Olen kasvattanut amppelitomaatin taimia ja nyt olisi aika laittaa ne ulos kasvamaan ja rönsyämään astiasta alaspäin. Kysyn että montako tainta voin laittaa samaan amppeliin? Onko se vain yksi?
Amppelitomaatti
23
1
548
Vastaukset
- s8i3n69i
itselläni kolme per ruukku. Laitoin ruukun pohjalle hiven multaa ja hiven kanankakkarakeita ja taas multaa ja sitten taimet. Eli amppeli puolillaan multaa. Sitten kun kasvoivat niin lisäsin kanankakkaa ja multaa. Näin jatkoin kunnesruukku täynnä. En tiedä mikä on oikeaoppinen mutta tämän tein koska kananpaska haisee sisällä jos lisään sitä mullan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306