Jumalaton hotelli

"170 Raamattua jää tulematta Jyväskylän Lutakkoon valmistuvaan uuteen hotelliin. Raamatun ja hotellihuoneen liitto on yli satavuotias, mutta kesäkuussa avautuvassa Sokos Hotel Paviljongissa yöpöydän laatikot jäävät tyhjiksi. Raamattua ei tilata myöskään vastaanottoon."

"Raamattujen sijaan uuden Sokos Hotel Paviljongin hotellihuoneissa panostetaan muun muassa tietotekniikkaan. Huoneissa on langaton verkkoyhteys, ja lisäksi taulutelevision voi valjastaa näytöksi omalle älypuhelimelleen tai läppärilleen."

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lutakon-hotelliin-ei-tule-raamattuja-eika-koraaneja/1185730


Eivät onneksi kaikki ole lähteneet uskonkuntia nöyristelevälle tielle.

7

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Niinno... uutinen on päivätty 13. 4. ja tuon jälkeenhän kyseinen hotelli päätti muuttaa kantaansa. Ei niitä silti siellä(kään) kukaan ikinä lue. Olen yöpyillyt tämän maan hotelleissa pari vuosikymmentä melkeinpä työkseni ja joka kerta liimannut huoneen piplian sivuja kasapäin yhteen tai muuten vandalisoinut kirjaa. Aina kun tulee uudelleen huoneeseen jossa on ennenkin ollut, ovat ne raamatut ihan samassa kunnossa pöytälaatikoissaan. Jos törmäätte hotellihuoneessanne raamattuun, jonka sivuja ei saa irti toisistaan itse pääperkelekään (sic), voitte kiittää minua... Tai on kai meitä muitakin, huonotapaisia ja mistään piittaamattomia irvileukapakanoita :)


      • ...


      • ...
        atac kirjoitti:

        Ei peli ole kokonaan menetetty. Mikäli hän pysyy sanojensa takana. Ja ottaisi tosiaan myös muut uskonnolliset teokset Hotelliin. Jota pidän kyllä epätodenäköisenä, että ähn todella niin tekisi.

        Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.

        ''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''


        Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.


      • ... kirjoitti:

        Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.

        ''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''


        Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.

        Pitää siis etsiä sellaisia uskonnollisia teoksia jotka kieltävät kaikki muut jumalat piatsi omansa.

        "Ei ole muita jumalia kuin Allah"

        http://memepics.com/wp-content/uploads/2012/01/religion-pidgeon-proof-god-doesnt-exist.jpg


      • ikuinen kidutus
        ... kirjoitti:

        Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.

        ''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''


        Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.

        Tuo on aina ollut kristittyjen käsitys uskonnonvapaudesta - usko kuten me käskemme ja määräämme ja pakotamme, tai kidutamme sinua ja tapamme sinut, minkä jälkeen sinua vielä kidutetaan ikuisesti helvetin tulijärvessä.

        Siinä tiivistyykin niin hyvin koko rakkauden uskonnon kaunis lähimmäisenrakkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe