Hitto nyt rupeaa ottamaan pannuun tämä ainainen panetus. Olen miltei onnellisesti naimisissa oleva mies ja meillä on yksi yhteinen lapsikin. Mutta mutta, seksiä en saa liitossa vaan niin tarpeeksi että jaksaisin millään tasolla olla uskollinen kumppanille. Viimeisen puolen vuoden aikana olen säätänyt ja nussinut seitsemän eri naisen kanssa, siis vaimoni lisäksi. Vaikka olisin harrastanut seksiä vaimoni kanssa viikon jokaisena iltana silti mulla pitää olla joku "säätö" päällä. Pelkään satuttavani vielä todella pahasti vaimoani jos saa tietää touhuistani, siksipä minusta on kehittynyt viimeisen päälle mestarivalehtelija. Valehtelen nykyään jopa rakkaimmille ystäville ja kavereille ihan jonninjoutavia juttuja, ehkä vaan pitääkseni sen perhoset vatsassa fiiliksen yllä. Siis nää touhuilut ei rajoitu siihen puoleen vuoteen pelkästään, vaan olen jatkanut nykyistä käytäntöä viimeiset 10-vuotta ja siihen kuulkee mahtuu monta juttua, monta "säätöö". Ja kaikki tehty emännän selän takana... Kiitos kun sai purkaa:)
Aina pettämässä
7
548
Vastaukset
- väärin12
Sinun ei pitäisi olla parisuhteessa. Tai sinun pitäisi olla sellaisessa avoimessa suhteessa, jossa voisit tapailla ketä vain. On todella väärin vaimoa kohtaan, että sinulla on lukuisia seksikkumppaneita. Se on terveysriskikin.
Mutta kyllä kai seksiaddiktiotakin hoidetaan. Koeta hankkia apua. Mene lääkäriin. - jk
vai niin
- totuus sattuu
En usko että haluat tehdä asialle mitään..:X..sä jatkat niin kauan kunnes a) vaimo heittää sut ulos(eli käry käy-onko vaimos ok kun ei tajua?) tai heppisi on pelkkä nysä ja kuolet hivin aih.loppuvaiheen keuhkokuumeseen..
Hyi vittu mikä koira.
- Ajattele!!
Paljon pahenpi on se kun vaimosi EI tiedä. Jos hän saisi tietää totuuden niin hän voisi itseään ja elämäänsä koskevat asiat päättää sen tosiasian pohjalta. Ajatteleppa sitä, Jos vaimosi tietäisi niin mahdollinen rakkaus muuttuisi vihaksi. Hän ei ehkä haluaisi elää kanssasi enää päivääkään. Mitä tuollainen elämä on?? Pelkkää valhetta. Ketä petät parhaiten? ITSEÄSI!
- Majuri Rigor
ANTEEKS MATTI MÄ PETIN SUA NAAPURIN VILLEN ISÄN KANSSA!!!!
- minä vaan
Voin kertoa, että olet jo satuttanut itseäsi ja vaimoasi. Ennuste on huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694