Uskovaiset jotka vastustavat eutanasiaa pyrkivät leimaamaan eutanasia semmoiseksi että naurava psykopaattinen viherpiiperövasemmistolainen hakkaa sängyssä makaavaa potilasta vesurilla päähän surmaten tämän vastoin tahtoansa.
Ja tuommoisten kanssako pitäisi sitten yrittää keksustella asioista.
Uskopvaisten luotsaama mielikuva eutanasiasta
6
102
Vastaukset
Nyt repesin :-)
Karikatyyrisi ei ole edes kunnolla karikatyyri. Karjalohjan seurakunnan kirkkoherra on pannut asiassa parhaan osaamisensa peliin:
Vihreät armomurhaajat http://www.karjalohjanseurakunta.fi/?sid=1
Asuin aikoinani tuolla ja kyseinen Linnavirta on aina ollut tunnettu railakkaasta kantaaottavuudesta, mutta nyt on kirkkoherralta karannut mopo käsistä. Ja lapaset.- O'ou
"Nyt nuo onnettomat ovat valmiita tappamaan kaikki tuottamattomat suomalaiset, jotka eivät äänestä vihreitä. Luvassa on paljon vanhusten murhia, jotka dementiassaan sanovat sekavan sanan. Se tulkitaan pyynnöksi armomurhaan. Kehitysvammaiset, monet yhteiskunnasta syrjäytyneet, oikeat työttömät ovat myös vaaravyöhykkeessä."
Ei noiden uskolla päänsä sekoittaneiden tosi hihhulien mielipuolisuutta voi edes näköjään liioitella. - dtykdtyk
Toi on sitä luokkaa toi teksti, että poliisille ilmoittaminen ei olisi ylireagointia! Vaikka itse en ihan pienestä lähtis poliisinpuheille niin tässä sitä voisi mielestäni tuon hyökkäyksen kohteet harkita.
- spällymälöö
Ilmoitin poliisille. Kirkkoherran vakanssi toimii raskauttavana asianhaarana; siinä virassa olisi syytä miettiä kahdesti ennen kuin kirjoittaa.
- omaan nilkkaan
Eropiikkiä, eropiikkiä...
- qupra
Erotkaa paskapuljusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582343Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 64782
- 55773
- 24765
- 46736
- 60713
- 10708
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68663