osaa suhteesta poiskaan lähteä, kun ei ole ystäviä, tukiverkkoa, eivät osaa kieltä, eivät tunne maan tapoja. Naisilla on katkerat ja huonot oltavat miehen kanssa, jotka odottavat että nainen tekee kaiken ja odottavat vielä että miestä pitäsi vielä sitten rakastaa. Useimmiten se on kuitenkin niin että sitä miestä ainoastaan SIEDETÄÄN.

• Nainen 52

Voi Jo_nas! Kuulostaa, että kaikki kokemuksesi ovat amis-maailmasta.

Haluat, että nainen kunnioittaa miestä, kunnioitatko sinö naista?

En millään ymmärrä, miksi et löydä fiksua naista, uskon, että heitä vielä on.

• pappa ja mamma

Alkuperäinen teksti on keksitty, ja ihmiset sitten ottavat siihen tosissaan kantaa. Miettikää vähän, kuka noita "puheen aiheita" näille sivuille väsäilee! Toki noita ilotyttökokemuksia ihmisillä on - valitettavasti. Ns. ilotytöt vaan ovat usein alistettuja tavalla tai toisella. Jos heillä olisi taloudellisesti asiat paremmin, tuskin myisivät vapaaehtoisesti itseään. Niin että miten on e.m. "palvelujen käyttäjät": voisitteko ajatella antavanne rahaa ilotytöille ilman seksipalvelua - siis jos olette ajattelevia, vastuullisia ihmisiä? Miten on?

• vanhempiparempi

KUmma kun minun ei tarvitse hakea naisia virosta ja olen yli 50 v. Enemmän on noin 20 vuotta nuoremmat olleet sänkypuuhissa kanssani. Eikä ole tarvinnu maksaa mitään. Tätä jatkunut jo eron jälkeen 20 vuotta.
      Suomessa on kyllä naisia on kyllä niin että nuoremman aina löytää mutta ikäistäni en löydä. Vanhuuttani ajatellen olis ikäiseni parempi kun eivät enää vuodata.
      Löytyskö se ikäiseni sitten muista maista.

• Nainen 52

Ehkä et ole löytänyt siksi, että olet jo kaksikymmentä vuotta harrastanut irrallisia seksisuhteita. Et ole etsinyt aitoa elämäntoveruutta.

• mihelle

Tietenkin tyttö sanoo ettei tee sitä rahasta. Lopetappa rahananto ja kerro miten kävi.

50 v mies taitaa olla yksinkertainen ja naiivi.

• Terve
      Näitä suhteita oli jo 70 luvun neuvostoliitossa.
      Ei ne ollu kuin rahan lypsämistä tyhmiltä miehiltä.
      Mitään tunteita siinä ei ollu.
      200 eurolla saat monta naista suomesta,mieti sitä!

• Ladalla pääsee

Neukuissa sai naida nykyhutsujen äitejä Anttilasta ostetulla yhden koon sukkahousupaketilla, joka maksoi 9,90 mk eli alle 2 egee. Siihen nähden nykyhutsujen 200 egee on törkeän kova hinta.

• F1

Mikäs tuossa, ihan piristävä ystävä. Itselläni vastaava ikäero, ei kyllä virolaisen kanssa, mutta osoittautui todella fantastiSeksi. Eikä venäläinen eikä thaimaalainenkaan tosin.

• ...................

Jos ketjun aloituksessa puhutaan 50-vuotiaasta miehestä, niin miksi suomi24 on laittanut viestiketjun kuvitukseen 70-80 -vuotiaalta näyttävän vanhuksen?

• suomi24 on paska juttu.koskaan ei oo etusivun juttu rekisteröidyllä nimimerkillä,kaikki provoja toimitus keksii ne!

• vaimo 48 v

Ihmetyttää kun haukutte täällä suomalaisia naisia, ja virolaiset, thaikut, venakot ym. on niin ihania, miksiköhän ette hae tyttöjä esim ruotsista, saksasta, ranskasta tai vaikka usasta... hmmmm, mistäköhän johtuu, minusta parisuhteeseen kyllä kuuluu pitkät keskustelut, väittelyt, naurut, itkut, lastenkasvattaminen,kaupassa käynti ym. ja tietenkin seksi. Ja siksi mieheni onkin ihana möhömahainen välillä kaljaa kittaava erittäin rakas samaa kieltä puhuva SUOMALAINEN.

• Mikä siinä.. molemmat antaa ja molemmat saa.. Rintaa voi röyhistellä.. kun nuori tytteli kainalossa kulkee.. Ikäero huima.. ei voi olla muuta kuin "panosuhde" toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.. henkisellä tasolla. Joillekkin se riittää=) Ikäero oli sitten mitenpäin tahansa on minun mielestä max. sellainen ettei voisi olla kumppanille äiti tai isä.. http://www.youtube.com/watch?v=dgMAgi60Xsg

• Hapanta

Suomalainen nainen on napaansa tuijottava itsestään suuria luuleva Pässi.

• Yksi vaan

Olen tuntenut iranilaisen miehen kaksi vuotta. Meillä on hyvä suhde olen 53 vuotias ja mies on 42 vuotias. Harrastamme seksiä kaksi kertaa kuukaudessa se on hyvää ja nautinnollista. Soittelemme ja ollaan yhteydessä päivittäin. Maksan miehelle 150 euroa joka toinen kerta kun hän tulee käymään luokseni. Rahani ei mielestäni mene hukkaan. Nautin suuresti rakastajastani meille yhteiset hetket on kultaakin kalliarvoisempia. Päivääkään en vaihtaisi pois.

• naisirkka

Kyllä, hyvästä seksista täytyy maksaa vaikka mies tai nainen

• Nainen 52
        naisirkka kirjoitti:

Ei tarvitse! Paitsi jos tarkoitat jotakin muuta kuin rahalla maksamista.

Elämäntoveruus, kumppanuus on tietojen ja taitojen jakamista, toisen auttamista ja hellimistä niillä sekä molempia tyydyttävää seksiä.

• top kani
        naisirkka kirjoitti:

Eipä tarvitse aina maksaa. Nuorempana maksettiin kun opiskeltiin seksin saloja eikä maltettu odottaa. 90- luku oliki esim. Tallinnassa kulta- aikaa. Tarjontaa oli ja laatua ja halvalla. Nyt nautiskellaan ja muistellaan menneitä. Mutta ei makseta. Paitsi pääsylippu yökerhoon mutta eikös se ns. herrasmies sen tee muutenkin...

• uusi huvila

Onpa mielenkiintoista miksi naiset eivät kehuskele vastaavilla suhteilla. Ei ole ainakaan sattunut silmään.
      Virossa on todella komeita nuoria miehiä,osaavat rakkausasiat ja peukalo ei ole kasvanut keskelle kämmentä kuten suomipojilla tahtoo olemaan.
      Itselläni ja parilla ystävälläni on virolainen nuori miesystävä ja hyvin menee.

• Ekonomismia

"Onpa mielenkiintoista miksi naiset eivät kehuskele vastaavilla suhteilla. Ei ole ainakaan sattunut silmään.""

Siksi kun me naiset emme halua ostaa ihmisiä, niin kuin miehet haluavat...

Ei ole mikään ihme että nais- ja lapsikauppa alkaa olla maailmanlaajuisesti ykkösluokan bisnestä.

• Suhteellisuudentajua
        Ekonomismia kirjoitti:

"Onpa mielenkiintoista miksi naiset eivät kehuskele vastaavilla suhteilla. Ei ole ainakaan sattunut silmään.""

Ei ole mikään ihme että nais- ja lapsikauppa alkaa olla maailmanlaajuisesti ykkösluokan bisnestä.

Ruuantuotanto, rakentaminen ja kulutustavarateollisuus ovat maailman isoimmat bisnekset. niitten kanssa jokainen on tekemisissä.

Joku ihmiskauppa on pietnä marginaalipuuhastelua, johon suurin osa ihmisistä ei törmää koskaan.

• vironsuomalainen65
        Ekonomismia kirjoitti:

Höpö jöpö! Naisten ei tarvitse ostaa, koska miehet Suomessa maksavat naisen elämän ja tarpeet joko suoraan tai välillisesti verotuksessaan. Miesten rahoilla tuotetaan ulkomaalaisia naisiamme paneskelemaan ja naisemme ovat ylen ihastuksissaan näihin iranilaisiin, irakilaisiin, somaleihin ynnä muihin, kunhan vaan ei ole suomalinen - suomalaiselta kelpaa vain hänen rahansa mitään antamatta takaisin. Kyllä se yksipuolisuus loppuu aikanaan ja se aika on lähellä Suomessa.
        Jokainen suomalaisakka pitäisi viedä vuodeksi Afganistaniin, niin eiköhän puheet ja asenteet alkaisi muuttumaan.

