Jumalaton hotelli

"170 Raamattua jää tulematta Jyväskylän Lutakkoon valmistuvaan uuteen hotelliin. Raamatun ja hotellihuoneen liitto on yli satavuotias, mutta kesäkuussa avautuvassa Sokos Hotel Paviljongissa yöpöydän laatikot jäävät tyhjiksi. Raamattua ei tilata myöskään vastaanottoon."

"Raamattujen sijaan uuden Sokos Hotel Paviljongin hotellihuoneissa panostetaan muun muassa tietotekniikkaan. Huoneissa on langaton verkkoyhteys, ja lisäksi taulutelevision voi valjastaa näytöksi omalle älypuhelimelleen tai läppärilleen."

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lutakon-hotelliin-ei-tule-raamattuja-eika-koraaneja/1185730

Eivät onneksi kaikki ole lähteneet uskonkuntia nöyristelevälle tielle.

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Niinno... uutinen on päivätty 13. 4. ja tuon jälkeenhän kyseinen hotelli päätti muuttaa kantaansa. Ei niitä silti siellä(kään) kukaan ikinä lue. Olen yöpyillyt tämän maan hotelleissa pari vuosikymmentä melkeinpä työkseni ja joka kerta liimannut huoneen piplian sivuja kasapäin yhteen tai muuten vandalisoinut kirjaa. Aina kun tulee uudelleen huoneeseen jossa on ennenkin ollut, ovat ne raamatut ihan samassa kunnossa pöytälaatikoissaan. Jos törmäätte hotellihuoneessanne raamattuun, jonka sivuja ei saa irti toisistaan itse pääperkelekään (sic), voitte kiittää minua... Tai on kai meitä muitakin, huonotapaisia ja mistään piittaamattomia irvileukapakanoita :)

• ...

• ...
        atac kirjoitti:

Ei peli ole kokonaan menetetty. Mikäli hän pysyy sanojensa takana. Ja ottaisi tosiaan myös muut uskonnolliset teokset Hotelliin. Jota pidän kyllä epätodenäköisenä, että ähn todella niin tekisi.

Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.

''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''

Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.

• ... kirjoitti:

''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''

Pitää siis etsiä sellaisia uskonnollisia teoksia jotka kieltävät kaikki muut jumalat piatsi omansa.

"Ei ole muita jumalia kuin Allah"

http://memepics.com/wp-content/uploads/2012/01/religion-pidgeon-proof-god-doesnt-exist.jpg

• ikuinen kidutus
        ... kirjoitti:

Tuo on aina ollut kristittyjen käsitys uskonnonvapaudesta - usko kuten me käskemme ja määräämme ja pakotamme, tai kidutamme sinua ja tapamme sinut, minkä jälkeen sinua vielä kidutetaan ikuisesti helvetin tulijärvessä.

Siinä tiivistyykin niin hyvin koko rakkauden uskonnon kaunis lähimmäisenrakkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      143
      3826
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      129
      2603
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2198
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      33
      2077
    5. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1648
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      32
      1624
    7. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1610
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      32
      1064
    9. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      93
      1022
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      64
      956
    Aihe