Tää ois varmaan sopiva homma Diamond O'Rossille!
Pölhölä hakee huoltopäällikköä
29
305
Vastaukset
- Diamond O'Rossi
maksetaanko palkka pähkinöinä? onks tyttömäiset haalarit?
- Missikisat Pölhöläss
Pääsee ylituomariksi missikisojen aikana siellä.
- diamond o`rossi
Missikisat Pölhöläss kirjoitti:
En mene kun virka-asuna on kukkamekko ainakin näin kesällä.
- maisteri äo 162
diamond o`rossi kirjoitti:
En mene kun virka-asuna on kukkamekko ainakin näin kesällä.
ja taas tämä diamondin ruipelo jostain katuojasta nousi ja täällä taas vetää lapsellista rooliaan.
- diamond o`rossi
maisteri äo 162 kirjoitti:
ja taas tämä diamondin ruipelo jostain katuojasta nousi ja täällä taas vetää lapsellista rooliaan.
Ja jälleen maisteli meni maistelemaan kotikoloonsa viemärikaivoon , jonne kuuluukin. Sotki muuten mekkonsa mennessään lietteeseen.
- goljat
Ja jälleen maisteli meni maistelemaan kotikoloonsa viemärikaivoon , jonne kuuluukin. Sotki muuten mekkonsa mennessään lietteeseen.
taasko kellokosken potilas diamond on jättänyt lääkkeet ottamata.
- diamond o`rossi
goljat kirjoitti:
taasko kellokosken potilas diamond on jättänyt lääkkeet ottamata.
Tiedä lääkkeistä , mutta kollijattatyttö puki vahingossa ja tyhmyyttään kukkamekkonsa väärinpäin että halkio tuli etupuolelle aiheuttaen sangen huvittavan näyn. Sattuuhan sitä missikisojen toiselle perintöprinsessallekin näköjään.
- diamond o ' rossi
Tiedä lääkkeistä , mutta kollijattatyttö puki vahingossa ja tyhmyyttään kukkamekkonsa väärinpäin että halkio tuli etupuolelle aiheuttaen sangen huvittavan näyn. Sattuuhan sitä missikisojen toiselle perintöprinsessallekin näköjään.
Mä tiukukoskella olen jo pukeutunut violettiin rintsikoihin ja kalukukkaroon ja voitan missikisat.
- et ole sitte
diamond o ' rossi kirjoitti:
Mä tiukukoskella olen jo pukeutunut violettiin rintsikoihin ja kalukukkaroon ja voitan missikisat.
itse huomannut NM. diamond o ' rossi, kuinka lapsellisia ja aivottomia nämä sun komenttisi ovat?
- diamond o`rossi
et ole sitte kirjoitti:
itse huomannut NM. diamond o ' rossi, kuinka lapsellisia ja aivottomia nämä sun komenttisi ovat?
Kuitenkin todenperäisiä ja näyttää pölhölän missikandidatteja nekin potuttavan.
- maisteri äo 162
oikein paskattaa alkaa nuo rossin rusina-aivon kirjoitukset. Mut täytyyhän tiukukoskellakin olla jotain sirkushuvia.
- Mikähän noissa sun
kommenteissa on todenperäisyyttä ja mikä silkkaa omaehtoista epäonnistumista? Jokseenkin älytöntä ulostuloa sulta toistuvasti. PL ei kaadu sun jorinoihin, mutta itse sä kompastut omiin jalkoihisi.
- diamond o`rossi
Mikähän noissa sun kirjoitti:
kommenteissa on todenperäisyyttä ja mikä silkkaa omaehtoista epäonnistumista? Jokseenkin älytöntä ulostuloa sulta toistuvasti. PL ei kaadu sun jorinoihin, mutta itse sä kompastut omiin jalkoihisi.
Eipähän ole tullut vielä ainakaan tähän mennessä kompuroitua omiin , eikä toistenkaan kampitusyrityksiin. Mutta te siellä jotka ihannoitte pölhölän meininkiä , kuljette jo valmiiksi nöyräkumarassa joten olette nenä maassa kaikenaikaa.
- Kom Mari
Eipähän ole tullut vielä ainakaan tähän mennessä kompuroitua omiin , eikä toistenkaan kampitusyrityksiin. Mutta te siellä jotka ihannoitte pölhölän meininkiä , kuljette jo valmiiksi nöyräkumarassa joten olette nenä maassa kaikenaikaa.
No onko löytynyt päällikköä gestaponaz ja tyttövaatteet?
- diamond o rossi
Kom Mari kirjoitti:
No onko löytynyt päällikköä gestaponaz ja tyttövaatteet?
on löytynyt täältä nallepubista. Ja härkäpareissa tanssitaan tappituntumalla.
- diämöndrössibräppy
Missikisat Pölhöläss kirjoitti:
Diamondista ei kuulunut mitään vähään aikaan. Liekö goljatti ampunu sen.
- sonkajärveltä
Ihmettelen tätä pohjolan liikenteen haukkumista, meillä kajaanissa homma pyörii ja porukka on hyvä, lienee pk-seudulla vain ongelmia ,ei edes uskoisi samaksi firmaksi, itse ajan kaajani-kuopio vuoroa , viikonloput vapaat, sama auto, ollut hommissa 8 vuotta, tulin puutavarahommista en valita hyvä työnantaja kaikinpuolin, en tosin tunne pk-seudun tilannettta, yks kaveri on nummi-pusulan varikolla jasano että siellä myös hyvät homma, taitaa olla asenne näillä pk-seudun ihmisillä työntekemiseen huono, meillä maalla on totuttu tekemään hommia kuin hommia valittamatta.
- Pölhöläkuski
Pahimmat lusmut on juurikin näitä maalta muuttaneita.
Valittavat kaikesta ja ei työnteko maita. - 1+18
tänne reservaattiin tulevat ( ihmisten ) mukana myös tuommoset timanttirossit ja muut vastaavat sekopäät.
- diamond o`rossi
En tule vapaaehtoisesti kilomertriä lähemmäksi sitä sirkusta ja missikisojen areenaa.
- Tosi on
En tule vapaaehtoisesti kilomertriä lähemmäksi sitä sirkusta ja missikisojen areenaa.
Et uslkalla vaan lähteä hertsikasta......
- goljat
Tosi on kirjoitti:
Et uslkalla vaan lähteä hertsikasta......
Joo tosi on siellä hertsikas wc:ssä piilos on diamond ros kun minä käväisen siellä.
- Hamehannu
goljat kirjoitti:
Joo tosi on siellä hertsikas wc:ssä piilos on diamond ros kun minä käväisen siellä.
Taitaa koljatti ollakin , ei niinkään Rossin ,vaan hänen sapelinsa perään jos oikein wc.hen pitää perässä yrittää loikkia. Reilusti sopikaa vaikka tupakkakopissa asianne tai terminaalin takana.
- Trani
Minulla kokemusta myös korjaamo / rasvarinhommista.
Olin montsikkaEinona, joten minullekin passaa huoltopäällikkyys.
Siinä duunissa ehkä varusteet toisen väriset kuin violetit. - Anonyymi
Luuletteko ettei olis pyydetty ???
Ei kauaakaan kun soitettiin ja PYYDETTIIN duuniin. Tosin kuskiksi ensin, mutta jo seuraavassa hengenvedossa esitettiin ylenemismahdollisuuksia ja nyt...painotettiin erikseen minulle, että on uusi vaatemallisto tullut jotka saattaisin hyväksyä.
Muuten hyvä, mutta juna meni jo.
Olen eläkkeellä, enkä kusekaan sinnepäin missä duunia tehdään.
Diamond o`Rossi - Anonyymi
Minua on tälläviikolla pyydetty jo sinne, mutta on selkä vielä kipeä senverran että en voinut luvata vielä tulla vaikka sanoivat että kyllä se selkä siitä vertyy.
Olen ollut kahteen otteeseenkin aikaisemmin Pölhölällä mutta jouduin pois kaatumisien takia vaikka kaatuilin jo Helbilläkin ollessa että oikein ambulanssilla vietiin mutta mitään vikaa ei nupista löytynyt. Haukkuivat vellipöksyksikin vaikka toiset säälivätkin minua siellä. Parin kaverin hyviä ajosarjoja yritin saada itselleni mutta pistivät kovasti hanttiin ja niinpä siirryin Nobinalle vähäksi aikaa. Nyt olen Åberilla.
Pitää miettiä menisikö sinne Pölhölälle kuskiksi. - Anonyymi
Älä Peteri mene sinne. Ei ne sua ota kumminkaan
- Anonyymi
No kyllä ne mua jo 2 kertaa on pyydelleet, paitsi Helbille, niin myös sinne Pölhölälle jossa olen 2 kertaa jo ollutkin.
Lupasivat rahapalkkionkin, mutta pikkasen toi selkä kipeä että en päässyt siellä vielä käymään. - Anonyymi
Huomenna tarjoisimme rav Pikkulinnussa Kontulassa alk. klo 18 paitsi Ari Kähärälle sovintokaljat, jo pitkään luvassa olleet, vaan kun asianomainen itse ei ole vääntäytynyt paikalle kaupungin vuokraläävästään.
Lisäksi jos vaan tulette, te kaksi tänne Nobinalle tavallisiksi kuskeiksi tulleet entiset pomot.
Toinen sellainen linnun niminen ja toinen sieltä Pölhölästä rantautunut , samaan aikaan Helbilläkin ollut ja vittuili mulle kun autoihin lamppuja vaihtelin. Mutta neitimäisyyttä oli nähtävissä jo silloin ja neitimäisyyden ja mielenpahoittamisen takia saanut lähtöpassit jälkimmäisestäkin mestasta.
Mutta tervetuloa ja ilman kuhmuja ja mustelmia.
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458