Batismia sanotaan aina Heikki-kehitysvammaiseksi.
On ihan turha esittää baptismia, ja yrittää esiintyä testosteroni-mallina.
- Ei en voi esittää, olen ykkös-kakkosneuroosiin pakollinen. Mulla on pakollisena ykkös-kakkosneuroosi, ja tämä on ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, jota ei käytetä näin.
- Sulla ei ole matemaattisuuden takia, oikeutta kohdistaa mitään holhoustoimia.
- Minä saan kohdistaa niitä joskus, jos minua huvittaa diakonin pojan tyttärenä.
Batismia sanotaaan joskus fundamentalismiksi
3
<50
Vastaukset
- Amnesty:Sinde-Vesa
Väärä!
1. Baptismia!
-Niin kun sä olet mennyt jo fundamentalismia häneltä.
- Jaa, anteeks, se oli baptistinen nuolemattomuus.
-Mää kohdistan noin päin, mää en aina kohdista.
Mitä väärää tässä voisi olla?
- Ehkä rasismi, leijan lennätys ja Gandhien välineistön käyttö.
- On, ne on justiin semmonen lahko.
Eräässä pistokokeessa mm. psykologi ei enää kyennyt työhönsä. Niin, sekaisin hän oli jo pakotettuna siittämään, ja lastensuojeluun, erityisväestö lastensuojelualueeseen, ja lastentekemiseen erityis-lastensuojelulle ja väestönsuojelulle. Hän oli lahkossa..... Eräs lahko on vain tällaiseen pistokoe tarkoitukseen. Hän oli pakotettu ja ajettu jo niin ahtaalle, että häneen kohdistetusta vaaditusta väestönsuojelusta oli poistettu inhimillisyys. Hänet oli ajettu, jopa ammatillaan lastensuojelulla, erityisväestönsuojeluun ja humaniteetittömyyteen. Se oli hyvin julmaa ja sadistista katseltavaa, jopa pienellä vauvalle, josta hän joutui tätä väestönsuojelua, esim. lastensuojelua järjestämään. Kaikki johtui vain rasismista, yleisestä hyväksynnästä ja sen tavoittelusta, kolmiulotteisuuden puuttuessa mm. asuinolosuhteista, ja osasta asuinympäristöä. Kolmiulotteisuus puuttui heijaste-tyyppisesti vaikuttaen yleiskuntoon.
- Miksi haluat käydä näistä raistisia asettautumis- ja asteuttamiskeskusteluja. Nehän ovat skitsofreenisiä ilman kolmiulotteisuutta.
- Ymmärrätkö millaisia vammoja aiheutat tällaisella julkisella identiteettihäiriötä, kolmiulotteisuuden puuttumisella ja rasismilla, siis puhtaalla väkivallalla, naiselle?
- Ymmärrätkö millaista sielun tilaa siitä saamme, ja millaisesta sielun tilasta silloin saamme vastata?
Anne yrittää tässä vain selittää Vesalle mielikuvitus-hahmojen tärkeyttä, ei puhelimessa puhumisen ja frustraatio janan omahyväisen käytön, jonka perusteella minkäänlaista ihmisryhmää syrjivää, eristävää tai muunlaista heitteillejättävää käyttäytymistä, ei saa järjestää. Ei varsinkaan omaneduntavoitteluun...
-Älä mene Sinin lähelle, jos olet frustraatio janaa omahyväisesti omaaetua tavoitellen käyttävä.
-Koska käytät tätä Siniltä omaneduntavoitteluun, loukaten ihmiskuntaa, käyttäen apunasi julkista identiteettihäiriö, sen uhkaa ja intimiteettihygienian ja sen julkisen koskettelun luomaa loukkaavuutta.- Ihmiskunta Sinde
1. Miksi haluat käydä näistä rasistisia asettautumis- ja asteuttamiskeskusteluja?
-kts. psykiatria - Pasille:Sindevm-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
1. Miksi haluat käydä näistä rasistisia asettautumis- ja asteuttamiskeskusteluja?
-kts. psykiatria2. Mielikuvitus-hahmoryhmien tärkeyttä. Ammatti voi olla todella järkyttävää sadistista ja julmaa katseltavaa esim. vauvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399