Kutista kommentit?

ap.

Vais kuin sanottiin. Sillä joskus yritin löytää, mikä kommentti kellekin oli.
Näettekö muut sitä, vai onko se häipynyt vain minulta?

Entinen tsydeemi oli helpompi luettava.
Nyt on jo jäänyt kovin moni hyvä viesti lukematta, kun ei jaksa tavata pitkää ketjua.

19

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

Tänään iltapäivällä palstalle tulin ja huomasin heti et toiminto ili poistettu. Kyselyyni ei vastausta ole tullut,
      En veivaa pitkää ketjua viestien myötä... pakkosyöttöä et mainostajat pysyisivät.
      Joten vastailkaa nimimerkille niimellä, ja ihan alimmaiseksi. Välistä ei lueskella!

• ap.

@ Meeriamanda, hyvä just niin. Kukaan jaksa suurennuslasilla hakea jotain harakanvarpaita jossain välissä.

Paree oli entinen, miksihän se piti poistaa. Toki, voihan täältä poistaa itsensäkin, minäkin. :)

• ap.
        ap. kirjoitti:

@ Meeriamanda, hyvä just niin. Kukaan jaksa suurennuslasilla hakea jotain harakanvarpaita jossain välissä.

Paree oli entinen, miksihän se piti poistaa. Toki, voihan täältä poistaa itsensäkin, minäkin. :)

No taas meni toisin, kuin tarkoitin, mutta tuskinpa tänne tulee tunkua. ;))

• meeriamanda
        ap. kirjoitti:

Kun en ole ´nörtti´ mut senverran kuusalla, et tavallaan pakotetaan nyt lukemaan tuolla kutista komennollakin enempi... eikö tuota tulosta ja nyt palattiin siihen mihin se ensin laitettiinkin... vaan sai niin paljon rutinaa et antoivat ton Kutista ..mahdollisuuden..

Voi toki poistua, mut miksi? Poistakoot...ja ip- osaan kyllä vaihtaa et pääsisin kertomaan miksi olen poissa. Laittakoot pakko rekkautumisen jos ei muu auta, 5 euron näppäilijä tekee satasen vahingon! ohjelmoinnissakin :))

Tämä aloittajalle.

• henrjii

Joo juu, mäkin katselin, ja ihmettelin, en keksi muuta kuin käsipelillä keskustelu kerralla, sulje osiosta

• ap.

@ henrjii, hän on aina niin oikeassa.

Harjoitellaan.

• ap.

@ Meeriamanda.

Tietokonetta olen käyttänyt todella kauan,
      työssäni jo muinoin, kotonani ikiajat.
      Kuten varmasti monet muutkin.
      Palstoilla täällä olen ollut joitakin vuosia.
      Ihmettelen, miksi hyvä piti mennä muuttamaan.
      Mutta, asiahan on ylläpidon viisaaksi näkemänsä?

Pakkorekkautuminen kai veisi viimeisetkin kalat vedestä?
      Kävijämäärän maksimointi on mainostajien ainut päämäärä.
      Ihan en kaikkea ymmärtänyt, mutta haitanneeko se? :))

• Mulla ne on kutistettu, niinkun aina laitoin sen kutistuksen.
      En koskaan tykännyt kun ne oli levällään kun Jokisen eväät.
      Mulla on kaikki nyt niinkun pitää.

• meeriamanda

Tulisilla.... sitä ei nyt vaan ole enää laisinkaan...ei Firellä eikä Expolla.

• meeriamanda kirjoitti:

Tulisilla.... sitä ei nyt vaan ole enää laisinkaan...ei Firellä eikä Expolla.

Mutta jos nää mulla pysyy kutistettuna niin "ei haittaa".
        Vasta jos ne taas mulla leviää niin sitten valitan :)

• ap.

@ tulisilla

Millähän konstin ne kutistat? Kun minulla ei ole enää kutistajaa?
      Vai onko voinut entinen kutistus jäädä päälle?

• Kun nyt en oikein ymmärrä, mulla ne on kutistettuna olleet koko ajan.

• ap.
        tulisilla kirjoitti:

Kun nyt en oikein ymmärrä, mulla ne on kutistettuna olleet koko ajan.

Josko poista, poista kutsut - hetkellä olevuus on jäänyt pysyväksi.

Josko ylläpito jossain, joillekin tärkeille kertoo pulman vastauksen? ;))

Minulla ei todellakaan näy toimintoa.

Itse vain erityishaeskeluissa olen ottanut toiminnon käyttöön.

• ap. kirjoitti:

Josko poista, poista kutsut - hetkellä olevuus on jäänyt pysyväksi.

Josko ylläpito jossain, joillekin tärkeille kertoo pulman vastauksen? ;))

Minulla ei todellakaan näy toimintoa.

Itse vain erityishaeskeluissa olen ottanut toiminnon käyttöön.

Nää on niitä kummallisuuksia täällä että aina täytyy muuttaa.
        Ne oikein nauttii siitä kun saavat tehdä muutoksia, ja varsinkin kaiken sekaisin.
        Ei mullakaan näy sitä toimintoa kun nyt katselin, mutta en olis edes huomannut koko asiaa kun en sitä tarvinnut.
        Kun mulla on kotistettuna nää viestit.

• ap.
        tulisilla kirjoitti:

Nää on niitä kummallisuuksia täällä että aina täytyy muuttaa.
        Ne oikein nauttii siitä kun saavat tehdä muutoksia, ja varsinkin kaiken sekaisin.
        Ei mullakaan näy sitä toimintoa kun nyt katselin, mutta en olis edes huomannut koko asiaa kun en sitä tarvinnut.
        Kun mulla on kotistettuna nää viestit.

Jospa, ken tietää, tämä on alku paremman, meidän muurahaisten ansaitseman? :))
        Minusta on nykyisin pitkässä ketjussa ollut vaikeaa, liian hankalaa, etsiä kuka sanoi kelle, ja mitä.
        Se on sangen ikävää, koska uskon jokaisen haluavan tulla nähdyksi ja kuulluksi.
        Jokaisella on sama äänioikeus, pitäisi olla myös lukuoikeus.

• ap.

Josko peukuttaja imisi omaansa.
      Aika naurettavaa peukuttaa, jos peukku pamahtuu ulos suusta.

Mitä muuten ajattelette peukuista?
      Itse näen ne surullisten ainoiksi ilmisyiksi.
      Ihan turhaa, kun yleensä nicci ne saa.
      Ihan turhaa, kun on vaikea ajatella, liekö se muiden syy?

• Löysin tämän suolen omilta sivuilta tänään.

Hei!

Kiitos hyvästä huomiosta! Viestiketjujen avaamisen ja sulkemisen mahdollistava toiminto on tosiaan ollut hetkellisesti pois käytöstä. Tämä johtuu palveluissa tehtävistä päivitystöistä. Toiminto pyritään palauttamaan käytettäväksi mahdollisimman pian.

Aurinkoisin terveisin,
      Mari
      Suomi24

• meeriamanda

no tulihan se vastaus... ja nyt TOIMII kutista -toiminto. :)

• meeriamanda kirjoitti:

no tulihan se vastaus... ja nyt TOIMII kutista -toiminto. :)

No katohan..aamulla sitä ei vielä näkynyt. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      198
      2283
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1557
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      133
      1213
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      281
      994
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      896
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      892
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      268
      856
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe