Anteeksi tämä viesti ei kuulu oikeastaan tälle palstalle, mutta muutakaan en Suomi24:stä löytänyt.
Olen hankkimassa ulkomailta maatilaa kesämökiksi. Siis Virosta.
Potentiaalinen käyttötilanne on, että siellä metsän keskellä saattaa tulla kettu kanavarkaisiin.
Erittäin mielelläni en kettuja kohti ampuisi, mutta jos edes sinne päin räiskin, niin on hyvä että 4,5 mm ei jää koteloitumaan ketun ihoon.
Ehkä se llainen haulipanoskin olisi hyvä. MInä en tiedä noiden aseiden lallisuudesta täällä, mutta saisin ehkä helpostikin ruutiaseenkin luvat, Ne eivät kiinnosta vaikka innttipätevyys onkin aseseppä, Jouskareissa sama juttu, en tykkää siivota jälkiä, lähinnä siis pelottelu tarkoitukseen hankkisin mahdollisimman voimakkaan tai ainaki riittävän voimakkaan ilma-aseen.
Oikeastaan kun mietin niin minullehan sopisi värikuula ase kaikkein parhaiten.
Mutta hieman vinkkejä tehokkaista ilma-aseista ja niiden hyvistä ja huonoista puolista.
Tehokkaimmat ilma-aseet
13
499
Vastaukset
- 65260+
siis yli 200 ms impulla ei tietenkään saa ees säikytellä mut jos joku sellane 160ms 200ms imppu ois hyvä niit saa jollain 50€ iskän kaa ammutaan kanadan hanhia niillä (säikytetään siis). kärkkäiseltä luulis saavan oikeestaan saa koska me ostettiin just sieltä mut siel myydään 50€ sellane en tiiä kuinka tehokas imppu varmaan säikyttelyyn hyvä. p.s mee tonkimaan eko roskeja ja sellasii sielt luulis löytävän imppuja :D iskä löysi yhen.
Siis etsit ketun pelotteluun airsoft asetta?
- grathyjulioiythgfrd
Suosittelisin starttipistoolia kuulostaa 9mm pistoolilta, ja niihin ei tarvi lupia!
Jos nyt ilmakiväärejä meinaat niin parhaimpia ovat daystaten korkeapaine vehkeet tehot on jtn 1200fps ja Gamo on myös toinen hyvä. Daystaten ilmakot on pirun tarkkoja. et jos jtn ilmakkoo meinaat niin rekisteröidy tänne ja ota yhteyt viestil tääl
- trol
joo osta gamon ne on parhait mul on big cat gamo 1250fps
- TYHMÄ
pALJON 7500 FPS ON M/S?
- hikke
N. 2286 m/s :)
- :-D
Emmuuist
- r4nd0m
Toi olis ihan perus:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280305.html - CAMO:)
OSTA TOI CAMON BIG GAT 1200 LÄHÖT NOIN 320m/s
- sdpo
Osta airsoft ase se tuntuu ketuissa mutta ei tapa niit (ainakin luulen)
- jyea
Eläinten kidutusta. Ei näin.
- Anonyymi
*skull emoji* dumbass *cry laughing emoji* *cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673