• mulla on kans

samaa vikaa. Olen 67-vuotias ukko, jolla on komee kaljamaha ja
      paskainen habitus. Silti missitason muijat roikkuu housunlahkeissa niin
      että rumempia saa kepillä hätyyttää.

• Turha haave

Älä unta nää.

• 30 vuotta

pitää olla 30v nuorempi nainen, Saulikin sen tietää.

• emo

Taidan olla jo liian vanha ukolleni, joka 50 v. Ite olen 35 ja seksiä en ole saanut kahteen vuoteen. Vai eikö enää seiso. No, ehkä vaikeutemme on saanut uurteita kasvoilleni, ja se vienyt miehen halut.

• terve menoa

Muuttakaa sinne viroon jos me suomalaiset naiset ei kelvata. Ei teissäkään paljoa kattelemista ole.

• hehhheh

No ei kyllä teissä akoissakaan

• tyhmyydestäsakotetaa

suomipoika sekoo ja antaa jopa omaisuutensa, eli hyvin onnistuu aivopesu, voi et on jotkin miehet todella tyhmiä..

• vironsuomalainen65

Hyvästä kannattaa maksaa. Suomen naiset ovat vain kateellisia, koska eivät samaan pysty tai edes halua pystyä.

• selviytyjät

Enpä tiiä. Minun tytsy muutti luokseni ja meni ihka oikeisiin töihin ja yhteinen elintasomme nousi huimasti. Ja kaupanpäälle asunto Tallinnassa jossa käydään silloi tällöin. Älköö nyt olko huolissanne muiden asioista. Oikeasti olette arkoja kateellisia muille jotka uskaltaa. Suomalainen exä hylkäsi burnoutin takia on haikaillut takaisin mutta sitä saa mitä tilaa.

• naisirkka

Kuvassa on 70 vuotias mies Mutta 50 se on njam njam.Hänellä on kaikki seisoo vielä pitkään ja kokemusta on paljoo enemmään kuin 20 vuotialla joku ei vielä tiedä miten tehdä naisille hyvää vain laittaa ja ottaa .

• suomi"valas"

Minusta ihan hyvä diili. Mies saa kiksautella nuoren naisen kanssa ja nainen saa rahaa. Kumpikin voittaa. Ihan hyvä homma.

• JanneJ.

horolleko sinä rahaa annat?
        antaisit pikkup-illun tehdä työtä sen eteen, ei se ansaitse rahaa muuten.

• kaikki päin persettä

No kuule, kun ukkoni pisti paremmaksi, on 60 ja 20 vuotiaan kanssa. En ole pahoillani. Sain alkaa elämään omaa elämääni ja siihen tyttöön uppoaa enemmän rahaa kuin munaa. Ja taitaa olla ukolla päänsärkykin joka päivä Viagrasta. Nauttikaa niin kauan kuin vielä pystytte.

• JanneJ.

Miksi v*tussa joku tyrkkii rahojaan typeriin opiskelijapikkuhoroihin?
        en tajua.

hankkisit kunnon kauniin naisen, joku 30v on parasta. vai eikö taidot riitä?

• top kani
        JanneJ. kirjoitti:

Miksi v*tussa joku tyrkkii rahojaan typeriin opiskelijapikkuhoroihin?
        en tajua.

hankkisit kunnon kauniin naisen, joku 30v on parasta. vai eikö taidot riitä?

kenellä ei taidot riitä ? oletko katkera ?
        aikas typerää yleensäkin arvostella muiden tekemisiä.
        fasistisikatouhua suoraan sanoen.
        taitaa j.j. rukka olla ihan sekaisin

• ruusus jenkkaa

Jo_naksen mielestä feminismi on sitä että naisen pitää saada olla kotona toimeettomana, miehen elätettävänä ja hoidettavana kuin pieni, avuton lapsi. Heh, oiva provo. Millainenkohan se naisen tilanne sitten oli ennen feminismiä.

• jo_nas

Oman vähäisen elämänkokemuksen nojalla voisin kiteyttää historian vaiheet näin, että kun katson isovanhempiani, niin sovinismi elää todella vahvana. Nainen ei uskalla tehdä mitään ilman miehen lupaa. Seuraava polvi eli omat vanhempani ovat eläneet tasa-arvon aikaa, kuitenkin naiselle ja miehelle on molemmille opetettu kotona miten hoidetaan kaikki kotityöt jne, jotta pärjäävät omillaan. Kuitenkin naiselle on jäänyt oman isänsä sovinimista niin suuri viha miehiä kohtaan, että on opettanut omalle tyttärelleen ettei kannata miehen eteen tehdä enää mitään eli kyllä mies passaa.. Tästä syystä tämän hetken ikäpolvi 20-30v naiset eivät enää edes osaa tehdä mitään, kun ei ole opetettu. Vähän karrikoiden sanottu, mutta paikkaansa on pitänyt jokaisen kohdalle osuneeni kanssa. Kun aiemmin kerrotaan, että Suominainen pärjää omillaan, niin valitettavasti uudessa sukupolvessa on enää harvassa ne yksilöt jotka oikeasti pärjäävät. Ikäluokassa 40-60 pitää varmasti paikkansa kun on jo halu näyttää omalle isälleen, että kyllä nainenkin osaa ja pystyy pärjäämään ilman miestä..

Valitettavasti minulla vastaantulleista uuden sukupolven naisista ei ole yksikään osannut edes kokata.. Mikroruoka ja muut epäterveelliset pikaruokavaihtoehdot pitävät hengissä. Tästä syystä me miehet olemme ottaneet hoitaaksemme mm. ruuanlaiton kokonaisuudessaan. Olen havainnut tämän jokaisen samanikäisen tuttavapariskunnan kohdalla. Esimerkkinä pyysin yhtä naista keittämään aamulla kananmunat vuorostaan kun en itse kerinnyt. Olin hyvin sanaton, kun kananmunat olivat rikottu keitinveteen.... Ollaan hiukan uusavuttomia eikä edes haluta oppia uutta, koska oletetaan että mitä ei osata niin ei tarvitse tehdä -> kyllä mies hoitaa ne puolestani.

Tämä on yksi syy monen muun joukossa miksi haluaisi ostaa ns. "postimyyntivaimon", kylläkin sillä edellytyksellä että olisi saanut vanhemmiltaan tai isovanhemmiltaan jonkun sortin koulutuksen miten hoidetaan kotityöt tai olisi edes valmis ottamaan vastaan oppia. Me nuorempi suomalainen sukupolvi kun olemme niin huonoja vastaanottamaan uutta... Koskee kyllä monessa asiassa meitä miehiäkin, koska työhaastatteluissa käyviä saman sukupolven miehiä katsellessa miettii, että tulevaisuus ei näytä kovin valoisalta..

Mutta yhteenvetona voisin todeta että on pakko lähteä merta edemmäs kalaan, jotta löytäisi innokkaan uutta oppivan yksilön, jonka kanssa pystyisi jakamaan kotityöt 50-50% ja saisi haluamaansa arvostusta...

• Setä 55

Ei se aina toimi ulkkarinkaan kohdalla. Kävin hiljattain treffeillä venakon kanssa. Ihan ku olis ollu suominaisen seurassa. 5-kymppinen nainen oli pukeutunut kuin vanha mummo, prässihousua ja löyhää pikkutakkia. Ja lyhyt tukka. Todella eri näköinen, kuin profiilikuvassaan. Mulle kelpaa kyllä mikä tahansa kansallisuus ja ihonväri, mutta piää näyttää naiselta, ei äijältä eikä 7-kymppiseltä mummilta. Ei tullut seuraavaa tapaamista, eikä onneksi yrittänyt viedä kotiinsa.

• 2 onnellista

Hei taas! Laitoin tämän ketjun alulle hetken mielijohteesta. En ikinä arvannut, että se poikisi näin paljon mielipiteitä laidasta laitaan. Taas olen yksikseni seuraavat 2 viikkoa, kun vironneito lähti koulun penkille. Lukiessani joitain mielipiteitä, niin tuli mieleen, että onko kaikilla elämä pelkkää seksiä. Entä keskustelut, kävelyretket, elokuvat jne. Meillä ainakin harrastetaan näitä kaikkia, seksiäkin silloin kun kumpaakin haluttaa. Ja raha-asia, kyllä se eläminen Virossakin maksaa, joten jos pystyn auttamaan rahallisestikin, niin ok. Eipähän tarvitse lähteä huo raa maan, nyt saattaa moni älähtää, mutta kuinka moni rahoittaa lastensa opiskelun, onneksi auttavat. Jättäkää jo seksistä kirjoittaminen, tylsää, olisi mukava kuulla muidenkin elämänkokemuksia vierasmaalaisten kanssa, miesten sekä naisten. Kirjoittamisiin!

