Soita, laita viesti, tule käymään, ikävä on raastava... Ja meillä jäi viimeksi jotain kesken... ;)
Tommi!
41
2197
Vastaukset
- Tommi---
Niin jäi..millon jäi?
- Munkikko kaa :)
Tommilla ja Munkilla jäi panot kesken, joku tuli häiritsemään munkkeja. Mutta kun on cointus in keskeytetty yhdyntä, ei tule vahinkolapsia.
- munko
Viime pe-la välisenä yönä... Millon jatketaan?
- Tommi---
Niin jäi...Missä jäi?
- Tommi---
Kerro missä? koska tahtoisin pyytää anteeksi jos olet mitä olen ajatellut.
- munko
Kerro itse missä. Ei ole mitään anteeksipyydettävää, ainakaan minun mielestäni...
- tommi---
lpr?
- munko
ei ;(
- Tommi..........
Tommi.. Minä.. Mistä päin? Etelä-Suomi...?
- hkeoak
Kpo?
- munko
Keski-Suomi...
- pikkupiirit
Jkl Tommi ehtii moneen paikkaan. Vähän jää aina kesken, mutta jospa lääkekuuri syöty edes loppuun ettei kovin tauti leviä. Sitä mä mietin että miten sen vaimolle salassa syöttää?
- munko
Tommi ei ole Jkl vaan aika vierestä. Liekkö sama? Enkä tiedä ehtiikö hän moneen paikkaan? Itsekö häneltä taudin sait? Omat testini negat.
- posi diiva
munko kirjoitti:
Tommi ei ole Jkl vaan aika vierestä. Liekkö sama? Enkä tiedä ehtiikö hän moneen paikkaan? Itsekö häneltä taudin sait? Omat testini negat.
Ai? Kyl mun HIV oli positiivinen. Se ei oo kato puhkennu sul viellä.
- munkoko
posi diiva kirjoitti:
Ai? Kyl mun HIV oli positiivinen. Se ei oo kato puhkennu sul viellä.
No onnea sinulle tautisi kanssa. Kuinkahan vanha mahdat olla kun et osaa vielä kirjoittaa...
- voi Tommi, voi Tommi
munko kirjoitti:
Jämsän Tommiako tarkoitat? Ei taida kuin vierailla Jämsässä nykyisin nyt ehtiikö yhä yhtä moneen koloon kuin ennenkin.
- Naikkonen
Kuulisimpas Oulun Tommista ;) Kesä ja hormonit, vai miten se oli...
- täälä toinen
minullakin on oulun tommi.. ja joo niin se oli.
- tomminmuija_
täälä toinen kirjoitti:
minullakin on oulun tommi.. ja joo niin se oli.
Minäkin seurustelen Oulussa Tommin kanssa. Tiiä millanen pukki sekin ennen ollu ; P Mut joo leidiees, keep your hands off mun seksy-Tommista.
- Kossukola
JKL vierestä?
- Mariska
Ei vaan Tampereelta!
Vietettiin kuuma hotskuyö, harmi kun ei tullut numeroita vaihdettua. - entusiasti
Mariska kirjoitti:
Ei vaan Tampereelta!
Vietettiin kuuma hotskuyö, harmi kun ei tullut numeroita vaihdettua.Mulla on Tommin numero ;) Hän käy useinkin tampereella ja viettää öitään hotelli ilveksessä. Mutta jyväskylästä kotoisin...
- uubeibeee
entusiasti kirjoitti:
Mulla on Tommin numero ;) Hän käy useinkin tampereella ja viettää öitään hotelli ilveksessä. Mutta jyväskylästä kotoisin...
no eipä sitten ole sama koska hän ei anna numeroaan kenellekkään. vois kyllä tulla mut taas hoitelee : )
- BrunettEE
Mukavia muistoja minullakin ;)
- KoukussaTommiin
On ne tommit vaan ehtiväisiä tyyppejä :)
- oijavoi
Tommiiii!!! Missä viivyt? Tahtootahtoo... ;)
- tomppaah1
Täällä olen, soittele. vastaan kun pystyn.
- sydän muistaa...
Jkl vierestä...Laukaa...vai liekö jo muuttanut sieltä takaisin Jkl:ään... Ihanat muistot vuosien takaa, vaikka varsinainen paskiainen osasikin olla.
- minäjasinä
Tiedätkö onko hän varattu? Perhettä?
- vainmuistot
minäjasinä kirjoitti:
Tiedätkö onko hän varattu? Perhettä?
Viimetiedon mukaan naimisissa jo kolmannen kerran. Lapsia ainakin yksi oma. mies vain niin nopea liikkeissään, etten tiedä, mikä tilanne nykyään. jos hetken huvia ja sydänsuruja haluaa, niin aina kannattaa yrittää iskeä....eikä ole todellakaan vaikea iskettävä. Tuntuu kaikki kelpaavan.
- onhannoi
vainmuistot kirjoitti:
Viimetiedon mukaan naimisissa jo kolmannen kerran. Lapsia ainakin yksi oma. mies vain niin nopea liikkeissään, etten tiedä, mikä tilanne nykyään. jos hetken huvia ja sydänsuruja haluaa, niin aina kannattaa yrittää iskeä....eikä ole todellakaan vaikea iskettävä. Tuntuu kaikki kelpaavan.
No sitten emme puhu samasta Tommista. Taitaa olla enemmänkin samanlaisia Tommeja tällä alueella...
- vinkki2
Etelä-Suomen tommilla on lapsi ja naisystävä ;)
- Häh mitä kuka häh?
Suomessa on yli 5000 Tommi nimistä miestä, on myös Toimi nimistä miestä. (Toini on naisen nimi, tietenkin).
Jotta ketä v*tun Tommia te tarkoitatte? Paikka, aika, paikkakunta!!! - MITÄ?
Häh mitä kuka häh? kirjoitti:
Suomessa on yli 5000 Tommi nimistä miestä, on myös Toimi nimistä miestä. (Toini on naisen nimi, tietenkin).
Jotta ketä v*tun Tommia te tarkoitatte? Paikka, aika, paikkakunta!!!Etunimitilasto 18.2.2013
tommi Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 0 0
1900-19 12 0 12
1920-39 33 0 33
1940-59 132 0 132
1960-79 7433 0 7433
1980-99 6950 0 6950
2000-09 1093 0 1093
2010-12 112 0 112
Yhteensä 15765 0 15765
LÄHDE: Väestörekisterikeskus!
- SummeroN
Tommi on seksikäs, varsinkin mustassa hihattomassa paidassa ;)
- Password69
Herkku ;)
- kesäyksin
taas kävit ja lähdit liian pian, en kestä tätä piinaa...
- tulena74
Mullakin Tommi hukassa..Viking gracella 18-19.5...hulvattoman hauska tyyppi..ja yhtä sairas huumorintaju kuin allekirjoittaneella..muutenkin jees :)..olis kiva vielä joskus törmätä..tumman kaverinsa kans oli liikenteessä..sen nimee en muista XD
- tulena74
tulena74 kirjoitti:
Mullakin Tommi hukassa..Viking gracella 18-19.5...hulvattoman hauska tyyppi..ja yhtä sairas huumorintaju kuin allekirjoittaneella..muutenkin jees :)..olis kiva vielä joskus törmätä..tumman kaverinsa kans oli liikenteessä..sen nimee en muista XD
Niin ja käsittääkseni Helsingistä...kai??
- LommiKommi
tulena74 kirjoitti:
Niin ja käsittääkseni Helsingistä...kai??
Ja...höpö höpö!!
- voitommi
edelleen ikävä... miksen saa sinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774