kokeilkaas tätä äijät. hommatkaa jostain pankkiautomaattikuitteja jossa rahaa yli 10000 € ja kun ootte baarissa tai jossain muualla iskemässä hyvän näköisiä tai rumia naisia jotka ei osoita kiinnostusta tai on muuten ylimielisiä niin antakaa oma puhelinnumero joka on kirjoitettu pankkikuitin taakse joka mukamas on ainoo paperinpala taskussa . 9 kymmenestä soittaa sulle viikon sisään kun huomaa pankkitilin saldon ja pipari on taattu. toimii
ahneet ämmät
34
308
Vastaukset
- €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
mistä sait kuitit????
- $$$$$$$$$$$$$$
pankkiautomaagista
- tyhjätaskut
$$$$$$$$$$$$$$ kirjoitti:
pankkiautomaagista
mei kylällä ei kellään oo tollasii summia ei tosin ole p-automaattejakaan..;D
- flkfhfhaufad
loistava idea .kuittejahan tuntuu olevan aina automaattien läheisissä roskiksissa
- no just:/
minulta ei ainakaan irtois piparia minkään pankkiautomaattikuitin perusteella,hah,ehkä johonkin naiseen toimii,ei minuun.Aika usein oot päässy tuota testaamaan,kun kerrot että 9 kymmenestä soittaa viikon sisään?:D
- pii, pii, piip
mites pullonpalautuskuitti 0.15 €, irtoiskos sillä?
- sainpa hyvät
pii, pii, piip kirjoitti:
naurut tästä lauseesta irtoisko sillä, luin nopeesti vilkaistuna,että irtoisko silliä :)))
- sdty
pii, pii, piip kirjoitti:
aina kannattaa koittaa. se riippuu kuinka ahne rahan perään nainen on
- 2+8
sdty kirjoitti:
aina kannattaa koittaa. se riippuu kuinka ahne rahan perään nainen on
asiaa kerrankin
- sorge...
näin on, eipä se raha määrä miehestä miestä tee....
- Toimisko
Löytyyköhän niin tyhmää naista, jolla ei alkaisi herätyskellot päässä soimaan, kun tämä "rahamies" kutsuu neidon rähjäiseen vuokrayksiöönsä, ja heti ovelta tarjoaa juotavaksi kiljua.
- heh,heh
tuskin kutsuisi naista edes kylään,siinähän koko kupla poksahtaisi:D
- Toimisko
heh,heh kirjoitti:
tuskin kutsuisi naista edes kylään,siinähän koko kupla poksahtaisi:D
Niin, se toinen vaihtoehtohan onkin se, että tämä "rahamies" sotkee lainatulla polkupyörällä neitokaisen kämpille, amisviikset kammattuna, kiljutonkka ritikalla...
- turhaahöpötystä
ei toimi, tuollainen pullistelu on turn off.
tai jos niitä bimboja haluat..
t. LaatuNainen
(ikivanha juttu sitäpaitsi)- tyhjätasku....
vanha juttu ,mutta toimii edelleen. tää olikin vinkki nuoremmille.
kyllä ämmät on tyhmiä
- olevinas viisaskin.
sinä ainakin oot tyhmä.
- tyhjätasku...
onhan se tyhmää käyttää hyväkseen toisen rahanahneutta.
oikeessa oot olen tyhmä.- Ahneus ja
tyhmyys eivät ole toisiinsa sidoksissa, ja esiintyvyyttä tasan kummallakin sukupuolelola.
Siinä mielessä aloitus korjasi potin; osoittaa huonoa makua sekä typeryyttä tuollaisia yleistyksiä laitella, jotka muutamaan onnettomaan saattavat sopia.
- Elisa 77
en huolisi köyhää ukkoa,vaikka maksettas riihikuivaa suoraan käteen,mielummin ilman,kun jatkuva rahapula ja valitus siitä,kun kaikki maksaa
- eräs n
En ikinä menis moiseen halpaan vaan saisin kunnon naurut::))))
- Yeah, right.
Tyhmiä ovat ne, jotka uskovat sun aloitukseen. Itse taidat olla vielä tosi nuori, melkein lapsi, kun kuvittelet että juttusi menevät läpi.
Hanki itsellesi apua ennen kuin pysyvästi syrjäydyt. - yddfyfk
toi pitää niin paikkansa
- -INFLAATIO rakkaus
Vain tyhmä pitää käyttötilillä kymppitonniakaan
- 1+8
mää oon varmaan tyhmä 23 000€ tilillä.
- 81 443,81€
Minä myös: 81 443,81€
Olen minä sitten loput järkevämmin varastoinut. - hups.........
81 443,81€ kirjoitti:
Minä myös: 81 443,81€
Olen minä sitten loput järkevämmin varastoinut.132 000 €
- läppävika
Mä en kehtais edes tyhjätaskuna toimia noin.. Koska rahahan ei tee ketään onnelliseksi, kun sen oikein oivaltaa. Huumori vois joutua koetukselle.
- tyhjätasku...
piparistahan tässä vaan on kyse ei rakkaudesta.
- 17+9
oujee
- 12+5
hyvä että on moneen paikkaan kirjoitettu
- 6+9
Zori, mutta kyllä siinä täytyy vähintään viisi nollaa olla numeron (mielummin suuren) perässä, jotta tältä irtoo murustakaan piparia ;)))
- ilman kuittia
siis sähän oot vain säälittävä rahanahne hu.ora..15 € ota tai jätä
- 6+9
ilman kuittia kirjoitti:
siis sähän oot vain säälittävä rahanahne hu.ora..15 € ota tai jätä
Hämmästyttävän osuva syvänalyysi ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756