Tällaista mulle tapahtuu ... sun takia :D

haaveileva nassu

Eilen kun saavuin 'mestoille', niin eräs huutaa jo puolessa välissä pukuhuonetta seuraavaa: "Pitäisikö sun ***** pan*a sitä **** huomisen helluntain kunniaksi? Ei tota sun haaveilevaa nassua jaksa koko kesää katsella!" :D Mitä tuohon sitten sanotaan? No pitäisihän sitä, pitäisi ja pitäisi. Aika kaukaiselta tuntuu toi vaan tällä hetkellä. Onneksi en ole koko totuutta mennyt sillekään selittelemään. Tarkemmin kun ajattelee, niin enhän mä taida tietää koko totuutta itsekään.

19

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule tänne

Olisit vastannut sille että pitää tietenkin ja singahtanut tänne....

• haaveileva nassu

Aikamoisia mullistuksia pitäisi tapahtua ennen sitä. Kuten sen, että joku jossain ottaisi puhelimen kauniiseen käteen, näpyttelisi yksikertaisen viestin ja neppaisi tämän nassun puhelimeen... Onhan tätä sunnuntaita vielä jokunen tunti jäljellä... :))

• raksulle
        haaveileva nassu kirjoitti:

Aikamoisia mullistuksia pitäisi tapahtua ennen sitä. Kuten sen, että joku jossain ottaisi puhelimen kauniiseen käteen, näpyttelisi yksikertaisen viestin ja neppaisi tämän nassun puhelimeen... Onhan tätä sunnuntaita vielä jokunen tunti jäljellä... :))

Niin pitäisi tapahtua mutta tiedät, että sinua odotan elämäni viimeiseen hengenvetoon asti. Tule ennen sitä, ole kiltti...... kaipaan niin järkyttävän paljon....suukko. :)

• haaveileva nassu
        raksulle kirjoitti:

Niin pitäisi tapahtua mutta tiedät, että sinua odotan elämäni viimeiseen hengenvetoon asti. Tule ennen sitä, ole kiltti...... kaipaan niin järkyttävän paljon....suukko. :)

Juuri tällaista ajatusvirtaa munkin päässä liikkuu. Yritän pitää sen piilossa, onnistuen ilmeisen huonosti :/ Hali sinne

• Helllu

aukihan se jäi. Toivottavasti väärinkäsityksien takia.

• haaveileva nassu

Todennäköisesti juuri niiden molempien jääräpäisyyden jonkun sortin ujouden

• upsy-daisy

Vähän samanlaista mulla, paitsi etten ole kertonut kenellekään mitään tunteistani häntä kohtaan. Olen vaan kertonut, miksi olemme tekemisissä. Mutta yksi hyvä ystäväni tuntee minut niin hyvin, että tajusi heti, mistä on kyse :D! Voi vitsit sitä kiusoittelun määrää... Ja tää on tosiaan hiukan "complicated" tilanne, siksi olen ollut ihan hissun kisssun... hyvä kun itselleni olen edes tohtinut myöntää, missä jamassa olen ;).

• haaveileva nassu

Monimutkaista on, pakko myöntää. Tutulta kuulostaa toi viimeinenkin lause...

• upsy-daisy

Monimutkaista on, pakko myöntää. Tutulta kuulostaa toi viimeinenkin lause...

Meitähän mahtuu tusinaan vaikka miten monta ;).

Olisipa muuten jännä nähdä hänet joskus haaveilevana. Hän on aina niin terävänä ja tarkkana. Joskus olen nähnyt hänet väsyneenäkin, mutta silti niin läsnä. Mutta haaveilevana... on mulla kyllä hyvä mielikuvitus, mutta en ihan siltikään osaa kuvitella.

• haaveilevana
        upsy-daisy kirjoitti:

Meitähän mahtuu tusinaan vaikka miten monta ;).

Olisipa muuten jännä nähdä hänet joskus haaveilevana. Hän on aina niin terävänä ja tarkkana. Joskus olen nähnyt hänet väsyneenäkin, mutta silti niin läsnä. Mutta haaveilevana... on mulla kyllä hyvä mielikuvitus, mutta en ihan siltikään osaa kuvitella.

Haaveilevana näet, kun tuijotan kaukaisuuteen ja kuvittelen hänet lähelleni, ihan viereen, käsi kädessä matkalla makuuhuoneeseen....

• Eetä etsimässä

Aika ihqua!

• Koita kestää :)

Mitäs oot mennyt kertomaan kavereilles...

• haaveileva nassu

Mitään en ole kertonut vapaaehtoisesti ;) Kaikki tieto on puristettu minusta törkeyksien, kirityksen ja hävyttömien puheiden avulla. Ehkä tämä tunnetila ajoittain paistaa minusta myös läpi melko näkyvästi.

• Varmistellaan

Mitään en ole kertonut vapaaehtoisesti ;) Kaikki tieto on puristettu minusta törkeyksien, kirityksen ja hävyttömien puheiden avulla. Ehkä tämä tunnetila ajoittain paistaa minusta myös läpi melko näkyvästi.

Onko haaveileva nassu miespuolinen vai naispuolinen?

• haaveileva nassu
        Varmistellaan kirjoitti:

Onko haaveileva nassu miespuolinen vai naispuolinen?

n olen :)

Olispa kiva saada, hmmm, tietää mitkä kirjaimet noiden tähtien kohdalla on?

• haaveileva nassu

Siellä on jokunen konsonantti, sekä muutama vokaali ;)

Siellä on jokunen konsonantti, sekä muutama vokaali ;)

Löytyykö kummankin nimestä jokin yhteinen kirjain? :]

• haaveileva nassu
        **** kirjoitti:

Löytyykö kummankin nimestä jokin yhteinen kirjain? :]

Kaikki oman nimeni kirjaimet löytyvät myös hänen nimestään. Lisäksi hänen nimessään on yksi extrakirjain. Riittääkö tunnisteeksi? Toivottavasti, koska tämän haaveilijan on pakko lähteä nyt metsästämään ruokaa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe