Facebook tarjoaa alustan johon voi luoda itsestään omaa egoaan pönkittävän suurentelevan imagon kuvineen ja ajatusmaailmoineen,
ladataan profiili kuva ja kuvat joita halutaan itsestään edustavuudessaan muille näyttää ja toivotaan/kerätään paljon muka-kavereita ja kommentteja.
Jos tämä ns. julkinen Facebook ego jonka olen itsestäni yksikseni luonut ja kavereille uskotellut ei kohtaa todellisen minuuden kanssa
on tulos väistämättä ahdistusta ja itsetunnon puutetta ym.
Kun sitten halutaan kuvilleen ja omille mielipiteille enemmän julkisuutta, tehdään esim. tämänkaltainen temppu ja media hoitaa loput,
niinkuin olemme lehdistä saaneet tämän tälläkin kertaa huomata.
Media luo heistä tämän päivän maailmaan epävakaille henkilöille heidän epävakaaseen maailmaan staroja,
miksei näissä tapauksissa ole mediasensuuria ?, miksi joudumme lukemaan lehdistä juttuja tyyliin, "tällainen on ampuja",
"näin kaikki eteni vaihe vaiheelta", "tällaisia aseita hän käytti" ja nämä kaikki yksityiskohtaisine kuvineen ja kertomuksineen
kopioitaviksi muille epävakaille henkilöille.
Miten toimii sosiaalinen media epäsosiaalisen ihmisen käsissä joka haluaa sinne väkisin mukaan tässä kilpailuyhteiskunnassa,
pitää aina päästä kavereiden "tasolle" ettei putoa kelkasta, sitten kun huomataan että ote alkaa lipsua niin toimitaan näin
ja kostetaan kaikille, saadaan se nimi sinne median luomien "starojen" joukkoon, nyt olen kaikkien huomaama ja minut tullaan muistamaan
tästä oman elämäni yhden yön tositeevee jaksosta jonka itse tuotin ja ohjasin.
Kiitos tästä taas medialle, surullista, kaikki voimani viattomien uhrien omaisille, kavereille ja kaikille Hyvinkääläisille.
Epäsosiaalinen Eero sosiaalisessa mediassa
18
1347
Vastaukset
- Faceblood
Naulan kantaan !, hyvä kirjoitus.
- vituttaasaatana
Hyvä kirjoitus, mutta hiiri-eerosta ei kyllä saanut edustavaa kuvaa vaikka yritys oli kova. Onhan se surullista olla ruma ja pieni poika ja kaljuuntua 18-vuotiaana, mutta siitä ei voi syyttää menestyviä nuoria. Mutta nyt ei ole hyssyttelyn ja päänsilittelyn aika, eero hiltusen ainoa paikka on elinkautinen vankeus. Menetän uskoni suomalaiseen yhteiskuntaan ja oikeusjärjestelmään lopullisesti jos tälläiset katkerat pelkurit selviävät jollain hoidolla muutamassa vuodessa. Facebook-päivityksen perusteellahan tyypillä oli tarkoitus tappaa itsensä ilmeisesti, mutta munaa ei löytynyt siihenkään niinkuin koko elämässä ei ole tainnut löytyä hiltusella, vaan jäätiin harhailemaan metsiin.
- tapsa6565
Paras kirjoitus, jonka tältä keskustelualueelta olen lukenut!
- Ukko72v
Nyt sattui kirjoitus paikalleen!
Turhia lässytyksiä täälää on paljon,mutta ei asian oikeaa laitaa.
Sitten ovat nämä "kovis-pellet" jotka tästäkin asiasta repivät omaa itsetuntoaan kirjoittelemalla eri keskusteluissa asiattomuuksia ja herjauksia.
Hyvä aloitus!!!!
miltä facebook sivustolta löytyy tuon tappajan tiedot siis eero hiltunen9 mut ei facebookista löydä mitään tietoo
- borse
Jos ahdistaa ja masentaa, miksi pitää aina kostaa muille? Mikä vika itsarissa on? Eikö sekään enää nykynuorille riitä?
- Kiusattu mies
NÄIDEN KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA HILTUNEN TAISI OLLA KIUSATTU JA KOSTI KIUSAAJILLEEN!
Yhteiskunta yrittää vähentää itsareita, koska Suomi on maailman itsetuhoisin maa, äly hoi!
- , ,, ,, ,, ,
Hyvä kirjoitus.. kiitos !
- morjesta pöytään
facebook-idols-bigbrother-twitter-salatutelämät-youtube-voiceoffinland-americanidols-tanssiitähtienkanssa-huippumallihaussa-supermodel etc....
noi on kaikki pelkkää tuubaa. ei edusta oikeaa elämää varsinaisesti millään tavalla. ne on elämän matkimista ja elämän näyttelemistä - imitation of life kuten r.e.m. laulaa http://www.youtube.com/watch?v=0vqgdSsfqPs sanat: http://www.metrolyrics.com/imitation-of-life-lyrics-rem.html
toimiihan noi sinällään elämää helpottavina työkaluina ja viihteelläkin on rentouttava vaikutus, mut onko elämä mennyt jo niin helpoksi ettei ihmiset näe eri asioiden välisiä suhteita?
"kaikki on suhteellista" kääntyykin muotoon ´kaikki on suhteetonta`?
todellakin me kaikki tarvitsisimme opetusta ja kasvatusta aiheesta nimeltä elämä ja sen kunnioittaminen. - arkea kaikille
Muutaman lapsen vanhempana olen täysin samaa mieltä! Epärealistisen maailman luominen ympärilleen ei ole todellista.Omaa perhettäni hyvinkään tapaus kosketti läheltä ja toivon että pikkuhiljaa lehdistö antaa rauhan tutkintaan, jotta ei tule virheallisiä ajatuksia enään kenellekkään tapauksen johdosta. Satumaailma saattaa johtaa pitkälle todelisuudesta; jos elää kaukana arjesta saattaavat arjen asiat muuttua isommaksi kuin ne todellisuudessa ovat.
- 15min of fame
Taas tuntuu siltä että median luomaa tosi-tv sarjaa seuraisi kun näitä pitää yksityiskohtaisesti median uutisoida ja rikoksia kuvailla, tälle kaudelle taas yksi kotimainen henkilö lisää (toivottavasti viimeinen), Norjassahan heidän paikallinen tosi-tv on kunnostautunut ja valitettavasti saamme seurata tätä myös täällä Suomessa.
Media luo (aktivoi) lisää hulluja kun heistä tehdään mediassa palsta tilaa saavia tapauksia, mediahan tekee tällä vaan bisnestä mutta ymmärtämättä seurauksia ja vaikutuksia epävakaisiin ihmisiin.
Media kuriin ja laki tähän touhuun, ei kuvia ei yksityiskohtaisia kuvauksia ei nimiä ym. = vähemmän aktivoituneita hulluja.- Aso6
E asui ridasjärven suunnalla, ja samoin Koistinenkin
- Luuseri
No eikö ole aivan sama missä asu.Ois laittanu piipun omaan suuhun jos niin witun vaikeaa.Moinen pizzanaama.Toivottavasti istuu linnassa lopun ikänsä,ei tule ikävä.
- ms.45
samaa toivon mä, mutta kun oikeusvaltiossa asumme niin max 10-12 v. joutuu istumaan loput jossain keino vapaudessa.
- Eero!
Eero on kova jätkä!
- hyvinkääläinen.
vai kova jätkä? minkä suhteen? sen että menee tappamaan viattomia nuoria ihmisiä keskellä yötä? Olis eri asia jos olis alkanu tappamaan vaikka raiskareita ja pedofiileja.. mutta että omia "kavereita" ni kyllä se aika hiiren miehestä tekee :D Mutta on tässäki tapahtumassa muitakin syyllisiä kuin eero itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 684757
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234345Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest473871- 513780
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 403227
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo793063Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv552906Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656