Luemme viittaukset niihin: Job 38:32-33
32. Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa?
33. Tunnetko taivaan lait, tahi sinäkö säädät, miten se maata vallitsee?
Mielestäni jakeissa viitataan siihen, että noilla Eläinradan tähdillä on tietty 'valta-asema' ja vaikutusta siihen, mitä tapahtuu maan päällä.
Löydämme myös 'Deboran voittolaulusta' viittauksen 'tähtien' merkitykseen Israelin saamaan voittoon vihollisistaan nähden. Luemme: Tuom.5:20
"Tähdet taivaalta kävivät sotaa, radoiltaan ne sotivat Siiseraa vastaan."
Miten sinä ymmärrät nuo Tanakh'in kohdat?
(Huomaa, etten kysy, että miten sinä olet kuullut rabbien selittävän ne, vaan kysyn juuri sinun omaa käsitystäsi niistä)
Tässä lopuksi linkki keskusteluun aiheesta, koskien Messias-ennustusta Messiaan syntymän ajankohdasta Eläinradan tähtikuvioiden merkeissä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10666102#comment-55373175
Eläinradan tähtikuvioiden merkityksestä
33
244
Vastaukset
- profetiaproffa
Seulaset tähdistössä on seitemän tähteä ja ne sijaitsevat härän tähdistössä. Muistaakseni niin on kerrottu, että Jumala on luonut seulaset kunniakseen. Härkä on myös tähdistö, joka symboloi Jumaluutta.
Jeesuksen syntymäaikana auringon päällä oli neitsyen tähtikuvio. Tuosta on Johanneksen ilmestyksen 12:1 kohdassa selvä kuvaus.
Juuri nyt on auringon päällä seulaset tähtikuvio http://keskustelu.suomi24.fi/node/10666102/#comment-55304182
Näitä tähtiä ei voi tulkita muu, kuin Jumala itse. Mutta tuossa siteeraamassasi Raamatun kohdassa on mainittu lasten johdattaminen. Voisikos tuo tarkoittaa tempausta? En tiedä.
Minulla oli suuri kunnia saada olla yhteydessä erääseen Jumalan tosi profeettaan. Kyselin tästä toisesta profeetasta, joka puhuu myös näistä taivaan kappaleista ja hän vahvisti tämän naisen olevan Jumalan tosi profeetta. Tämä ei tullut minulle yllätyksenä, mutta tuo oli vahva merkki asiasta: http://www.youtube.com/user/777aej/videosSeulaset saattaa todellakin viitata profeetallisesti Adonai Yeshuan Uuden ja Vanhan Liiton valittuihin eli ylöstemmattaviin!
Mitä tulee niihin, jotka YHWH Elohim on kunniakseen luonut, niin tässä on jae siitä: Jer. 13:11
"Sillä niinkuin vyö liittyy miehen kupeisiin, niin minä liitin koko Israelin heimon ja koko Juudan heimon itseeni, sanoo YHWH, että se olisi minun kansani, minulle kunniaksi, ylistykseksi ja kirkkaudeksi; mutta he eivät totelleet."
Myös seuraavat YHWH Elohim on kunniakseen luonut:
5.Moos. 33:3
"Hän (YHWH Elohim) rakastaa kansoja; KAIKKI NIIDEN PYHÄT ovat sinun kädessäsi. He asettuvat sinun jalkojesi juureen, ottavat oppia sinun sanoistasi."
Koska Israel ei muinoin kansana totellut Luojaansa, niin tämä päätti kerätä nöyrät ja kuuliaiset yksilöt kaikista kansoista (Israel mukaanlukien) ja muodostaa meistä pappisvaltakunnan omalle Nimelleen ja Hän on niin tehnytkin liki 2000 vuoden ajan.
Mulle Adonai Yeshua avasi Pyhän Hengen kautta jo kauan sitten, että Ilm. 12:1-5 tarkoittaa ylöstemmattavien joukkoa juuri ennen ihmiskunnan historian pahimman tyrannin valtaannousua maan kansoja hallitsemaan.
- Kyseinen kohta ei mielestäni viittaa Adonai Yeshuan ihmiseksi syntymiseen, koska Ilmestyskirjan alussa mainitaan tuon kirjan kertovan tapahtumista, jotka tulevat pian tapahtumaan. Adonai Yeshua oli taistellut, voittanut ja noussut ylös taivaaseen jo ennen Ilmestyskirjan kirjoittamisen aikaa.
Mitä tämän ajan profeettoihin tulee, olen heidän suhteensa äärimmäisen varovainen, sillä Adonai Yeshuaa lainatakseni: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä, sillä moni tulee minun Nimessäni, enkä minä ole heitä lähettänyt!"
...ja... "Monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan ja he eksyttävät monta."
Adonai Yeshuan mukaan väärät profeetat julistavat väärää sanomaa ja tekevät Hänen Nimessään suuria tunnustekoja, joiden avulla he eksyttävät ihmiset totuudesta! (Matt. 7:21-23)
Täällä Turussakin on 'naisprofeetta' ja ehkä muitakin, joiden kautta on tapahtunut tunnustekoja ja silti he opettavat aivan eri sanomaa kuin apostolit muinoin! He eivät opeta aidon parannuksenteon välttämättömyyttä ja uskovien upostuskasteelle menon tarpeellisuutta syntien anteeksisaamiseksi. (Ap.t. 2:38-39)
On hyvä huomioida se seikka, että nykyäänkin ne samat tietäjähenget ovat täällä ihmisten keskuudessa, joista yhden apostoli Paavali muinoin karkoitti eräästä palvelijattaresta. Kyseessä oli yksi pahimman luokan demoneista! Tuollaiset tietäjähenget tietävät paljon myös tulevista asioista, mutta he ovat saanet tietonsa pimeyden henkiruhtinaalta. Tuollaiset demonit asettuvat mielellään sellaisiin sananjulistajiin, etenkin naisiin, jotka tahtovat korottaa itsensä muiden uskovien yläpuolelle.
Olen nähnyt monen entisen palavan kristityn tulleen eksytetyksi nimenomaan ihmisten jalustalle korottaman väärän ja ilmeisiä tunnustekoja tehneen profeetan kautta. Nuo eksytetyt ovat vielä vuosikymmenten jälkeenkin eksyksissä!
Tästä syystä Adonai Yeshua ei antanut noita varoituksia heti alusssa opetuslapsilleen, ennen kuin alkoi puhua muista maailmanaikakauden loppuun liittyvistä tapahtumista. Aluksi annetut varoitukset ovat kaikkein tärkeimmät!
Katson antamasi linkit ja kommentoin niitä käytyäni ensin Samppalinnassa saunomassa, uimassa ja ottamassa aurinkoa!
Siihen saakka tsau!- profetiaproffa
Yakov kirjoitti:
Seulaset saattaa todellakin viitata profeetallisesti Adonai Yeshuan Uuden ja Vanhan Liiton valittuihin eli ylöstemmattaviin!
Mitä tulee niihin, jotka YHWH Elohim on kunniakseen luonut, niin tässä on jae siitä: Jer. 13:11
"Sillä niinkuin vyö liittyy miehen kupeisiin, niin minä liitin koko Israelin heimon ja koko Juudan heimon itseeni, sanoo YHWH, että se olisi minun kansani, minulle kunniaksi, ylistykseksi ja kirkkaudeksi; mutta he eivät totelleet."
"Hän (YHWH Elohim) rakastaa kansoja; KAIKKI NIIDEN PYHÄT ovat sinun kädessäsi. He asettuvat sinun jalkojesi juureen, ottavat oppia sinun sanoistasi."
Koska Israel ei muinoin kansana totellut Luojaansa, niin tämä päätti kerätä nöyrät ja kuuliaiset yksilöt kaikista kansoista (Israel mukaanlukien) ja muodostaa meistä pappisvaltakunnan omalle Nimelleen ja Hän on niin tehnytkin liki 2000 vuoden ajan.
Mulle Adonai Yeshua avasi Pyhän Hengen kautta jo kauan sitten, että Ilm. 12:1-5 tarkoittaa ylöstemmattavien joukkoa juuri ennen ihmiskunnan historian pahimman tyrannin valtaannousua maan kansoja hallitsemaan.
- Kyseinen kohta ei mielestäni viittaa Adonai Yeshuan ihmiseksi syntymiseen, koska Ilmestyskirjan alussa mainitaan tuon kirjan kertovan tapahtumista, jotka tulevat pian tapahtumaan. Adonai Yeshua oli taistellut, voittanut ja noussut ylös taivaaseen jo ennen Ilmestyskirjan kirjoittamisen aikaa.
Mitä tämän ajan profeettoihin tulee, olen heidän suhteensa äärimmäisen varovainen, sillä Adonai Yeshuaa lainatakseni: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä, sillä moni tulee minun Nimessäni, enkä minä ole heitä lähettänyt!"
...ja... "Monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan ja he eksyttävät monta."
Adonai Yeshuan mukaan väärät profeetat julistavat väärää sanomaa ja tekevät Hänen Nimessään suuria tunnustekoja, joiden avulla he eksyttävät ihmiset totuudesta! (Matt. 7:21-23)
Täällä Turussakin on 'naisprofeetta' ja ehkä muitakin, joiden kautta on tapahtunut tunnustekoja ja silti he opettavat aivan eri sanomaa kuin apostolit muinoin! He eivät opeta aidon parannuksenteon välttämättömyyttä ja uskovien upostuskasteelle menon tarpeellisuutta syntien anteeksisaamiseksi. (Ap.t. 2:38-39)
On hyvä huomioida se seikka, että nykyäänkin ne samat tietäjähenget ovat täällä ihmisten keskuudessa, joista yhden apostoli Paavali muinoin karkoitti eräästä palvelijattaresta. Kyseessä oli yksi pahimman luokan demoneista! Tuollaiset tietäjähenget tietävät paljon myös tulevista asioista, mutta he ovat saanet tietonsa pimeyden henkiruhtinaalta. Tuollaiset demonit asettuvat mielellään sellaisiin sananjulistajiin, etenkin naisiin, jotka tahtovat korottaa itsensä muiden uskovien yläpuolelle.
Olen nähnyt monen entisen palavan kristityn tulleen eksytetyksi nimenomaan ihmisten jalustalle korottaman väärän ja ilmeisiä tunnustekoja tehneen profeetan kautta. Nuo eksytetyt ovat vielä vuosikymmenten jälkeenkin eksyksissä!
Tästä syystä Adonai Yeshua ei antanut noita varoituksia heti alusssa opetuslapsilleen, ennen kuin alkoi puhua muista maailmanaikakauden loppuun liittyvistä tapahtumista. Aluksi annetut varoitukset ovat kaikkein tärkeimmät!
Katson antamasi linkit ja kommentoin niitä käytyäni ensin Samppalinnassa saunomassa, uimassa ja ottamassa aurinkoa!
Siihen saakka tsau!On hyvin tavallista, että Raamatussa jollakin kohdalla on kaksi merkitystä. Myös moni Raamatun historiallinen tapahtuma toistaa itseään, kuten apostolien teot kirja toistaa tarinan ihan kohta.
Johanneksen ilmestyksessä kirjeet seurakunnille olivat oikeita kirjeitä heille ja sen lisäksi kirjeissä kerrotaan parin tuhannen vuoden ajalta seurakuntien eri vaiheet. Nyt elämme Filadelfian ja Laodikean seurakuntien aikaa.
Ymmärrän, että haluat olla varovainen profeettojen kohdalla. Ihan samalla tavalla voisin kysellä sinultakin, että mitä Pyhä Henki sinulle olisi sanonut. Kuitenkin osaan koetella näitä ja väittämäsi on yhdenmukainen profetta Melissa Möllerin välittämän Jumalan julkaisun kanssa. Sivut 33-37 http://www.smashwords.com/books/download/118176/1/latest/0/0/the-exodus.pdf Ylhäältä uudesti syntynyt kristitty tuntee Paimenensa äänen.
Niin kerroit turkulaisesta naisprofeetasta. Taisit viitata Tuula Ekbomiin Ilpoisten piiristä. En ole käynyt heidän tilaisuuksissa, mutta ymmärrän pointtisi.
Johanneksen ilmestyksen 12:1 kerrotaan Jeesuksen tarkka syntymähetki Rosh Hashanahin aikana 11.9. 3 ekr sekä myös viiden viisaan neitsyen eli Filadelfian seurakunnan (ilm.3) pelastaminen antikristuksen alta.
Tässä on kolme erittäin merkittävää tämän ajan profeettaa. Kun luet Jumalan viestejä, niin sinun pitäisi tuntea Herra tekstien kautta (voi olla, että aikamme loppuu ennen kuin olet ehtinyt kahlaamaan nämä ;-D ):
USA:lainen
http://www.youtube.com/user/777aej
Belgialainen
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=1_5_2012
Etelä-Afrikkalainen
http://www.smashwords.com/profile/view/createHisImage - .
Yakov kirjoitti:
Seulaset saattaa todellakin viitata profeetallisesti Adonai Yeshuan Uuden ja Vanhan Liiton valittuihin eli ylöstemmattaviin!
Siihen saakka tsau!Höpönhöpö paskaa kuten koko raamattusikin.
Luulisi aikuisella miehellä olevan parempaakin tekemistä kuin "aku ankan"lukeminen, mutta yksinäisyys tekee pöllöksi. profetiaproffa kirjoitti:
On hyvin tavallista, että Raamatussa jollakin kohdalla on kaksi merkitystä. Myös moni Raamatun historiallinen tapahtuma toistaa itseään, kuten apostolien teot kirja toistaa tarinan ihan kohta.
Johanneksen ilmestyksessä kirjeet seurakunnille olivat oikeita kirjeitä heille ja sen lisäksi kirjeissä kerrotaan parin tuhannen vuoden ajalta seurakuntien eri vaiheet. Nyt elämme Filadelfian ja Laodikean seurakuntien aikaa.
Ymmärrän, että haluat olla varovainen profeettojen kohdalla. Ihan samalla tavalla voisin kysellä sinultakin, että mitä Pyhä Henki sinulle olisi sanonut. Kuitenkin osaan koetella näitä ja väittämäsi on yhdenmukainen profetta Melissa Möllerin välittämän Jumalan julkaisun kanssa. Sivut 33-37 http://www.smashwords.com/books/download/118176/1/latest/0/0/the-exodus.pdf Ylhäältä uudesti syntynyt kristitty tuntee Paimenensa äänen.
Niin kerroit turkulaisesta naisprofeetasta. Taisit viitata Tuula Ekbomiin Ilpoisten piiristä. En ole käynyt heidän tilaisuuksissa, mutta ymmärrän pointtisi.
Johanneksen ilmestyksen 12:1 kerrotaan Jeesuksen tarkka syntymähetki Rosh Hashanahin aikana 11.9. 3 ekr sekä myös viiden viisaan neitsyen eli Filadelfian seurakunnan (ilm.3) pelastaminen antikristuksen alta.
Tässä on kolme erittäin merkittävää tämän ajan profeettaa. Kun luet Jumalan viestejä, niin sinun pitäisi tuntea Herra tekstien kautta (voi olla, että aikamme loppuu ennen kuin olet ehtinyt kahlaamaan nämä ;-D ):
Belgialainen
Etelä-Afrikkalainen
http://www.smashwords.com/profile/view/createHisImagePäivä meni vähän pitkäksi Samppikselta palatessa, sillä tuli muutama tärkeä soitto ja hommakin väliin. Yritän tänään jossain välissä tsekata nuo linkkisi, mutta nyt (klo 01:23) mä meen maate.
Hyvää yötä!profetiaproffa kirjoitti:
On hyvin tavallista, että Raamatussa jollakin kohdalla on kaksi merkitystä. Myös moni Raamatun historiallinen tapahtuma toistaa itseään, kuten apostolien teot kirja toistaa tarinan ihan kohta.
Belgialainen
Etelä-Afrikkalainen
http://www.smashwords.com/profile/view/createHisImageTänään vilkaisin hieman linkkejäsi, enkä havainnut niissä olevia sanomia (joita tekijät nimittävät 'profetioiksi') sellaisiksi, joita innostuisin tarkemmin tutkimaan.
No, makunsa kullakin :)
Siunausta sulle aidon rukiisen 'häälimpun' eli Raamatun Uuden Liiton Kirjoitusten tutkimiseen!- Profetiaproffa
Yakov kirjoitti:
Tänään vilkaisin hieman linkkejäsi, enkä havainnut niissä olevia sanomia (joita tekijät nimittävät 'profetioiksi') sellaisiksi, joita innostuisin tarkemmin tutkimaan.
No, makunsa kullakin :)
Siunausta sulle aidon rukiisen 'häälimpun' eli Raamatun Uuden Liiton Kirjoitusten tutkimiseen!Yakov, sinulla on paljon tietoa, mutta tunnetko Herran persoonan, tavan puhua ja äänen?
Siunausta sinullekin Sana julistustyössä. Profetiaproffa kirjoitti:
Yakov, sinulla on paljon tietoa, mutta tunnetko Herran persoonan, tavan puhua ja äänen?
Siunausta sinullekin Sana julistustyössä.Tunnen sen verran Adonai Yeshuaa, Hänen tapaansa puhua ja erotan myös Hänen ihanan äänensä muista äänistä henkimaailmoissa, sillä olen tavannut Hänet kasvoista kasvoihin ja keskustellut Hänen kanssaan sanomattomin sanoin valveilla ollessani, Pääsiäisviikon keskiviikkona noin puolenpäivän aikaan 1971, mutta jatkan nyt Paavalin sanoin, hänen, joka myös oli kohdannut Hänet matkallaan Damaskoon:
"Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan!" (1. Kor. 13:12)
Menestystä uskonkilvoitteluusi ja rökälevoittoja pelastussanoman julistamisessa sulle tänään ja vastedeskin, Adonai Yeshuassa!- profetiaproffa
Yakov kirjoitti:
Tunnen sen verran Adonai Yeshuaa, Hänen tapaansa puhua ja erotan myös Hänen ihanan äänensä muista äänistä henkimaailmoissa, sillä olen tavannut Hänet kasvoista kasvoihin ja keskustellut Hänen kanssaan sanomattomin sanoin valveilla ollessani, Pääsiäisviikon keskiviikkona noin puolenpäivän aikaan 1971, mutta jatkan nyt Paavalin sanoin, hänen, joka myös oli kohdannut Hänet matkallaan Damaskoon:
"Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan!" (1. Kor. 13:12)
Menestystä uskonkilvoitteluusi ja rökälevoittoja pelastussanoman julistamisessa sulle tänään ja vastedeskin, Adonai Yeshuassa!Taisi olla todella upea kokemus. Hieno juttu. Haluaisin todellakin kuulla, mitä juttelitte. Onko sinulla linkkiä tekstiin, jossa kerrot tapahtuneesta?
No sinun pitäisi tuolta erottaa Jumala puhe. Lueppa uudelleen. Siellä todellakin puhuu kolmiyhteinen Jumalamme. Hän on antanut useita satoja kirjeita parin vuoden sisällä ja valitettavasti tässä hän kertoo, että tämä on viimeinen kirje. Minä tiedä tasan takkaan syyn kirjeiden loppumiseen tähän. On ollut hieno seurata kahden vuoden aikana hänen puhettaan ja sen muuttumista kohti näitä päiviä (lempeästä surevaan ja lopuksi ankaraan puheeseen).
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_157 profetiaproffa kirjoitti:
Taisi olla todella upea kokemus. Hieno juttu. Haluaisin todellakin kuulla, mitä juttelitte. Onko sinulla linkkiä tekstiin, jossa kerrot tapahtuneesta?
No sinun pitäisi tuolta erottaa Jumala puhe. Lueppa uudelleen. Siellä todellakin puhuu kolmiyhteinen Jumalamme. Hän on antanut useita satoja kirjeita parin vuoden sisällä ja valitettavasti tässä hän kertoo, että tämä on viimeinen kirje. Minä tiedä tasan takkaan syyn kirjeiden loppumiseen tähän. On ollut hieno seurata kahden vuoden aikana hänen puhettaan ja sen muuttumista kohti näitä päiviä (lempeästä surevaan ja lopuksi ankaraan puheeseen).
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_157Kerroin puhelimessa sulle tänään pääkohdat siitä, ja löydät kyseisen kertomukseni kokonaisuudessaan alla olevan linkin alimmaisena kommenttina. (Siis kelaa sivu ihan alas)
http://www.suomi24.fi/yhteisö/guestbook/6773215?page=5
- 15+8
Turkkulainen keskustelee taas itsensä kanssa .
- profetiaproffa
Ei muuten keskustele. Enkä muuten elä yksin ;-D
profetiaproffa kirjoitti:
Ei muuten keskustele. Enkä muuten elä yksin ;-D
Ei kannata vastata häiriköille, mutta siunatkaamme heitä, että löytäisivät totuuden Adonai Yeshuassa ennen kuin menevät ikuiseen majaansa.
- 5+1
Suomessa on aihetta valitukseen, täällä vain murhataan.
Juutalaiset nuoret eivät ammuskele toisiaan, eivätkä perheenisät surmaa perheitään. Valitukseen on todella aihetta, mutta...
Suomessa on vielä enemmän aihetta palauttaa kiireen vilkkaa kristinuskon opetus takaisin peruskoulun kaikille luokille, sillä nykyinen pakanuuden pimeys nuorison keskuudessa teettää kaikkea saastaa, kuten voimme lukea joukkomediasta.
Katso nyt tämänkin päivän Suomi.24.fi Etusivun Keskustelun aiheita! Jälleen täyttä roskaa, kaksinaismoraalia, alapääkulttuuria jne. Samaa roskaa ovat muutkin joukkomediat täynnään!
Kun ihmiset lukevat ja katselevat tuollaista saastaa (kuten tosi-TV, salatut elämät jne.), niin he alkavat myös käyttäytymään sen mukaisesti.
Raiskaukset ja väkivallanteot ovat Suomessa kristinuskosta luopumisen seurauksena lisääntyneet räjähdysmäisesti ja se on näkynyt järjettöminä kouluampumisina viimeksi Kauhajoella, Jokelassa ja Oriveden yhteiskoululla. Tuon Hyvinkäällä äsken ollut ampujakin oli vain 18-vuotias eli vasta nuorukainen.- 18+14
Nehän toimivat ihan kristillisesti, vihaavat siskoja ja veljiä, vaimoja ja lapsia.
Vielä tätä nyt lisää opettamaan. höh..Sulle 18 14
Herätys, väärin jälleen!
Lue paremmin Uuden Liiton Kirjoitukset, usko niihin ja toimi niiden mukaan, niin saat pyhien perintöosan kirkkauden taivaassa!
Muussa tapauksessa...
- 13+9
".............ja ihmisen pahimpia vihamiehiä tulevat olemaan hänen perhekuntansa jäsenet."
Kunnes Eliyah tullee kääntämään isien sydämet taas lasten puoleen jne ...kyllä Eliyahin henki saisi laskeutua meillekin, eivät isät surmaisi lapsiaan ja veljet toisiaan.Näin Vanhan Liiton Kirjoituksen mukaan tästä ajasta:
Miika 7:5-7
5. Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet.
6. Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anoppiansa vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.
7. Mutta minä panen toivoni YHWH:an, odotan pelastukseni Elohimia: minun Elohimini on minua kuuleva.
Sille löytyy yhtenevä kohta ULK:sta:
Matt. 10:21 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
Rukoilkaamme, että Adonai Yeshuassa vallinnut rakkauden henki saisi vallata suomalaisten sydämet ja kaikkien muidenkin ihmisten sydämet, niin silloin asevalmistajat menisivät konkurssiin! HalleluYah!
- profetiaproffa
Tässä on video, jossa on analyyttisellä tavalla kerrottu tähtien ja Raamatun kohtien yhteyksistä.
http://119ministries.com/blow-the-trumpet - vanha ja vakaa
paskan jauhantaa, universum on täynnä linnunratoja ja aurinkokuntia asuttuine planeettoineen. Juuri meidän aurinkokuntamme on hyttysenkakan miljardisosan
kokoinen ja vielä miljardikertaa enemmän, verrattuna universumiin.
Ja tämänkö pöyhkeän kansan kohtalot olisi tähdissä merkattuna! On siinä miehellä otsaa...
Ja israel ei olisi saanut mitään voittoja sodissa ilman amerikkalaisia aseita ja tukea. Juutalaiset olisi pyyhkäisty mereen jo aikoja sitten.Heh-heh, vai niin :)
Luepas Raamattusi paremmin, niin huomaat Israelin Pyhän suojelleen ja varjelleen valittua kansaansa Israelia jopa vuosituhansia ennen kuin Usa:ta oli edes olemassa!
- vanha ja vakaa
tähdet taivaalla tarkoittaa ameriikkan lipun tunnuksia.
Eli Ameriikan tukea.Jos sä nyt viittaat Ilmestyskirjassa mainittuihin tähtiin (12 kpl), niin niillä ei ole Amerikan (Usa:n) lipun tähtien (50 kpl) kanssa mitään tekemistä.
