Vuosi melkein siitä,
kun särjin sut palasiin,
ei oo menemistä takaisin,
unelmat lähti alta,
viilsin sua todella syvältä..
Petin luottamuksen pahimmalla tavalla,
sen kaiken pilasin ja särjin,
mikään ei ollut enää ennallaan,
mun sydän siinä tapettiin,
syvältä sielusta viillettiin,
kun muakin hyväksi käytettiin..
Sitä kauan sulta kerjäsin,
että anteeksi annat,
uutta polkua nyt rakennat,
yksin vai toisen kanssa,
en tiedä, syvää surua kannan..
Olet työntänyt mut pois elämästäs,
et koskaan halunnut asioita selvittää,
suhun sattui niin paljon,
salaa edelleen taivaalle kiuskaan,
toista mahdollisuutta,
että olisit nähnyt mun sydämeen,
sieluun, ja nähnyt kaiken sen,
miten paljon se mua viiltää..
Väkisin uuden elämän aloitin,
matkaani jatkoin ja opiskelen,
uutta suuntaa ja toivoni herää,
ehkä vierelles vielä joskus palaan..
Silti en vaihtais päivääkään,
sain koulun ja opetuksen,
kaiken mitä toivoin,
mutten tiennyt mikä sen hinta,
että tarvitsen raakuutta herääkseni eloon,
että tarvitsen jotain mitä menettää,
jotta osaisin menneistä päästää..
Enää en muuta tarvitse kuin sut,
mutta samalla tiedän - mun on jatkettava.
--
Kun soitat, sydämeni huutaa ikävää ja tuskaa, se yhä rakastaa, mut tää on parempi näin, ainakin toistaiseksi.
Olin rehellinen, syytän itseäni kivusta jota aiheutin. Se oli mun arvoni, olla rehellinen, mutta unohdin olla rehellinen itselleni. Olen ihminen, joka erehtyy - pahoillani olen siitä, ettei se sinulle kelvannut, sinulle, jota syvästi rakastin vaikket sitä uskokaan. Petinhän sinua oman exäni kanssa.
Jos olisin ollut viisaampi, jos olisin tuntenut itseni paremmin. Jos olisin nähnyt totuuden, mitä hän halusi, mitä itse halusin.. Olisin välttänyt kipua, mutta en ehkä olisi oppinut.
Olen pahoillani. Itselleni mun pitää antaa anteeksi, mutta toivon, että joku päivä säkin annat anteeksi minulle.
:(
verinensydän
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019