Huumeita puolusteleville

Huumeet=sekopäille

tsekatkaapa Meksikon huumehörhöjen tekoja. Brutaaliudella ei ole rajoja. Siviilitkin uhreina. Googlettakaa vaan "meksikon huumekartellit", niin takuulla löytyy.

Tappavat isoja joukkoja todella vailla mitään tunteita ja mitään hienosteluita siellä väkeä, karteliikilpailijoitaan.

24

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oöpk,ijmuhygtfrd

Rahan takia ne tappaa, huumeet on vain millä tehdään sitä rahaa. Arvaappa miten helposti niiltä saisi sen rahan tulon katkaistua?

No vihtu laillistamalla.

• älä kierrä asiaa

Kyllähän tuollaisia tekoja ei tehdä kuin huumepäissään. Turha selitellä ja puolustella. Se on ihan varmaa, että nuo kartelleihin kuuluvat käyttävät aineita ja paljon, ovat mieleltään psykoottisia.

Rahaa tarvitsevat huumeisiin ennen kaikkea, koska ovat niin syvästi riippuvaisia niihin. Älä kierrä totuutta.

• great balls of fire
        älä kierrä asiaa kirjoitti:

Kyllähän tuollaisia tekoja ei tehdä kuin huumepäissään. Turha selitellä ja puolustella. Se on ihan varmaa, että nuo kartelleihin kuuluvat käyttävät aineita ja paljon, ovat mieleltään psykoottisia.

Rahaa tarvitsevat huumeisiin ennen kaikkea, koska ovat niin syvästi riippuvaisia niihin. Älä kierrä totuutta.

Oletko noin yksisilmäinen, kyse on valtataistelusta ja sodasta, sitä sotaa rahoitetaan huumekaupalla. Meksikon sissit sotivat amerikkaa vastaan.

Hitlerkin oli amfetamiini narkkari.

ja se on totuus, että laillistamalla huumeet tuo sota loppuisi.

vihtu mitä idiootteja (älykkyys osaton)

• ölobrgtfhtgbf
        älä kierrä asiaa kirjoitti:

Kukahan se kiertää? Lue pälli historiaa ja katso mitä alkoholin kielto aiheutti amerikassa. Asia on todella yksinkertainen, se mitä ei saa laillisesti myydään laittomasti. Huumeiden käyttö ei saada loppumaan kielloilla mutta niiden haitat voidaan minimoida ottamalla huumeet lailliseen jakeluun ja kontrolliin.

Siinä sulle totuutta.

• Ple!

Laillistaminen on yksi todella hyvä keino, mutta työllistäminen on kuitenkin yhteiskunnallisesti parempi ja kestävämpi!
        Ihminen käyttää huumeita turhautumisen poistoon!
        Inhimillisille arvoille tulee antaa enemmän merkitystä kaikessa toiminnassa!

• kaikki kiellettävä
        ölobrgtfhtgbf kirjoitti:

Kukahan se kiertää? Lue pälli historiaa ja katso mitä alkoholin kielto aiheutti amerikassa. Asia on todella yksinkertainen, se mitä ei saa laillisesti myydään laittomasti. Huumeiden käyttö ei saada loppumaan kielloilla mutta niiden haitat voidaan minimoida ottamalla huumeet lailliseen jakeluun ja kontrolliin.

Siinä sulle totuutta.

Ja se mikä on laitonta ja paljon haluttua, on helvetin kallista.

Tuntuu oikeastaan siltä, että nuo ongelmat ruokkii itseään.

Kaikki mikä on kiellettyä, on mielenkiintoisempaa kuin sallittu.

Ja jotkin kiellot on kyllä täysin perusteettomia, eli tomivat tarkoitusperiään vastaan.

Aika huvittavaa ja ironista mielestäni.

Tarpeeks pitkälle kun jotain kielletään, niin kieltojen säätäjät ei pysty enää hallitsemaan kieltojensa seurauksia.

• Ple!

Meksiko on todella hyvä esimerkki siitä, mitä kieltolaki aiheuttaa!
      Väkivaltaisuudet alkoivat juuri samaan aikaan, kun kieltolaki!
      Armeijan tultua ns. apuun, alkoi koko väkivallan kierre!

Aivojen käyttö on suotavaa!

• hehe.

tai lukekaa tällä palstalla esimerkiksi ganja-raakkujan viestejä

• tilulilu.. bing!

Sitä kuinka suurta osaa raakkunan kohdalla näyttelee geenit, isän käytös ja lsd on syytä ottaa huomioon. Niistä noin parista sadasta joiden tiedän käyttäneen kannabista ei ole yksikään noin seonnut.

• Bing, bäng ja bongi

No tilulilu tuli meikäläiseltä, hehestä en tiedä keltä. Netin takia tiedän sun oikean nimenkin mutta en sitä nyt sano. Isääsi pidän syypäänä esim. huonoon valistukseen ja tapaansa käyttää sua esimerkkinä on mielestäni törkeää.

Poliisi en ole eikä mulla ole mitään poliiseja vastaan vaikka joskus olen savuista narahtanut. Töitään nekin vain tekee ja suurin osa poliiseista on aivan asiallisia.

Joukolle voit välittää viestin että monen mielestä hänen tekstit toimii hyvin kannabiksen puolesta. Niin yliampuvaa shaissee että eihän niille voi kuin nauraa.

Breiviikit ja kaikki koulu ampumisetkin se on reppana koittanu laittaa kannabiksen syyksi. Ja se rasvateoria on ihan paras, sille on repeilty ihan hervottomasti.

• rasvateoria
        Bing, bäng ja bongi kirjoitti:

No tilulilu tuli meikäläiseltä, hehestä en tiedä keltä. Netin takia tiedän sun oikean nimenkin mutta en sitä nyt sano. Isääsi pidän syypäänä esim. huonoon valistukseen ja tapaansa käyttää sua esimerkkinä on mielestäni törkeää.

Poliisi en ole eikä mulla ole mitään poliiseja vastaan vaikka joskus olen savuista narahtanut. Töitään nekin vain tekee ja suurin osa poliiseista on aivan asiallisia.

Joukolle voit välittää viestin että monen mielestä hänen tekstit toimii hyvin kannabiksen puolesta. Niin yliampuvaa shaissee että eihän niille voi kuin nauraa.

Breiviikit ja kaikki koulu ampumisetkin se on reppana koittanu laittaa kannabiksen syyksi. Ja se rasvateoria on ihan paras, sille on repeilty ihan hervottomasti.

"Siis mikä mättää ?"

"Siinä “mättää” se, että se on rasvaliukoinen aine ja käyttö on vaikea kontrolloida, ettei tapahtuisi THC:n jämien varastoitumista esim aivosoluihin liikaa ja täten aiheuttaisi ongelmia aivotoiminnassa mitä onkin käytännössä paljon nähty ja koettu.
        Kannabis psykedeelisyyden / rasvaliukoisuuden takia on aina kaikkialla maailmassa pidettävä laittomana aineena."

Jollakin on kyllä aivotoiminnan kanssa ongelmia, ehkä siellä lohkoissa on vaan liian vähän rasvaa ;)

• ding, däng, bonjaus.

Voi vittu sun kans. Usko mitä haluut mutta mä kirjoitin tilulilun ja bing, bäng, bongin.
        Poliisi olen yhtä vähän kuin homo, eikä kummatkaan mua häiritse.

Mä kannatan kannabiksen laillistamista aivan sama keneksi mua luulet.

• Kusipääporukkaa

koko meksiko täynnä, hermoheikkoja viiksivalluja, jotka
      ampuvat, hakkaavat, tappavat, raiskaavat,
      ei ole hauska maa tuo meksiko.

• luksipurkki
    • 777 777 777 777 777

Tuo huumesotahan on jenkkien masinoima, no täysi järjettömyys.

Sen seurauksena kuolee siviilejä, korruptio rehottaa yms, pelkkää sekasortoa ja kurjuutta se on ihmisille tuonut.

Taloudellisestikaan siinä ei ole mitää järkeä. No eipä tässä maailmassa ole muutenkaan mitään järkeä.

God bless america the land of the free.

Fuck you george bush and your family tree, you hippocrits only hate liberty.

• Ja noinko

Onko tämä Jouko siis Raakkunan isä ja kannabiksesta julkisuudessa saarnaava valistaja?

• raakkuna1

Kyllä vain Jouko Pallari perusti aikoinaan Irti huumeista ry:n Ja ollaan oltu eri mieltä Cannabiksen käytöstä, Ja olenhan kaiken kertonutkin palstalla. Ja tuonut myös esiin uuden lääketieteen käsitykset cannabinoilien hyödyllisyydestä, ja miten yleinen asenne on muuttumassa Marihuanaan, sen suotuisien lääke vaikutusten takia. Ja viihdekäyttöön se sopii paljon paremmin kuin alkoholi, koska cannabinoilit suojelevat aivosoluja.

Ainoa asia mikä täytyy huomioida on piilevän paranoidin skitsofrenian mahdollisuus, joka tulee varmaankin helposti pintaan. Mutta terveellä ihmisellä ei ole sellaista ongelmaa, vaan psykoosissakin ihminen on enemmän oma itsensä, ja monesti vieläpä hyvin luova.

• Marvoanvermo
        raakkuna1 kirjoitti:

Kyllä vain Jouko Pallari perusti aikoinaan Irti huumeista ry:n Ja ollaan oltu eri mieltä Cannabiksen käytöstä, Ja olenhan kaiken kertonutkin palstalla. Ja tuonut myös esiin uuden lääketieteen käsitykset cannabinoilien hyödyllisyydestä, ja miten yleinen asenne on muuttumassa Marihuanaan, sen suotuisien lääke vaikutusten takia. Ja viihdekäyttöön se sopii paljon paremmin kuin alkoholi, koska cannabinoilit suojelevat aivosoluja.

Ainoa asia mikä täytyy huomioida on piilevän paranoidin skitsofrenian mahdollisuus, joka tulee varmaankin helposti pintaan. Mutta terveellä ihmisellä ei ole sellaista ongelmaa, vaan psykoosissakin ihminen on enemmän oma itsensä, ja monesti vieläpä hyvin luova.

"Ainoa asia mikä täytyy huomioida on piilevän paranoidin skitsofrenian mahdollisuus, joka tulee varmaankin helposti pintaan."

Itse olet siitä elävä esimerkki, mutta LSD:n osuus lienee ollut kuitenkin se merkittävämpi sinun sairautesi puhkeamisessa.

Nyt seuraavaksi varmaan sitten skitsofreenisen tapasi mukaan kerrot, mikä Tampereen poliisi kuvittelet minun tällä kertaa olevan, ja uskot itse minun se olevan. Se on juurikin sitä skitsofreniallekin tyypililstä sairaudentunnottomuutta.

• Mukkilos

Esität itse juuri skitsofreenikoille tyypillistä täydellistä sairaudentunnottomuutta. Jokainen on aina Tampereen poliisi ja tietysti homokin vielä.

Vähän levy jumittaa ja todennäköisyyslaskurissa on häikkää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe