Ehdotonta vankeutta Riihisäätiön puheenjohtajalle

Pitkään kestänyt oikeusprosessi on ohitse ja korkein oikeus on tuominnut demareita lähellä olleen ja demareita rahallisesti tukeneen Riihisäätiön entisen puheenjohtajan Toivo Kannisen 2 vuoden ja 10 kuukauden ehdottomaan vankeuteen 12 törkeästä avustuspetoksesta ja 17 törkeästä kavalluksesta.

Tässä oli kysymys sosiaalisesta asuntotuotannosta valtion tuilla ja niiden varojen väärinkäytöstä.

http://yle.fi/uutiset/riihisaation_ex-puheenjohtajalle_ehdotonta_vankeutta/6134392

En löytänyt luotettavaa lähdettä, jossa Urpilainen olisi kommentoinut Riihisäätiön lakkauttamista. Onko tällaista?

Minun mielestäni viranomaisvalvonnan resursseja pitäisi kohdistaa enemmän kaikkien sellaisten toimien valvontaan, jossa eletään valtion varojen varassa.

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Entäpä ne vaaliavustuket paikallisille vaaliehdokkaille? Ei peritätakaisin?

Lehtisen "lahjakijrat", jotka yhtiö asukkaille jakoi, ym? Palautetaano ylimääräiset vastikkeet asukkaille?

• Sosialidemokraattien vaalima sosiaalinen asuntotuotanto on kaikkea muuta kuin sosiaalista. Minusta olisi peiliin katsomisen paikka, jos markkinahintaisia vuokria tarjoavat yhteisöt saavat valtiontukea ja tekevät samalla voittoa, mitä jaetaan vaikka puolueen nokkamiehen tekemän kirjan lahjoittamiseen asukkaille. Tämä olisi kuitenkin erillisen kirjoituksen aihe.

Vaalirahoja ei takaisin palauteta eikä vastikkeita taannehtivasti alenneta. Turha toive.

• sopii hyvin

Tuomittujen kokkarien porukkaan!

• Rahhoo sossuille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163