Elikkä siis haluaisin ostaa MM2011 Karjalan limited edition tölkin, olisiko jolla kulla sellaista myydä??
Vastaukset 11
- 69-henkka
Mulla on MM2012 tölkki kiinnostaako se?
- heilouuu
Juu kyllä kiinnostaa! :) Laitatko vaikka s.postiosoitteen niin sovitaan asiastaa paremmin?
- Anonyymi
Minulta löytyisi 2011 vuoden MM 6-1 karjala tölkki
- Anonyymi
Vielä löytyisi 6-1 Karjala olut jos on kiinnostusta jollain.
- Anonyymi
Hyvä kun on yhteystiedot niin voi toimia !
- Anonyymi
Mikäs tollasen tölkin hinta on tänään (2023 syyskuu)?
- Anonyymi
6-1.
- Anonyymi
2-3 (Torino)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2-3 (Torino)?
Ei vaan nämä kisat oli Bratislavassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nämä kisat oli Bratislavassa.
Mutta Torinossa oli 2006 se surullisenkuuluisa loppuottelu. Eikö siitä sitten ole sopivaa tölkkiä olemassa?
- Anonyymi
Täältä löytyy kans tuo tölkki.
Join äsken sen, ku janotti ja täytin ku kusetti!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508