• Pentti Hilkuri

Mitä eroa on huoraamisella ja maksun ottamisella seksistä?
      Kyllähän tavallisesti perusprostituoidutkin tarjoavat seksin ohella palveluita kuten telkkarin katsomista yhdessä, juttelua yms. Ei se heistä tyttöystäviä tee, palkka juoksee.

Ole mies rehellinen edes itsellesi.

• JanneJ.

Suomessa on näitä luusereita joille ei paras kelpaa ja kun pakkeja tulee niin eipä auta muu kuin vokotella 20 vuotiaita pikkuhoroja. sääli.

Harva näistä suomalaisista k*sipäistä osaa edes naista itselleen hakea, senpä takia kalutaan jotain typeriä opiskelijalutkia joilla ei vielä edes tissukat kasva.

ja otsikkokin kertoo taas v_ttuilevaan sävyyn viiskymppisestä miehestä.

• JanneJ.
        JanneJ. kirjoitti:

Suomessa on näitä luusereita joille ei paras kelpaa ja kun pakkeja tulee niin eipä auta muu kuin vokotella 20 vuotiaita pikkuhoroja. sääli.

Harva näistä suomalaisista k*sipäistä osaa edes naista itselleen hakea, senpä takia kalutaan jotain typeriä opiskelijalutkia joilla ei vielä edes tissukat kasva.

ja otsikkokin kertoo taas v_ttuilevaan sävyyn viiskymppisestä miehestä.

"Jos on 50 vuotias voi hyvin elää vielä 40 vuotta.Perintöä saa jonkin aikaa vielä odottaa. "

Miksi kenenkään pitäisi tarjota kieroille pikkuv*tuille omaisuuttaan?
        Eikö taidot riitä aikuista naista saamaan? senkö takia typerät pikkulikat
        "Kiinnostaa"? ahneet h*orat pellolle vaan siperiaan, nappi otsaan.
        kolmekymppinen on parasta!

menisivät 20 kymppiset heiluttelemaan pientä vauvanp*rsettään vaikka ryssille, v*ttuako ne täällä häiritsee ja kekkaloi olevinaan niin hienoa että.
        p*skat sanon minä.

• JanneJ.
        JanneJ. kirjoitti:

"Jos on 50 vuotias voi hyvin elää vielä 40 vuotta.Perintöä saa jonkin aikaa vielä odottaa. "

menisivät 20 kymppiset heiluttelemaan pientä vauvanp*rsettään vaikka ryssille, v*ttuako ne täällä häiritsee ja kekkaloi olevinaan niin hienoa että.
        p*skat sanon minä.

Hävettää näiden suomip*rsereikäukkojen puolesta tosiaan...
        voiko mies olla noin toivoton pedofiili ettei saa seuraa ikäisistään ja mikä v*ttu muka niissä lähes murkkuikäisissä likoissa viehättää? en tajua?
        luulisi nyt joku 30v tienoilla oleva nainen olevan parasta.

Suurin osa näistä meidän p*rsenaamaisista siniristilipun nussijoista ei tajua hyvänn päälle mitään... tai sitten ei onnistu saamaan hyvää.

kuksivat omia tyttäriäänkin.

• fsdghhukl
        JanneJ. kirjoitti:

Hävettää näiden suomip*rsereikäukkojen puolesta tosiaan...
        voiko mies olla noin toivoton pedofiili ettei saa seuraa ikäisistään ja mikä v*ttu muka niissä lähes murkkuikäisissä likoissa viehättää? en tajua?
        luulisi nyt joku 30v tienoilla oleva nainen olevan parasta.

Suurin osa näistä meidän p*rsenaamaisista siniristilipun nussijoista ei tajua hyvänn päälle mitään... tai sitten ei onnistu saamaan hyvää.

kuksivat omia tyttäriäänkin.

Mikäs mies sinä olet, kun tuollaista kynäilet?
        Väitän että jokaiselle viisikymppiselle "ukolle" maistuu ja kelpaa hyvin parikymppinen nainen! Toki myös vielä kolmekymppinenkin, jos on hoikka ja nätti!
        Emme me tyttäriämme kuksi, sehän olisi insestiä! Mutta kyllä tyttäriemme ikäiset ihan oikeita naisia ovat joilla tavara kunnossa!

• vironsuomalainen65
        JanneJ. kirjoitti:

p*skat sanon minä.

Tää Janne J taitaa olla kolmekymppinen ylipainoinen alkoholisoitunut suomalaishuora, jolla ei oikein asenteittensa ja ulkonäkönsä takia taida kauppa käydä. On siksi kateellinen nuoremmille ja paremmille virolaisille ammattisisarilleen. Olen seurannut näitä tapauksia, koska tunnen virolaisia huoria. Kukaan suomalaisakka ei kestä häviötä missään asiassa.

• Samassa veneessä oll
        fsdghhukl kirjoitti:

Väitän että jokaiselle viisikymppiselle "ukolle" maistuu ja kelpaa hyvin parikymppinen nainen! Toki myös vielä kolmekymppinenkin, jos on hoikka ja nätti!
        Emme me tyttäriämme kuksi, sehän olisi insestiä! Mutta kyllä tyttäriemme ikäiset ihan oikeita naisia ovat joilla tavara kunnossa!

Tietysti miehelle kelpaa nuorenpi nainen , johan ne vanhemmat
        rouvatkin vonkaa nuorta kollia ainakin ulkomaan matkoilla.

Ei kukaan halua läskiperse ihramaha lerp.pukyr.pä ukkoa
        kun siitä ei olis mitää iloa naiselle.

• Nainen 52
        fsdghhukl kirjoitti:

Väitteesi on todella päin seiniä!

Tunnen läheltä monta miestä, jotka ymmärtävät etsiä itsensä ikäistä naista, eivätkä missään tapauksessa ryhtyisi suhteeseen edes kolmekymmentä- saati kaksikymmentävuotiaan kanssa.

• ÄLLITÄLLI

Hahhah, halvalla saat.Luuletko oikeasti että se pimu välittää muusta kun sun pankkitilistä? No, pääasia että olet tyytyväinen ja saat -ihan kotiin tuotuna. Toivottavasti hynät riittää, sillä seuraava voi olla jo kierroksessa, ja todennäköisesti pimulla on oman ikäinen poikaystävä siellä kotona ja hoitelee sitä "kun käy kotona Pärnussa". Bisnes on bisnestä ja likka pääsee vielä ilmasille etelänmatkoille. No eipä tuo minun rahapussistani ole pois. Onnea vaan jatkolle

• Jos molemmat aikuiset on tyytyväisiä asia lienee sillä selvä. Kiinnostaa tietää tietääkö kummankin suku suhteesta ja miten he ovat suhtautuneet?

• Jaa HIV?

Koira ei taida ylettyä peppuaan nuolemaan?

Ja mitä ihmeen väliä on jos 50-vuotiaana saa jonkun HIV tartunnan? Se elämä on aika lailla jo ohi monella tuossa iässä, 10-20-vuotta elää HIV:in kanssa, ja lähdet melkovarmasti 60-70vuotiaana muutenkin.. Jos HIV:iä pelkää samalla tapaa se tarttuu Suomalaisestakin. Elämää tämä on.. Nauttikaa kun voitte.

• Huoh!

HUOH!

• Naisten SeXmatkat

Singaporelainen dokumentti Ihanat miehet rannalla sijoittuu Indonesian paratiisisaarelle Balille, missä paikalliset nuoret miehet hankkivat elantonsa viihdyttämällä länsimaisia naisturisteja.

Niin sanotut Kuta Cowboyt puhuvat avoimesti elinkeinostaan, joka on heidän mukaansa sekoitus bisnestä ja nautintoa. Rannoilla päivystävät miehet etsivät asiakkaikseen mm. hyvätuloisia eurooppalaisia naisia, joille tarjoavat seuralais- ja seksipalveluita. Tuloilla elää usein nuorukaisen koko perhe, vaimokin.

Varjopuolelle jää mm. kasvava HIV-tartuntojen määrä. Dokumentissa selviää myös naisten näkökulma asiaan. Onko kyse hyväksikäytöstä, rehellisestä kaupankäynnistä vai elämäntavasta?

Miksi miesten Thai matkat ovat naisten mielestä hyväksikäyttöä, mutta naisten Bali tai Gambia matkat eivät? Miten perustelette tämän itsellenne?

