Jumalaton hotelli

"170 Raamattua jää tulematta Jyväskylän Lutakkoon valmistuvaan uuteen hotelliin. Raamatun ja hotellihuoneen liitto on yli satavuotias, mutta kesäkuussa avautuvassa Sokos Hotel Paviljongissa yöpöydän laatikot jäävät tyhjiksi. Raamattua ei tilata myöskään vastaanottoon."

"Raamattujen sijaan uuden Sokos Hotel Paviljongin hotellihuoneissa panostetaan muun muassa tietotekniikkaan. Huoneissa on langaton verkkoyhteys, ja lisäksi taulutelevision voi valjastaa näytöksi omalle älypuhelimelleen tai läppärilleen."

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lutakon-hotelliin-ei-tule-raamattuja-eika-koraaneja/1185730

Eivät onneksi kaikki ole lähteneet uskonkuntia nöyristelevälle tielle.

7

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Niinno... uutinen on päivätty 13. 4. ja tuon jälkeenhän kyseinen hotelli päätti muuttaa kantaansa. Ei niitä silti siellä(kään) kukaan ikinä lue. Olen yöpyillyt tämän maan hotelleissa pari vuosikymmentä melkeinpä työkseni ja joka kerta liimannut huoneen piplian sivuja kasapäin yhteen tai muuten vandalisoinut kirjaa. Aina kun tulee uudelleen huoneeseen jossa on ennenkin ollut, ovat ne raamatut ihan samassa kunnossa pöytälaatikoissaan. Jos törmäätte hotellihuoneessanne raamattuun, jonka sivuja ei saa irti toisistaan itse pääperkelekään (sic), voitte kiittää minua... Tai on kai meitä muitakin, huonotapaisia ja mistään piittaamattomia irvileukapakanoita :)

• ...

• ...
        atac kirjoitti:

Ei peli ole kokonaan menetetty. Mikäli hän pysyy sanojensa takana. Ja ottaisi tosiaan myös muut uskonnolliset teokset Hotelliin. Jota pidän kyllä epätodenäköisenä, että ähn todella niin tekisi.

Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.

''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''

Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.

• ... kirjoitti:

''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''

Pitää siis etsiä sellaisia uskonnollisia teoksia jotka kieltävät kaikki muut jumalat piatsi omansa.

"Ei ole muita jumalia kuin Allah"

http://memepics.com/wp-content/uploads/2012/01/religion-pidgeon-proof-god-doesnt-exist.jpg

• ikuinen kidutus
        ... kirjoitti:

Tuo on aina ollut kristittyjen käsitys uskonnonvapaudesta - usko kuten me käskemme ja määräämme ja pakotamme, tai kidutamme sinua ja tapamme sinut, minkä jälkeen sinua vielä kidutetaan ikuisesti helvetin tulijärvessä.

Siinä tiivistyykin niin hyvin koko rakkauden uskonnon kaunis lähimmäisenrakkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      143
      8043
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      46
      4553
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      50
      4135
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      422
      2139
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1870
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1508
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      201
      1355
    9. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      18
      1345
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1217
    Aihe