Kuinka paljon miesten käsien koossa on eroja?
Kertokaa mittoja ihan vertailuksi? Vaaksa, leveys, sormien pituus? Itse pidän isoista miehistä joilla leveä käsi ja ei mitkään pitkät sormet. Tuntuu ihanalle kun minua kosketellaan isoilla käsillä.
Pidän isokätisistä miehistä
17
317
Vastaukset
- nainainainen
Oioioi, kerrankin joku otti puheeksi aiheen, joka on minulle tärkeä:). Joskus maailam ammoisina aikoina tästä on ollut keskustelu tuolla leikit ja fetissit -palstalla, mutta eipä ole sen jälkeen näkynyt. Välillä olen luullut olevani tämän maapallon ainoa ihminen, joka miesten käsiä katselee ja siitä nauttii... :)))
Minusta isot, puhtaat ja lämpimät kädet ovat kiihottavat. Eikä se koko tietty merkkaa sinänsä, vaan jotenkin se kokonaisuus, millainen mies muutenkin on. Pitkät kynnet miehellä ovat inhat...:(. Näin kesän kynnyksellä silmäniloa on taas runsaasti tarjolla ja tätä fetissiäni voin toteuttaa yleisillä paikoilla ilman, että ketään sillä häiritsen:)- H-X
No eipä se kauan kestänytkään tuo itselleen vastaaminen...:D
Iso käsi ei muuten korreloi kulllin koon kanssa. Tiesitkö? - Fantasioiva homo
H-X kirjoitti:
No eipä se kauan kestänytkään tuo itselleen vastaaminen...:D
Iso käsi ei muuten korreloi kulllin koon kanssa. Tiesitkö?Mitä leveempi käsi, sen isompi kulli.
- Muitsa optinenmitta
Fantasioiva homo kirjoitti:
Mitä leveempi käsi, sen isompi kulli.
Huomio asus, nyt kuset jo omille nilkoille. Mitä isompi käsi niin sen pienempi muna, muitsa optinenmitta. Siitähän sä jaksat vaahdota täällä.
- Muitsa suksia vittuun!!!
Muitsa optinenmitta kirjoitti:
Huomio asus, nyt kuset jo omille nilkoille. Mitä isompi käsi niin sen pienempi muna, muitsa optinenmitta. Siitähän sä jaksat vaahdota täällä.
Ei optinen harha munaa pienennä.
- Hohhjoikkaa
Muitsa suksia vittuun!!! kirjoitti:
Ei optinen harha munaa pienennä.
Eläpä pikkukikkeli hermostu!
- ...
Isosta kädestä ei ole muuta hyötyä,kun että saa hyvän otteen runkatessa pientä 13,52 kigulia!!!
- Kakkareikä
Jos isolla kädellä hakkaa kouraan 13.52-kikkiä, niin kyrvänsilmä tuijjottaa kouran sisältä kuin käärme kolosta. Eri asia lätkiä lapaseen joka on pieni, niin kilkkara katselee uljaana.
- nainainainen
No voi, olipa harmi, kun tää keskustelu meni ihan pilalle:( Luulin, että tästä ois tullut oikeesti kiva jutustelu. Täytyy nyt keskittyä enemmän tuonne livepuolelle. Ja sen tiedän, että käsien koko EI korreloi kigulin koon kanssa, siitä on empiiristä tutkimustietoo. Kysymyshän olikin nyt vain käsien koosta.
- Raimo Raahesta
Itse laitan kuvia nettiin. Kuvamuokkauksella aina pienennän käden, niin kulli näyttää suhteessa isommalle.
- vienoH
Raimo Raahesta kirjoitti:
Itse laitan kuvia nettiin. Kuvamuokkauksella aina pienennän käden, niin kulli näyttää suhteessa isommalle.
Silti Rami sun kullis näyttää onnettomalta nysältä.
Johtunee siitä, kun se sitä on.
- KOURA6000
Onneks itellä isot kourat =) Mutta ällötääkö ku suonet pullottaa niissä :s ?
- nainainainen
Ei ällötä:)
- Kätönen
nainainainen kirjoitti:
Ei ällötä:)
Jos jätkällä on 10 koin tai isompi käsine, niin puhutaanko isosta kädestä?
- AS-ori
Kätönen kirjoitti:
Mulla on lasten käsine, eli koko 6, ja tulee hyviä runkkauskuvia.
- H-X
AS-ori kirjoitti:
Mulla on lasten käsine, eli koko 6, ja tulee hyviä runkkauskuvia.
Luultavasti pedofiielille hyviä kuvia, kun näyttää siltä, että lapsi runkuttelee pikkuista piliään:D
Pidä kuitenkin se karvainen masu pois kuvista, ettet pilaa illuusiota...:D - nainainainen
Kätönen kirjoitti:
Puhutaan. Mutta kuten sanoin jo aikaisemmin, mielestäni kokonaisuus ratkaisee miehessä, ei pelkkä käsien koko. Ja mitäpä niillä ihanilla käsilläkään, jos ei naista halua/osaa kosketella....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937