Kuulin huhupuheita että se ei oo enää tangovapaa niin mikäs se sitten on ja onko jossain jo tiedossa esiintyjälistaa?
Tango Vapaa Vyöhykkeen uusi nimi?
11
1273
Vastaukset
- paikallinen
Tuollahan se on vielä samalla nimellä.
http://www.tangovapaa.fi/- Tangoista vapaa
Muuten hyvä, mutta onko nyt vuosi 2011?
- kiusankpl1234556
Niinpä, nykyään virittämö mutta löytääkö kukaan vielä tämän vuoden esiintyjälistoja?
- naamakirjalainen
Facesta löytyy sivu jossa pari bändiä jo tiedossa...
- kato netistä
Virittämö
Torikeskuksen paikkeilla.
Huippuesiintyjät- skumppa
Löytyi myös tangomarkkinoiden sivuilta.
- Miksi Reima lennät
varmasti sinne alueelle tulee huonohampainen ja tupakkia poltteleva eparin toimittaja. Hän hokee mantraansa ja lupaa käräyttää kaikki uut paitsi Valtamäen, joka kärväsi hänen rattirikoksen. Leiwon puhe noudattaa paskakieltä, joka ei oo murretta eikä slangia. On tuon juikaleen omakeskimää kieltä.
- 2 PLUS 3 ON VIIS
Hei toi vaki virittämö ei oo mikää tangovapaa... Vai onko? Jo ex duuni hukkalaane on selmul hommis?? :D rav bossina... Pitikö laittaa si uus mesta hää?? kysyn vaa... MIHI SE VUOSIEN PERINNE MENI??? MIKS PITI SOTKEE MONTA TUOHON HOMMAA?? VAI EIKÖ SAATU ENÄÄ ESIINTYJII MUUTE,,, VIIMEVUOTISTENKI PALKAT MAKSAMATTA? TERKUIN KAUPPALEHDEN LUKIJA, SE JOKA LUKEE NE LOPPUSIVUJE LISTAT...
- ja rokki soi
lisää rokkia
- tarpeeksi nähty
Eikö se vapaasti kaatuilevien alue o le tuolla Kuortaneentien varrella....KURJENNEVA !
- Tangovapaa
is back.
Jes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778