"170 Raamattua jää tulematta Jyväskylän Lutakkoon valmistuvaan uuteen hotelliin. Raamatun ja hotellihuoneen liitto on yli satavuotias, mutta kesäkuussa avautuvassa Sokos Hotel Paviljongissa yöpöydän laatikot jäävät tyhjiksi. Raamattua ei tilata myöskään vastaanottoon."
"Raamattujen sijaan uuden Sokos Hotel Paviljongin hotellihuoneissa panostetaan muun muassa tietotekniikkaan. Huoneissa on langaton verkkoyhteys, ja lisäksi taulutelevision voi valjastaa näytöksi omalle älypuhelimelleen tai läppärilleen."
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/lutakon-hotelliin-ei-tule-raamattuja-eika-koraaneja/1185730
Eivät onneksi kaikki ole lähteneet uskonkuntia nöyristelevälle tielle.
Jumalaton hotelli
7
121
Vastaukset
- -
Niinno... uutinen on päivätty 13. 4. ja tuon jälkeenhän kyseinen hotelli päätti muuttaa kantaansa. Ei niitä silti siellä(kään) kukaan ikinä lue. Olen yöpyillyt tämän maan hotelleissa pari vuosikymmentä melkeinpä työkseni ja joka kerta liimannut huoneen piplian sivuja kasapäin yhteen tai muuten vandalisoinut kirjaa. Aina kun tulee uudelleen huoneeseen jossa on ennenkin ollut, ovat ne raamatut ihan samassa kunnossa pöytälaatikoissaan. Jos törmäätte hotellihuoneessanne raamattuun, jonka sivuja ei saa irti toisistaan itse pääperkelekään (sic), voitte kiittää minua... Tai on kai meitä muitakin, huonotapaisia ja mistään piittaamattomia irvileukapakanoita :)
Ei ainakaan mitä tuosta päivitetympää sivua luin. Hotelli pysyi kannassaan.
Koska muuten hotellihuoneisiin olisi pitänyt hyväksyä myös muiden uskontojen kirjat.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/hotellin-raamattukiellosta-valtava-poru/1186314- ...
atac kirjoitti:
Ei ainakaan mitä tuosta päivitetympää sivua luin. Hotelli pysyi kannassaan.
Koska muuten hotellihuoneisiin olisi pitänyt hyväksyä myös muiden uskontojen kirjat.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/hotellin-raamattukiellosta-valtava-poru/118631416.04-2012
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/raamatut-tulevat-sittenkin-paviljongin-hotellihuoneisiin/1186628 ... kirjoitti:
16.04-2012
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/raamatut-tulevat-sittenkin-paviljongin-hotellihuoneisiin/1186628Ei peli ole kokonaan menetetty. Mikäli hän pysyy sanojensa takana. Ja ottaisi tosiaan myös muut uskonnolliset teokset Hotelliin. Jota pidän kyllä epätodenäköisenä, että ähn todella niin tekisi.
- ...
atac kirjoitti:
Ei peli ole kokonaan menetetty. Mikäli hän pysyy sanojensa takana. Ja ottaisi tosiaan myös muut uskonnolliset teokset Hotelliin. Jota pidän kyllä epätodenäköisenä, että ähn todella niin tekisi.
Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.
''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''
Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat. ... kirjoitti:
Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.
''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''
Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.Pitää siis etsiä sellaisia uskonnollisia teoksia jotka kieltävät kaikki muut jumalat piatsi omansa.
"Ei ole muita jumalia kuin Allah"
http://memepics.com/wp-content/uploads/2012/01/religion-pidgeon-proof-god-doesnt-exist.jpg- ikuinen kidutus
... kirjoitti:
Starczewski pistäisi siitäkin pystyyn mekkalan.
''Ajatusta monipuolisemmasta pyhien kirjojen valikoimasta hotellihuoneiden pöydänlaatikoissa pyöritellään useassa viestissä. Esimerkiksi Juhani Starczewski tyrmää keskustelupalstalla idean: Kantaansa hän perustelee kristinuskon kymmenestä käskystä ensimmäisellä ("Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia").''
Taas kristitty, joka haluaa määrätä miten muut elävät ja uskovat.Tuo on aina ollut kristittyjen käsitys uskonnonvapaudesta - usko kuten me käskemme ja määräämme ja pakotamme, tai kidutamme sinua ja tapamme sinut, minkä jälkeen sinua vielä kidutetaan ikuisesti helvetin tulijärvessä.
Siinä tiivistyykin niin hyvin koko rakkauden uskonnon kaunis lähimmäisenrakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
