neljät häät

123654

Ihan kauhee akka toi Jasmin tän illan jaksossa!! Miten kehtaa mennä nolaamaan ittensä täysin telkkarissa haukkumalla kaikkien muiden häissä kaiken!

10

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YasminOLETkamala

      Pisti kyllä kans itellä niin vihaksi tämän Yasmin-Harakan käytys.
      Käsittämätön muija, miten se edes kehtaa, siis niin naurettavaa, ala-arvoista, sivistymätöntä lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiselta.

      Ei varmaankaa ole kuullutkaan käytöstavoista, muka temperamenttinen ja räiskyvä persoona, minun mielestä täysin häiriintynyt, veemäinen akka.
      Kyllä räiskyvä ihminen, ja temperamenttinen osaa käyttäytyä jos vaan haluaa, hillitä tunteensa ja olla tuomatta kaikkia ajatuksia suustaan ulos, ja erityisesti kun ne tuodaan vielä telkkarissa julki!!!!

      ja mikähän oikeus tällä moukalla on arvostella noin törkeästi kenenkään tärkeää juhlaa, eli häitä?
      muija oli kyllä niin itseään täynnä kun vaan joku voi olla, tosin ei näiden ko ohjelman kaikki muutkaan morsiamet nyt ihan osanneet käyttäytyä, esim se yks morsian oli aika tuiterissa loppuehtoosta ja vissiin juurikin tämän Yasmin häissä, mutta se nyt oli lähinnä hupaisaa.

      Minusta ehkä törkein temppu tältä Yasminilta oli se kirkossa tapahtunut "pila" kun osoitti sitä Kaisaa ja sitä ns näkymättömällä aseella ampui päähän...olis jo siinä vaiheessa, että ei hyvää päivää...tuollaista nyt näkee lähinnä joltain keskenkasvusilta, joilla on kränää keskenään, mutta että aikuiselta ja kirkossa...?!!!???
      Ja muutenkin tämän naisen käytös Kaisan häissä ja kaikkihan tuo oli vain kostoa, kun Kaisa oli pilannut hänen häänsä olemalla naama happamana siellä.
      Ja eihän Yasmin pitänyt kenenkään häistä, kaikissa oli jotain vikaa, milloin paikka huono, sitten puvut oli karseita, ruoka pahaa, vieraat hirveitä, ohjelma hanurista jne jne jne.
      Kyllähän se jostain hyvääkin sanoi, mutta käytänössä kaikki arvostelu oli negatiivista ja muutenkin haukkumista...ei osannut fiksulla tavalla arvostella.
      Hän oli päättänyt kaiketi jo ohjelmaan lähtiessään että mitkään häät ei voi olla paremmat kuin hänen...

      En kyllä tajua kuinka sit hänen häänsä saivat yhtä hyvät pointsit kuin Tiinan, no ehkä sen takia kun muut kilpailijat olivat kuitenkin arvostellet paljon asiallisemmin ja muutenkin pyrkineet edes jollain tasolla arvostaan kaikkien häitä kun piti pisteet antaa, vaikka varmasti jokaisella on halu voittaa, mutta ei niin pakonomaista ja sairasta kuin tällä Yasminilla, että tekee ihan mitä vaan voittaakseen...eli pilaamalla suoraan sanoaen toisen juhlat tahallaan ja pisteyttää häät vielä niin ettei varmasti voittoa tule toiselle vahingossakaan, vaikka ihan oikeasti esim Kaisa olisi ansainnut paljon paremmat pisteet, sillä hänen häänsä olivat mielestäni ihanat ja hänen olisi mielestäni kuulunut voittaa.

      Minusta Yasminin ei olisi kuulunut sijoittua niin hyvin, koska suoraan sanoen ei hänen häänsä nyt niin ihmeelliset ollut, ihan perus häät ne oli, ja jossain määrin surkeatkin...jos nyt suoraan sanon.

      Mutta vaikka Yasmin haukkui kaikki häät ja niiden tunnelmaa, sekä tarjoilua, niin kummasti noita-akalle ruuat ja juomat maistui ja välillä näytti jopa viihtyvän...eli ihan pelkkä p*****jauhaja.

      Tuskin osaa edes hävetä, mikäli katsoi eilen koko ohjelmaa, no varmaan joku hänen läheisensä kyllä osaa, ja hän sit häpeää silmät päästään.
      Onkohan Yasminin ukko samanlainen, mietin vaan että kuka jaksaa tuollaista ihmistä?

    • juomaa missä ooooonn

      Näkyy olevan mielipide se että mitä enempi viinaa niin sitä "paremmat" häät. On se niin hauskaa keikkua sinne sun tänne päissään ja varsinkin sivullisten katsoa. Hauskaa, vallan mahtavaa!!!!!!!!! biletetään missä viipyy viinat? muusta viis!!!!!!!!

    • tilattu ja toimitett

      Voi että sitä hetkeä, kun Yasimin todella tajusi, että oma käytös vei häneltä mahikset voittoon!!! Siinä TODELLAKIN sai - kerrankin - mitä tilattiin.
      Ja sitten vielä piipitti, että "kun nämä kolme on niin hyviä kavereita niin ei ole reilua"...

      Elämällä on tapana opettaa kantapään kautta.

    • kaödjsfasdkj

      Ihan ok morsian oli Yasmin.
      Itseäni ärsytti enemmän tämä Stadilainen pariskunta. Joku hippimummo joka leikkii nuorempaa kuin on. Lisäksi pataässät sun muut stadilaiset "hienoudet".

    • helvettimikäohjelma

      Mun mielestä toi 4 häät on kauhea ohjelma. Toiset morsiammet arvostelevat toisiaan ainoastaan siitä syystä, että saavat ilmaisen häämatkan minne tahansa. Siitähän kannattaakin toisia arvostella ja vielä elämänsä tärkeimmässä juhlassa. Mä en edes päästäisi ketään tuntematonta mun häihin, vaikka olisikin ilmainen häämatka tarjolla. Ei toimi!! Todella törkeä ohjelma!!

    • Lappalainen 33

      Viime jaksoki oli pimentoja pullollaan. Voiko ihminen olla nuin vitun huomion kipiä?

      • xxx

        Ja etenkin se yksi maalainen. Ruuat oli kaikki liian outoja juntin makuun "miksi pitää sekottaa keskenään?"... Yhdissä häissä meni lasten pöydän ruokien pariin, ei siinä mitään, jos kerran haluaa...
        Mutta pukeutuminenkin! Voisi sen verran kunnioittaa toisen hääjuhlaa, että pukeutuu juhlavasti. Ensimmäisissä häissä farkut (eikä todellakaan mitkään juhlafarkut...) jalassa! Joihinkin häihin oli sentään löytänyt hameen, mutta yhdistänyt sen huppariin! Itseäni hävettäisi olla muiden juhlavieraiden seassa niin alipukeutuneena. Olen aiemminkin katsonut tässä sarjassa, että vierasmorsiamet ovat ehkä hieman alipukeutuneina jotkut (mikä toisaalta on osittain ymmärrettävää,harvalla roikkuu kolmea ylimääräistä juhlamekkoa kaapissa), mutta tämä oli kyllä aivan pohjanoteeraus. Itse olen sitä mieltä, että farkutkin voisivat mennä juhla-asusta (ei ehkä kyllä kesähäissä..), kunhan ne olisivat siistit ja juhlavat, tummat farkut. Ei tuollaiset kivipestyt ja muutenkin kuluneet.


    • huuuuuuuuuoohhh

      On kyllä naurettavia, huomionkipeitä kanoja koko ohjelma täynnä. Ja parastahan on se, että varmasti jokainen noista ajattelee: "no, SEURAAVAT hääni ovat sitten näitä paremmat, jos häämatkaa ei herukaan..."

    • uteliassss

      Tietääkö joku, miksi toinen kausi loppui kesken ja sen tilalla alkoi pyörimään ensimmäisen kauden jaksoja? Kuvasvatko kesällä vielä toista kautta?:o

    • tainio

      Nämä duunari porukkat on pahimmia sekoilijoita.Kouluja käyneet sivistyneet ihmiset osaavat käyttäytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe