kokeilkaas tätä äijät. hommatkaa jostain pankkiautomaattikuitteja jossa rahaa yli 10000 € ja kun ootte baarissa tai jossain muualla iskemässä hyvän näköisiä tai rumia naisia jotka ei osoita kiinnostusta tai on muuten ylimielisiä niin antakaa oma puhelinnumero joka on kirjoitettu pankkikuitin taakse joka mukamas on ainoo paperinpala taskussa . 9 kymmenestä soittaa sulle viikon sisään kun huomaa pankkitilin saldon ja pipari on taattu. toimii
nainen anttaa tiliotteella piparia
30
304
Vastaukset
- mm
Mä olisin yksi niistä kymmenestä, joka ei soittaisi. Mut voisin kyllä myydä sulle niitä kymppitonnin kuitteja suht edullisesti..
( En tykkää idiooteista) - 8+7
kiitti vinkistä
No kyl on helppoja akkoja sitten maailmassa, jos tolla lähtee messiin. Ristus.
Toisaalta, kuka niiden käskee olla tolla kikalla iskettävissä. Omaa tyhmyyttään tietysti lankee ansaan, jos lankee.
Minkä sille voi jos toinen on ovela ja toinen ei kauhean välkky.
- pöööööööö.
teevadilla on aiheet vähissä.
- haaaaaaaa
teevadit kirjoitti:
Ei ole aiheet vähissä, kaikkea ei vaan viitsi teidän kanssa jakaa. ;-) Aloitus ei ole mun.
kaikki aloitukse ja lopetukset on sun. Vain nikit vaihtuu.
haaaaaaaa kirjoitti:
kaikki aloitukse ja lopetukset on sun. Vain nikit vaihtuu.
Niinkö olet päässäsi päättänyt? No siinäpä sitten olet väärässä.
- Nasdaq
Toinen hyvä keino on esittää netissä kitsasta porhoa, jotta pääsee lähemmäs mirrin aarteita.
Nämä tiedot on muuten luokiteltu salaiseksi.
(salaista naurua) Tuli aikoinaan samanlainen kokeilu mieleen, kun olin myynyt edellisen kämppäni enkä vielä maksanut uutta. Tilillä oli 200.000€, josta olisi jo saanut vähän messevämpiä pankkiautomaattikuitteja. Tosin sain muutenkin, joten eläinkokeet jäi tekemättä.
Tuo 10.000€ ei kyllä ole nykyisin kovin vakuuttava summa. Eihän sillä saa kuin ikälopun Bemarin ja siihen pärinäpakoputken sekä karvanopat.- wr
Kyllä se varmaan karsii. Toiset lähtee toiset jää.
Nousukkaan merkki. Oletko ajatellut, että se on pikkasen vaarallista, jos joku tulee teräaseen kanssa katsomaan onko sulla sitä pätäkkää vai ei. Teillä miehillä on nää keinot joskus vähän itsetuohoisia.
Naiset sanoo itsestään joskus, että ne on "ääliömagneetteja". Tuolla tempulla on sama vaikutus.Ja tuohon kun kehuisi päälle, et kävin tänään syömässä ravintolassa ja köyhät kuolasi ikkunassa :'D Jopas, jopas tekisi vaikutuksen :D
sxthsens kirjoitti:
Ja tuohon kun kehuisi päälle, et kävin tänään syömässä ravintolassa ja köyhät kuolasi ikkunassa :'D Jopas, jopas tekisi vaikutuksen :D
Siis olen oikeasti tavannut miehiä, jotka kehuu rahoillaan ja halveksii ns. "köyhiä". Silloin tulee aina mieleen miehen arvot. On ostettava uusi auto, koska naapureillakin on. On rakennettava hienompi talo, kuin naapureilla on. On näytettävä uutta autoa, jollaista muilla ei ole. On kehuttava uutta kelloa ja african metsästysmatkaa. On kehuttava uutta pihaterassia. On kehuttava uutta jahtia. Ok. Ok.
Niin, millaisen naisen tarvitsee? Tarvitsee sellaisen, joka huuta nnapureille tulkaa katsomaan meidän Jorman lomakuvia. Sellaisen joka sanoo, ettei astu köyhien suosimaan paikkaan. Sellaisen joka valikoi ystävät. Sellaisen jonka ilta ei mene hyvin, jossei kateellisia löydy.
Niin? Kannattaako vilauttaa rahaa ja mitä sillä saa? Naisen vai rahanlaisen?
- zisel
Kaikkee te keksitte :D Täytyy sanoa että jos huomaisin taskussani sellasen lapun jonkun reissun jälkeen niin ensimmäinen reaktio olis *kiziiing* (toi oli kassakoneen ääni :D ). Sitten tulis mieleen että onkohan toi sen oma kuitti mutta sitten ajattelisin että "ei kai kukaan niin hullu ole että kantaa toisten ihmisten tilikuitteja taskussaan", mutta onpa sittenkin. Voi helvetti, kaikkeen täytyy näköjään varautua :D Mutta toisaalta, jos mä soittaisin kyseiselle herralle niin sanoisin kyllä jotain että "sulla on pari euroo enemmän tota rahaa kuin mulla..." joten siinä olis paikka sanoa onko se lappu oikeesti sen vai ei.
- monenmoista
pummin puhetta. en ole naisille ostellut koskaan mitään. toisalta olen nähnyt niitäkin tapauksia, jotka maksavat naiselle ruoka-ostokset. Itselle jää rahaa uuteen autoon säästöön. pummattavalla pysyy rahatilanne huonona, kauppojen kassoilla on usein tilanne, jossa hihnalla on paljon ostoksia. nainen pakkaa ostokset pimppi viirulla ja mies maksaa ostokset naama mutrulla.
monenmoista on huoraamista. itse en tarjoaisi kuin neitsyelle jotakin. muiden nylkyttämälle en edes päivää sano tai ovea avaa. poikkeuksena naimisissa olevat rouvat.
- mies jostakin
Vanha kikka, muuta toimiva. Olen kokeillut.
- muita kuin sinä.
Mitä V,ittua kukaan tekee tiliotteella > Niin tyhmiä ämmiä ei ole.
- ähkävärä
muita kuin sinä. kirjoitti:
Mitä V,ittua kukaan tekee tiliotteella > Niin tyhmiä ämmiä ei ole.
kylä niitä vaan on
639 panon mies - wr
ähkävärä kirjoitti:
kylä niitä vaan on
639 panon miesMielenkiintoista!!
Mitä sanoo "monenmoista" neitsyt naisen tunnistaja: miten kuvailisit miestä, joka on pannut melkein 700 naista ja kehuu vielä sillä? Millä panoeino elää? Tai miten hän asettuu arvomaailmaasi? Avaisitko hänelle oven tai tarjoaisitko hänelle kahvit?
- Väärä foorumi!
Tällä palstalla olevien miesten pankkitileiltä tuskin löytyy satasta enempää. Muutenhan ne raukat olisivat tänään kaikki baarissa kokeilemassa sun vinkkiäsi ... joka muuten on maailman kuluneimpia läppiä.
Onkohan enää yhtäkään naista, idioottiakaan, joka tohon lankeais?- acADcdc
hyvin toimii viäläkin.kassit on tyhjät.ja tilin saldo nolla.
- 8+8
rahaihmiset näyttää asuvan keskustan nurkilla kun taas tyhjätaskut laitakaupungilla ainakin pankkiautomaattien kuiteista päätelen. heittäkää ainaskin ne tositteet roskiin eikä maahan kaikkien pällistetäviksi
.oon kans saanut harrastaa sukupuoliyhdyntää naisen rahan ahneutta hyödyntäen - mister vagina
jess hyvin toimi 2 soitti vielä seuraavanakin päivänä ja pahoitteli kun ei kerinnyt jutteleen baarissa. oli ilmeisesti kotona katsellut paremmin lappusta mihin kirjoitin numeroni.
on ne naiset vaan tyhmiä - ikävä juttu
ilmankos se ei soittanutkaan.. siinä tositteessa taisi lukea -5c..
- 3977
No aikast ovelaa =) mut tosta jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Vai onko tarkoitus vain hankkia sitä piparia? Ehkäpä niin. No muhun ei tehoisi yritys, kun en ekalla enkä ees kolmannella tapaamisella "anna", eli muhun täytyy oikeen tutustua ennen kuin heruu.
Mä oon saanu 10€ saldollakin, mut siitä onkin jo pari viikkoo.
- masturbacson
masturbointi on parempaa kuin nussiminen.
saa itse säätää tahdin ja tiukkuuden - ziisseli
Halvalla menee...
- 20+4
jeep
- Varoituksen sana
Tuo on todella huono idea. Tuolla konstilla joutuu ihan varmasti kuseen vauvakuumeisten siviilien kanssa. Eli on hankalaa ja huonosti käy loppupeleissä. Helpompi ja turvallisempi vaihtoehto on tilata palvelu sp:llä ja maksaa avoimesti rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743