Nyt riitti.

rotesti!

Nokian Tyres ei ole enää mikään suomalainen firma eikä valmista kotimaisia renkaita. Laitan jatkossa muunmerkkisiä kummeja autooni.

22

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 195-65-15

      Niin kyllä Barumeillakin ajelee ainakin kesällä, Nokia Tyres pistää mäelle yli 100 henkeä Nokian tehtaalta ja ennenpitkää koko tuotanto siirtyy varmasti Venäjälle.

      • ILMASTA TYÖVOIMAA

        Onhan sitä osattu odottaakkin ja näinhän se menee kaikki työpaikat häviävät ulkomaille ku halpaa työvoimaa.Meistä ei oo kun orjatöihin 9e päivä.Tässä maassa ei ole haluakaan oikeesti työllistää kun yritykset nauttivat ilmaisesta työntekijästä


      • Шины

        Lähes 200:
        120 vakituista kaikki vuokratyöntekijät.


      • misukat

        No niin joo. Mä ostin viimeiset nokian renkaat pari vuotta sitten ko aina pitäny niitä hyvinä mutta ny tuli vastaan sellaaset että hyvä kun moottorin ääntä kuuli renkaiden metelin alta.


      • Logiikkaa ???

        Muun merkkiset ovat myös ulkomaalaisia ???


    • Kirpputori rengas

      Jos ei ole tuotantoa ei ole myös tarvetta suurelle keskusvarastolle,joten renkaiden varasto porintien reunassa on kohta tyhjillään.

    • kuolema raapii perse

      Se on otettava vaan muki kouraan ja mentävä romanian mustalaiskerjäläisrosvojen kanssa Herkkusuun ovelle kerjuulle.

      • Väni

        Nyt hyvä pyydellä ylitöihin ja kieltäytyjät saavat ekaks lapun kouraan. Näin yksinkertaista se on


    • Sulttaaninvävy

      ..itse olen jo pitkään autoni hansikaslokerossa pitänyt Sultan merkkisiä kumeja.
      Ajonautinto on ollut mitä nautittavin!
      Senpuolesta saa sulkea koko nokian kummitehtaan!

    • Graham Bull

      On siinä Nokia Tyres saanut paistella renkaita vino pino jo pelkästään pääjohtajan
      vuosipalkan eteen joka on miljoonia sun muiden herrantappien palkat loppupelissä
      ne oikeasti työtä ja tulosta tekevät jää nuolemaan näppejä, näin myös Nokialla.

    • sopeutumalla asiaan

      Kannattaa opetella venäjää ja vaihtaa maata. Eihän muuta parempaa työpaikkaa voi ollakaan kuin rengastehdas?

    • erredfszx

      tervetuloa kuntouttavaan työtoinintaan pitkäänniemeen

      • okjmåojåpöo

        ai että pitkiksessä on tommostakin toimintaa?

        ja jotta ei eksytä aiheesta niin kokemuksena voin kertoa, että venäjällä tehdyt renkaan on laadultaan ihan ok kamaa. kuulemma laatustandardit siellä on korkeammalla tasolla pitkään punaiseen verrattuna.


      • Ihan sama mulle
        okjmåojåpöo kirjoitti:

        ai että pitkiksessä on tommostakin toimintaa?

        ja jotta ei eksytä aiheesta niin kokemuksena voin kertoa, että venäjällä tehdyt renkaan on laadultaan ihan ok kamaa. kuulemma laatustandardit siellä on korkeammalla tasolla pitkään punaiseen verrattuna.

        Mutta Venäjällä tehty rengas ei työllistä suomalaista eikä nokialaista äijää. Siksi on ihan sama ostaako Venäjällä tehdyn Nokian renkaan vai Venäjällä tehdyn Michelinin renkaan.


      • faktat puhuvat
        Ihan sama mulle kirjoitti:

        Mutta Venäjällä tehty rengas ei työllistä suomalaista eikä nokialaista äijää. Siksi on ihan sama ostaako Venäjällä tehdyn Nokian renkaan vai Venäjällä tehdyn Michelinin renkaan.

        Se on hyvä, ettei työllistä, ettei nokialaisten punaniskajullien tarvitse elvistellä enää mistään.


    • grapula

      Eikö renkaat voisi potkia kaikki nykyiset työntekijät pellolle ja ottaa tilalle vaikka työelämävalmennukseen 300 henkilöä ja maksaa korvausta 9 euroa päivä per nuppi. Siinähän sitä säästöä tulisi.

      • fggffxccxss

        mielummin poispotkitut 9 euron palkalla,olis jo ammattitaito


    • Kuminäätä

      Taloudelliset syyt eivät ainakaan ole irtisanomisien syynä .Uutisten mukaan Nokian Tyres on tehnyt kovaa tulosta.

      • faktaa mutta totta

        Uutiset ovat laskeneet väärin. Ei tuotantoa siirrettäisi muualle, ellei tarkoituksena olisi tehdä vielä parempaa tulosta.


      • ikävää mutta kurjaa
        faktaa mutta totta kirjoitti:

        Uutiset ovat laskeneet väärin. Ei tuotantoa siirrettäisi muualle, ellei tarkoituksena olisi tehdä vielä parempaa tulosta.

        Siis ahneudella ei ole rajaa.


    • Anonyymi

      Mahtoiko bisneksen siirto Venäjälle olla hyvä bisnes? Pidin sitä alun alkaenkin huonona ideana jo pelkän imagon vuoksi. Made in Finland on kyllä aina ollut luotettavampi kuin Made in Russia. Nyt kun Putleri alkoi sotimaan, kukaan ei osta enää Venäjän renkaita.

      Joka ikinen tavan tallaaja ymmärsi Venäjän aiheuttaman imagohaitan jo silloin kun tehdasta siirrettiin Venäjälle. Mutta ei pelannut johtoportaan maalaisjärki, vaan piti ryssiä koko homma totaalisesti.

    • Anonyymi

      Nokiarenkaat boikottiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe