pillun raikastin

Tapani.Kans

moi
mistä voisi ostaa pillun raikastimen.
Mun emäntä tykkään, kun sen pillua nuolee.
ainoa miinus on, että sen pillu haisee pahalle

Olen yrittänyt laittaa nenän tukkoon ja sitten nuolla ei autta.
viimeksi oli haju kuusi vieressä. ei mitään apua

eilen yritin mython suussa ei mitään apua

emäntä pesi mäntysuovalla värkin ei mitään apua

auttakaa

10

406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi.Pe

      hiero valkosipulia pilluun, niin ei enää haise

      • kreivi Dracula

        Ei valkosipulia pilluun kiitos.


    • Dr. Make

      Tämä toimii..laitat vaimosi pyöräilemään kesämekossa ilman pikkuhousuja niin kyllä tuuletus pelaa ja mäntysuopa tulisi vaihtaa muuhun koska mäntysuovan rippeiden jäädessä pimperoon alkaa "käymisprosessi" joka on suhteessa lämpötilaan ja kosteuteen.

      On myös sellainen konsti olemassa että harjoittelee ennalta ja kasvattaa sietokykyä,tuotteita löytyy >> http://www.vulva-original.com/

    • Ei sellaista ole olemaassakaan. Pese pillusi tarkemmin niin haju ainakin vähenee, jos ei häviä.

    • Herr Lederhose

      Joillakin naisilla pillu vaan haisee pahalle. Ei omankaan naiseni värkin haistelu mitään herkkua ole, varsinkaan ovulaation aikaan. Toisaalta mulla on ollut aivan huumaanvan tuoksuisia naisia ja jopa lähes hajuttomia ja mauttomia. Kaikkea ei voi saada. Itse ajattelin ostaa sinkkipastaa lomareissulle, kun on taas ovulaatiopäivät tiedossa. Nainen on lähes nymfomaani silloin, mutta se haju vie omat halut.

    • pyykkipoikaukkeli

      Ootko koittanut laittaa pyykkipoikaa nokkaan?

    • SportMM

      Käske akkas syödä terveellisesti ja juoda vähintään 1 l vettä päivässä. Ei oo pahan hajusesta pillusta tietookaan.

    • jikuyjkg

      Jos ei syö lihaa,ei pillu haise.

    • Nainen vastaa

      Suosittelen emännällesi maitohappobakteereja. - LactalBalance tai Gynolact tai vastaavia viikon kuuri emättimeen laittaen ja raikastuu varmasti :)

    • Kokemusta on..

      Sano vaimolle että laittaa semmosen wc-pytyn raikastimen sinne, antaa sen tuuletella siellä vähän aikaa, niin on raikas tuoksu ainakin puolisen tuntia. Tai sitten sumuta sinne ilmanraikastina. Se kyllä välillä kirvelee, mutta hajua ei haista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      342
      1846
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      86
      1711
    3. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      473
      1605
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1513
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      88
      1405
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      393
      1333
    7. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1280
    8. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      178
      1269
    9. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      39
      1114
    10. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      252
      1103
    Aihe