Hmmm... pohdin tässä vain itsekseni, että oletkohan sä jo hieman liian uriutunut käsittämään Raamatussa ilmoitettuja salaisuuksia eli koskien sitä, mitä niistä on tähtiin kirjoitettu(?)- vanha ja vakaa
Yakov kirjoitti:
Jos sä nyt viittaat Ilmestyskirjassa mainittuihin tähtiin (12 kpl), niin niillä ei ole Amerikan (Usa:n) lipun tähtien (50 kpl) kanssa mitään tekemistä.
Hmmm... pohdin tässä vain itsekseni, että oletkohan sä jo hieman liian uriutunut käsittämään Raamatussa ilmoitettuja salaisuuksia eli koskien sitä, mitä niistä on tähtiin kirjoitettu(?)satuitkon tietämään että tähdet on aurinkoja?
Ne eivät ennusta mitään.
Niiden ympärillä on planeettoja joissa on monenlaisia sivilisaatioita, ja näitä paketteja on tajuton määrä. vanha ja vakaa kirjoitti:
satuitkon tietämään että tähdet on aurinkoja?
Ne eivät ennusta mitään.
Niiden ympärillä on planeettoja joissa on monenlaisia sivilisaatioita, ja näitä paketteja on tajuton määrä.Nyt sä et tajua Raamatun kieltä sitten alkuunkaan!
Kun Raamatussa kerrotaan Jobin kirjassa esim. aamutähdistä (siis monikossa), niin sillä tarkoitetaan eräässä merkityksessä planeettoja, kuten mars, venus, merkurius jne. Mutta Raamattu on monikerroksinen. Siksi siitä löytyy useita lisämerkityksiä.
-Nuo planeetat ovat vain eka kerros Raamatun profetiassa.
-Toinen kerros on, että aamutähdillä tarkoitetaan nuoria tähtiä (siitä nimi AAMU-tähti). Orionin tähtisumussa syntyy jatkuvasti uusia nuoria tähtiä. Tästä johtaen 'iltatähden' yksi merkitys on jo elinkaarensa loppuvaiheessa oleva tähti, joka lopuksi räjähtää supernovana.
-Kolmas kerros on, että niillä tarkoitetaan suuria enkeliruhtinaita, joista kukin hallitsee omaa tähteään tai tähdistöään (suurimmat enkeliruhtinaat jopa galaksejaan) ja siksi Raamatussa kielletään kumartamasta 'taivaan sotajoukkoa' eli tähtiä, tähdistöjä ja galakseja.
-Neljäs kerros on, että niillä tarkoitetaan vain noita enkeliruhtinaita. Tämä ilmenee siitä, kun Ilmestyskirjassa sanotaan näin: (Ilm. 12:3-4)
"3. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle."
-Ymmärrät varmaan, että maan päälle ei mahdu tähtiä, eikä edellä mainittuja planeettojakaan, joten kyseessä on oltava jotain muuta. Mutta mitä?
-Luemme vastauksen ja selityksen siihen saman luvun jakeista 7-9:
"7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
8. mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
-Siis per-keleen enkeleistä olikin noissa jakeissa kyse!
Tuo aikakausi on osittain jo käsillä ja lisää riivaajia heitellään tänne jatkuvasti, joten pakene sinäkin henkesi edestä Adonai Yeshuan verihaavojen turviin voidaksesi pelastaa ikuisen sielusi joutumasta saaliiksi jollekin noista per-keleen enkeleistä ja sen johdosta kadotukseen ja lopulta hel-vetin lieskoihin kärventymään ikuisesti! NYT SUA ON VAROITETTU!!!Yakov kirjoitti:
Nyt sä et tajua Raamatun kieltä sitten alkuunkaan!
Kun Raamatussa kerrotaan Jobin kirjassa esim. aamutähdistä (siis monikossa), niin sillä tarkoitetaan eräässä merkityksessä planeettoja, kuten mars, venus, merkurius jne. Mutta Raamattu on monikerroksinen. Siksi siitä löytyy useita lisämerkityksiä.
-Toinen kerros on, että aamutähdillä tarkoitetaan nuoria tähtiä (siitä nimi AAMU-tähti). Orionin tähtisumussa syntyy jatkuvasti uusia nuoria tähtiä. Tästä johtaen 'iltatähden' yksi merkitys on jo elinkaarensa loppuvaiheessa oleva tähti, joka lopuksi räjähtää supernovana.
