Hauska ajatella että uskovaisetkin ovat evoluution tuotteita, vaikka eivät voi sitä hyväksyä. Luonto on siitä hauska että sitä ei kiinnosta hyväksyykö joku sen vai ei.
Evoluutio tuotti kreationistin
12
<50
Vastaukset
- tode*
yhtä lailla hauskaa on pohtia, että ateisti olisi Raamatussa kerrotun Luoja-Jumalan kehittämä olio.
- Luonnon Valinta
Pahalaatuinen mutaatio tuotti kreationistin.
- Aatamin isä
Jumala loi puhuvan aasin ja puhuvan käärmeen.
Siihen ei evoluutio pysty.- teapot
Väärin. Jumala ei luonut puhuvaa aasia eikä puhuvaa käärmettä. Maailma kylläkin on täynnä puhuvia käärmeitä, räksyttäviä koiria - ja täysiä aaseja, suhteessa Jumalan luomis- ja lunastustekoon. Näin kuvaannollisesti sanoen. Onneksi Jumala voi heistäkin tehdä Kristukseen uskovia ja lähimmäistään rakastavia ihmisiä. Sitä muutosta ei evoluutio kykene aikaansaamaan.
- Aatamin isä
teapot kirjoitti:
Väärin. Jumala ei luonut puhuvaa aasia eikä puhuvaa käärmettä. Maailma kylläkin on täynnä puhuvia käärmeitä, räksyttäviä koiria - ja täysiä aaseja, suhteessa Jumalan luomis- ja lunastustekoon. Näin kuvaannollisesti sanoen. Onneksi Jumala voi heistäkin tehdä Kristukseen uskovia ja lähimmäistään rakastavia ihmisiä. Sitä muutosta ei evoluutio kykene aikaansaamaan.
"Väärin. Jumala ei luonut puhuvaa aasia eikä puhuvaa käärmettä."
No kuka ne loi? - teapot
Aatamin isä kirjoitti:
No kuka ne loi?Jos sinulla sellaisia on, ne ovat mielikuvituksesi tuotetta, eli sinä olet ne luonut itsellesi, johonkin tarpeeseen. Niitä ei siis ole olemassa sinun ajatus- ja kokemusmaailmasi ulkopuolella.
Ainakaan minulla ei sellaisista havaintoa ole. - teapot
Aatamin isä kirjoitti:
No kuka ne loi?Sorry leikkimielinen sarkasmini. Uskon kyllä että Jumala loi "aasin, joka puhui" mutta Hän ei luonut "puhuvaa aasia".
Saivarteluitta paras.:)
http://www.youtube.com/watch?v=qgtXTzQk4mM - Aatamin isä
teapot kirjoitti:
Sorry leikkimielinen sarkasmini. Uskon kyllä että Jumala loi "aasin, joka puhui" mutta Hän ei luonut "puhuvaa aasia".
Saivarteluitta paras.:)
http://www.youtube.com/watch?v=qgtXTzQk4mM"Uskon kyllä että Jumala loi "aasin, joka puhui" mutta Hän ei luonut "puhuvaa aasia"."
Mitä eroa on puhuvalla aasilla ja aasilla joka puhuu? - teapot
Aatamin isä kirjoitti:
"Uskon kyllä että Jumala loi "aasin, joka puhui" mutta Hän ei luonut "puhuvaa aasia"."
Mitä eroa on puhuvalla aasilla ja aasilla joka puhuu?Suurin piirtein saman verran kuin lentävällä Filippuksella ja Filippuksella jonka Herran Henki tempasi Gassaan vievältä tieltä Asdodiin.
Aatamin isä kirjoitti:
No kuka ne loi?Jumala on luonut kaiken. Hän on luonut sekä aasin, että käärmeen. Sekin on totta, että molemmat lajit kommunikoivat lajitoveriensa kanssa, niin kuin Herra on säätänyt.
Raamatussa on kuvaus siitä, miten Herra käytti Bileamin aasia.
Moos. 4.
22. luku
27. Kun aasintamma näki Herran enkelin, laskeutui se maahan Bileamin alla. Silloin Bileamin viha syttyi, ja hän löi aasintammaa sauvalla.
28. Niin Herra avasi aasintamman suun, ja se sanoi Bileamille: "Mitä minä olen sinulle tehnyt, koska lyöt minua jo kolmannen kerran?"
29. Bileam vastasi aasintammalle: "Sinä olet pitänyt minua pilkkanasi. Olisipa minulla miekka kädessäni, niin nyt minä sinut tappaisin."
30. Mutta aasintamma sanoi Bileamille: "Enkö minä ole sinun aasintammasi, jolla olet ratsastanut kaiken aikasi tähän päivään asti? Onko minun ollut tapana tehdä sinulle näin?" Hän vastasi: "Ei".
31. Niin Herra avasi Bileamin silmät, niin että hän näki Herran enkelin seisovan tiellä, paljastettu miekka kädessänsä. Silloin hän kumartui ja heittäytyi kasvoilleen.
32. Niin Herran enkeli sanoi hänelle: "Minkätähden olet lyönyt aasintammaasi jo kolme kertaa? Katso, minä olen tullut sinua estämään, sillä ajattelemattomasti sinä olet lähtenyt tälle matkalle vastoin minun tahtoani.
33. Mutta aasintamma näki minut ja on väistynyt minun edestäni jo kolme kertaa. Ja jos se ei olisi väistynyt minun edestäni, niin minä olisin surmannut sinut, mutta jättänyt sen elämään."- Aataminen isä
teapot kirjoitti:
Suurin piirtein saman verran kuin lentävällä Filippuksella ja Filippuksella jonka Herran Henki tempasi Gassaan vievältä tieltä Asdodiin.
Kyllä ne Herran tempaukset tiedetään.
Jos Herra tulisi minua vastaan tempaisin sitä kunnolla kuonoon.
- teapot
Rohkaisevaa.! Rohkaisevaa ajatella, että ateistitkin ovat Jumalan kutsuvan rakkauden kohteita, vaikka eivät voi sitä hyväksyä. Jumala on siitä todellinen ettei tule olevaksi sen kautta että Häneen uskotaan, eikä muutu olemattomaksi sen kautta ettei Häneen uskota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057