• 2 onnellista

Terve vaan kaikille! Poikkeuksellisesti lähdenkin huomenna Tallinnaan käymään tytön luona. Opiskelukämppä on sen verran pieni ja kolkko, olen käynyt siellä, että yövymme hotellissa. Ohjelmassa on kävelyä kaupungilla, ehkä joku museo ja illalla tanssiravintola. Lauantaina käymme Narvassa katsomassa nähtävyyksiä, illaksi takaisin. Sunnuntaina on koko päivä aikaa kuljeskella vanhassa kaupungissa ja istahtaa kahviloihin katselemaan " tsuhnoja ". Ehkä pientä shoppailua ja iltalaivalla takaisin Suomeen. Kesäksi suunnitellaan jotain hauskaa, siitä lisää myöhemmin.

• 2 onnellista

Heippa taas!
      Oma muru on taas tulossa luokseni. Viime viikonloppuna olinkin Virossa, oli oikein mukavaa yhdessä. Nyt ajattelin, että käydään Ateneumissa katsomassa uusi näyttely. Meriristeily jos säät sallii ja ajelua, ehkä Turkuun. Mikäs tässä on ollessa poikamiehenä, kun on loistava tyttöystävä, juttukaveri ja muutenkin hengenheimolainen. Illalla katsotaan jalkapalloa televisiosta, yhdessä.

• 2 onnellista

Uusia käänteitä. Entinen vaimoni, erottu yli 10 vuotta sitten, on saanut jostain vihiä minun seurustelusuhteesta ja kateellisena on soitellut ja tekstaillut ilkeitä juttuja. Hän itse on uudessa liitossa, ei haluaisi, että minulla menisi hyvin ja olisin onnellinen. Taidan lopettaa hänen puheluihinsa vastaamisen. Olen suunnitellut, että muutan pysyvästi syksyllä Tallinnaan asumaan oman muruni luokse, työni ja talouteni antavat siihen mahdollisuuden. Etsittävä mukava asunto läheltä Tallinnan keskustaa. Itse asiassa Tallinna on parempi paikka asua ja elää kuin Helsinki, monessa mielessä.

• 2 onnellista

Terve taas! Asiat etenevät mukavasti. Hyvä asunto löytyi pikavauhtia Tallinnan keskustasta, annan tyttöystäväni kalustaa sen mieleisekseen. Pääsen itse muuttamaan sinne pysyvästi 2 viikon päästä, hieno homma. Juhannuksena juhlittiin Saarenmaalla, nimittäin mentiin kihloihin. Nyt ei tarvitse kummankaan reissata Hki-Tnna väliä edestakaisin. Joskus tullaan käymään viikonloppuna Helsingissä, asunto on valmiina. Minun muruseni ei tarvitse kämpätä enää jossain murjussa vaan voidaan asua yhdessä ja hän voi keskittyä opintojen loppuun suorittamiseen. Enää en maksa 200 euroa joka toinen viikko vaan huolehdin perheestä kuin hyvä perheenpää konsanaan.

• 2 onnellista

Iltaa taas ja nyt Tallinnasta!
      Muutto on ohi ja olemme kotiutuneet uuteen asuntoon hyvin. Kalustus on vielä hieman kesken, mutta se ei haittaa elämistä. Töitä tehdään kumpikin ja vietetään tavallista arkielämää, mitä nyt vähän irrotellaan eri tavoin. Rakkauselämämme sujuu hyvin, rakastelemme harva se päivä. Vieraita käy ja sosiaalinen kanssakäyminen on vilkasta. Opiskelen vironkieltä, jotta sopeutuminen olisi nopeampaa ja antoisempaa, nyt puhumme keskenämme pääasiassa suomea, jota nuorikkoni puhuu hyvin. Perheenlisäystä emme suunnittele, ainakaan vielä.
      Joten sellainen tarina. Jatkossa kirjoittelen vain, jos jotain radikaalia tapahtuu yhteiselämässämme, soon moro sitten.

• Börst

Oikein paljon onnea teille, 2 onnellista!
        Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa ja te olette sen tehneet!

• jep jep

Vitukoväliä sen on mitä kuki kellekki maksaa,ei siinä mun lompakko ohene.
      Toi JANNE.J on muuten varmaan sun katkera ex akka kun noin hirveesti täälä mesoo ja julistaa,voi tietty olla joku katkera 50v kaappihomoki jota vituttaa kun 20v opiskelijahintit ei paa sitä paksuun karvaseen perseehin missä rastapampulat heiluu ja haisee :)
      Jatkoja sinne ja taitaa sitä rahaa nykysin mennä varmaan enempi kun se 200€ mutta vitunkoväliä senkää,ei oo mun rahoja.

(tosin eihän mulla rahaa ees olekkaa)

• eiw3322

20-kymppisellä on tavara vielä kunnossa ja tiukka, toista on suomalaisilla 40 vuotiailla horoilla, tosi väljä ja venehtänyt, in kiinnosta edes panna, jos koko käsi mahtuu aukkoon

• Aman

Pienimunaisten puhetta että toosa iso on...nuoremmilla lihurainen on kylläkin kimmoisampaa ja jää mukavasti värisemään...

• 2 onnellista

Terveiset täältä Tallinnasta pitkästä aikaa! Syksy on mennyt nopeasti töitä tehden ja opetellessa uusia tapoja. Pari kertaa on piipahdettu Suomessa. Yllättävän hyvin on sopeuduttu uuteen sykkeeseen. Perhe-elämä on tasaista ja onnellista. Kihlattuni puurtaa viime opiskelujen kimpussa ankarasti, kova halu valmistua ja päästä työelämään tienaamaan perheelle rahaa. Seuraelämäämme kuuluu muutama virolainen ja pari suomalaista. Joulua ja lepohetkeä odotellaan kovasti. Joulun vietämme kihlattuni perheen luona Pärnussa.
      Hyvää loppuvuotta kaikille !

• top kani

Minä taas olen yhdessä entisen suomalaisen ammattilaisen kanssa ja yhdessäkin käydään Virossa ja molemmat tapailevat entisiä maksullisiaan. Mukava tavata ja viettää aikaa seikkailuja muistellessa. Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsee. Kaikki naiseni ovat huomattavasti nuorempia. Vain taksikuskiystävättäreni on vanhempi mutta ihan ok hänkin.
      Elämää ja erotiikkaa...

• 657

a) entä sitten?
      b) "ei tee rahasta", eipä varmaankaan niin, tulit kuitenkin tälle palstalle avautumisesi laittaneeksi

• 2 onnellista

Tere!
      Ja terveisiä Tallinnasta. Joulu meni nopeasti Pärnussa, ruoka oli hyvää ja saatiin ulkoilla pitkillä kävelylenkeillä. Meitä kohdeltiin siellä kuin kuninkaallisia, meinasi hävettää aika ajoittaen se paapominen. Nyt olemme taas kotona Tallinnassa ja tarkoitus olisi lähteä tuttujen kanssa vähän juhlistamaan uutta vuotta, kun se maailmanloppukin jäi tulematta. Kihlattuni valmistuu ensi keväänä ja työt odottavat. Minä teen töitäni netin kautta kotoa käsin. Perhe-elämä on sujunut oikein hyvin, olemme kumpikin onnellisia eikä viagraakaan ole tarvittu, vaikka romanssi on kukoistanut monta kertaa viikossa. Uusi vuosi tuo uudet kujeet ja hyvä niin.

Toivotamme kaikille palstan lukijoille ja kommentoijille Hyvää Uutta Vuotta!

• M19v.

Ekan kerran viiskyppinen nainen makso hotellissa että sai haluamansa seksiä. Sitten on ostanut matkoja suomessa ja etelässä että pääsee kotoonta muualle, seksi mielessä. On tullut reissattua monessa paikassa 2-6 viikkoa kerralla, kunhan vaan joka ilta tyydyttää rouvan loputtomat halut.

• 2 onnellista

Hyvää Pääsiäistä kaikille lukijoille niin täällä Tallinassa kuin Suomessakin. Elämä soljuu omaa rataansa, hyvin on mennyt. Vaimo käy töissä, on tyytyväinen elämäänsä, myös minä. Lapsista ollut puhetta, siitä sitten myöhemmin.

• Oikoluku-KesäOskari

Tekisitkö pienen tiivistelmän uusille palstalaisille, ketjussa kun taisi olla viidettä sataa viestiä :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      17
      2194
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2148
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1407
    4. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1346
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1237
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      146
      1188
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      249
      896
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      879
    9. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      874
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      854
    Aihe