-Kolmas kerros on, että niillä tarkoitetaan suuria enkeliruhtinaita, joista kukin hallitsee omaa tähteään tai tähdistöään (suurimmat enkeliruhtinaat jopa galaksejaan) ja siksi Raamatussa kielletään kumartamasta 'taivaan sotajoukkoa' eli tähtiä, tähdistöjä ja galakseja.
-Neljäs kerros on, että niillä tarkoitetaan vain noita enkeliruhtinaita. Tämä ilmenee siitä, kun Ilmestyskirjassa sanotaan näin: (Ilm. 12:3-4)
"3. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle."
-Ymmärrät varmaan, että maan päälle ei mahdu tähtiä, eikä edellä mainittuja planeettojakaan, joten kyseessä on oltava jotain muuta. Mutta mitä?
"7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Tuo aikakausi on osittain jo käsillä ja lisää riivaajia heitellään tänne jatkuvasti, joten pakene sinäkin henkesi edestä Adonai Yeshuan verihaavojen turviin voidaksesi pelastaa ikuisen sielusi joutumasta saaliiksi jollekin noista per-keleen enkeleistä ja sen johdosta kadotukseen ja lopulta hel-vetin lieskoihin kärventymään ikuisesti! NYT SUA ON VAROITETTU!!!Hmmm... Viidettä kerrosta en kerro, sillä se tieto kuuluu vain eliittiryhmälle eli sisäpiiriläisille :)
- vanha ja vakaa
Yakov kirjoitti:
Nyt sä et tajua Raamatun kieltä sitten alkuunkaan!
Tuo aikakausi on osittain jo käsillä ja lisää riivaajia heitellään tänne jatkuvasti, joten pakene sinäkin henkesi edestä Adonai Yeshuan verihaavojen turviin voidaksesi pelastaa ikuisen sielusi joutumasta saaliiksi jollekin noista per-keleen enkeleistä ja sen johdosta kadotukseen ja lopulta hel-vetin lieskoihin kärventymään ikuisesti! NYT SUA ON VAROITETTU!!!minäkin varoitan sinua. Lopeta tuo hihhulointi tai sinua uhkaa "kumikoppi kuutonen", sen verran annan periksi että kuu vaikuttaa täällä maan päällä vetovoimallaan. Se voi myöskin aiheuttaa kuuhulluutta, sinun tekstisi viittaa kovasti siihen. Haluaisin auttaa sinua mutta siihenhän on ammattiauttajatkin olemassa.
Omaa etuasi ajatellen suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Uskontojen uhrit ry:hyn.
Hyvää kesää ja koitappa elää yksikin päivä ilman mielikuvitusolentoja.
Seuraava päivä voi mennä paljon helpommin samalla ohjeella ja viimein saatat hyvinkin vapautua uskonnon kahleista. Olet vapaa kuin kesäinen leivonen taivaalla. - mnää vaa
Yakov kirjoitti:
Hmmm... Viidettä kerrosta en kerro, sillä se tieto kuuluu vain eliittiryhmälle eli sisäpiiriläisille :)
"Viidettä kerrosta en kerro" Höh, kertosit nyvvaa! :-)
onko se ehkä 'me sisäpiiriläiset' loistamme kuin tähdet taivaalla??? mnää vaa kirjoitti:
"Viidettä kerrosta en kerro" Höh, kertosit nyvvaa! :-)
onko se ehkä 'me sisäpiiriläiset' loistamme kuin tähdet taivaalla???Sulle mnää vaa:
En kerro, en!
En edes rahasta! Meillä eliittijoukoilla pitää saada olla omia salaisuuksia hengessä :)
Hmmm... Mutta jos nöyrryt ja tulet uskovien upotuskasteelle, niin saat ainakin jonkin vihjeen viidennestä kerroksesta, ikäänkuin tikkarin maistiaisiksi tältä aihealueelta.
Sulle "vanha ja vakaa":
Koska mä ehdin varoittaa sua ensin, niin sun pitää nyt ensin ottaa vaarin mun varoituksestani, eikä piiloutua "uskontojen uhrit ry":n selän taakse!
Terveisin: "vanhempi ja vakaampi"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039